Oeh, mag ik mezelf in de OP zetten?quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:57 schreef Causa het volgende:
Misschien moeten we de nickname Leven maar es in Geartsjuh veranderen in de OP.
Leven had zich helaas vrij snel weer teruggetrokken.
Ik heb het niet voor het zeggen, maar ik geloof van welquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:58 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Oeh, mag ik mezelf in de OP zetten?
Wel jammer dat Leven niet meer langskomt inderdaad..
Ja, ze was ook plotseling weg..quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:58 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Oeh, mag ik mezelf in de OP zetten?
Wel jammer dat Leven niet meer langskomt inderdaad..
Toch maar eens een strandmeet danquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:32 schreef Alicey het volgende:
Ik ben heul niet meer aan het verbranden op het strand.
quote:
Als het nu weer er voor was zou ik graag verbranden op het strand.quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:11 schreef Causa het volgende:
[..]
Toch maar eens een strandmeet dan
En dan beschermen we je meteen goed tegen de zon :aai:
Hier is het idee van een hoekwoning dat direct de hoek om een andere straat begint. De hoekwoningen van beide straten overlappen elkaar zodoende, wat dus ruimte kost.quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:50 schreef Causa het volgende:
Heel andere koek zo'n hoekwoning. Hoek eraf bedoelen ze dus!![]()
Normaliter is een hoekwoning fijn vanwege de grotere tuin, maar hier gaat het over wat heel anders![]()
Nouja om twijfelende van te worden is het niet. Dit wordt 'm vast niet![]()
Hmmm, wat zijn ong. je eisen qua ruimte? Minimaal gelijk blijven, of sowieso wat groter?quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:30 schreef Alicey het volgende:
Ik heb net trouwens een woning bekeken flink wat straten verderop t.o.v. waar ik nu woon.
Minder breed.
Hoekwoning, dus nog een schuin stuk er af.
Woonkamer van een paar vierkante meter.
Nog ergere kansenbuurt dan waar ik nu woon.
Tuin van ongeveer 2 vierkante meter.
Niet te vergeten : Van 3 kamers hebben ze er 5 gemaakt.![]()
Dan zeg ik nog niets over de staat van onderhoud.
Groter. Ik zoek in feite minimaal een 3 kamer woning waarbij de woonkamer minstens zo groot moet zijn als wat ik nu heb. Ook moet er een tuin aanwezig zijn die zo gelegen is dat mijn katten veilig buiten kunnen spelen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:01 schreef Reya het volgende:
[..]
Hmmm, wat zijn ong. je eisen qua ruimte? Minimaal gelijk blijven, of sowieso wat groter?
Zeg Osho, heb jij nog tips voor iemand die een lange vliegreis gaat maken? Volgens mij heb jij wel veel vliegervaring nl.quote:
In ieder geval genoeg drinken.quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:55 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Zeg Osho, heb jij nog tips voor iemand die een lange vliegreis gaat maken? Volgens mij heb jij wel veel vliegervaring nl.
voor de dames in de posts hierboven....heten jullie oshoquote:Op donderdag 21 juni 2007 16:55 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Zeg Osho, heb jij nog tips voor iemand die een lange vliegreis gaat maken? Volgens mij heb jij wel veel vliegervaring nl.
Een enkeltje kopen en de Koran lezenquote:Op donderdag 21 juni 2007 16:55 schreef Geartsjuh het volgende:
Het is een nachtvlucht ja, maar ik heb ook niet de illusie dat ik goed uitgerust uit dat vliegtuig zal stappenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:08 schreef Causa het volgende:
Een nachtvlucht Geartsjuh?
Die zijn koud! En lang en lawaaierig.
Wij hebben ons voorgenomen als we nog eens een lange nachtvlucht hebben
het ergste te verwachten qua slecht slapen, geen comfort, al dat geruft om je heen, onuitgeslapen je jetlag beginnen etc.
Dan valt het allemaal reuze mee
Het dag-nacht nacht-dag worden vind ik altijd zo mooi zo hoog![]()
Red jij echt welquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:16 schreef Geartsjuh het volgende:
Morning
[..]
Het is een nachtvlucht ja, maar ik heb ook niet de illusie dat ik goed uitgerust uit dat vliegtuig zal stappen. Ik maak er het beste van
.
quote:
hehehe heej lieverdquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:36 schreef Causa het volgende:
[..]
Frutselliehutsellie
![]()
Goedemorgen Frutsel![]()
Gaat maf hierquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hehehe heej lieverd![]()
![]()
hoe is het met je? en hierro?![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:48 schreef Causa het volgende:
[..]
Gaat maf hiersnie-erg, ben gewent aan maf.
Katjes zijn allemaal blij. Ik ook. Fretjes slapen. Gisteren sliep Judy door toen we d'r uit bed haalden.
Vaker meegemaakt met een fretje. Dan zijn ze zo ver weg dat je na minuten lang proberen wakker te maken,
waarbij je ze alle kanten opvouwd, schuddelt, kriebelt, van de 1 in de andere hand gooit, etc, denkt dat ze iets heel ernstigs mankeren. En als je dan na zo'n kwartier echte ongerustheid krijgt, wordt ze ineens kalmpjes wakker. Zo snuffelend van "you rang? "
maf-fenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
![]()
doe mij maar "maf-fen"... kan wel weer wat extra slaap gebruiken.. Schrok vanochtend wakker en zag direct dat ik te laat was. Haat het om zo wakker te worden![]()
en LOL, die fretjes... zeker echt zo kijken van : Relax Causa...ik ben net wakker
![]()
Mijn katten slapen veel, maar zijn ook erg gauw wakker![]()
Je bent mooi als je verlegen bloostquote:
ja best lekker eigenlijk, alleen erg moe... beetje slaaptekortquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wel lekker dagje vandaag.Hoest bij jou?
hahaha geweldigquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:00 schreef Causa het volgende:
[..]
maf-fenMja als je zo snel van de 1 in de andere frequentie moet... heeft het niet helemaal.
![]()
normaliter zijn al onze beessies ook vlot wakker. Zo'n fretje heeft dat gewoonlijk als ze zich echt heeel druk hebben gemaakt voor hun dutje. Zo had het kleine moertje van vroeger dat eens toen ze naar het strand was geweest met me.
Toen naaide ik bij thuiskomst verder aan haar tuigje, die waren nog niet te koop toen, en moest ze passen enzo, terwijl ze doorsliep![]()
dan wordt het tijd lieverdquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat wordt vaker gezegd wanneer het voorkomt.Komt niet zo vaak voor echter.
Dat laatste ken ik, heb het ook hoor.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ja best lekker eigenlijk, alleen erg moe... beetje slaaptekort
Nu al nietmeer?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat wordt vaker gezegd wanneer het voorkomt.Komt niet zo vaak voor echter.
Huh?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:14 schreef Causa het volgende:
[..]
Nu al nietmeer?![]()
Ze worden zo gauw groot![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat laatste ken ik, heb het ook hoor.Zoals altijd eik aan het einde van de week
![]()
In theorie hoef je alleen maar iets te doen wat ik niet verwacht had.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
euhh... moet ik nog ff over nadenken...
maar jou laten blozen, kunnen vast wel meer mensen![]()
Dat is de moeite van een tuigje dubbel en dwars waard iddquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hahaha geweldig
mijn katten moesten een jaar of 3 geleden voor het eerst een tuigje om, zodat ze mee naar buiten konden...
Ging moeizaam , tot ze wisten welke beloning er tegenover stond. Sindsdien is het geen enkel probleem meer
Van dat kleine onschuldige meisjes eerder blozen dan ervaren damesquote:
aahh..zoals jou zo begroeten?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
In theorie hoef je alleen maar iets te doen wat ik niet verwacht had.Niet zomaar iets natuurlijk
![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:21 schreef Causa het volgende:
[..]
Dat is de moeite van een tuigje dubbel en dwars waard idd![]()
wij hebben het maar 1 keer hoeven toepassen bij een kat. Toen Sjakie nog moest leren dat ie verhuisd was.
Hij stelde zich vreselijk aan met dat ding. Zo hing ie urenlang 'standbeeldje' uit, en als ie dan wel een poot verzette met de buik over de grond dweilend. Eerst dachten we, och, eerste uurtje met tuigie om, maar het bleef zo de hele week, ook al mocht ie nu buiten. Dus tuigje weer afgeschaft met als gevolg dat ie zo lang binnen is geweest dat z'n oude huis (minuutje lopen) en tuin alleen nog maar een droom leek. Toen was het veilig.![]()
Wat een stubborn kat.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:21 schreef Causa het volgende:
[..]
Dat is de moeite van een tuigje dubbel en dwars waard idd![]()
wij hebben het maar 1 keer hoeven toepassen bij een kat. Toen Sjakie nog moest leren dat ie verhuisd was.
Hij stelde zich vreselijk aan met dat ding. Zo hing ie urenlang 'standbeeldje' uit, en als ie dan wel een poot verzette met de buik over de grond dweilend. Eerst dachten we, och, eerste uurtje met tuigie om, maar het bleef zo de hele week, ook al mocht ie nu buiten. Dus tuigje weer afgeschaft met als gevolg dat ie zo lang binnen is geweest dat z'n oude huis (minuutje lopen) en tuin alleen nog maar een droom leek. Toen was het veilig.![]()
Mja, ik weet het. Ik word oud.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:24 schreef Causa het volgende:
[..]
Van dat kleine onschuldige meisjes eerder blozen dan ervaren dames![]()
quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
nee hoor, als ik de tuigjes pak zitten ze al bij de deur zo van: YESSSSSSS WE MOGEN WEER![]()
Kan je wel stellenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:27 schreef Alicey het volgende:
Wat een stubborn kat.Ik denk dat een tuigje niets voor mijn poezels is. Zodra die kattencam in Nederland verkrijgbaar is wil ik ze echter wel daar van voorzien, want ik ben echt keinieuwsgierig wat die beesten als ik slaap uitspoken dat ze de volgende ochtend halfdood bankhangen.
En als je gezegd wordt waar je van bloost zo an'tzienquote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
zal ut onthouden ^^![]()
maar geen gewoonte van maken, anders is het niet speciaal en onverwachts meer waardoor het blooseffect weer niet zijn gewenste uitwerking krijgt![]()
In de VS nu een minescuul cameraatje dat je om de nek van een kat kunt binden en iedere minuut een foto maakt.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:37 schreef Causa het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Kan je wel stellenKattencam?
Daar hoor ik voor het eerst over!
Dat doen ze 's avonds al, maar dan zijn ze net iets actiever.quote:p.s: zeker! wat wordt je daar soms nieuwsgierig van, maar katten kunnen ook halfdood bankhangen omdat ze zonet zo hard gerelaxed hebben
Ja, dat wel.quote:, of zo druk geweest met dutjes! Volgens mij kan een kat altijd op commando 100% ontspannen.![]()
Huh? Ik volg je weer niet helemaal.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:40 schreef Causa het volgende:
[..]
En als je gezegd wordt waar je van bloost zo an'tzien![]()
Ah, je bloost ook als je het niet meer volgtquote:
Okee, dan volg ik het weer!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:47 schreef Causa het volgende:
[..]
Ah, je bloost ook als je het niet meer volgt
Misschien volg je het nu bij deze weer![]()
uitleg: Causa detecteert alles waar je bij bloost, maar nu stop ik weer hoor![]()
Geinig!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
In de VS nu een minescuul cameraatje dat je om de nek van een kat kunt binden en iedere minuut een foto maakt.
[..]
Je hebt gelijk, niemand van de katten hier kan slapen zoals Isaac als hij weer eens de hele nacht buiten is geweest.quote:Dat doen ze 's avonds al, maar dan zijn ze net iets actiever.
* Causa schenkt Liesje LFC-cyberespresso.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Okee, dan volg ik het weer!
Mijn snappertje slaapt nog/al een beetje![]()
En weet jij wat hij uitspookt?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:59 schreef Causa het volgende:
[..]
Geinig!![]()
[..]
Je hebt gelijk, niemand van de katten hier kan slapen zoals Isaac als hij weer eens de hele nacht buiten is geweest.
Zo sterk?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:03 schreef Causa het volgende:
[..]
* Causa schenkt Liesje LFC-cyberespresso.
Wel eerst veiligheidsgordels vast alvorens te drinken!
Je bent Hebreeuws aan het leren?quote:Ik ga me even in het wasgoed verdiepen. Zou graag tijd over hebben voor hebreeuws vanmiddag dus nu echt aan de gang![]()
enorm!quote:
neem deel aan dummietopicquote:[..]
Je bent Hebreeuws aan het leren?
Het enige wat ik aan info erover verzameld heb ik de loop der jaren is dat ze de omgeving scherp in de gaten houden en nader onderzoeken indien nodig, dat er wordt gejaagd, dat er grotere afstanden worden afgelegd dan overdag, dat ze wel eens deelnemen aan nachtkatten-bijeenkomsten, dat ze 'snachts ook vaak urenlang op hetzelfde plekje blijven, dat het lijkt op hun dag-leven alleen dan in andere aura en dat de nacht 'hun moment' is. Maar meer dan dat is voor mij verborgen gebleven. Ik slaap erg graag 'snachtsquote:
oh dearquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:12 schreef Alicey het volgende:
Wegmisbruiker gesnapt op weg naar rijexamen![]()
Ik heb een beetje hetzelfde; ik slaap 's nachts. Plus dat Ringo altijd de hort op gaat (ook overdag) en dat ik eigenlijk geen flauw idee heb waarheen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:12 schreef Causa het volgende:
[..]
Het enige wat ik aan info erover verzameld heb ik de loop der jaren is dat ze de omgeving scherp in de gaten houden en nader onderzoeken indien nodig, dat er wordt gejaagd, dat er grotere afstanden worden afgelegd dan overdag, dat ze wel eens deelnemen aan nachtkatten-bijeenkomsten, dat ze 'snachts ook vaak urenlang op hetzelfde plekje blijven, dat het lijkt op hun dag-leven alleen dan in andere aura en dat de nacht 'hun moment' is. Maar meer dan dat is voor mij verborgen gebleven. Ik slaap erg graag 'snachts![]()
Met een afbeelding per minuut wordt toch al aardig wat duidelijk denk ik.quote:Zou leuk zijn zo'n cammetje, maar ik zou de opnamefrequentie hoger willen
Ze doen het er volgens mij om om het stiekem te doen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:26 schreef Brahimov het volgende:
De kat die ik een aantal jaren had, ging 's avonds ergens aan de zijkant van m'n bed liggen en lag 's morgens pontificaal in het midden, terwijl ik dan aan de zijkant lag. Die heb ik nooit op veel nachtelijke activiteiten kunnen betrappen
Alicey
Het slapen valt wel mee, maar zo dra je wakker wordt ontstaan de problemen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:20 schreef Causa het volgende:
goedemiddag Brahimov
Dat bedslapen mogen ze niet bij ons. Ik vind het onhygienisch, storend en slecht-slapend.
Hmm.. Wat dacht je dan dat er stond?quote:1 afbeelding per minuut is idd genoeg Alicey. Ik had het in de gauwigheid verkeerd opgeslagen en dacht eens per minuut zou dan mooi zijn
Wat voor beeld hebben ze dan van je?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:11 schreef Alicey het volgende:
* Alicey heeft veels te onschuldige collega's, waardoor er een verkeerd beeld van mij ontstaat.
Dat weet ik niet, maar het beeld wordt vast niet beter wanneer dubbelzinnige opmerkingen niet worden begrepen op 1 persoon na.quote:
Njah, begrijpelijk, ik ben zelf ook veel te onschuldig om al jouw dubbelzinnige opmerkingen te begrijpenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar het beeld wordt vast niet beter wanneer dubbelzinnige opmerkingen niet worden begrepen op 1 persoon na.![]()
Dat is niet erg. Het probleem is er wanneer er 1 persoon is die hem wel vat.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:27 schreef Reya het volgende:
[..]
Njah, begrijpelijk, ik ben zelf ook veel te onschuldig om al jouw dubbelzinnige opmerkingen te begrijpen
Gewoon de schuld geven aan Eva.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is niet erg. Het probleem is er wanneer er 1 persoon is die hem wel vat.
En, lukt het een beetje?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ha! Da's een goede! Zeg ik gewoon dat Eva ook dat soort opmerkingen maakte
Ze moeten je wel hebben vandaag.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik moet nu weer aanhoren dat ik een kerel onder mijn bureau heb gehad.
gfi meerquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het slapen valt wel mee, maar zo dra je wakker wordt ontstaan de problemen.
[..]
Hmm.. Wat dacht je dan dat er stond?
Leuk! Ik was tnm. altijd dol op veel klantenquote:
Welkom thuis Qu63quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:57 schreef qu63 het volgende:
leuk, stroomstoringen in Baarn en in Amersfoort
ruim 2 uur over de reis gedaan
Je laat 'm toch wel binnen?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:14 schreef osho het volgende:
even open doen...
het weekend staat voor de deur
waar je lang op wacht is extra lekkerquote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:57 schreef qu63 het volgende:
leuk, stroomstoringen in Baarn en in Amersfoort
ruim 2 uur over de reis gedaan
Daarom juistquote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:22 schreef Alicey het volgende:
Dat allemaal terwijl ik in wezen toch keibraaf en keionschuldig ben.
tijd om the green mile aan te radenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:26 schreef osho het volgende:
[..]
waar je lang op wacht is extra lekker
hoi qukelekuu
zo 'lekker' is het hier nietquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:26 schreef osho het volgende:
[..]
waar je lang op wacht is extra lekker
hoi qukelekuu
maar ja, waarheenquote:
kom maar naar mijquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
maar ja, waarheen
morgen iig wel even naar Hilversum denk ik
is dat niet wat laat danquote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:11 schreef Geartsjuh het volgende:
Ik heb van een stel vrienden eenwaterpijp
cadeau gekregen voor mijn verjaardag
. Echt tof
.
We konden niet eerder afspreken. Maar we hebben het goed gemaakt met een uitgebreid diner in Leidenquote:
Qu!quote:en tevens:
Geartsjuh!![]()
![]()
Tijd voor een waterpijp meetquote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:11 schreef Geartsjuh het volgende:
Ik heb van een stel vrienden eenwaterpijp
cadeau gekregen voor mijn verjaardag
. Echt tof
.
ququote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 10:44 schreef Roomsoesje het volgende:
Goedemorgen![]()
[..]
Tijd voor een waterpijp meet![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:23 schreef Causa het volgende:
[..]
Leuk! Ik was tnm. altijd dol op veel klanten
ook draaien?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:13 schreef -Trinity- het volgende:
Vanavond weer feeschten ^^.
Nee, dat heb ik echt al tijden niet meer gedaan.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:39 schreef qu63 het volgende:
ook draaien?
Mooi zoquote:Op zondag 24 juni 2007 02:27 schreef miss_sly het volgende:
Wij hebben echt een top bruilloftsfeest gehad vanavond![]()
nee, gemist helaas. maar goed, het was toch maar Jong Oranje he. Niet het "echte" Oranjequote:Op zondag 24 juni 2007 12:23 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Heb je de wedstrijd gisteravond nog wel kunnen zien?
quote:Op zondag 24 juni 2007 12:37 schreef osho het volgende:
[..]
nee, gemist helaas. maar goed, het was toch maar Jong Oranje he. Niet het "echte" Oranje
ja destijds in de dierenwinkel. Op zaterdag had ik soms zoveel klanten voor aquariumvissen, dat ik ze liet zitten en dan halfuurtje/3 kwartier van alles over de visjes enzo vertelde mbt hun boodschap/vragen en dan hoefden ze niet op elkaar te wachten, behalve het afrekenen indien nodig maar was het wel vele malen leuker, gezelliger en hadden ze meer praktische info opgedaan over aquariumhouden dan dat ik het 1 voor 1 op tempo moest doen.quote:
Solly, ik probeerde gisteren te verwerken dat ik niet met m'nquote:heuj, goan we ut nog over koeknuffelen hebben, of nie?
argument nº1: Het is weekend.quote:
Waarom mocht je dan niet mee?quote:Op zondag 24 juni 2007 13:54 schreef Causa het volgende:
Solly, ik probeerde gisteren te verwerken dat ik niet met m'nmee mocht naar Amsterdam om voetbal te kijken
![]()
Omdat ze met de auto van m'nquote:
hmmm, minderquote:Op zondag 24 juni 2007 14:44 schreef Causa het volgende:
[..]
Omdat ze met de auto van m'ngingen, en die heeft maar 2 zitplaatsen. ipv met die ander z'n auto, met normaal aantal zitplaatsen.
En bovendien, gezellig dingen met je vrouw ondernemen doe je alleen als er geen egoistische-macho-dominante-vieze-dikke-ego-voetbal-is-voor-veelzuipers-onderling-en-dan-hoef-ik-me-niet-te-schamen-voor-mijn-bierbubbelboeren- vlak bij je woont.
quote:Op zondag 24 juni 2007 14:44 schreef Causa het volgende:
[..]
Omdat ze met de auto van m'ngingen, en die heeft maar 2 zitplaatsen. ipv met die ander z'n auto, met normaal aantal zitplaatsen.
En bovendien, gezellig dingen met je vrouw ondernemen doe je alleen als er geen egoistische-macho-dominante-vieze-dikke-ego-voetbal-is-voor-veelzuipers-onderling-en-dan-hoef-ik-me-niet-te-schamen-voor-mijn-bierbubbelboeren- vlak bij je woont.
Goed idee! Ik zet nu altijd assersoiets in de buurt is m'n anti-tamas en -rajas muziek uit omdat dat niet te verdragen is voor ze. Zou het ook eens aan kunnen laten staanquote:Op zondag 24 juni 2007 15:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
Zet heeeeel hard heel manonvriendelijke muziek op en ga daarop vreselijk freaken![]()
succesquote:Op zondag 24 juni 2007 18:48 schreef qu63 het volgende:
Spullen pakken en op weg naar een nieuwe week!![]()
Succes Ququote:Op zondag 24 juni 2007 18:48 schreef qu63 het volgende:
Spullen pakken en op weg naar een nieuwe week!![]()
Goedemorgen Causaatjequote:
Doe mij maar zo'n extra zakjequote:___________________________
Ik heb teveel goed humeur vandaag, dus als iemand een extra potje goed humeur wil, gratis af te halen. Ik lever ook in zakjes.
Voorkleur voor een kleur? Alleen oranje en lichtgroen zijn er niet, die vliegen er doorheen bij mijquote:Op maandag 25 juni 2007 09:43 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Goedemorgen Causaatje
[..]
Doe mij maar zo'n extra zakje. Voel me wel goed vandaag maar er kan nog wel wat extra goed humeur bij
.
Goedemorgenquote:Op maandag 25 juni 2007 09:30 schreef Causa het volgende:
Goedemorgen Geartsjuh
oeh, tevredenheid lees ikquote:Op maandag 25 juni 2007 10:47 schreef Roomsoesje het volgende:
Nou de dag begint met een goed artikel. Ik haat die onderzoeksbureau's![]()
http://pro.tweakers.net/n(...)-tevreden-iters.html
quote:Op maandag 25 juni 2007 10:58 schreef Roomsoesje het volgende:
Daardoor krijg ik straks (nog) minder loonGrrrr.
geen vleesquote:Op maandag 25 juni 2007 10:12 schreef Causa het volgende:
Niet uitbreiden met vlees!! Want dat is onbegrijpelijk, ongezond, onlogisch en harstikke zonde van het lekkere gerechtje!
Ik vind het een beetje weinig an sich eigenlijkquote:Op maandag 25 juni 2007 10:12 schreef Causa het volgende:
voor 1 persoon:halve courgette in plakjes (0,5 cm. max) tomaat in kwartjes. beetje vet, kerriepoeder, zout, rietsuiker. klont vet naar keuze in de pan en een paar theelepeltjes kerriekruid. Bak er de courgette in. (zacht met korstje is ideaal, maar als dat niet lukt - slechts zacht- geeft het niet.) Daarna de tomaat erbij; meebakken tot die ook wat zachter is en warm natuurlijk. beetje zout er nog over, ong. 2 theelepeltjes rietsuiker, voor het smelten daarvan eventjes nog in de panhouden.
~~~~~Niet zo lang verhitten allemaal dat het tot moes uit elkaar valt. lekker met rijst. uit te breiden met andere groentes, nootjes, etc maar dan begint het uit de categorie snel en makkelijk te vallen.
Niet uitbreiden met vlees!! Want dat is onbegrijpelijk, ongezond, onlogisch en harstikke zonde van het lekkere gerechtje!
Altijd al gedacht dat Osho zoiets stiekum verlangdequote:
morge Oshoquote:goedemorgen allen
Hoi trinityquote:Op maandag 25 juni 2007 11:13 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje weinig an sich eigenlijk. Vlees is overigens niet ongezond
.
ik heb ooit vakantiewerk gedaan bij Vleesch du bois in Oosterblokkerquote:Op maandag 25 juni 2007 11:29 schreef Causa het volgende:
[..]
Altijd al gedacht dat Osho zoiets stiekum verlangde![]()
Gewoon niks tegen Causa zeggen, wat niet weet, wat niet deert
Don't watch this
(want we weet alles allang)
[..]
in de tijd dat ik uitzendkracht was, was er heel veel werk in die branche.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:40 schreef osho het volgende:
[..]
ik heb ooit vakantiewerk gedaan bij Vleesch du bois in Oosterblokker
kipfiletjes op de inpakband storten
mja, het is alweer meer dan 15 jaar geleden verwacht ikquote:Op maandag 25 juni 2007 11:49 schreef Causa het volgende:
[..]
in de tijd dat ik uitzendkracht was, was er heel veel werk in die branche.
Ik weet niet hoe dat tegenwoordig is.
Ik heb een vriendin die lang dat werk heeft gedaan.
Erg inspirerend is het niet hoorde ik maar het zou goed verdienen.
Net zoals vuilnisman, bollen rapen zuks of zuks.
Van bollen rapen krijg je nog een mooie teint en uithoudingsvermogen maar dat beroep begint uit te sterven met de opkomst van de bollenrooimachine.
ahja, dat was die tijd dusquote:Op maandag 25 juni 2007 11:50 schreef osho het volgende:
[..]
mja, het is alweer meer dan 15 jaar geleden verwacht ik
Zoiets wilde ik er nog bijschrijven, maar ik kwam niet uit m'n zinquote:
Goedemiddag Frutselquote:
Zo hard hier nu ook weer niet, ik denk dat de wind in Rotterdam achtergebleven is ofzo.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:05 schreef Alicey het volgende:
Regen en storm gaan hier zo hard te keer dat al 2 keer mijn deurbel spontaan is afgegaan.
Pandavanirjalaekadasize, Kausje!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:27 schreef Causa het volgende:
Goedemorgen Alicey, Brahimov, Osho
Vandaag Pandava Nirjala Ekadasi. Totale vast ter herstel van gemiste andere ekadasi's afgelopen jaar.
Eigenlijk mag ik het niet, vanwege m'n lichamelijke staat. Ik mag wel kijken wat ik wel kan doen.
Daarom zal ik iig de nadruk sterk op geestelijke activiteiten leggen.
Opening vanmorgen vroeg was toppie.
Ik zal dus maar thuisblijven en morgen naar m'n zus gaan
Helleuquote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:30 schreef Causa het volgende:
Goedemorgen Roomsoesje
Voel je je een beetje brak vanmorgen?
grandioosquote:
Zo houdt die zichzelf een beetje bezig. Als alles de hele tijd goed werkt heeft een systeembeheerder ook niets meer te doen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:26 schreef miss_sly het volgende:
Onze systeembeheerder is gisteravond hier geweest en dus kan ik weer niet fatsoenlijk werken
Klinkt bijzonderquote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:27 schreef Causa het volgende:
Goedemorgen Alicey, Brahimov, Osho
Vandaag Pandava Nirjala Ekadasi. Totale vast ter herstel van gemiste andere ekadasi's afgelopen jaar.
Eigenlijk mag ik het niet, vanwege m'n lichamelijke staat. Ik mag wel kijken wat ik wel kan doen.
Daarom zal ik iig de nadruk sterk op geestelijke activiteiten leggen.
Opening vanmorgen vroeg was toppie.
Ik zal dus maar thuisblijven en morgen naar m'n zus gaan
*zucht*quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:26 schreef miss_sly het volgende:
Onze systeembeheerder is gisteravond hier geweest en dus kan ik weer niet fatsoenlijk werken
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zo houdt die zichzelf een beetje bezig. Als alles de hele tijd goed werkt heeft een systeembeheerder ook niets meer te doen.
Aangezien wij een externe hebben die lang niet altijd tijd heeft als wij hem nodig hebben, heb ikliever dat hij niet zichzelf bezig houdt, maar ons laat werken...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zo houdt die zichzelf een beetje bezig. Als alles de hele tijd goed werkt heeft een systeembeheerder ook niets meer te doen.
If it ain't broken, don't fix it is helaas iets wat niet iedere systeembeheerder begrijpt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Aangezien wij een externe hebben die lang niet altijd tijd heeft als wij hem nodig hebben, heb ikliever dat hij niet zichzelf bezig houdt, maar ons laat werken...
Goedemorgen Geartsjuhquote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:37 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Klinkt bijzonder. Ga je dan veel mediteren e.d.?
Die is mooiquote:
If it's broken, fix it within a few days instead of a few years is iets dat de onze ook niet begrijptquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
If it ain't broken, don't fix it is helaas iets wat niet iedere systeembeheerder begrijpt.
Kan die dan niet eens een keertje de laan uitgestuurd worden ofzo?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
If it's broken, fix it within a few days instead of a few years is iets dat de onze ook niet begrijpt
Magische cybersoepquote:
Werkte nietquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:45 schreef Causa het volgende:
[..]
Magische cybersoep![]()
Ogen dicht, soepje voor je halen die je wel zou lusten en kijk dan in je nap.
Zul je zien dat die geliefde soep erin zit!![]()
Hele optocht voor je deur op je stoeptegel op 14 juliquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:39 schreef Isegrim het volgende:
En zometeen natuurlijk: foto's.
14 juli is de housewarming party. Allen die zich geroepen voelen te komen zijn van harte welkom.
Onze profeetquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:39 schreef Isegrim het volgende:
14 juli is de housewarming party. Allen die zich geroepen voelen te komen zijn van harte welkom.
Is jouw nieuwe huisje nou direct achter station Hofplein? In een wat massief lijkend complex?quote:
Complex met allemaal puntdakjes. Direct achter dat station idd.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:02 schreef Reya het volgende:
[..]
Is jouw nieuwe huisje nou direct achter station Hofplein? In een wat massief lijkend complex?
Ahja, ik vermoedde het al toen ik het laatst zag liggenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:05 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Complex met allemaal puntdakjes. Direct achter dat station idd.
Zelfs mijnquote:
Jequote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:12 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zelfs mijnvindt deze beestjes wel grappig. Zolang ze maar in hun hok blijven.
Maar ik haal ze er wel uit als hij niet thuis is.
En oranje.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:15 schreef osho het volgende:
ziet er netjes uit Ise. Itt bij Marco Borsato is bij jullie niet alleen vandaag rood
Héél stiekem. Shhht!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Jevindt ze zeker ook heel stiekem grappig?
![]()
* Memento-Mori noteertquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:39 schreef Isegrim het volgende:
En zometeen natuurlijk: foto's.
Nou, gewoon, een bellenblaaszwaard.quote:Op woensdag 27 juni 2007 07:41 schreef osho het volgende:
een bellenblaaszwaard ? wat moet ik me daar bij voorstellen ?
Tjeempie, beterschap dan maar!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:14 schreef Isegrim het volgende:
Zo slapen. Ben al sinds zaterdag ziek. Morgen maar weer aan het werk.
Kijk maar in mijn history.quote:Op woensdag 27 juni 2007 07:41 schreef osho het volgende:
goedemogen
een bellenblaaszwaard ? wat moet ik me daar bij voorstellen ?
in blessquote:
quote:
binnen waait het?quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:25 schreef Causa het volgende:
[..]Wat mooi
Hier is de zon ook buiten maar het waait wel flink
quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
binnen waait het?
* Frutsel laat nog ff een wind dan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |