X zie ik af en toe. Departementquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:44 schreef pingu_ het volgende:
Kennyman, alleen is hij er al een tijdje niet geweest. =X
Gezellig, bij meneer Demmink!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:16 schreef DS4 het volgende:
SCH op Ministerie van Justitie. Als ik hem dan maar dingen in mag fluisteren.
Dan mag jij proberen sociale zaken in goede banen te leiden.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:56 schreef Fastmatti het volgende:
Alle linkse users. Zodat ze eens met eigen ogen kunnen zien hoe 'zielig' al dat tuig wat ze onderhouden werkelijk is.
Dat is een makkie.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:49 schreef du_ke het volgende:
Dan mag jij proberen sociale zaken in goede banen te leiden.
Probleem is dat hij niet mee wil doen aan afpersingquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:55 schreef digitaLL het volgende:
HenriOsewoudt als minister van financien![]()
Kan hij het gestolen belastinggeld terug laten storten en zonder geld zal de rest van de overheid een echte baan moeten gaan zoeken.
Erg idealistisch duo, zeker Elseetje (niets mis mee, maar op die positie moet je kunnen balanceren).quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:42 schreef EchtGaaf het volgende:
Du_ke als staatssecretaris voor Milieu. Het ministerschap voor milieu had ik al Elseetje toebedeeld. Ik denk dat die twee een ijzersterk duo vormen voor milieubeheer![]()
Ik zou jou graag zien als minister van koloniale zaken.quote:[b]Op dinsdag 19 juni 2007 17:42 schreef EchtGaaf
Dat klopt. Maar goed en scherp beleid begint juist met idealisme!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:09 schreef DS4 het volgende:
[..]
Erg idealistisch duo, zeker Elseetje (niets mis mee, maar op die positie moet je kunnen balanceren).
Ik wil geen zakenkabinetquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:40 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Stel hier je FOK-users-zakenkabinet samen
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:37 schreef EchtGaaf het volgende:
Als de coalitiepartijen verder uit elkaar liggen, dan zou ik liever Du_Ke als minister willen.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:44 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Dan nog vind ik het beter opgezet.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |