Hoi trinityquote:Op maandag 25 juni 2007 11:13 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje weinig an sich eigenlijk. Vlees is overigens niet ongezond
.
ik heb ooit vakantiewerk gedaan bij Vleesch du bois in Oosterblokkerquote:Op maandag 25 juni 2007 11:29 schreef Causa het volgende:
[..]
Altijd al gedacht dat Osho zoiets stiekum verlangde![]()
Gewoon niks tegen Causa zeggen, wat niet weet, wat niet deert
Don't watch this
(want we weet alles allang)
[..]
in de tijd dat ik uitzendkracht was, was er heel veel werk in die branche.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:40 schreef osho het volgende:
[..]
ik heb ooit vakantiewerk gedaan bij Vleesch du bois in Oosterblokker
kipfiletjes op de inpakband storten
mja, het is alweer meer dan 15 jaar geleden verwacht ikquote:Op maandag 25 juni 2007 11:49 schreef Causa het volgende:
[..]
in de tijd dat ik uitzendkracht was, was er heel veel werk in die branche.
Ik weet niet hoe dat tegenwoordig is.
Ik heb een vriendin die lang dat werk heeft gedaan.
Erg inspirerend is het niet hoorde ik maar het zou goed verdienen.
Net zoals vuilnisman, bollen rapen zuks of zuks.
Van bollen rapen krijg je nog een mooie teint en uithoudingsvermogen maar dat beroep begint uit te sterven met de opkomst van de bollenrooimachine.
ahja, dat was die tijd dusquote:Op maandag 25 juni 2007 11:50 schreef osho het volgende:
[..]
mja, het is alweer meer dan 15 jaar geleden verwacht ik
Zoiets wilde ik er nog bijschrijven, maar ik kwam niet uit m'n zinquote:
Goedemiddag Frutselquote:
Zo hard hier nu ook weer niet, ik denk dat de wind in Rotterdam achtergebleven is ofzo.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:05 schreef Alicey het volgende:
Regen en storm gaan hier zo hard te keer dat al 2 keer mijn deurbel spontaan is afgegaan.
Pandavanirjalaekadasize, Kausje!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:27 schreef Causa het volgende:
Goedemorgen Alicey, Brahimov, Osho
Vandaag Pandava Nirjala Ekadasi. Totale vast ter herstel van gemiste andere ekadasi's afgelopen jaar.
Eigenlijk mag ik het niet, vanwege m'n lichamelijke staat. Ik mag wel kijken wat ik wel kan doen.
Daarom zal ik iig de nadruk sterk op geestelijke activiteiten leggen.
Opening vanmorgen vroeg was toppie.
Ik zal dus maar thuisblijven en morgen naar m'n zus gaan
Helleuquote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:30 schreef Causa het volgende:
Goedemorgen Roomsoesje
Voel je je een beetje brak vanmorgen?
grandioosquote:
Zo houdt die zichzelf een beetje bezig. Als alles de hele tijd goed werkt heeft een systeembeheerder ook niets meer te doen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:26 schreef miss_sly het volgende:
Onze systeembeheerder is gisteravond hier geweest en dus kan ik weer niet fatsoenlijk werken
Klinkt bijzonderquote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:27 schreef Causa het volgende:
Goedemorgen Alicey, Brahimov, Osho
Vandaag Pandava Nirjala Ekadasi. Totale vast ter herstel van gemiste andere ekadasi's afgelopen jaar.
Eigenlijk mag ik het niet, vanwege m'n lichamelijke staat. Ik mag wel kijken wat ik wel kan doen.
Daarom zal ik iig de nadruk sterk op geestelijke activiteiten leggen.
Opening vanmorgen vroeg was toppie.
Ik zal dus maar thuisblijven en morgen naar m'n zus gaan
*zucht*quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:26 schreef miss_sly het volgende:
Onze systeembeheerder is gisteravond hier geweest en dus kan ik weer niet fatsoenlijk werken
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zo houdt die zichzelf een beetje bezig. Als alles de hele tijd goed werkt heeft een systeembeheerder ook niets meer te doen.
Aangezien wij een externe hebben die lang niet altijd tijd heeft als wij hem nodig hebben, heb ikliever dat hij niet zichzelf bezig houdt, maar ons laat werken...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zo houdt die zichzelf een beetje bezig. Als alles de hele tijd goed werkt heeft een systeembeheerder ook niets meer te doen.
If it ain't broken, don't fix it is helaas iets wat niet iedere systeembeheerder begrijpt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Aangezien wij een externe hebben die lang niet altijd tijd heeft als wij hem nodig hebben, heb ikliever dat hij niet zichzelf bezig houdt, maar ons laat werken...
Goedemorgen Geartsjuhquote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:37 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Klinkt bijzonder. Ga je dan veel mediteren e.d.?
Die is mooiquote:
If it's broken, fix it within a few days instead of a few years is iets dat de onze ook niet begrijptquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
If it ain't broken, don't fix it is helaas iets wat niet iedere systeembeheerder begrijpt.
Kan die dan niet eens een keertje de laan uitgestuurd worden ofzo?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
If it's broken, fix it within a few days instead of a few years is iets dat de onze ook niet begrijpt
Magische cybersoepquote:
Werkte nietquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:45 schreef Causa het volgende:
[..]
Magische cybersoep![]()
Ogen dicht, soepje voor je halen die je wel zou lusten en kijk dan in je nap.
Zul je zien dat die geliefde soep erin zit!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |