Ooh echt bedankt, jij bent ook zó slim hè! Maar nu ga ik slapen. Jammer zeg!quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Fototoestel recht voor je houden en op de grote knop drukken
Beter nog, iets schuin van boven
Webcam dan maar?quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:51 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
Ooh echt bedankt, jij bent ook zó slim hè! Maar nu ga ik slapen. Jammer zeg!
Och ik ben zo slimquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:51 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
Ooh echt bedankt, jij bent ook zó slim hè! Maar nu ga ik slapen. Jammer zeg!
Het is dat ik naar bed moet van mamaquote:
Toeval?quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:53 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Do vind m'n schoenen eng ofzo.
http://i205.photobucket.c(...)%20tree/SV100478.jpg
Is dat nou eng?
quote:
Jezusquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:53 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Do vind m'n schoenen eng ofzo.
http://i205.photobucket.c(...)%20tree/SV100478.jpg
Is dat nou eng?
Geeft nietquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:53 schreef Ipho het volgende:
[..]
Het is dat ik naar bed moet van mama![]()
me hele dekmantel van stoere jongen weg
ANDERS HAD JIJ NU FOKKING TERROR MEE GEMAAKT
Idd, beter niksquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:55 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je erboven draagt.
Gewoon spijkerbroek.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:55 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je erboven draagt.
quote:
Mmh, dat is al minderquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:56 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Gewoon spijkerbroek.
Dickies trui.
Ooh dat mag welquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:56 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Gewoon spijkerbroek.
Dickies trui.
Ja, daar kwam ik er gister nog een paar van tegenquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:57 schreef Weggeslet het volgende:
[..]. Nah, soms heb je van die emomeisjes met geladderde panty, geruit/gestippeld rokje, allemaal gare armbandjes, teveel oogpotlood, lippiercing en bandshirtje, dan denk ik meestal: Nee
.
Ja echt hé, en dan kijken ze ook echt alsof ze iets hebben bereikt in het leven.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, daar kwam ik er gister nog een paar van tegen
Blijkbaar was het emo-speelkwartier ofso
Ja, ik lach ze altijd maar vrolijk toe, bang om een scheermesje mijn kant op geslingerd te krijgenquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:59 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
Ja echt hé, en dan kijken ze ook echt alsof ze iets hebben bereikt in het leven.!
Als ik dat doe gaat het zo van: 'Wat lach je nou kankerhoer >: ( SATANNNNNNNN.'quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, ik lach ze altijd maar vrolijk toe, bang om een scheermesje mijn kant op geslingerd te krijgen
quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:07 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
Als ik dat doe gaat het zo van: 'Wat lach je nou kankerhoer >: ( SATANNNNNNNN.'
Dan ken je de gothicjes hier nog nietquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zeg altijd gewoon: God houdt ook van jullie
Zijn dat van die hardnekkige ?quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:12 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
Dan ken je de gothicjes hier nog niet.
Hmm ik moet slapen, truste nu écht![]()
wie ben jijquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:14 schreef ImpulseNY het volgende:
Hallo
Ik denk ik post ook maar eens weer in de SC, anders blijf ik voor altijd onbekend![]()
Wie ben jijquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:14 schreef ImpulseNY het volgende:
Hallo
Ik denk ik post ook maar eens weer in de SC, anders blijf ik voor altijd onbekend![]()
Puickquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:17 schreef Ravii het volgende:
[..]
Ik was net teminste wel bij de musical!
Rencoquote:
Langer dan mijquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:20 schreef ImpulseNY het volgende:
[..]
16 VWO 4 BrabantNog niet zo lang op Fok!
![]()
Neequote:Op donderdag 21 juni 2007 23:25 schreef Ravii het volgende:
[..]
Renco ken ik wel!
Afgelope jaarswisseling was zeker vet!
had je het filmpje gezien!?
Whehe, dat filmpjequote:Op donderdag 21 juni 2007 23:32 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
Steve Brown: afgelopen met Peter R. de Vries
Zag het net ook op RTL Boulevard hehe
Ojee, complottheorieën komt u maarquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:39 schreef Demius het volgende:
Zit vast wel een kern avn waarheid in wat steve brown zegt.
b0em!quote:
Oja haha, dat filmpje had hij laten zien, net voor na oudjaarquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:41 schreef Ravii het volgende:
[..]
b0em!
Enjoy!
Het duurd een tijdje,
en we zaten met ong 6 man achter een bankje te schuilen voor rondvliegende resten van die butaan flessen![]()
![]()
ik ben die wiggah die zegt :quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oja haha, dat filmpje had hij laten zien, net voor na oudjaar![]()
Ik herken zn stem duidelijk
Whahaquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:50 schreef Ravii het volgende:
[..]
ik ben die wiggah die zegt :
ik voel me veilig hier weetje![]()
Mafkezenquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:41 schreef Ravii het volgende:
[..]
b0em!
Enjoy!
Het duurd een tijdje,
en we zaten met ong 6 man achter een bankje te schuilen voor rondvliegende resten van die butaan flessen![]()
![]()
Mis ik net weer het leuke stukjequote:Op donderdag 21 juni 2007 23:56 schreef liiszle het volgende:
hoi. tvp
Helpt dat?quote:
Helpt dat ?quote:
Dudequote:
quote:
omfgquote:
Kutkleaunquote:
quote:
Beterquote:
quote:
zo groot word het zeker nietquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:23 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=ndqoUJuV-Gg
Hier![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |