jij weer uit bed ontsnapt ?quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Goede TT.
Het was dit of shoes makes a manquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Goede TT.
dat heeft in het verleden regelmatig fraaie foto's opgeleverdquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik verveel me de vinkentering.
volle bak toegewennstquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:30 schreef Jerruh het volgende:
ik ga naar de Rechter! vanavond draaien! fijne avond!.
Naar mijn werk idd. Ik heb een nieuwe baan binnenkort en de dresscode daar is nog higher dus heb maar 2 nieuwe pakken gekocht en moet nog nieuwe bruine nette schoenen kopenquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:35 schreef DennisMoore het volgende:
[..].
Glij jij in 't begin ook altijd uit met zulke zolen?.
Hmm, bruine schoenen zie je tegenwoordig heel vaak, maar ik vind het niet mooi onder een pak.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:49 schreef samjustme het volgende:
Naar mijn werk idd. Ik heb een nieuwe baan binnenkort en de dresscode daar is nog higher dus heb maar 2 nieuwe pakken gekocht en moet nog nieuwe bruine nette schoenen kopen![]()
Succes sweety!quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:30 schreef Jerruh het volgende:
ik ga naar de Rechter! vanavond draaien! fijne avond!.
Ik stem voor Converse Allstars onder een pakquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:56 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hmm, bruine schoenen zie je tegenwoordig heel vaak, maar ik vind het niet mooi onder een pak..
Zat op mijn hyves te kijken zag die figuur opeens onder most watched foto's staanquote:
Met doodskopjes zeker, you rebel you.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:57 schreef Ang3l het volgende:
Ik stem voor Converse Allstars onder een pak
'k Vind het mooi netjesquote:Ik vind zulke veterschoenen nl echt walgelijk lelijk stijf burgerlijk(no offense)
En hij meent het ook nog.quote:*****: ah dan wonen we bij elkaar om de hoek..
neuken...?? hahahahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |