abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50713753
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 00:35 schreef Apropos het volgende:

[..]

Er staat ''wat?'' .
Waarmee ik bedoel: wat bedoel je... Niet: wat betekent dat...
I´m back.
  † In Memoriam † vrijdag 22 juni 2007 @ 00:44:52 #102
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_50713976
Chimaira en Lamb of God waren weer lekker. Wall of Death in de 013
Carpe Libertatem
pi_50716952
Mogge.
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 23:13 schreef Napalm het volgende:

[..]
Sorry Napalm, ik kan je niet van dienst zijn.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_50716958
quote:
Ik vond een jaar / half jaar geleden milagro 3 keer niks, maar ik moet bekennen dat ze de laatste maanden erg goed bezig is.
Ook nog een user die ik heb gespot: Monidique.
Ik hoop dat, in tegenstelling tot de eerdere door mij gespotte users, deze wel lang veelvuldig blijft doorposten.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_50716984
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 06:20 schreef Apropos het volgende:

[..]
En mij er maar op uitsturen.

Mogge Apropos .
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_50716996
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 06:27 schreef sigme het volgende:

[..]

En mij er maar op uitsturen.
Wie, ik? Ik ben nooit vroeg genoeg uit de veren om jou iets op te dragen.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_50717006
Nee, jij niet, maar dat citaat komt, gok ik zo, uit het topic dat ik opzocht omdat iemand anders altijd te lui is om te zoeken en het mij vraagt.

Vandaag ben je vroeg . Ik een beetje laat, want ik ga met de trein vandaag. M'n fiets vertrekt over 5 minuten.
pi_50717083
nog meer meesterlijkheid

Adolf Hitler: And so I believe to-day that my conduct is in accordance with the will of the Almighty Creator. In standing guard against the Jew I am defending the handiwork of the Lord. [Mein Kampf - hst2]
  † In Memoriam † vrijdag 22 juni 2007 @ 07:23:52 #109
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_50717154
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 00:36 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Waarmee ik bedoel: wat bedoel je... Niet: wat betekent dat...
Je moet duidelijk en helder zijn, ome Ryan. Anders kunnen mensen het anders interpreteren. Ik bedoel, je houdt van kinderen... maar zeg dan duidelijk wat je bedoelt....
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  † In Memoriam † vrijdag 22 juni 2007 @ 07:28:50 #110
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_50717182
quote:
Olie op het vuur waren opmerkingen dat Polen recht zou hebben op een zwaardere stem in de EU omdat het in de Tweede Wereldoorlog 6,5 miljoen mensen verloor. "Wij eisen nu enkel wat ons destijds is afgenomen. Als de oorlog van 1939 tot 1945 niet had plaatsgevonden, had Polen nu 66 miljoen inwoners gehad", zei Jaroslaw Kaczynski.

Polen heeft nu 38 miljoen inwoners en het aantal inwoners speelt een rol bij het stemgewicht bij besluiten door de EU.
Geef ze een hand en ze nemen je hele arm....
Kenkarkneuzen.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_50717732
Sigme, jij loeder, ik wilde m'n eer nog verdedigen
Welke "POLBEWONER" zou je graag als politicus zien?
pi_50718093
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 08:33 schreef Elseetje het volgende:
Mij 'loeder' noemen levert bonuspunten .
  vrijdag 22 juni 2007 @ 09:12:01 #113
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_50718301
quote:

[..]
Welke kutuser zou dat nou hebben gezegd?
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  vrijdag 22 juni 2007 @ 09:38:30 #114
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_50718921
quote:

[..]
Waar komt dit vandaan?
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
  vrijdag 22 juni 2007 @ 09:43:06 #115
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_50719041
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_50719469
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 07:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Geef ze een hand en ze nemen je hele arm....
Kenkarkneuzen.
Om even wat toe te lichten:
- In Polen wordt overal hun verliezen tijdens de Tweede Wereldoorlog bijgehaald. Niet zo veel van aantrekken dus
- Deze uitspraak kwam na een vraag van een Poolse journalist die dinsdag vroeg over de zuivering van de communisten in de bureaucratie. Kaczynski ging gewoon over iets anders praten .
pi_50719601
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 09:43 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[afbeelding]
quote:
"Hé kerel, na al die jaren. Nou zie ik je een keer, hè? Laffe hond. Mij in de val lokken voor je maffiavriendjes. Laffe hond. Schiet op, ga weg, vieze vuile laffe hond. Nou heb je geen maffiajournalisten bij je, hè?"
Welke maffiajournalisten moet Peter bij zich hebben
  vrijdag 22 juni 2007 @ 10:38:22 #118
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_50720623
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 08:33 schreef Elseetje het volgende:
WTF mijn fantopic wordt gesloten!!!1
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_50720681
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 09:38 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Waar komt dit vandaan?
Linkje ernaar staat hierin: Interessante nieuwe POL'lers, noem ze hier.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 11:27:33 #120
61891 zakjapannertje
rijksmonument
pi_50722309
quote:
Fact of the day

The proposed 2008 U.S. budget allocates $13 billion for increased border control — or 0.1% of GDP. In contrast, the cost of letting illegal immigrants stay in the country — in terms of costs to native-born citizens — is estimated to be 0.07% of GDP.

The Economist
  vrijdag 22 juni 2007 @ 12:01:37 #121
130955 Floripas
Blast from the past
pi_50723693
quote:
GroenLinks helpt Marco Pastors aan een baan
21 Juni 2007
Het Rotterdamse GroenLinks-raadslid Arno Bonte helpt collega-raadslid Marco Pastors bij het vinden van een baan. In een open brief doet hij de oud-wethouder een aantal suggesties aan de hand om de wachtgelduitkering die hij van de gemeente ontvangt zo snel mogelijk in te kunnen ruilen voor een echte baan. Zo kan Pastors morgen al aan de slag als Magazijnmedewerker, Tractorbestuurder of Congiërge op een VMBO-school.

Naast een ondersteuning bij het vinden van een baan, is de brief volgens Bonte ook bedoeld om Pastors een spiegel voor te houden. "Als het over uitkeringsgerechtigden gaat, is Marco Pastors er altijd als eerste bij om te zeggen dat er banen zát zijn en dat iedereen die kán werken zo snel mogelijk móét gaan werken. Hij ervaart nu zelf dat het vinden van een passende baan een stuk ingewikkelder is."

Marco Pastors moest anderhalf jaar geleden het veld ruimen als wethouder na een motie van GroenLinks. Bonte hoopt dat Pastors snel een baan zal vinden. "Dat is niet alleen prettig voor Marco Pastors zelf, maar ook voor de gemeente. Het bespaart duizenden euro's per maand aan wachtgelduitkering."
quote:
Rotterdam, 21 juni 2007

Beste Marco,

Ik las in de krant dat je nog steeds hard op zoekt bent naar een nieuwe baan. Het zit je niet mee. Werkgevers willen je niet hebben voor een bestuurlijke functie en de kiezers gunden je ook al geen plek in de Tweede Kamer.

En dat terwijl je je voor andere werkzoekenden toch zo actief inzet. Je wilt Rotterdamse bijstandsgerechtigden het werk laten doen dat nu door Oost-Europeanen wordt gedaan, omdat je in Rotterdam liever geen Polen en Bulgaren ziet en omdat je het onterecht vindt dat mensen een uitkering van de overheid ontvangen als ze in staat zijn betaald werk te doen. Het moet voor jou ongetwijfeld een grote kwelling zijn om zelf al anderhalf jaar wachtgeld van de gemeente te krijgen, zonder daar iets voor terug te kunnen doen. Ik wil je daarom graag helpen snel een baan te vinden.

Van andere Rotterdammers met een uitkering verwacht je dat ze de eerste de beste baan accepteren die ze wordt aangeboden, ook als die ver onder hun niveau ligt. Ik snap dat je jezelf gezien je veelzijdige capaciteiten wat meer tijd heb gegund in de zoektocht naar je droombaan. Maar na anderhalf jaar zoeken vind je waarschijnlijk zelf de tijd wel aangebroken om je wat breder te gaan oriënteren.

Om je een eindje op weg te helpen bij het solliciteren heb ik een aantal vacatures voor je opgezocht van functies waar je direct aan de slag kan. Het zijn allemaal banen in de regio Rotterdam.

- Postkamermedewerker (Rotterdam)
- Strandwacht (Hoek van Holland)
- Telefoniste (m/v) (Rotterdam)
- Magazijnmedewerker (Schiedam)
- Huishoudelijke hulp (Rotterdam)
- Tomatenplukker (Maasland)
- Congiërge op een VMBO-school (Rotterdam)
- Tractorbestuurder (Hoek van Holland)

Voor alle functies wordt een gemotiveerde werkhouding gevraagd. Voor de functie van telefoniste (m/v) zoeken ze iemand 'met goede communicatieve vaardigheden en een prettige telefoonstem'. De strandwacht moet over 'een gezonde dosis lef' beschikken en voor de magazijnmedewerker wordt gezocht naar een 'doener'. Allemaal eigenschappen die jou op het lijf zijn geschreven. Ik hoop dat er iets voor je bij zit!
Veel succes met solliciteren!,

Arno
Wat een grap
Pastors binnenkort als tomatenplukker aan de slag? Het zou zomaar kunnen
  vrijdag 22 juni 2007 @ 12:08:22 #123
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_50723889
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 12:03 schreef Biggs. het volgende:

[..]

[..]

Wat een grap
al die banen vallen af volgens de GL criterea vanwege te lange reistijd en verkeerd niveau. Dus dat kan helemaal niet!
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 12:10:42 #124
130955 Floripas
Blast from the past
pi_50723983
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 12:03 schreef Biggs. het volgende:

[..]

[..]

Wat een grap
Dit verdient een eigen topic.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 12:11:14 #125