Hele optocht voor je deur op je stoeptegel op 14 juliquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:39 schreef Isegrim het volgende:
En zometeen natuurlijk: foto's.
14 juli is de housewarming party. Allen die zich geroepen voelen te komen zijn van harte welkom.
Onze profeetquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:39 schreef Isegrim het volgende:
14 juli is de housewarming party. Allen die zich geroepen voelen te komen zijn van harte welkom.
Is jouw nieuwe huisje nou direct achter station Hofplein? In een wat massief lijkend complex?quote:
Complex met allemaal puntdakjes. Direct achter dat station idd.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:02 schreef Reya het volgende:
[..]
Is jouw nieuwe huisje nou direct achter station Hofplein? In een wat massief lijkend complex?
Ahja, ik vermoedde het al toen ik het laatst zag liggenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:05 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Complex met allemaal puntdakjes. Direct achter dat station idd.
Zelfs mijnquote:
Jequote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:12 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zelfs mijnvindt deze beestjes wel grappig. Zolang ze maar in hun hok blijven.
Maar ik haal ze er wel uit als hij niet thuis is.
En oranje.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:15 schreef osho het volgende:
ziet er netjes uit Ise. Itt bij Marco Borsato is bij jullie niet alleen vandaag rood
Héél stiekem. Shhht!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Jevindt ze zeker ook heel stiekem grappig?
![]()
* Memento-Mori noteertquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:39 schreef Isegrim het volgende:
En zometeen natuurlijk: foto's.
Nou, gewoon, een bellenblaaszwaard.quote:Op woensdag 27 juni 2007 07:41 schreef osho het volgende:
een bellenblaaszwaard ? wat moet ik me daar bij voorstellen ?
Tjeempie, beterschap dan maar!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:14 schreef Isegrim het volgende:
Zo slapen. Ben al sinds zaterdag ziek. Morgen maar weer aan het werk.
Kijk maar in mijn history.quote:Op woensdag 27 juni 2007 07:41 schreef osho het volgende:
goedemogen
een bellenblaaszwaard ? wat moet ik me daar bij voorstellen ?
in blessquote:
quote:
binnen waait het?quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:25 schreef Causa het volgende:
[..]Wat mooi
Hier is de zon ook buiten maar het waait wel flink
quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
binnen waait het?
* Frutsel laat nog ff een wind dan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |