Het slapen valt wel mee, maar zo dra je wakker wordt ontstaan de problemen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:20 schreef Causa het volgende:
goedemiddag Brahimov
Dat bedslapen mogen ze niet bij ons. Ik vind het onhygienisch, storend en slecht-slapend.
Hmm.. Wat dacht je dan dat er stond?quote:1 afbeelding per minuut is idd genoeg Alicey. Ik had het in de gauwigheid verkeerd opgeslagen en dacht eens per minuut zou dan mooi zijn
Wat voor beeld hebben ze dan van je?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:11 schreef Alicey het volgende:
* Alicey heeft veels te onschuldige collega's, waardoor er een verkeerd beeld van mij ontstaat.
Dat weet ik niet, maar het beeld wordt vast niet beter wanneer dubbelzinnige opmerkingen niet worden begrepen op 1 persoon na.quote:
Njah, begrijpelijk, ik ben zelf ook veel te onschuldig om al jouw dubbelzinnige opmerkingen te begrijpenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar het beeld wordt vast niet beter wanneer dubbelzinnige opmerkingen niet worden begrepen op 1 persoon na.![]()
Dat is niet erg. Het probleem is er wanneer er 1 persoon is die hem wel vat.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:27 schreef Reya het volgende:
[..]
Njah, begrijpelijk, ik ben zelf ook veel te onschuldig om al jouw dubbelzinnige opmerkingen te begrijpen
Gewoon de schuld geven aan Eva.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is niet erg. Het probleem is er wanneer er 1 persoon is die hem wel vat.
En, lukt het een beetje?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ha! Da's een goede! Zeg ik gewoon dat Eva ook dat soort opmerkingen maakte
Ze moeten je wel hebben vandaag.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik moet nu weer aanhoren dat ik een kerel onder mijn bureau heb gehad.
gfi meerquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het slapen valt wel mee, maar zo dra je wakker wordt ontstaan de problemen.
[..]
Hmm.. Wat dacht je dan dat er stond?
Leuk! Ik was tnm. altijd dol op veel klantenquote:
Welkom thuis Qu63quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:57 schreef qu63 het volgende:
leuk, stroomstoringen in Baarn en in Amersfoort
ruim 2 uur over de reis gedaan
Je laat 'm toch wel binnen?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:14 schreef osho het volgende:
even open doen...
het weekend staat voor de deur
waar je lang op wacht is extra lekkerquote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:57 schreef qu63 het volgende:
leuk, stroomstoringen in Baarn en in Amersfoort
ruim 2 uur over de reis gedaan
Daarom juistquote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:22 schreef Alicey het volgende:
Dat allemaal terwijl ik in wezen toch keibraaf en keionschuldig ben.
tijd om the green mile aan te radenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:26 schreef osho het volgende:
[..]
waar je lang op wacht is extra lekker
hoi qukelekuu
zo 'lekker' is het hier nietquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:26 schreef osho het volgende:
[..]
waar je lang op wacht is extra lekker
hoi qukelekuu
maar ja, waarheenquote:
kom maar naar mijquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
maar ja, waarheen
morgen iig wel even naar Hilversum denk ik
is dat niet wat laat danquote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:11 schreef Geartsjuh het volgende:
Ik heb van een stel vrienden eenwaterpijp
cadeau gekregen voor mijn verjaardag
. Echt tof
.
We konden niet eerder afspreken. Maar we hebben het goed gemaakt met een uitgebreid diner in Leidenquote:
Qu!quote:en tevens:
Geartsjuh!![]()
![]()
Tijd voor een waterpijp meetquote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:11 schreef Geartsjuh het volgende:
Ik heb van een stel vrienden eenwaterpijp
cadeau gekregen voor mijn verjaardag
. Echt tof
.
ququote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 10:44 schreef Roomsoesje het volgende:
Goedemorgen![]()
[..]
Tijd voor een waterpijp meet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |