jij bent een dudequote:Op donderdag 21 juni 2007 11:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik wel, ik vind dat je lenzen moet nemen!
quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:04 schreef BrandX het volgende:
[..]
*sluit zich aan bij JJ en Muck
niets mis met eMPeeGee!
quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:04 schreef Muck het volgende:
[..]
lars is een jaar jonger
dat ie 1.96 is en handen en voeten als koleschoppen heeft, vertel ik er gewoon even niet bij
quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
wat?quote:
feliquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:01 schreef Jo0Lz het volgende:
24 zelfs vandaag geworden!
Heb van m'n kinderen een pot zelf gemaakte pindakaas gekregen![]()
![]()
.
oooooh ik dacht om mpg beter te bekijkenquote:
Net of ik niet kan oordelen over mannen..quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:06 schreef MPG het volgende:
[..]
jij bent een dude
Jij hoeft me ook niet knap te vinden
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
![]()
de vraag is of je dat wel wilt...quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Net of ik niet kan oordelen over mannen..![]()
allebei welquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:07 schreef Muck het volgende:
[..]
wat?
dat ie jonger is? of dat ie zo groot is?
ik heb ook een bril...quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
nee, ik vind brillen gewoon niet mooi.
Waarom doe je het dan niet gewoon goed als je weet dat het fout is? Cultuurbarbaar.quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:09 schreef MPG het volgende:
[..]
allebei wel
Die dude is gewoon ff 10 cm groter als mij JA, spellingnazi's en taalfetisjisten, ik WEET dat dat GEEN goed nederlands is
33 cm groter als mijquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:09 schreef MPG het volgende:
[..]
allebei wel
Die dude is gewoon ff 10 cm groter als mij JA, spellingnazi's en taalfetisjisten, ik WEET dat dat GEEN goed nederlands is
Dat kan...quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
nee, ik vind brillen gewoon niet mooi.
ppppfff...ga lekker slapen of zo Lenny...quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom doe je het dan niet gewoon goed als je weet dat het fout is? Cultuurbarbaar.
ikke ook...quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat kan...
Ik vind brillen wel mooi
En ik vind lenzen maar geklooi
Ik hou gewoon mijn bril dus, maar speciaal voor jou wil ik em wel afzetten hoor, dan zie ik toch nog wel net voldoende hoor
lenzen zijn binnen 15 seconde ingezet, weinig gedoe opzich..quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat kan...
Ik vind brillen wel mooi
En ik vind lenzen maar geklooi
Ik hou gewoon mijn bril dus, maar speciaal voor jou wil ik em wel afzetten hoor, dan zie ik toch nog wel net voldoende hoor
quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
ik lig nog in bed dus het zou opzich zo kunnenquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:10 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ppppfff...ga lekker slapen of zo Lenny...![]()
Omdat ik dan te lang moet nadenken hoer het ook al weer moetquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom doe je het dan niet gewoon goed als je weet dat het fout is? Cultuurbarbaar.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:09 schreef MPG het volgende:
[..]
allebei wel
DAN IKquote:
Zwem ze liefiequote:Op donderdag 21 juni 2007 11:11 schreef Muck het volgende:
en nu ga ik lekker fietsen
naar de bushalte![]()
![]()
Als je het jezelf even aanleert dan doe je het daarna nooit meer fout.quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat ik dan te lang moet nadenken hoer het ook al weer moetEn nu kan ik het gewoon fout doen, maar wel snel
![]()
![]()
van mij niet dusquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:12 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee hoor...krijg alleen maar complimenten...![]()
doedoei lieve en mooie Muck...quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:11 schreef Muck het volgende:
naar de bushalte![]()
![]()
dag muckquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:11 schreef Muck het volgende:
naar de bushalte![]()
![]()
Spellingnazi!quote:
Dus jij, als universitair student, moet nadenken over hoe je een fatsoenlijke Nederlandse zin produceert...?!!!quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat ik dan te lang moet nadenken hoer het ook al weer moetEn nu kan ik het gewoon fout doen, maar wel snel
![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Spellingnazi!
Taalfetisjist!
[afbeelding] [afbeelding]
inderdaad een schande voor onsquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:14 schreef OA het volgende:
[..]
Dus jij, als universitair student, moet nadenken over hoe je een fatsoenlijke Nederlandse zin produceert...?!!!![]()
ik toch ook tegen jou.. toch?quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en ik maar altijd lief tegen je doen....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Correct. Ik druk mij in sommige gevallen beter uit in het Engels of het Duits. Edoch de taal die mij het beste ligt, is de taal der wetenschap: Wiskundequote:Op donderdag 21 juni 2007 11:14 schreef OA het volgende:
[..]
Dus jij, als universitair student, moet nadenken over hoe je een fatsoenlijke Nederlandse zin produceert...?!!!![]()
Gewoon de basisregels, je hebt toch ook ooit NL geleerd op de middelbare school..quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Correct. Ik druk mij in sommige gevallen beter uit in het Engels of het Duits. Edoch de taal die mij het beste ligt, is de taal der wetenschap: Wiskunde
Overigens kan ik mij prima uiten in het Nederlands, ware het niet dat ik enige moeite heb met enkele totaal onlogische spellingsconstructies die onze taal rijk is. Derhalve probeer ik deze constructies te vermijden danwel te omzeilen. Helaas is dit niet in alle gevallen mogelijk, waardoor ik in die situaties hopeloos twijfel en lang nadenk over de juiste constructie.
Overigens word ik hier aan de faculteit door de docentes Niet-Technische-Vaardigheden altijd geprezen om mijn schriftelijke taalvaardigheid. Mijn medestudenten schijnen nog belabberder Nederlands te produceren dan ik. Iets wat ik overigens geheel en al kan bevestigen als ik rapportages van anderen doorneem. Zelfs docenten hebben soms moeite om correct Nederlands of Engels op papier te krijgen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:14 schreef OA het volgende:
[..]
Jawel. Maar dat ligt nou niet bepaald in "my field of interest". Om het zo maar even uit te drukken.quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gewoon de basisregels, je hebt toch ook ooit NL geleerd op de middelbare school..
Ik heb mijn schriftelijke vaardigheden ook gehaald, ben je trots op me?quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Overigens word ik hier aan de faculteit door de docentes Niet-Technische-Vaardigheden altijd geprezen om mijn schriftelijke taalvaardigheid. Mijn medestudenten schijnen nog belabberder Nederlands te produceren dan ik. Iets wat ik overigens geheel en al kan bevestigen als ik rapportages van anderen doorneem. Zelfs docenten hebben soms moeite om correct Nederlands of Engels op papier te krijgen.
Jazekerquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb mijn schriftelijke vaardigheden ook gehaald, ben je trots op me?
quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gewoon de basisregels, je hebt toch ook ooit NL geleerd op de middelbare school..
Jij was nog van de tijd dat je alles met een K mocht schrijven ipv met een c?quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
een hoop regels zijn sinds mijn middelbare schooltijd al tig keer over de kop gegaan.
Daar heb ik nou ook last van. En van het feit dat het Nederlnads afwijkt van regels in allerlei andere talen zoals Duits, Engels of Latijnquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
een hoop regels zijn sinds mijn middelbare schooltijd al tig keer over de kop gegaan.
Het is natuurlijk ook niet een nieuw gegeven dat de meeste Nederlanders vrij slecht zijn in het schrijven van onze taal. Kijk alleen maar naar de pabo-studentjes....quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Overigens word ik hier aan de faculteit door de docentes Niet-Technische-Vaardigheden altijd geprezen om mijn schriftelijke taalvaardigheid. Mijn medestudenten schijnen nog belabberder Nederlands te produceren dan ik. Iets wat ik overigens geheel en al kan bevestigen als ik rapportages van anderen doorneem. Zelfs docenten hebben soms moeite om correct Nederlands of Engels op papier te krijgen.
Alsof Pheno zichzelf niet aan kan kleden:')quote:
pfff, reclame moest ik met een c schrijven op de lagere school, vervolgens met een k op de middelbare school, vervolgens is die regel nog tig keer veranderd.quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jij was nog van de tijd dat je alles met een K mocht schrijven ipv met een c?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |