Toen was ik het land al uitquote:Op zondag 24 juni 2007 19:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Mara toen kwam talpa met die bagger sextelefonen en belspelletjes![]()
Ik val alleen op Justin look-a-likes als ze jonger zijn dan ik, voor eind twintigers en begin dertigersquote:Op zondag 24 juni 2007 15:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
kijk maar uit straks zit samjustme achter je aan![]()
SPC is hilarisch. Vooral die aflevering dat ze het script kwijt zijn en de voiceover maar de schuld blijft krijgenquote:Op zondag 24 juni 2007 19:28 schreef wonderer het volgende:
Samurai Pizzacats!Toen ergerde ik me al aan de japanse tekensitjl.
ik ben zo oud als jij wilt dat ik benquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:24 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..].
Als je een 21 jarige blonde mannelijke halfgod bent, dan heb je idd wat meer aandacht van de heren hier..
Ik zit net al: Goh, niet te zien dat ie uit Almelo komt..quote:Op zondag 24 juni 2007 20:09 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Jeumig... dat z'n mondhoeken niet scheuren.
Toch niet zo goed uit elkaar gegaan dan?quote:Op zondag 24 juni 2007 20:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Auw. Auw. Auw.
Bepaalde dingen horen van je ex-vriendje doet nogal pijn.
Godzijndank staat m'n iPod vol met series en is die bak B&J's Cherry Garcia al in huis.
Ik verhuis naar bed.
Het is een beetje raar. Het komt wel goed, denk met tijd en ruimte. Maar nu doet het pijn om dingen te horen.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Toch niet zo goed uit elkaar gegaan dan?
Ooow ja... je kunt dus aan iemand zien of ie uit Almelo komt?quote:Op zondag 24 juni 2007 20:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik zit net al: Goh, niet te zien dat ie uit Almelo komt..
quote:
Is dta niet gewoon The science of sleep?quote:La science des rêves (2006)
New Orleansquote:The Skeleton Key (2005)
Boerenkop enzoquote:Op zondag 24 juni 2007 20:15 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ooow ja... je kunt dus aan iemand zien of ie uit Almelo komt?
hahahaha
Vaak wel, meestal hebben ze een snor.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:15 schreef Bartjebart het volgende:
Ooow ja... je kunt dus aan iemand zien of ie uit Almelo komt?
hahahaha
Ja dusquote:Op zondag 24 juni 2007 20:17 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hmm, dunno: http://imdb.com/title/tt0354899/
hahahahaha ok...quote:
quote:Op zondag 24 juni 2007 20:18 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Vaak wel, meestal hebben ze een snor.
Sterktequote:Op zondag 24 juni 2007 20:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het is een beetje raar. Het komt wel goed, denk met tijd en ruimte. Maar nu doet het pijn om dingen te horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |