quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:26 schreef OA het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook niet een nieuw gegeven dat de meeste Nederlanders vrij slecht zijn in het schrijven van onze taal. Kijk alleen maar naar de pabo-studentjes....![]()
Het zal over een jaartje of 15/20 nog veel dramatischer gesteld zijn met de kennis, als de kinderen van nu de taal moeten leren van de huidige pabo'ers.![]()
Om dan even in jouw taal te spreken: ook E=MC2 en A2+B2+C2 zegt hen dan niets meer, simpelweg omdat de docent dat zelf niet begrijpt...![]()
Weer genoeg gezwetst!![]()
Koffie?
Ik heb mijn lapo geëdit...quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
nou ja zeg......uren bezig en niet eens een OP ...
![]()
Ha Pheno, heb je je aankleedtopic gezien?quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:30 schreef Pheno het volgende:
,
Pheno.....quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:30 schreef Pheno het volgende:
,
[..]
Het is natuurlijk ook niet een nieuw gegeven dat de meeste Nederlanders vrij slecht zijn in het schrijven van onze taal. Kijk alleen maar naar de pabo-studentjes....![]()
Het zal over een jaartje of 15/20 nog veel dramatischer gesteld zijn met de kennis, als de kinderen van nu de taal moeten leren van de huidige pabo'ers.![]()
Om dan even in jouw taal te spreken: ook E=MC2 en A2+B2+C2 zegt hen dan niets meer, simpelweg omdat de docent dat zelf niet begrijpt...![]()
Weer genoeg gezwetst!![]()
Koffie?
Helemaal geen spelvoud...quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:31 schreef MPG het volgende:
[..]
[afbeelding]
Eens met OA is wel
Doe mij maar eens een bakkie ja
Overigens heb je een spelvout in je TT, ouwe taalnazi danwel spellingsfetisjist [afbeelding]
quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:04 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
soort komt van soort zeg ik altijd....![]()
![]()
Vond ik ook.quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:05 schreef Muck het volgende:
[..]
jeeeeejJo0lz
gefeliciteeeeeeerd!![]()
![]()
wat een geniaal cadeau![]()
Thanks!quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:34 schreef OA het volgende:
[..]
Helemaal geen spelvoud... [afbeelding]
Dat is Oud-Hollandsch, van uit de tijd van de Zeeven Vereenigde Neederlanden![]()
[..]
"Een hoop" is enkelvoud![]()
![]()
![]()
![]()
"regels" is uiteraard meervoud...
Ik lees zelf niet goed... [afbeelding]
Daar gaat mijn geloofwaardigheid...![]()
Ik zal ook wel even een nieuwe openen...![]()
on his way...quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:35 schreef BrandX het volgende:
[..]![]()
as in: touché en zulks![]()
btw, waar blijft mijn koffie nou?
Geschiedkunde is dan niet mijn sterkste punt...quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:35 schreef MPG het volgende:
[..]
De Zeeven Vereenigde Proovinciën... Gij verloochent Uuwen Vaaderlandsche histoorie, heer OA
Touché zou het zijn als iemand mij verbeterde...quote:
* OoAa ooverhandigt bij deeze een ooverheerleijcke koffy aan BeeIksquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
as in: touché en zulks![]()
btw, waar blijft mijn koffie nou?
Daar heb ik als Beta-student dan wel weer een 9 voor op mijn eindlijst van het Gymnasiumquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:37 schreef OA het volgende:
[..]
Geschiedkunde is dan niet mijn sterkste punt...![]()
Whehe... daar gaat je geloofwaardigheid als taalnazi danwel spellingsfetisjistquote:[..]
Touché zou het zijn als iemand mij verbeterde...![]()
Nu kwam ik er zelf gelukkig op tijd achter....![]()
Heel goed M.quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar heb ik als Beta-student dan wel weer een 9 voor op mijn eindlijst van het Gymnasium![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig had ik ook dat al zelf gezegd....quote:[..]
Whehe... daar gaat je geloofwaardigheid als taalnazi danwel spellingsfetisjist![]()
Hierbij refereer ik wederom aan de laatste regel uit Uw sig!
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Ik had een 9 voor economiequote:Op donderdag 21 juni 2007 11:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar heb ik als Beta-student dan wel weer een 9 voor op mijn eindlijst van het Gymnasium![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:41 schreef OA het volgende:
[..]
Heel goed M.
Ik had wel een 9 voor wiskunde
Goed bezig ook, OASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet mijn patent toch optimaal inzetten, nietwaar?quote:[..]
Gelukkig had ik ook dat al zelf gezegd....![]()
Hierbij refereer ik wederom aan de laatste regel uit Uw sig!
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:41 schreef OA het volgende:
[..]
Heel goed M.
Ik had wel een 9 voor wiskunde
Dat heet "rekenen"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:47 schreef JortK het volgende:
* JortK liet net het koffieapparaat overstromen
quote:
Het was dan ook geenszins een verwijt.quote:Ik moet mijn patent toch optimaal inzetten, nietwaar?
quote:
jazekers!!!!...quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:51 schreef Aarti het volgende:
Heb je leuke plannen voor vandaag?
werkenquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:54 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
watbenjeaantdoe-oen....????????![]()
statistiekquote:
Nee, alleen maar rotklusjes doenquote:
Niet zeuren danquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:56 schreef Aarti het volgende:
[..]
Nee, alleen maar rotklusjes doen![]()
Maar ach, ikkrijg betaald en de uitverkoop begint binnenkort![]()
uitverkoop van wat?quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:56 schreef Aarti het volgende:
[..]
Nee, alleen maar rotklusjes doen![]()
Maar ach, ikkrijg betaald en de uitverkoop begint binnenkort![]()
Guud meurnig teu yeu teuquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:48 schreef Aarti het volgende:
goeiemorgen poppetjes!
Daar heb jij GROOT gelijk in.quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:00 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tja als man weet jij dat natuurlijk niet.....![]()
Daarom vraag ik het ook...quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:00 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tja als man weet jij dat natuurlijk niet.....![]()
eens met fruts isquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Daarom vraag ik het ook...
(wees blij dat ik als MAN interesse toon in jullie verslavingen)
Zomer-uitverkoop....jeweets...quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar heb jij GROOT gelijk in.
Enlighten me
quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Daarom vraag ik het ook...
(wees blij dat ik als MAN interesse toon in jullie verslavingen)
ikweets niet... ik ben man jeweetsquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Zomer-uitverkoop....jeweets...![]()
nee, het is uitverkoop, dus je koopt veel voor weinigquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:06 schreef MPG het volgende:
[..]
ikweets niet... ik ben man jeweets
betekent dat dat je dan heel veel geld gaat uitgeven in bijvoorbeeld kledingwinkels?
YEAH YEAH YEAH...quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:06 schreef Aarti het volgende:
De uitverkoop voor de zomer!
slippertjes, bikini's, zonnebrillen, rokjes, topjes
joepie.
Oftewel, je koopt MEER dan gewoonlijk, voor nog altijd veel geldquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:06 schreef Aarti het volgende:
[..]
nee, het is uitverkoop, dus je koopt veel voor weinig![]()
nee juist niet lieverd...quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:06 schreef MPG het volgende:
[..]
ikweets niet... ik ben man jeweets
betekent dat dat je dan heel veel geld gaat uitgeven in bijvoorbeeld kledingwinkels?
zoiets ja...quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Oftewel, je koopt MEER dan gewoonlijk, voor nog altijd veel geld?
Pics willen we zien als je je bikini hebt gekochtquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:06 schreef Aarti het volgende:
[..]
nee, het is uitverkoop, dus je koopt veel voor weinig![]()
die heb ik al...quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:08 schreef JortK het volgende:
[..]
Pics willen we zien als je je bikini hebt gekocht![]()
Topjes zijn overbodig in de zomer...quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:06 schreef Aarti het volgende:
joepie.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:06 schreef Aarti het volgende:
joepie.
Per saldo, uiteindelijk,dus zeg maar aan het eind, ben ik toch goedkoper uitquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:07 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:09 schreef OA het volgende:
[..]
Topjes zijn overbodig in de zomer...![]()
Dat zou verboden moeten worden...![]()
De pics?quote:
Okeej, te beginnen bij OAdinnetjequote:Op donderdag 21 juni 2007 12:09 schreef OA het volgende:
[..]
Topjes zijn overbodig in de zomer...![]()
Dat zou verboden moeten worden...![]()
normaal kopen ze 2 dingetjes voor 180 euriquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:07 schreef MPG het volgende:
[..]
ttsss....echt niet....quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ow... de grote "hoe klop ik mijn vent het meeste uit zijn portomonnee uitverkoop "![]()
ik mis trouwens "Tassen" in dat rijtje.. zijn die niet in de uitverkoop?
Zeg, ik verdien mn eigen geldquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ow... de grote "hoe klop ik mijn vent het meeste uit zijn portomonnee uitverkoop "![]()
ik mis trouwens "Tassen" in dat rijtje.. zijn die niet in de uitverkoop?
Prima!quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Okeej, te beginnen bij OAdinnetje [afbeelding]
quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
normaal kopen ze 2 dingetjes voor 180 euri
nu kopen ze 20 dingetjes voor 180 euri
Zie jij het verschil?
Hooguit dat ze een nieuwe kast nodig hebben van de IKEA voor 75 euri, omdat niet alles in de oude past
Goh, nu zie ik wel het verschil
Dan mis ik ook nog make-up, parfum, huidverzorgingsmiddeltjes, etc....quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:10 schreef Aarti het volgende:
[..]
Zeg, ik verdien mn eigen geld![]()
Oh ja tassen, thanks! ik zet het op mn lijstje!
En dan daarna met handen vol tassen ter aarde storten op een terrasje![]()
YOU GOT THAT RIGHT GIRL....quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:10 schreef Aarti het volgende:
[..]
Zeg, ik verdien mn eigen geld![]()
Oh ja tassen, thanks! ik zet het op mn lijstje!
En dan daarna met handen vol tassen ter aarde storten op een terrasje![]()
quote:
Foto's willen wequote:
Alsnog een pic dan please!quote:
nah...heb ik niet nodig...quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:12 schreef OA het volgende:
[..]
Dan mis ik ook nog make-up, parfum, huidverzorgingsmiddeltjes, etc....![]()
die zijn nooit echt in de uitverkoopquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:12 schreef OA het volgende:
[..]
Dan mis ik ook nog make-up, parfum, huidverzorgingsmiddeltjes, etc....![]()
Tja, 2 weken na het verdiende geld opgemaakt te hebben in de uitverkoop / ikea, is het dan standaard "Schat, wat een leuk truitje, maar mijn geld is op... " Of "schat, kan jij de boodschappen betalen... mijn rekening is negatief "quote:
vooral dat "quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:16 schreef MPG het volgende:
OA, wanneer komen die foto's van OAdinnetje zonder topje?
Ik moet op het juiste moment toeslaan en daarna volgen er pics in 128...quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:16 schreef MPG het volgende:
ga je altijd met de verkeerde mensen om...quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tja, 2 weken na het verdiende geld opgemaakt te hebben in de uitverkoop / ikea, is het dan standaard "Schat, wat een leuk truitje, maar mijn geld is op... " Of "schat, kan jij de boodschappen betalen... mijn rekening is negatief "
Ik ken mensen die spreken over "goh, nee hoor, wij hebben een gezamenlijke rekening, we delen nu eenmaal alles"...
totdat er een uitverkoop komt of ze met één truitje teveel thuis komt... "HEY, IK VERDIEN ME EIGEN GELD JA! "
na de uitverkoop als OA zijn rekening gezien heeft?quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:16 schreef MPG het volgende:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:17 schreef OA het volgende:
[..]
Ik moet op het juiste moment toeslaan en daarna volgen er pics in 128...![]()
Vaak wel... laatste tijd nogalquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ga je altijd met de verkeerde mensen om...![]()
's nachts als ze slaapt of als ze onder de douche staat...quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:17 schreef OA het volgende:
[..]
Ik moet op het juiste moment toeslaan en daarna volgen er pics in 128...![]()
hahaquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tja, 2 weken na het verdiende geld opgemaakt te hebben in de uitverkoop / ikea, is het dan standaard "Schat, wat een leuk truitje, maar mijn geld is op... " Of "schat, kan jij de boodschappen betalen... mijn rekening is negatief "
Ik ken mensen die spreken over "goh, nee hoor, wij hebben een gezamenlijke rekening, we delen nu eenmaal alles"...
totdat er een uitverkoop komt of ze met één truitje teveel thuis komt... "HEY, IK VERDIEN ME EIGEN GELD JA! "
Fruts..... ik hoor hier een taak voor jouquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
's nachts als ze slaapt of als ze onder de douche staat...![]()
je haalt de woorden uit mijn mond schat....quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:19 schreef Frutsel het volgende:
ik zal maar ophouden met plagen
anders gaat er straks een modje in de uitverkoop...
Beterquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:19 schreef Aarti het volgende:
[..]
haha![]()
Ik ben gelukkig gezegend met een goed financieel inzicht (en een fijn salaris), en sta dan ook nooit rood.
Dat truitje komt er dus wanneer ik dat wil![]()
gij viezerik...quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Fruts..... ik hoor hier een taak voor jou![]()
![]()
Wat wil je dat ik voor je doe?quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Fruts..... ik hoor hier een taak voor jou![]()
![]()
Zie de door mij gequote tekstquote:
Dat is niet viesquote:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
je haalt de woorden uit mijn mond schat....![]()
dacht eerder aan vanmiddag...quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
AAAAAAAAaaaaaaaaaahh
Spanken....![]()
![]()
Vanavond weer?
SNS Bank...quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
www.snsbank.nl
staat nog niets bijgeschreven![]()
niet bij jou nee,maar daar ging het toch ook niet om?quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
www.snsbank.nl
staat nog niets bijgeschreven![]()
Foto's van als ze slaapt of onder de douche plaatsen?quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Zie de door mij gequote tekst
[..]
Dat is niet vies... Wel gezond
quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Foto's van als ze slaapt of onder de douche plaatsen?
Ik post niet eens foto's van mezelf joh, laat staan van een ander
[sub]wat schuift het?
Daar komen we nog wel uit, hangt van de kwaliteit en de gemaakte uren en onkosten af.quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Foto's van als ze slaapt of onder de douche plaatsen?
Ik post niet eens foto's van mezelf joh, laat staan van een ander
wat schuift het?
tis en blijft een man he...wat verwacht je....quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:24 schreef Aarti het volgende:
[..]
niet bij jou nee,maar daar ging het toch ook niet om?![]()
mannen zijn schurftquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:25 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tis en blijft een man he...wat verwacht je....![]()
![]()
ik vroeg:"geef eens wat weg dan"quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:24 schreef Aarti het volgende:
[..]
niet bij jou nee,maar daar ging het toch ook niet om?![]()
kwaliteit is zowieso gegarandeerd....quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar komen we nog wel uit, hangt van de kwaliteit en de gemaakte uren en onkosten af.
nee Sociale Prutsbank?quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:23 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
SNS Bank.....zeker geen SP...
![]()
Wij hebben nog steeds onze eigen rekening en bankpas!quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
na de uitverkoop als OA zijn rekening gezien heeft?
echt wel....quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:26 schreef Aarti het volgende:
[..]
mannen zijn schurft![]()
behalve sommigenDie zijn om op te eten, zo lekker
![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar komen we nog wel uit, hangt van de kwaliteit en de gemaakte uren en onkosten af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan de arme kindjes in afrika natuurlijk, de wereld moest eens wat minder aan zichzelf denken, gierquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik vroeg:"geef eens wat weg dan"
aan wie denk je?![]()
Hmm...stiekum toch blond? EN naar de uitverkoop...
komt dat wel goed MPG?
Ik heb er een hard hoofd in.....quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik vroeg:"geef eens wat weg dan"
aan wie denk je?![]()
Hmm...stiekum toch blond? EN naar de uitverkoop...
komt dat wel goed MPG?
ik kreeg maandag van een opeetbareman de eerste rijpe aardbei uit zijn tuinquote:
Wil je zoiets zien MPG ??quote:
oehh...quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:29 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik kreeg maandag van een opeetbareman de eerste rijpe aardbei uit zijn tuin![]()
groot gelijk, je hebt de uitverkoop al eens meegemaakt dusquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:27 schreef OA het volgende:
[..]
Wij hebben nog steeds onze eigen rekening en bankpas! [afbeelding]
en daarom ga jij naar de uitverkoopquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:28 schreef Aarti het volgende:
[..]
Aan de arme kindjes in afrika natuurlijk, de wereld moest eens wat minder aan zichzelf denken, gier![]()
hi lieverdquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hoe wilde jij ook al weer thuis komen vanmiddag...![]()
het was jouw tip, moppie, let je wel op?quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
en daarom ga jij naar de uitverkoop
Ik weet wat zij uitgeeft aan kleding...quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
groot gelijk, je hebt de uitverkoop al eens meegemaakt dus
En ik heb hem, geheel tegen mijn aard in, ongewassen opgegetenquote:
niet doen dus...quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:32 schreef OA het volgende:
[..]
Ik weet wat zij uitgeeft aan kleding...![]()
We wonen nog niet zo lang samen.. We hebben het weleens gehad over een en/of rekening, maar het komt er niet van....Vind ik ook niet zo heel erg...
![]()
heb zeven jaar samengewoond en het ook op die manier gedaan, vijf rekeningen zelfsquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:32 schreef OA het volgende:
[..]
Ik weet wat zij uitgeeft aan kleding...![]()
We wonen nog niet zo lang samen.. We hebben het weleens gehad over een en/of rekening, maar het komt er niet van....Vind ik ook niet zo heel erg...
![]()
de uitverkoop was jouw tipquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:31 schreef Aarti het volgende:
[..]
het was jouw tip, moppie, let je wel op?![]()
De aardbei of dat mannetje?quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:32 schreef Aarti het volgende:
[..]
En ik heb hem, geheel tegen mijn aarti in, ongewassen opgegeten![]()
Je vergeet iets in je overzichtquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
de uitverkoop was jouw tip
tasjes waren mijn tip
mijn bankrekening was mijn tip
afrika dan weer jouw tip
Moppie?![]()
![]()
(zeker moppie met schurft)
ah, gotchaquote:
dat zeg jij die de hele ochtend al afwezig bent....quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:04 schreef Pheno het volgende:
Dat werd tijd
He, ik heb in dat tux topic gereageerdquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:06 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dat zeg jij die de hele ochtend al afwezig bent....![]()
![]()
nou nou...quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, ik heb in dat tux topic gereageerd
En ik heb hongerquote:
oww minder dus ja....quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:13 schreef Pheno het volgende:
Geen geld bij me, dus ik denk dat ik tot de avond kan lijden.
kun je niet één van je collega's heel lief aamkijken met je lieve grote ogen....????quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:16 schreef Pheno het volgende:
Ze hebben koffiekoekjes...maar die zijn van die standaard niet lekkere krengen.
echt niet...quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:22 schreef OA het volgende:
En nu is iedereen weer met de noorderzon vertrokken....
vrouwen zeker of niet????quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:24 schreef OA het volgende:
Ik ben er dus wel, maar er moet ook gewerkt worden...![]()
Ik ben eventjes een ommetje maken en meteen maken mijn collegae daar misbruik van door mijn bureau vol met rotzooi te gooien...![]()
Gedeeltelijk...quote:
Whehequote:
collegae...quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:27 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe![]()
Ik wil niet weten of ze gedeeltelijk vrouw dan wel man is...![]()
Maar het was dus een vrouw die facturen neergooit en een man die een lijst met te bestellen grondstoffen neersmijt...![]()
Net als vrouwen...quote:
dit geldt eigenlijk ook voor mannen schat..quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:32 schreef OA het volgende:
[..]
Net als vrouwen...![]()
Je kan niet mét ze, maar zeker niet zonder ze...![]()
Waar jij geweest bent, is vast niet de enige supermarkt in den stad...quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
supermarkten die niet eens aardbeien hebben...![]()
![]()
![]()
kweet niet of ik het hier een stad kan noemen....quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:33 schreef OA het volgende:
[..]
Waar jij geweest bent, is vast niet de enige supermarkt in den stad...![]()
Haha..quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:33 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dit geldt eigenlijk ook voor mannen schat..![]()
In welk gehucht huisch jij dan momenteel?quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:33 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
kweet niet of ik het hier een stad kan noemen....![]()
![]()
idd...ik wil dus nooit meer afhankelijk zijn van iemand..quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:34 schreef OA het volgende:
[..]
Haha..![]()
Voor zoveel dingen eigenlijk...![]()
Die afhankelijkheid...![]()
ergen in het Noorde...quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:34 schreef OA het volgende:
[..]
Haha..![]()
Voor zoveel dingen eigenlijk...![]()
Die afhankelijkheid...![]()
Hoogeveen e.o. ?quote:
lars woont in hardenbergquote:
Eén pot nat alles boven de IJssel...quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:37 schreef Muck het volgende:
[..]
lars woont in hardenberg
das best wel in de buurt van hoogeveen
Nahquote:
Visquote:
Nepzooiquote:
quote:
lekker gezwommen liefie?quote:
ja gaat wel lekker alleen slecht geslapenquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
lieve schat.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
alles goed..???![]()
*knuffel geeft....quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja gaat wel lekker alleen slecht geslapen
met jou
Iets beters heb ik niet in de aanbieding momenteel...quote:
als jij je goed voelt, voel ik me ook goedquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:43 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
*knuffel geeft....![]()
met mij gaat het super geweldig...![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
als jij je goed voelt, voel ik me ook goed![]()
![]()
![]()
Komt dat wel nog?quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:44 schreef OA het volgende:
[..]
Iets beters heb ik niet in de aanbieding momenteel... [afbeelding]
Tof!quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:45 schreef Muck het volgende:
lars heeft crea-dagen op school om het tekort aan lestijd dat ze gehad hebben weg te werken
2 weken terug had ie een zinloos-geweld-dag (hij is 2e geworden met sumoworstelen)
en vandaag moet ie verplicht naar een jumpstyle workshop![]()
![]()
Wat de fuck? Wat een k*tschoolquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:45 schreef Muck het volgende:
lars heeft crea-dagen op school om het tekort aan lestijd dat ze gehad hebben weg te werken
2 weken terug had ie een zinloos-geweld-dag (hij is 2e geworden met sumoworstelen)
en vandaag moet ie verplicht naar een jumpstyle workshop![]()
![]()
ik ben de tel kwijtgeraaktquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Komt dat wel nog?
[..]
Tof!... Hoeveel baantjes heb je gezwommen?
waat da fack....quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat de fuck? Wat een k*tschool[afbeelding]
Goed bezig welquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:50 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ben de tel kwijtgeraakt
ik gok op een stuk of 20
Dat vind ik altijd zó asociaal van zulke figuren...quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:46 schreef Houniet het volgende:
ze zijn een nieuw zwembad plaatsen bij de buurman, vanmorgen om 0730 hier de laan dicht met vrachtwagens en cementwagens..lekker me vader kon niet eens naar zijn werk
quote:
dat waren ook mijn reactiesquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat de fuck? Wat een k*tschool[afbeelding]
driewerfquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:51 schreef OA het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zó asociaal van zulke figuren...![]()
Ze hebben bij mij achter pas een supermarkt verbouwd en elke ochtend was het parkeerterrein geblokkeerd en ze weigerden gewoon opzij te gaan...![]()
Zelfs tussenkomst van de politie had geen enkele zin... [afbeelding]
Pas toen de mensen zelf hekken, borden, etc.. opzij gingen zetten (uiteraard werd men toen eerst kwaad...) was er ruimte...
![]()
Wat voor school is dat in hemelsnaam?quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:53 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
dat waren ook mijn reacties
nadat ie me weer bij elkaar heb geveegd, heb ik hem gezegd: daar hoe je toch niet aan MEE?!
maar het is nog verplicht ook
idd gaat helemaal nergens over. men moet toch gewoon fatsoenlijk hun wagen kunnen parkeren, of simpelweg naar hun werk kunnenquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:51 schreef OA het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zó asociaal van zulke figuren...![]()
Ze hebben bij mij achter pas een supermarkt verbouwd en elke ochtend was het parkeerterrein geblokkeerd en ze weigerden gewoon opzij te gaan...![]()
Zelfs tussenkomst van de politie had geen enkele zin... [afbeelding]
Pas toen de mensen zelf hekken, borden, etc.. opzij gingen zetten (uiteraard werd men toen eerst kwaad...) was er ruimte...
![]()
het alpha collegequote:
dat haat ikquote:Verplichte dingen @school
dat nog meerquote:Jumpen![]()
![]()
En welk soort onderwijs? welke opleiding doettie vraag ik dusquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:56 schreef Muck het volgende:
[..]
het alpha college
[..]
dat haat ik
[..]
dat nog meer![]()
![]()
ooooh, dat... bedrijfsadministratiequote:Op donderdag 21 juni 2007 13:58 schreef MPG het volgende:
[..]
En welk soort onderwijs? welke opleiding doettie vraag ik dus
Verder HELEMAAL met je eens
ja duh...daarom is hij dus je vriendje...quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:01 schreef Muck het volgende:
[..]
ooooh, dat... bedrijfsadministratie
nu stel ik me dus een grote groep iets te dikke, witte jongetjes met brillen* voor die een beetje staan te wiemelen op het schoolplein terwijl er te enthousiaste mensen tussendoor lopen
*behalve lars dan he, want die is leuk
Whehe.......quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:01 schreef Muck het volgende:
[..]
ooooh, dat... bedrijfsadministratie
nu stel ik me dus een grote groep iets te dikke, witte jongetjes met brillen* voor die een beetje staan te wiemelen op het schoolplein terwijl er te enthousiaste mensen tussendoor lopen
*behalve lars dan he, want die is leuk
vandaag ee half jaarquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja duh...daarom is hij dus je vriendje...![]()
![]()
![]()
Witte jongetjes met brillen, die een nerden opleiding doen...quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe.......
iets tegen witte jongens met brillen? he? vind je me toch lelijk?
zucht....quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe.......
iets tegen witte jongens met brillen? he? vind je me toch lelijk?
ja... ik heb klasgenoten van lars op foto's gezienquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:05 schreef OA het volgende:
[..]
Witte jongetjes met brillen, die een nerden opleiding doen...![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:05 schreef OA het volgende:
[..]
Witte jongetjes met brillen, die een nerden opleiding doen...![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:05 schreef Muck het volgende:
[..]
zucht....
ik ben het zefl toch ook? op "jongen" na dan
Ik doelde eigenlijk op onze wikimaster!quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:06 schreef Muck het volgende:
[..]
ja... ik heb klasgenoten van lars op foto's gezien
quote:
en toch blijf ik je leuk vinden....quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:07 schreef MPG het volgende:
[..]je doelt toch niet op mij heh
?
[..]
Ik ben alleen niet dik.... ik ben te dun
Zoals Kuuk altijd zegt: note the PI!!!quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:07 schreef OA het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk op onze wikimaster! [afbeelding]
quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:08 schreef MPG het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:
lars ook, dus wat geeft het?quote:tuuknie[..]
Ik ben alleen niet dik.... ik ben te dun
die heb ik al even hoor schatjequote:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en toch blijf ik je leuk vinden....![]()
![]()
![]()
![]()
whehe... ikke OA stangen... isse leukquote:
Lars ook ja?quote:
ik ook van jouquote:
kloptquote:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:15 schreef MPG het volgende:
....
quote:
Ik kijk weinig naar sigsquote:
quote:
2 x dezelfde post kwooten...quote:
Multiquoten , maar dan andersquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:18 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
2 x dezelfde post kwooten... [afbeelding]
nah, er mogen wel een paar kilo'tjes bij, maar echt heel dun issie nou ook weer niet hoorquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Lars ook ja?
Dus jij valt wel op lange dunne jongens?
ik kijk weleens, maar ok niet heel vaak hoorquote:
Whehe... wat weegt ie dan?quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:20 schreef Muck het volgende:
[..]
nah, er mogen wel een paar kilo'tjes bij, maar echt heel dun issie nou ook weer niet hoor
als ie zich niet zo druk zou maken, zou ie denk ik nog leuker zijn
Anders als in: postcount opkrikken?quote:
nu 78 kiloquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe... wat weegt ie dan?
Haha.. die uitdrukking ken ik
Lekker heurquote:
Log eens even heel snel in als Eer-ikquote:
dat jaquote:
Woog ik die maarquote:
je bent bijna even zwaar als ik....quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Woog ik die maar
zit er nog 13 onder ofzo![]()
![]()
Maar ben jij daarbij ook 1m85?quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:25 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
je bent bijna even zwaar als ik....![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Woog ik die maar
zit er nog 13 onder ofzo![]()
![]()
Whehe.. watvoor werk doettie dan?quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:25 schreef Muck het volgende:
[..]
hij is heeeeel lang, en heeft hele gespierde bovenarmen van het harder werken, daarom isse wat zwaarder, maar ik kan wel zijn ribben tellen
hoe weet jij hoelang ik benquote:
quote:
ja duh...de mijne ook...quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe.. watvoor werk doettie dan?
Mijn ribben zijn ook telbaar
hij heeft een aantal verschillende baantjes, maar het is allemaal fabriekswerk waarbij hij veel moet tillenquote:
de mijne nietquote:Mijn ribben zijn ook telbaar
Inderdaad...quote:
Ik kan mijn ribben ook tellen als ik hard tegen m'n huid druk...quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:25 schreef Muck het volgende:
[..]
hij is heeeeel lang, en heeft hele gespierde bovenarmen van het harder werken, daarom isse wat zwaarder, maar ik kan wel zijn ribben tellen
[..]quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:29 schreef Pheno het volgende:
En ik eet nu een chunky die over de datum is
dan wordt je nog dikkerquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:29 schreef Pheno het volgende:
En ik eet nu een chunky die over de datum is
Dan kan het toch wel?quote:
waarom "quote:
Waar moet hij je op de hoogte houden?quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan kan het toch wel?
[..]
waarom "" (DIE smilie dus) ?
Is toch nix mis mee?
[..]
Waar moet hij je op de hoogte houden?
als je vriend 1.96 is welquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:30 schreef MPG het volgende:
waarom "" (DIE smilie dus) ?
Is toch nix mis mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |