Kwestie van passende das en riem.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:17 schreef samjustme het volgende:
[afbeelding]
Vraag me af of het wel past bij een grijzen en marineblauw pak
indentiteit crisis?quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:17 schreef samjustme het volgende:
[afbeelding]
Vraag me af of het wel past bij een grijze en marineblauw pak
Als je later in het bedrijfsleven of zakelijk dienstverlening terechtkomt moet je aan bepaalde dresscodes houden. Heb meestal ook een bril aan op mijn werk.quote:
God ik vond de regels bij de AH al erg genoegquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:28 schreef samjustme het volgende:
[..]
Als je later in het bedrijfsleven of zakelijk dienstverlening terechtkomt moet je aan bepaalde dresscodes houden. Heb meestal ook een bril aan op mijn werk.
Ben je nou geslaagd voor je examens?
[afbeelding]
[afbeelding]
Gefeliciteerd! Ik wist niet dat je op zoek was.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik heb een huisje gekregen
3 slaapkamers voortuin en grote achtertuin
vanaf augustus
![]()
Ik denk dat je beter zwarte schoenen erbij kunt dragen. Bruin en blauw, dat vind ik wel erg vloeken, zeg maar.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:17 schreef samjustme het volgende:
[afbeelding]
n nummers te gaan qua duplicates in Soulseekquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
1200 nummers te gaan qua duplicates in iTunes
730 zit ik nuquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:02 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
n nummers te gaan qua duplicates in Soulseek
Ik vind de meid in de clip leuker. Ook al ben ik 'gay' vind ik haar toch aan de ene kant een veel sexier uitstraling hebben dan Nickquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:06 schreef Cahir het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=1WMfU_IeMl4&mode=related&search=
Niet slecht
Ah beugelbekkiequote:
1) Van Bommelquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:17 schreef samjustme het volgende:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |