quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:23 schreef Causa het volgende:
[..]
Leuk! Ik was tnm. altijd dol op veel klanten
ook draaien?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:13 schreef -Trinity- het volgende:
Vanavond weer feeschten ^^.
Nee, dat heb ik echt al tijden niet meer gedaan.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:39 schreef qu63 het volgende:
ook draaien?
Mooi zoquote:Op zondag 24 juni 2007 02:27 schreef miss_sly het volgende:
Wij hebben echt een top bruilloftsfeest gehad vanavond![]()
nee, gemist helaas. maar goed, het was toch maar Jong Oranje he. Niet het "echte" Oranjequote:Op zondag 24 juni 2007 12:23 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Heb je de wedstrijd gisteravond nog wel kunnen zien?
quote:Op zondag 24 juni 2007 12:37 schreef osho het volgende:
[..]
nee, gemist helaas. maar goed, het was toch maar Jong Oranje he. Niet het "echte" Oranje
ja destijds in de dierenwinkel. Op zaterdag had ik soms zoveel klanten voor aquariumvissen, dat ik ze liet zitten en dan halfuurtje/3 kwartier van alles over de visjes enzo vertelde mbt hun boodschap/vragen en dan hoefden ze niet op elkaar te wachten, behalve het afrekenen indien nodig maar was het wel vele malen leuker, gezelliger en hadden ze meer praktische info opgedaan over aquariumhouden dan dat ik het 1 voor 1 op tempo moest doen.quote:
Solly, ik probeerde gisteren te verwerken dat ik niet met m'nquote:heuj, goan we ut nog over koeknuffelen hebben, of nie?
argument nº1: Het is weekend.quote:
Waarom mocht je dan niet mee?quote:Op zondag 24 juni 2007 13:54 schreef Causa het volgende:
Solly, ik probeerde gisteren te verwerken dat ik niet met m'nmee mocht naar Amsterdam om voetbal te kijken
![]()
Omdat ze met de auto van m'nquote:
hmmm, minderquote:Op zondag 24 juni 2007 14:44 schreef Causa het volgende:
[..]
Omdat ze met de auto van m'ngingen, en die heeft maar 2 zitplaatsen. ipv met die ander z'n auto, met normaal aantal zitplaatsen.
En bovendien, gezellig dingen met je vrouw ondernemen doe je alleen als er geen egoistische-macho-dominante-vieze-dikke-ego-voetbal-is-voor-veelzuipers-onderling-en-dan-hoef-ik-me-niet-te-schamen-voor-mijn-bierbubbelboeren- vlak bij je woont.
quote:Op zondag 24 juni 2007 14:44 schreef Causa het volgende:
[..]
Omdat ze met de auto van m'ngingen, en die heeft maar 2 zitplaatsen. ipv met die ander z'n auto, met normaal aantal zitplaatsen.
En bovendien, gezellig dingen met je vrouw ondernemen doe je alleen als er geen egoistische-macho-dominante-vieze-dikke-ego-voetbal-is-voor-veelzuipers-onderling-en-dan-hoef-ik-me-niet-te-schamen-voor-mijn-bierbubbelboeren- vlak bij je woont.
Goed idee! Ik zet nu altijd assersoiets in de buurt is m'n anti-tamas en -rajas muziek uit omdat dat niet te verdragen is voor ze. Zou het ook eens aan kunnen laten staanquote:Op zondag 24 juni 2007 15:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
Zet heeeeel hard heel manonvriendelijke muziek op en ga daarop vreselijk freaken![]()
succesquote:Op zondag 24 juni 2007 18:48 schreef qu63 het volgende:
Spullen pakken en op weg naar een nieuwe week!![]()
Succes Ququote:Op zondag 24 juni 2007 18:48 schreef qu63 het volgende:
Spullen pakken en op weg naar een nieuwe week!![]()
Goedemorgen Causaatjequote:
Doe mij maar zo'n extra zakjequote:___________________________
Ik heb teveel goed humeur vandaag, dus als iemand een extra potje goed humeur wil, gratis af te halen. Ik lever ook in zakjes.
Voorkleur voor een kleur? Alleen oranje en lichtgroen zijn er niet, die vliegen er doorheen bij mijquote:Op maandag 25 juni 2007 09:43 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Goedemorgen Causaatje
[..]
Doe mij maar zo'n extra zakje. Voel me wel goed vandaag maar er kan nog wel wat extra goed humeur bij
.
Goedemorgenquote:Op maandag 25 juni 2007 09:30 schreef Causa het volgende:
Goedemorgen Geartsjuh
oeh, tevredenheid lees ikquote:Op maandag 25 juni 2007 10:47 schreef Roomsoesje het volgende:
Nou de dag begint met een goed artikel. Ik haat die onderzoeksbureau's![]()
http://pro.tweakers.net/n(...)-tevreden-iters.html
quote:Op maandag 25 juni 2007 10:58 schreef Roomsoesje het volgende:
Daardoor krijg ik straks (nog) minder loonGrrrr.
geen vleesquote:Op maandag 25 juni 2007 10:12 schreef Causa het volgende:
Niet uitbreiden met vlees!! Want dat is onbegrijpelijk, ongezond, onlogisch en harstikke zonde van het lekkere gerechtje!
Ik vind het een beetje weinig an sich eigenlijkquote:Op maandag 25 juni 2007 10:12 schreef Causa het volgende:
voor 1 persoon:halve courgette in plakjes (0,5 cm. max) tomaat in kwartjes. beetje vet, kerriepoeder, zout, rietsuiker. klont vet naar keuze in de pan en een paar theelepeltjes kerriekruid. Bak er de courgette in. (zacht met korstje is ideaal, maar als dat niet lukt - slechts zacht- geeft het niet.) Daarna de tomaat erbij; meebakken tot die ook wat zachter is en warm natuurlijk. beetje zout er nog over, ong. 2 theelepeltjes rietsuiker, voor het smelten daarvan eventjes nog in de panhouden.
~~~~~Niet zo lang verhitten allemaal dat het tot moes uit elkaar valt. lekker met rijst. uit te breiden met andere groentes, nootjes, etc maar dan begint het uit de categorie snel en makkelijk te vallen.
Niet uitbreiden met vlees!! Want dat is onbegrijpelijk, ongezond, onlogisch en harstikke zonde van het lekkere gerechtje!
Altijd al gedacht dat Osho zoiets stiekum verlangdequote:
morge Oshoquote:goedemorgen allen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |