jij weer uit bed ontsnapt ?quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Goede TT.
Het was dit of shoes makes a manquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Goede TT.
dat heeft in het verleden regelmatig fraaie foto's opgeleverdquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik verveel me de vinkentering.
volle bak toegewennstquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:30 schreef Jerruh het volgende:
ik ga naar de Rechter! vanavond draaien! fijne avond!.
Naar mijn werk idd. Ik heb een nieuwe baan binnenkort en de dresscode daar is nog higher dus heb maar 2 nieuwe pakken gekocht en moet nog nieuwe bruine nette schoenen kopenquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:35 schreef DennisMoore het volgende:
[..].
Glij jij in 't begin ook altijd uit met zulke zolen?.
Hmm, bruine schoenen zie je tegenwoordig heel vaak, maar ik vind het niet mooi onder een pak.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:49 schreef samjustme het volgende:
Naar mijn werk idd. Ik heb een nieuwe baan binnenkort en de dresscode daar is nog higher dus heb maar 2 nieuwe pakken gekocht en moet nog nieuwe bruine nette schoenen kopen![]()
Succes sweety!quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:30 schreef Jerruh het volgende:
ik ga naar de Rechter! vanavond draaien! fijne avond!.
Ik stem voor Converse Allstars onder een pakquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:56 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hmm, bruine schoenen zie je tegenwoordig heel vaak, maar ik vind het niet mooi onder een pak..
Zat op mijn hyves te kijken zag die figuur opeens onder most watched foto's staanquote:
Met doodskopjes zeker, you rebel you.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:57 schreef Ang3l het volgende:
Ik stem voor Converse Allstars onder een pak
'k Vind het mooi netjesquote:Ik vind zulke veterschoenen nl echt walgelijk lelijk stijf burgerlijk(no offense)
En hij meent het ook nog.quote:*****: ah dan wonen we bij elkaar om de hoek..
neuken...?? hahahahaha
Kwestie van passende das en riem.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:17 schreef samjustme het volgende:
[afbeelding]
Vraag me af of het wel past bij een grijzen en marineblauw pak
indentiteit crisis?quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:17 schreef samjustme het volgende:
[afbeelding]
Vraag me af of het wel past bij een grijze en marineblauw pak
Als je later in het bedrijfsleven of zakelijk dienstverlening terechtkomt moet je aan bepaalde dresscodes houden. Heb meestal ook een bril aan op mijn werk.quote:
God ik vond de regels bij de AH al erg genoegquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:28 schreef samjustme het volgende:
[..]
Als je later in het bedrijfsleven of zakelijk dienstverlening terechtkomt moet je aan bepaalde dresscodes houden. Heb meestal ook een bril aan op mijn werk.
Ben je nou geslaagd voor je examens?
[afbeelding]
[afbeelding]
Gefeliciteerd! Ik wist niet dat je op zoek was.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik heb een huisje gekregen
3 slaapkamers voortuin en grote achtertuin
vanaf augustus
![]()
Ik denk dat je beter zwarte schoenen erbij kunt dragen. Bruin en blauw, dat vind ik wel erg vloeken, zeg maar.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:17 schreef samjustme het volgende:
[afbeelding]
n nummers te gaan qua duplicates in Soulseekquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
1200 nummers te gaan qua duplicates in iTunes
730 zit ik nuquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:02 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
n nummers te gaan qua duplicates in Soulseek
Ik vind de meid in de clip leuker. Ook al ben ik 'gay' vind ik haar toch aan de ene kant een veel sexier uitstraling hebben dan Nickquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:06 schreef Cahir het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=1WMfU_IeMl4&mode=related&search=
Niet slecht
Ah beugelbekkiequote:
1) Van Bommelquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:17 schreef samjustme het volgende:
[afbeelding]
Oxfordquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:12 schreef Les_Grandes_Espera... het volgende:
Onder een pak heb je in principe twee mogelijkheden:
[afbeelding][afbeelding]
Zwarte Oxford's (links) of zwarte Derby's (rechts).
Al het andere is ehm... nou ja. Jammer.. Misschien leuk voor in het weekend.
.
Ja maar jij bent ook geen type voor het business suitquote:Op vrijdag 22 juni 2007 07:47 schreef NathaN het volgende:
Ik ga meestal gewoon voor witte puma's.
Zelfs dan.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:01 schreef Stroekie het volgende:
Ja maar jij bent ook geen type voor het business suit
Ja laten we onze schoenencollecties op de kiek gaan zettenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:06 schreef Ang3l het volgende:
Adidas Superstars
[afbeelding]
Converse Allstars
[afbeelding]
Puma Speedcats
[afbeelding]
Laarzen (ok die van mij zijn spitser en zonder irritant lusje)
[afbeelding]
En dan nog bergen andere sneakers (bruine, witte, rode, gele) en ook nette schoenen maar die ga ik lekke rniet plaatsen want die zijn stóóóóóm![]()
weer een premiere feest ?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:00 schreef NathaN het volgende:
Ik ga maandagavond denk ik weer in pak. met puma's
Afspraak ik weet van niksquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en gaat je afspraak vanavond nog door ?, want die meneer zag er op de foto best wel goed uit![]()
![]()
Oh, jee begint mij hier de ouderdom nu parten te spelen en ga ik andere Fokkers door elkaar halenquote:
Had je het over mij? Date is gecancelledquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh, jee begint mij hier de ouderdom nu parten te spelen en ga ik andere Fokkers door elkaar halen![]()
Ben bang van welquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh, jee begint mij hier de ouderdom nu parten te spelen en ga ik andere Fokkers door elkaar halen![]()
ik weet het al zekerquote:
nu maar hopen dat er van uitstel geen afstel voor je komtquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:50 schreef MisterO het volgende:
[..]
Had je het over mij? Date is gecancelled![]()
Ik heb de date gecancalled, hij niet..Ik twijfel nog een beetje of hij echt wat is, moet maares vaker met hem chattenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nu maar hopen dat er van uitstel geen afstel voor je komt
Verstandig!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:57 schreef MisterO het volgende:
Ik heb de date gecancalled, hij niet..Ik twijfel nog een beetje of hij echt wat is, moet maares vaker met hem chatten![]()
Hij is welquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:04 schreef NathaN het volgende:
[..]
Verstandig!
Al heb ik in de snelheid waarmee je de foto wegeditte niet kunnen oordelen.
Wat schattig... iemand die nog denkt dat je via chatten kunt inschatten of iemand echt wat is.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:57 schreef MisterO het volgende:
Ik twijfel nog een beetje of hij echt wat is, moet maares vaker met hem chatten![]()
The proof of the pudding is in the eatingquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:30 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wat schattig... iemand die nog denkt dat je via chatten kunt inschatten of iemand echt wat is..
Ik kijk eigenlijk helemaal niks meer meer op dit moment, alleen America's got Talent. We hebben er een muziekkanaal bijgekregen dat voornamelijk oude rockvideo's uitzendt, dus die staat de hele avond aanquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wondie..kijk jij Brothers and Sisters??
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk helemaal niks meer meer op dit moment, alleen America's got Talent. We hebben er een muziekkanaal bijgekregen dat voornamelijk oude rockvideo's uitzendt, dus die staat de hele avond aan
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nee, ZWAAR toeval. Ik stond naast hem bij de pinautomaat haha. En toen gevraagd of ie het was.
Echt zó weird. Ik heb het afgelopen TV seizoen bijna elke maandag naar hem gekeken en dan staat ie naast je..was echt zo thrilled
Hij was aan het backpacken met z'n zusje..
Cool.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nee, ZWAAR toeval. Ik stond naast hem bij de pinautomaat haha. En toen gevraagd of ie het was.
Echt zó weird. Ik heb het afgelopen TV seizoen bijna elke maandag naar hem gekeken en dan staat ie naast je..was echt zo thrilled
Hij was aan het backpacken met z'n zusje..
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:30 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wat schattig... iemand die nog denkt dat je via chatten kunt inschatten of iemand echt wat is..
Dat helpt wel ja.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ohja, jij kent natuurlijk de "vaktermen".
Wheheh, ja, dat ken ik wel, van toen ik met Dick telefoneerde. "Carry Tefsen is op de andere lijn, heb je even"quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zo weird. B&S is écht een van mijn favo series geworden..en daar stond ie dan opeens.
Zegt ie ook op een gegeven moment"Oh yeah i just spoke to Calista on the phone..she wanted a souvenir!".
Da's frickin Ally McBeal
Ik zit ook altjid te denkenhoe vaak celebs wel niet dezelfde vragen krijgen, en hoe ik dat dan niet zou doen. Maar alle andere journalisten willen natuurlijk ook allemaal origineel zijn en kom je uiteindelijk toch op hetzelfde uit.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat helpt wel ja.
Ik wil altijd origineel zijn zodat je niet een van de velen bent, maar dat schiet meestal niet op
Ja. Maar het blijft irritantquote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zit ook altjid te denkenhoe vaak celebs wel niet dezelfde vragen krijgen, en hoe ik dat dan niet zou doen. Maar alle andere journalisten willen natuurlijk ook allemaal origineel zijn en kom je uiteindelijk toch op hetzelfde uit..
"when are you gonna write a new book" of "is there gonna be a make out scene between House and Wilson"quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:21 schreef DennisMoore het volgende:
Wat zou je Hugh Laurie vragen?.
Maar ik ken 't... ik wist ook niet echt wat zinnigs te vragen, toen ik ineens naast Balkenende stond.
Tover eens wat?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:21 schreef DennisMoore het volgende:
Wat zou je Hugh Laurie vragen?.
Maar ik ken 't... ik wist ook niet echt wat zinnigs te vragen, toen ik ineens naast Balkenende stond.
Hij lacht subtiel, met z'n ogen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:41 schreef wonderer het volgende:
Hoe lang ben jij ook alweer? Even ter vergelijking hoe klein die sterren zijn
Leuke foto trouwens. Waarom lach je nooit?
Hm, da's een goed punt.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik lach nooit omdat ik meestal niet diegene met de camera vertrouw dat het goed gaat.
En ik ben nu 1.84 ong.
Uh Calist Flockhart wat ben ik toch dol op haar, de enige reden dat ik naar Brother en Sisters kijk.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zo weird. B&S is écht een van mijn favo series geworden..en daar stond ie dan opeens.
Zegt ie ook op een gegeven moment"Oh yeah i just spoke to Calista on the phone..she wanted a souvenir!".
Da's frickin Ally McBeal
Zij het wat klein.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ja het is echt wel een lekker ding
Grootste nadeel inderdaadquote:
Misschien heeft-ie ergens nog een groot voordeel...quote:
Kleine mannetjes met een grote penis? Ik geloof er niets van.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:50 schreef NathaN het volgende:
[..]
Misschien heeft-ie ergens nog een groot voordeel...
Ze bestaan.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:59 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Kleine mannetjes met een grote penis? Ik geloof er niets van..
Bij de bram achter de kassa zitten altijd van die leuke gozersquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:49 schreef samjustme het volgende:
Wat is het toch heerlijk om vlakbij het centrum te wonen. Net heerlijk gewinkeld, wat gekocht voor verjaardag van een vriendin.
Oh my god wat liepen toch leuke gozers rond in de stad en het helpt helemaal niet als je maatje zegt dat ie zelf boter geil is![]()
Scheurbuik?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:01 schreef DennisMoore het volgende:
Pff... er steekt dus gewoon bot ofzo door m'n tandvlees heen..
In de stad zelf waren een aantal leuke gozers, vooral toen ik op de tram zat te wachten.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:55 schreef Cahir het volgende:
[..]
Bij de bram achter de kassa zitten altijd van die leuke gozers![]()
Nee, waar m'n verstandkiezen zijn getrokken.quote:
Brrr. Heb ik gelukkig geen last van gehad.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:01 schreef DennisMoore het volgende:
Pff... er steekt dus gewoon bot ofzo door m'n tandvlees heen..
Ik moest even goed kijken, maar idd. Copy-paste, iedereen doet het.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:40 schreef Vlarp het volgende:
O my god, wat een hoeren bij Informatique!
http://www.informatique.nl/cgi-bin/iqshop.cgi?M=I&A=351725&V=silverston#
Klik op het plaatje en kijk wat er in het midden van de foto staat![]()
![]()
Onze concurrenten zijn ook stomquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:55 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ik moest even goed kijken, maar idd. Copy-paste, iedereen doet het..
[afbeelding]
"Klik hier om deze pagina volledige te openen."
Vind ik ook best stom.
Ik had vandaag nog 2 onwijs leuke jongens in de winkel... helaas was het (volgens mij) een stelletje... zucht..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:55 schreef Cahir het volgende:
[..]
Bij de bram achter de kassa zitten altijd van die leuke gozers![]()
Hmm ja inderdaad...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:31 schreef Weemz het volgende:
http://www.mrgay.nl/img/stefanmrgay03.jpg
Zo is 'ie al een stuk interessanter...
Zaten ze aan elkaar te plukken?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik had vandaag nog 2 onwijs leuke jongens in de winkel... helaas was het (volgens mij) een stelletje... zucht..
Euh ja volgens mij wel... maar het was steeds heel 'wij' zeg maarquote:
Die nichten moeten het ook altijd onder je neus wrijvenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:10 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Euh ja volgens mij wel... maar het was steeds heel 'wij' zeg maar
Daar ga je van niezen...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:13 schreef wonderer het volgende:
Die nichten moeten het ook altijd onder je neus wrijven
Jeetje, wat diep!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:03 schreef Ang3l het volgende:
In een gesprek met 1 ander persoon lijkt het vaak alsof er 6 anderen aanwezig zijn....
De persoon die ik ben
De persoon die de ander is
De persoon die ik denk dat ik ben
De persoon die de ander denkt die hij is
De persoon die ik denk dat de ander is
De persoon die de ander denkt dat ik ben
En toch denken wij elkaar te kunnen begrijpen.........
Engel... mooi.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:03 schreef Ang3l het volgende:
In een gesprek met 1 ander persoon lijkt het vaak alsof er 6 anderen aanwezig zijn....
De persoon die ik ben
De persoon die de ander is
De persoon die ik denk dat ik ben
De persoon die de ander denkt die hij is
De persoon die ik denk dat de ander is
De persoon die de ander denkt dat ik ben
En toch denken wij elkaar te kunnen begrijpen.........
Ja, als ik het topic kan vinden, kom ik af en toe kijken.quote:
Ik probeer ook hier regelmatig langs te komen, volgens mij tot ergernis van de heren...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:53 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ja, als ik het topic kan vinden, kom ik af en toe kijken.
Maar ik ben hier niet zo bekend...
en wat heb je nu voor extra's dan?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:59 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb net het extra zender pakket van UPC digital gekocht
oooooh ja, tuuuuurlijk!quote:
Ook.. maar ook SciFi channel, de extra discovery kanalenquote:
Dat komt hier pas over een tijdje. Zat er vanmiddag over te lezen, in 2 regio's hebben ze het al, andere regio's volgen de komende tijd.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Uitzending gemist toch ook of is dat al t basis pakket?
jaloers isquote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ook.. maar ook SciFi channel, de extra discovery kanalen, extra muziekkanalen, aantal film zenders, Consumenten TV (
) en een hoop rommel..
Yo.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:18 schreef DennisMoore het volgende:
Who needs tv anyway.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik probeer ook hier regelmatig langs te komen, volgens mij tot ergernis van de heren...![]()
Daar moeten er sowieso meer van langskomen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:24 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:.
Als je een 21 jarige blonde mannelijke halfgod bent, dan heb je idd wat meer aandacht van de heren hier..
Shit, ik ben te oud.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:24 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
.
Als je een 21 jarige blonde mannelijke halfgod bent, dan heb je idd wat meer aandacht van de heren hier..
Ja, want een 31 jarige halfgod met bruin haar is hier al.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:30 schreef NathaN het volgende:
[..]
Daar moeten er sowieso meer van langskomen.
Clash of the titansquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:07 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ja, want een 31 jarige halfgod met bruin haar is hier al..
quote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:11 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
*met spierballen rol*
Liever niet. Dan was het hier lang zo leuk niet.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:29 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Eigenlijk zou je een virtuele leugendetector moeten hebben, bijvoorbeeld een speciale muis, zodat je kunt zien of iemand op MSN liegt of niet..
Ik lieg nooit, ik ben ironisch.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:29 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Eigenlijk zou je een virtuele leugendetector moeten hebben, bijvoorbeeld een speciale muis, zodat je kunt zien of iemand op MSN liegt of niet..
trioquote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik had vandaag nog 2 onwijs leuke jongens in de winkel... helaas was het (volgens mij) een stelletje... zucht..
Like coppery or bronzy, only made of iron...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:04 schreef DennisMoore het volgende:
Dan mag je m'n overhemd wel strijken.
jij heb of hij jou?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
En toen was ik weer single. Ofzo.
Was da?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het was meer een mutual decision.
Blijft kut.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het was meer een mutual decision.
Gaat het al wat beter met je vriendje?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Grmbl. En nu doet m'n DVD-RW het ook nog eens niet, kut ding. Ik wil gewoon Studio 60, Doctor Who en The Starter Wife kijken. *zoekt andere schijfjes*
Of je leest even terug. Het is uit sinds vanavond. Precies 4.5 maand, bedenk ik me net..quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:45 schreef MisterO het volgende:
[..]
Gaat het al wat beter met je vriendje?
Sorry, ik heb eroverheen gelezenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Of je leest even terug. Het is uit sinds vanavond. Precies 4.5 maand, bedenk ik me net..
Zonde. Geen kans op verbetering als hij zich later weer beter voelt?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
En toen was ik weer single. Ofzo.
Misschien. M'n gevoelensvoor hem zijn nog wel erg sterk. Maar zo loopt het nu eenmaal. Hij was heel eerlijk in dat er niet snel verandering in kwam en dus was het ook niet goed voor mij & hem om te blijven wachten..quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zonde. Geen kans op verbetering als hij zich later weer beter voelt?
Wel tof dat jullie er op deze manier uit zijn gekomen. Het blijft natuurlijk kut, maar het had veel kutter kunnen zijn.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Misschien. M'n gevoelensvoor hem zijn nog wel erg sterk. Maar zo loopt het nu eenmaal. Hij was heel eerlijk in dat er niet snel verandering in kwam en dus was het ook niet goed voor mij & hem om te blijven wachten..
Google is je vriend.quote:Op zondag 24 juni 2007 00:05 schreef Yurithemaster het volgende:
Weet iemand hiet toevallig hoe ik een bewegende gif verklein?
je hebt in elk geval nog voldoende energie om het woord te gebruikenquote:Op zondag 24 juni 2007 00:22 schreef DennisMoore het volgende:
*puf kweek*
Nogal weinig met een Y-chromosoom?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:34 schreef Stroekie het volgende:
Wat ik nu weer heb meegemaakt
werd ik vanochtend gebeld door een dame van onbestemde leeftijd, of ze me wat vragen mocht stellen namens just2match en of ik alleen staand was en zo. Ik was een een goede bui dus waarom niet, dus geef braaf antwoorden op haar vragen en zeg dat ik inderdaad wel eens in een cafe kom en ook wel eens ooit op een datingsite gekeken heb, waarop ze vraagt wat ik van het aanbod aan beschikbare dames vond![]()
Nou toen heb ik haar maar heel snel uit haar droom geholpen en gezegd dat ik niet aan een dame maar aan een man gekoppeld wenst te worden. Ja nee dan kon ze inderdaad niets voor mij doen, maar vond ze het wel heel lief dat ik zo eerlijk antwoord had gegeven. Tot ziens en u ook een fijne middag![]()
probeer het de volgende keer dan ook eens met Tabac originalquote:Op zondag 24 juni 2007 00:45 schreef DennisMoore het volgende:
Nou, vooruit, vader gaat nog even op stap.
http://gay.nl/thread/25053//Club_DeLuX_23_juni_07
*Old Spice op doe*
hadden ze zulk smakelijk bedienend personeel ingehuurd vandaag ?quote:Op zondag 24 juni 2007 03:52 schreef samjustme het volgende:Uh na de regenboog liep ik nog langs de McDonalds en een Chinees kraampje, gelukkig heb ik me in kunnen houden.
het waren vrouwenquote:Op zondag 24 juni 2007 03:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hadden ze zulk smakelijk bedienend personeel ingehuurd vandaag ?
kijk maar uit straks zit samjustme achter je aanquote:Op zondag 24 juni 2007 14:08 schreef NathaN het volgende:
Whoei! Uitgemaakt voor Justin-lookalike, gisteravond.
Pas maar op, voor je het weet zit sam achter je aan.quote:Op zondag 24 juni 2007 14:08 schreef NathaN het volgende:
Whoei! Uitgemaakt voor Justin-lookalike, gisteravond.
quote:Op zondag 24 juni 2007 15:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
kijk maar uit straks zit samjustme achter je aan![]()
you read my mindquote:Op zondag 24 juni 2007 15:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Om Nathans sig maar even te quoten: gay minds think alike
Awwwquote:Op zondag 24 juni 2007 00:05 schreef Yurithemaster het volgende:
Weet iemand hiet toevallig hoe ik een bewegende gif verklein?
Zeg, laat Dennis d'rbuitenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:24 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..].
Ach, hij is nog jong. Hoop ik.quote:Op zondag 24 juni 2007 16:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Pokémon. Seriously.
Mag best. Ik ga persoonlijk wel twijfelen aan iemand van boven de twaalf die pokemon leuk vindt, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat je het niet leuk mag vindenquote:Op zondag 24 juni 2007 17:14 schreef Yurithemaster het volgende:
Waarom mag ik tekenfilms niet leuk vinden?
En ik twijfel aan mensen die grey's anatomy een goede serie vindenquote:Op zondag 24 juni 2007 17:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mag best. Ik ga persoonlijk wel twijfelen aan iemand van boven de twaalf die pokemon leuk vindt, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat je het niet leuk mag vinden
Grey's Anatomy is een 12 in een dozijn --> same shit diffrent people serie, gewoon een versoapte versie van ER met als hoogte punt toen die merredith naar de hemel gingquote:Op zondag 24 juni 2007 17:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Spongebob is fijn. Maar Pokémon is gewoon een rage voor kiddo's gecreeerd uit winstoogpunt
Grey's Anatomy is een goed geacteerde, goed geschreven dramaserie met ruim 22 miljoen kijkers in Amerika..
Dat zegt op zich ook genoeg hequote:Op zondag 24 juni 2007 17:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Grey's Anatomy is een goed geacteerde, goed geschreven dramaserie met ruim 22 miljoen kijkers in Amerika..
Anime!quote:Op zondag 24 juni 2007 17:14 schreef Yurithemaster het volgende:
Waarom mag ik tekenfilms niet leuk vinden?
Ben niet echt een anime fan heb nog nooit naruto gezienquote:Op zondag 24 juni 2007 17:58 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Anime!.
Mijn voorkeur gaat dan uit naar andere genres dan Pokemon, maar dat terzijde.
Je mag alles leuk vinden, ik hou je echt niet tegenquote:Op zondag 24 juni 2007 17:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
En ik twijfel aan mensen die grey's anatomy een goede serie vinden![]()
maar het is heus niet dat ik er de wekker voor zet maar als er niks anders op tv is.
Mag ik spongebob trouwens wel leuk vinden?
Dat keek ik altijd toen nickelodeon nog 's nachts uitzondquote:Op zondag 24 juni 2007 18:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je mag alles leuk vinden, ik hou je echt niet tegenTot een jaar geleden was ik een verstokte Bassie en Adriaan fan, dus ik weet waar ik over praat
Yeah, toen is het bij mij weer begonnenquote:Op zondag 24 juni 2007 18:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat keek ik altijd toen nickelodeon nog 's nachts uitzond![]()
Mara toen kwam talpa met die bagger sextelefonen en belspelletjesquote:Op zondag 24 juni 2007 18:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, toen is het bij mij weer begonnenHeerlijke tijden waren dat.
Toen was ik het land al uitquote:Op zondag 24 juni 2007 19:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Mara toen kwam talpa met die bagger sextelefonen en belspelletjes![]()
Ik val alleen op Justin look-a-likes als ze jonger zijn dan ik, voor eind twintigers en begin dertigersquote:Op zondag 24 juni 2007 15:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
kijk maar uit straks zit samjustme achter je aan![]()
SPC is hilarisch. Vooral die aflevering dat ze het script kwijt zijn en de voiceover maar de schuld blijft krijgenquote:Op zondag 24 juni 2007 19:28 schreef wonderer het volgende:
Samurai Pizzacats!Toen ergerde ik me al aan de japanse tekensitjl.
ik ben zo oud als jij wilt dat ik benquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:24 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..].
Ik zit net al: Goh, niet te zien dat ie uit Almelo komt..quote:Op zondag 24 juni 2007 20:09 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Jeumig... dat z'n mondhoeken niet scheuren.
Toch niet zo goed uit elkaar gegaan dan?quote:Op zondag 24 juni 2007 20:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Auw. Auw. Auw.
Bepaalde dingen horen van je ex-vriendje doet nogal pijn.
Godzijndank staat m'n iPod vol met series en is die bak B&J's Cherry Garcia al in huis.
Ik verhuis naar bed.
Het is een beetje raar. Het komt wel goed, denk met tijd en ruimte. Maar nu doet het pijn om dingen te horen.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Toch niet zo goed uit elkaar gegaan dan?
Ooow ja... je kunt dus aan iemand zien of ie uit Almelo komt?quote:Op zondag 24 juni 2007 20:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik zit net al: Goh, niet te zien dat ie uit Almelo komt..
quote:
Is dta niet gewoon The science of sleep?quote:La science des rêves (2006)
New Orleansquote:The Skeleton Key (2005)
Boerenkop enzoquote:Op zondag 24 juni 2007 20:15 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ooow ja... je kunt dus aan iemand zien of ie uit Almelo komt?
hahahaha
Vaak wel, meestal hebben ze een snor.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:15 schreef Bartjebart het volgende:
Ooow ja... je kunt dus aan iemand zien of ie uit Almelo komt?
hahahaha
Ja dusquote:Op zondag 24 juni 2007 20:17 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hmm, dunno: http://imdb.com/title/tt0354899/
hahahahaha ok...quote:
quote:Op zondag 24 juni 2007 20:18 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Vaak wel, meestal hebben ze een snor.
Sterktequote:Op zondag 24 juni 2007 20:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het is een beetje raar. Het komt wel goed, denk met tijd en ruimte. Maar nu doet het pijn om dingen te horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |