Oeh, mag ik mezelf in de OP zetten?quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:57 schreef Causa het volgende:
Misschien moeten we de nickname Leven maar es in Geartsjuh veranderen in de OP.
Leven had zich helaas vrij snel weer teruggetrokken.
Ik heb het niet voor het zeggen, maar ik geloof van welquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:58 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Oeh, mag ik mezelf in de OP zetten?
Wel jammer dat Leven niet meer langskomt inderdaad..
Ja, ze was ook plotseling weg..quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:58 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Oeh, mag ik mezelf in de OP zetten?
Wel jammer dat Leven niet meer langskomt inderdaad..
Toch maar eens een strandmeet danquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:32 schreef Alicey het volgende:
Ik ben heul niet meer aan het verbranden op het strand.
quote:
Als het nu weer er voor was zou ik graag verbranden op het strand.quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:11 schreef Causa het volgende:
[..]
Toch maar eens een strandmeet dan
En dan beschermen we je meteen goed tegen de zon :aai:
Hier is het idee van een hoekwoning dat direct de hoek om een andere straat begint. De hoekwoningen van beide straten overlappen elkaar zodoende, wat dus ruimte kost.quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:50 schreef Causa het volgende:
Heel andere koek zo'n hoekwoning. Hoek eraf bedoelen ze dus!![]()
Normaliter is een hoekwoning fijn vanwege de grotere tuin, maar hier gaat het over wat heel anders![]()
Nouja om twijfelende van te worden is het niet. Dit wordt 'm vast niet![]()
Hmmm, wat zijn ong. je eisen qua ruimte? Minimaal gelijk blijven, of sowieso wat groter?quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:30 schreef Alicey het volgende:
Ik heb net trouwens een woning bekeken flink wat straten verderop t.o.v. waar ik nu woon.
Minder breed.
Hoekwoning, dus nog een schuin stuk er af.
Woonkamer van een paar vierkante meter.
Nog ergere kansenbuurt dan waar ik nu woon.
Tuin van ongeveer 2 vierkante meter.
Niet te vergeten : Van 3 kamers hebben ze er 5 gemaakt.![]()
Dan zeg ik nog niets over de staat van onderhoud.
Groter. Ik zoek in feite minimaal een 3 kamer woning waarbij de woonkamer minstens zo groot moet zijn als wat ik nu heb. Ook moet er een tuin aanwezig zijn die zo gelegen is dat mijn katten veilig buiten kunnen spelen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:01 schreef Reya het volgende:
[..]
Hmmm, wat zijn ong. je eisen qua ruimte? Minimaal gelijk blijven, of sowieso wat groter?
Zeg Osho, heb jij nog tips voor iemand die een lange vliegreis gaat maken? Volgens mij heb jij wel veel vliegervaring nl.quote:
In ieder geval genoeg drinken.quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:55 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Zeg Osho, heb jij nog tips voor iemand die een lange vliegreis gaat maken? Volgens mij heb jij wel veel vliegervaring nl.
voor de dames in de posts hierboven....heten jullie oshoquote:Op donderdag 21 juni 2007 16:55 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Zeg Osho, heb jij nog tips voor iemand die een lange vliegreis gaat maken? Volgens mij heb jij wel veel vliegervaring nl.
Een enkeltje kopen en de Koran lezenquote:Op donderdag 21 juni 2007 16:55 schreef Geartsjuh het volgende:
Het is een nachtvlucht ja, maar ik heb ook niet de illusie dat ik goed uitgerust uit dat vliegtuig zal stappenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:08 schreef Causa het volgende:
Een nachtvlucht Geartsjuh?
Die zijn koud! En lang en lawaaierig.
Wij hebben ons voorgenomen als we nog eens een lange nachtvlucht hebben
het ergste te verwachten qua slecht slapen, geen comfort, al dat geruft om je heen, onuitgeslapen je jetlag beginnen etc.
Dan valt het allemaal reuze mee
Het dag-nacht nacht-dag worden vind ik altijd zo mooi zo hoog![]()
Red jij echt welquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:16 schreef Geartsjuh het volgende:
Morning
[..]
Het is een nachtvlucht ja, maar ik heb ook niet de illusie dat ik goed uitgerust uit dat vliegtuig zal stappen. Ik maak er het beste van
.
quote:
hehehe heej lieverdquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:36 schreef Causa het volgende:
[..]
Frutselliehutsellie
![]()
Goedemorgen Frutsel![]()
Gaat maf hierquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hehehe heej lieverd![]()
![]()
hoe is het met je? en hierro?![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:48 schreef Causa het volgende:
[..]
Gaat maf hiersnie-erg, ben gewent aan maf.
Katjes zijn allemaal blij. Ik ook. Fretjes slapen. Gisteren sliep Judy door toen we d'r uit bed haalden.
Vaker meegemaakt met een fretje. Dan zijn ze zo ver weg dat je na minuten lang proberen wakker te maken,
waarbij je ze alle kanten opvouwd, schuddelt, kriebelt, van de 1 in de andere hand gooit, etc, denkt dat ze iets heel ernstigs mankeren. En als je dan na zo'n kwartier echte ongerustheid krijgt, wordt ze ineens kalmpjes wakker. Zo snuffelend van "you rang? "
maf-fenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
![]()
doe mij maar "maf-fen"... kan wel weer wat extra slaap gebruiken.. Schrok vanochtend wakker en zag direct dat ik te laat was. Haat het om zo wakker te worden![]()
en LOL, die fretjes... zeker echt zo kijken van : Relax Causa...ik ben net wakker
![]()
Mijn katten slapen veel, maar zijn ook erg gauw wakker![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |