ikweets niet... ik ben man jeweetsquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Zomer-uitverkoop....jeweets...![]()
nee, het is uitverkoop, dus je koopt veel voor weinigquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:06 schreef MPG het volgende:
[..]
ikweets niet... ik ben man jeweets
betekent dat dat je dan heel veel geld gaat uitgeven in bijvoorbeeld kledingwinkels?
YEAH YEAH YEAH...quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:06 schreef Aarti het volgende:
De uitverkoop voor de zomer!
slippertjes, bikini's, zonnebrillen, rokjes, topjes
joepie.
Oftewel, je koopt MEER dan gewoonlijk, voor nog altijd veel geldquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:06 schreef Aarti het volgende:
[..]
nee, het is uitverkoop, dus je koopt veel voor weinig![]()
nee juist niet lieverd...quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:06 schreef MPG het volgende:
[..]
ikweets niet... ik ben man jeweets
betekent dat dat je dan heel veel geld gaat uitgeven in bijvoorbeeld kledingwinkels?
zoiets ja...quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Oftewel, je koopt MEER dan gewoonlijk, voor nog altijd veel geld?
Pics willen we zien als je je bikini hebt gekochtquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:06 schreef Aarti het volgende:
[..]
nee, het is uitverkoop, dus je koopt veel voor weinig![]()
die heb ik al...quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:08 schreef JortK het volgende:
[..]
Pics willen we zien als je je bikini hebt gekocht![]()
Topjes zijn overbodig in de zomer...quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:06 schreef Aarti het volgende:
joepie.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:06 schreef Aarti het volgende:
joepie.
Per saldo, uiteindelijk,dus zeg maar aan het eind, ben ik toch goedkoper uitquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:07 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:09 schreef OA het volgende:
[..]
Topjes zijn overbodig in de zomer...![]()
Dat zou verboden moeten worden...![]()
De pics?quote:
Okeej, te beginnen bij OAdinnetjequote:Op donderdag 21 juni 2007 12:09 schreef OA het volgende:
[..]
Topjes zijn overbodig in de zomer...![]()
Dat zou verboden moeten worden...![]()
normaal kopen ze 2 dingetjes voor 180 euriquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:07 schreef MPG het volgende:
[..]
ttsss....echt niet....quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ow... de grote "hoe klop ik mijn vent het meeste uit zijn portomonnee uitverkoop "![]()
ik mis trouwens "Tassen" in dat rijtje.. zijn die niet in de uitverkoop?
Zeg, ik verdien mn eigen geldquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ow... de grote "hoe klop ik mijn vent het meeste uit zijn portomonnee uitverkoop "![]()
ik mis trouwens "Tassen" in dat rijtje.. zijn die niet in de uitverkoop?
Prima!quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Okeej, te beginnen bij OAdinnetje [afbeelding]
quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
normaal kopen ze 2 dingetjes voor 180 euri
nu kopen ze 20 dingetjes voor 180 euri
Zie jij het verschil?
Hooguit dat ze een nieuwe kast nodig hebben van de IKEA voor 75 euri, omdat niet alles in de oude past
Goh, nu zie ik wel het verschil
Dan mis ik ook nog make-up, parfum, huidverzorgingsmiddeltjes, etc....quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:10 schreef Aarti het volgende:
[..]
Zeg, ik verdien mn eigen geld![]()
Oh ja tassen, thanks! ik zet het op mn lijstje!
En dan daarna met handen vol tassen ter aarde storten op een terrasje![]()
YOU GOT THAT RIGHT GIRL....quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:10 schreef Aarti het volgende:
[..]
Zeg, ik verdien mn eigen geld![]()
Oh ja tassen, thanks! ik zet het op mn lijstje!
En dan daarna met handen vol tassen ter aarde storten op een terrasje![]()
quote:
Foto's willen wequote:
Alsnog een pic dan please!quote:
nah...heb ik niet nodig...quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:12 schreef OA het volgende:
[..]
Dan mis ik ook nog make-up, parfum, huidverzorgingsmiddeltjes, etc....![]()
die zijn nooit echt in de uitverkoopquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:12 schreef OA het volgende:
[..]
Dan mis ik ook nog make-up, parfum, huidverzorgingsmiddeltjes, etc....![]()
Tja, 2 weken na het verdiende geld opgemaakt te hebben in de uitverkoop / ikea, is het dan standaard "Schat, wat een leuk truitje, maar mijn geld is op... " Of "schat, kan jij de boodschappen betalen... mijn rekening is negatief "quote:
vooral dat "quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:16 schreef MPG het volgende:
OA, wanneer komen die foto's van OAdinnetje zonder topje?
Ik moet op het juiste moment toeslaan en daarna volgen er pics in 128...quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:16 schreef MPG het volgende:
ga je altijd met de verkeerde mensen om...quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tja, 2 weken na het verdiende geld opgemaakt te hebben in de uitverkoop / ikea, is het dan standaard "Schat, wat een leuk truitje, maar mijn geld is op... " Of "schat, kan jij de boodschappen betalen... mijn rekening is negatief "
Ik ken mensen die spreken over "goh, nee hoor, wij hebben een gezamenlijke rekening, we delen nu eenmaal alles"...
totdat er een uitverkoop komt of ze met één truitje teveel thuis komt... "HEY, IK VERDIEN ME EIGEN GELD JA! "
na de uitverkoop als OA zijn rekening gezien heeft?quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:16 schreef MPG het volgende:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:17 schreef OA het volgende:
[..]
Ik moet op het juiste moment toeslaan en daarna volgen er pics in 128...![]()
Vaak wel... laatste tijd nogalquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ga je altijd met de verkeerde mensen om...![]()
's nachts als ze slaapt of als ze onder de douche staat...quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:17 schreef OA het volgende:
[..]
Ik moet op het juiste moment toeslaan en daarna volgen er pics in 128...![]()
hahaquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tja, 2 weken na het verdiende geld opgemaakt te hebben in de uitverkoop / ikea, is het dan standaard "Schat, wat een leuk truitje, maar mijn geld is op... " Of "schat, kan jij de boodschappen betalen... mijn rekening is negatief "
Ik ken mensen die spreken over "goh, nee hoor, wij hebben een gezamenlijke rekening, we delen nu eenmaal alles"...
totdat er een uitverkoop komt of ze met één truitje teveel thuis komt... "HEY, IK VERDIEN ME EIGEN GELD JA! "
Fruts..... ik hoor hier een taak voor jouquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
's nachts als ze slaapt of als ze onder de douche staat...![]()
je haalt de woorden uit mijn mond schat....quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:19 schreef Frutsel het volgende:
ik zal maar ophouden met plagen
anders gaat er straks een modje in de uitverkoop...
Beterquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:19 schreef Aarti het volgende:
[..]
haha![]()
Ik ben gelukkig gezegend met een goed financieel inzicht (en een fijn salaris), en sta dan ook nooit rood.
Dat truitje komt er dus wanneer ik dat wil![]()
gij viezerik...quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Fruts..... ik hoor hier een taak voor jou![]()
![]()
Wat wil je dat ik voor je doe?quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Fruts..... ik hoor hier een taak voor jou![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |