de ene is een automutulistische man die zichzelf onderandere de ogen heeft uitgestoken in een dwangbuis in een isoleercel, Hamlet, de vraag, te zijn of niet te zijn.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wat heb je gedaan dan?
Want die draag je niet?quote:Op zondag 24 juni 2007 21:30 schreef DennisMoore het volgende:
Pff... kocht ik zwarte sokken, blijken het maar halve te zijn!
En het staat niet eens op 't kartonnetje!.
*¤ 8,95 weggooi*
@DennisMoorequote:Op zondag 24 juni 2007 21:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Want die draag je niet?
en je kunt ze toch terug brengen?
Nee, natuurlijk niet.quote:
Niet als 't kartonnetje er al af is gescheurd...quote:en je kunt ze toch terug brengen?
Wat een mietjesquote:Op zondag 24 juni 2007 21:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
de ene is een automutulistische man die zichzelf onderandere de ogen heeft uitgestoken in een dwangbuis in een isoleercel, Hamlet, de vraag, te zijn of niet te zijn.
helemaal in het wit, in een echte badcel, waarbij er ook overal gedrup klinkt, je ziet ook bloed druppen uit de douche
ik speel ook met een schaar
en heb dus twee bebloede verbanden voor mijn ogen, verder heb ik een baard van 3 weken en ben ik kaal geplukt, op somige plaatsen zit nog wel wat haar op mijn hoofd, maaar overwegend is het kaal, er zit daar ook bloed tussen
Te zijn of niet te zijn, is het beter de pijlen en slingerstenen van het lot te verdragen,
zo omschreef ik het vorige week
ik ben nu dus ook helemaal kaal
Valt dit onder klein leed?quote:Op zondag 24 juni 2007 22:28 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet.
[..]
Niet als 't kartonnetje er al af is gescheurd...
ben dan echt stoer en ga gewoon blootvoets in die schoenenquote:Op zondag 24 juni 2007 23:02 schreef Adelante het volgende:
halve sokken zijn hip in sneakers onder driekwarts broeken
Da's niet stoer, da's jakkie...quote:Op zondag 24 juni 2007 23:06 schreef Stroekie het volgende:
ben dan echt stoer en ga gewoon blootvoets in die schoenen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |