Als Nederlanders dat doen zijn het racisten/nazi's. Als allochtonen het doen is het hun cultuur.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:03 schreef Roi het volgende:
Na een tijdje kwam er ook een andere Marokaan aan die tegen de politie zei dat ze z'n handboeien wat losser moesten doen omdat het pijn deed, die vent heeft niks van het verhaal meegekregen en neemt het gelijk voor die vent, alleen maar omdat het ook een Marokkaan is...
dan weet je wat je te doen staat hequote:Op woensdag 20 juni 2007 22:03 schreef Roi het volgende:
Ps. Alles is opgenomen met de beveiligingscamera.
Ah, nu kan het gebash beginnen!quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:06 schreef Roi het volgende:
Oei maar snel ff een samenvating maken!
Samenvatting:
Man (Marokaan!!!) spuugt vrouw in gezicht omdat zijn eergevoel is aangetast.
Tsja die vrouw keek hem natuurlijk boos aan. Dat kan niet he!!quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:06 schreef Roi het volgende:
Oei maar snel ff een samenvating maken!
Samenvatting:
Man (Marokaan!!!) spuugt vrouw in gezicht omdat zijn eergevoel is aangetast.
Taalcursusje nodig lijkt me.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:13 schreef steeg het volgende:
dat is toch met twee K's
idd als ik met muh matties over straat loop en zoeen kaashoer (nl vrouw) kijkt me aan, wollah ik klap haar, respect tog?quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:10 schreef FrituurVetPet het volgende:
Godverredomme je pikt het toch ook zeker niet als een vrouw je boos aankijkt?![]()
Ja ik dacht ook eerst dat het een grap wasquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:16 schreef Vitalogy het volgende:
Dat gespuug op elkaar zou er wel vreemd uit hebben gezien.
Een soort van Reservoir Dogs alleen dan niet met vuurwapens
doodschieten, coke dealen, minderjarige meisjes prostitueren ook, het is hun cultuur!quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:18 schreef Almere-Dude het volgende:
Ontzettend ranzige gewoonte dat gespuug van die gasten.
Maar ja het hoort bij de cultuur he.![]()
Jah, en Nederlanders spugen niet op de grond natuurlijk. Ow, Nederland heeft geen cultuur.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:18 schreef Almere-Dude het volgende:
dat moet je respecteren man!quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:18 schreef Almere-Dude het volgende:
jappanners bukken om hun respect te uiten, marokkanen spugen elkaar in hun gezicht, des te meer spuug (slijm) en des te harder je spuugt des te meer respect je geeft, het zijn goffedomme net lama's alleen lama's stelen nietquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:18 schreef Roi het volgende:
[..]
Ja ik dacht ook eerst dat het een grap was! Totdat ik zag dat ze daarna hun gezicht aan het afvegen waren
.
Op straat, niet in iemands gezicht.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:21 schreef Skic. het volgende:
Zie ik twee van die kanslozen NEDERLANDSE jongeren op een scooter racen, zie ik die ene achterop ineens een dikke fluim op straat spugen.![]()
Spugen is nog altijd beter dan steken.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:22 schreef -DeJaap- het volgende:
[..]
Op straat, niet in iemands gezicht.
Er zijn ook genoeg mensen die op straat pissen, dus jij laat je in je gezicht pissen?
Smerige goorlap, ik wist wel dat jij er zoeentje was jij!!
waarom kom je hier om marokkanen te verdedigen? zit je in je linkse fase (daar zit iedereen wel eens in) of woon je in de achterhoek?quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:23 schreef Skic. het volgende:
[..]
Spugen is nog altijd beter dan steken.
De luie neger.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:23 schreef Oksel het volgende:
De witte sneeuw. De ronde circel. De agressieve Marokkaan.
dat zeg ik, gamma!quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:23 schreef Oksel het volgende:
De witte sneeuw. De ronde circel. De agressieve Marokkaan.
Nee, Marokkanen afzeiken op internet heeft veel zin.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:24 schreef -DeJaap- het volgende:
[..]
waarom kom je hier om marokkanen te verdedigen? zit je in je linkse fase (daar zit iedereen wel eens in) of woon je in de achterhoek?
Wat een opmerking, zo kun je dit forum wel sluiten.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:27 schreef Skic. het volgende:
[..]
Nee, Marokkanen afzeiken op internet heeft veel zin.
De kleur van je moeders auto was vast een belediging.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:28 schreef rena het volgende:
Waar hebben ze vandaag last van joh? Mijn moeders auto is vandaag gesloopt door een stel Marokkanen![]()
zegt de man met zo'n icon!quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:25 schreef steeg het volgende:
kleuter-fan van nintendo
Nah, ga gerust door, voel je je straks veel beter door. Morgen kom je weer iemand tegen met zwart haar en is je dag toch weer verneukt enzo. Pluk de dag!quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:29 schreef -DeJaap- het volgende:
[..]
Wat een opmerking, zo kun je dit forum wel sluiten.![]()
Dan discrimineren zequote:Op woensdag 20 juni 2007 22:30 schreef -DeJaap- het volgende:
[..]
De kleur van je moeders auto was vast een belediging.
Nee, de kleine lettertjes van het linkse wetboek zijn duidelijk: Als de discriminerende persoon een getinte huidskleur bezit zal hij nooit en te nimmer als racist kunnen worden aangeduidt.quote:
ok dus in de zomer mogen we dan weer wel???quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:36 schreef -DeJaap- het volgende:
[..]
Nee, de kleine lettertjes van het linkse wetboek zijn duidelijk: Als de discriminerende persoon een getinte huidskleur bezit zal hij nooit en te nimmer als racist kunnen worden aangeduidt.
ik ben van mening dat die tekst bóven het plaatje moet staanquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:31 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
zegt de man met zo'n icon!
[afbeelding]
Soortgenoot? Racist!quote:En marokkanen zijn niet zo als nederlanders..wij lopen iedereen voorbij maar een marokkaan groet zijn eigen soortgenoot...dat is een teken van respect voor een ander!!
Hij had zo veel haast voor zijn belangrijke afspraak dat hij genoodzaakt was hun af te snijden...hij had echter wel tijd om ze bij de winkel op te wachten.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:56 schreef Bee_is_mijn_naam_. het volgende:
Hey,
Er zijn natuurlijk altijd wel mensen die wat agressiver zijn maar bekijk het is vanaf hun positie.
Nederlanders zijn net zo erg als andere rassen, misschien had de marokkaan wel een belangrijke afspraak en sneed hij per ongeluk af, het stel heeft dan misschien ook iets gedaan zoals een middelvinger opgestoken of iets dergelijks.
Ik vind het normaal om voor zoiets verhaal te gaan halen..van waarom stak je ,je middelvinger op en uitleggen waarom je afsneed (als voorbeeld).
Over discriminatie wil ik ook nog wat kwijt, stel dat jij elke dag werd uitgescholden voor kutmarokkaan en je word vies aangekeken en ze maken rare geluiden naar je..dan knapt er bij jou toch ook iets, je maakt ze dan kwaad op Nederlanders en dan word er gevochten...
Niet iedere marokkaan is een slechte marokkaan!
En marokkanen zijn niet zo als nederlanders..wij lopen iedereen voorbij maar een marokkaan groet zijn eigen soortgenoot...dat is een teken van respect voor een ander!!
xB.
ja nederlanders die dat doen, zijn een uitstervend ras me dunktquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:05 schreef -DeJaap- het volgende:
[..]
Als Nederlanders dat doen zijn het racisten/nazi's. Als allochtonen het doen is het hun cultuur.
allemaal onzinquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:56 schreef Bee_is_mijn_naam_. het volgende:
Hey,
Er zijn natuurlijk altijd wel mensen die wat agressiver zijn maar bekijk het is vanaf hun positie.
Nederlanders zijn net zo erg als andere rassen, misschien had de marokkaan wel een belangrijke afspraak en sneed hij per ongeluk af, het stel heeft dan misschien ook iets gedaan zoals een middelvinger opgestoken of iets dergelijks.
Ik vind het normaal om voor zoiets verhaal te gaan halen..van waarom stak je ,je middelvinger op en uitleggen waarom je afsneed (als voorbeeld).
Over discriminatie wil ik ook nog wat kwijt, stel dat jij elke dag werd uitgescholden voor kutmarokkaan en je word vies aangekeken en ze maken rare geluiden naar je..dan knapt er bij jou toch ook iets, je maakt ze dan kwaad op Nederlanders en dan word er gevochten...
En marokkanen zijn niet zo als nederlanders..wij lopen iedereen voorbij maar een marokkaan groet zijn eigen soortgenoot...dat is een teken van respect voor een ander!!
xB.
Dat verklaart natuurlijk gelijk waarom je mensen in het gezicht gaat spugen, en indien er terug gespuugd wordt, heb je uiteraard gelijk een vrijbrief om te gaan slaan...quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:56 schreef Bee_is_mijn_naam_. het volgende:
Tsja weten wij veel. Waarom val je ons lastig met je domme vragen?quote:
Dat is juist gataar, net als deze Amerikaanse neger die mijn held en grote voorbeeld is:quote:Waar hebben ze vandaag last van joh? Mijn moeders auto is vandaag gesloopt door een stel Marokkanen
doen wequote:Op donderdag 21 juni 2007 00:36 schreef Skic. het volgende:
DAAROM moeten WE Nederlanders allemaal Wilders stemmen en dan komt alles goed!
Gorilla's mag je ook niet in de ogen kijken. Kijk maar naar Bokito, die liet zich ook gaan toen hij aangekeken werdquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:07 schreef -DeJaap- het volgende:
[..]
Tsja die vrouw keek hem natuurlijk boos aan. Dat kan niet he!!
Jij had natuurlijk even die Mocro in elkaar gerost, bink!quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:00 schreef kareltje_de_grote het volgende:
En jij stond erbij en keer ernaar, stoer
Handboeien een tandje strakker.quote:Op donderdag 21 juni 2007 05:30 schreef NiTiN het volgende:
30 zweepslagen voor hem. Next.
Dat is ook het eerste wat ik dacht toen ik de topictitel zag.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:08 schreef __Saviour__ het volgende:
da's nou een pleonasme!
Ik leg graag uitquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:14 schreef mime_negert het volgende:
Wij weten ook wel wat een pleonasme is. Hoef je niet uit te leggen.
Als je in het verkeer al dan niet expres iemand afsnijd kan je verwachten dat dat niet echt gewaardeerd gaat worden. Als daar een kwaad handgebaar of middelvinger op volgt moet je daar dan ook niet gek van opkijken. En als je zo'n haast voor die belangrijke afspraak heb, ga je ook niet iemand achtervolgen enzo om je gelijk te krijgen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:56 schreef Bee_is_mijn_naam_. het volgende:
Hey,
xB.
Ace Ventura, when nature callsquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:20 schreef -DeJaap- het volgende:
[..]
jappanners bukken om hun respect te uiten, marokkanen spugen elkaar in hun gezicht, des te meer spuug (slijm) en des te harder je spuugt des te meer respect je geeft, het zijn goffedomme net lama's alleen lama's stelen niet
Die andere marokkaan had niet mogen zeggen dat de handboeien te strak zatenquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:03 schreef Roi het volgende:
Na een tijdje kwam er ook een andere Marokaan aan die tegen de politie zei dat ze z'n handboeien wat losser moesten doen omdat het pijn deed, die vent heeft niks van het verhaal meegekregen en neemt het gelijk voor die vent, alleen maar omdat het ook een Marokkaan is...
Nee, waarom bemoeit dat volk zich altijd overal mee? Altijd meteen partij kiezen voor hun mede-Marokkaan zonder dat ze ook maar een idee hebben van wat er echt aan de hand is. Kut volk.quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:55 schreef Asmodean het volgende:
[..]
Die andere marokkaan had niet mogen zeggen dat de handboeien te strak zaten?
volgens mij kun je best objectief vaststellen dat handboeien te strak zitten zonder de gehele geschiedenis uit je kop te kennen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:57 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Nee, waarom bemoeit dat volk zich altijd overal mee? Altijd meteen partij kiezen voor hun mede-Marokkaan zonder dat ze ook maar een idee hebben van wat er echt aan de hand is. Kut volk.
Ja, nou en? Die handboeien heb je ten eerste niet voor niets om. En wie ben jij als buitenstaander, die geen flauw idee heeft van wat er werkelijk aan de hand is, om de politie (nota bene) te gaan vertellen wat ze wel en niet mogen?quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:58 schreef Asmodean het volgende:
[..]
volgens mij kun je best objectief vaststellen dat handboeien te strak zitten zonder de gehele geschiedenis uit je kop te kennen.
Ben jij nou achterlijk of doe je slechts achterlijk? Als handboeien te strak zitten wordt je bloedtoevoer afgeknepen, wat uiteindelijk 2 dode handen oplevert. Als die handboeien te strak zaten is het niet meer dan terecht dat een buitenstaander opmerkt dat dat zo is. Om te concluderen dat die dingen te strak zitten hoef je echt niet een idee te hebben van wat er is voorgevallen. Gast, denk eens na ofzo.quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:01 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Ja, nou en? Die handboeien heb je ten eerste niet voor niets om. En wie ben jij als buitenstaander, die geen flauw idee heeft van wat er werkelijk aan de hand is, om de politie (nota bene) te gaan vertellen wat ze wel en niet mogen?
Anders steek je je kop maar effe in het zand. Als jij iets uitvreet waardoor je geboeid en afgevoerd word, dan ben je gewoon een kutcrimineel. Wat mij betreft schieten ze een kogel door je poot als je wangedrag vertoont zoals dat kereltje met dat korte lontje waar de TS het over heeft in de OP. Als je iets flikt wat niet door de beugel kan dan en daarvoor beboet word, moet je niet gaan liggen janken. Het is je eigen verantwoordelijkheid om je te gedragen in deze maatschappij. Mensen die dat niet kunnen horen daar dan ook gewoon niet in thuis.quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:10 schreef Asmodean het volgende:
[..]
Ben jij nou achterlijk of doe je slechts achterlijk? Als handboeien te strak zitten wordt je bloedtoevoer afgeknepen, wat uiteindelijk 2 dode handen oplevert. Als die handboeien te strak zaten is het niet meer dan terecht dat een buitenstaander opmerkt dat dat zo is. Om te concluderen dat die dingen te strak zitten hoef je echt niet een idee te hebben van wat er is voorgevallen. Gast, denk eens na ofzo.
wie is er hier nou achterlijk?quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:10 schreef Asmodean het volgende:
[..]
Ben jij nou achterlijk of doe je slechts achterlijk? Als handboeien te strak zitten wordt je bloedtoevoer afgeknepen, wat uiteindelijk 2 dode handen oplevert. Als die handboeien te strak zaten is het niet meer dan terecht dat een buitenstaander opmerkt dat dat zo is. Om te concluderen dat die dingen te strak zitten hoef je echt niet een idee te hebben van wat er is voorgevallen. Gast, denk eens na ofzo.
My thoughts exactly...quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:15 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
wie is er hier nou achterlijk?![]()
bloedtoevoer afgeknepen en 2 dode handen... je hoort het idd heel vaak dat mensen de handen kwijt zijn geraakt bij een arrestatie... Als jij iemand voor de bek slaat en de politie ziet dat, moet je niet gaan janken dat je handboeien te strak zitten... Gast, denk eens na ofzo, je plaatst de dader in een slachtoffer rol....![]()
conclusie: je bent echt achterlijk. Je mist het punt opnieuw volledig. Hoezo zou ik mijn kop in het zand steken? Omdat ik ontken dat het een kutcrimineel, zoals je het zelf zo kleurrijk illustreert, betreft? In het geval dat je enige leesvaardigheid had ontwikkeld, had je wellicht geweten dat ik dat nergens zeg, of zelfs die suggestie maar wek.quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:14 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Anders steek je je kop maar effe in het zand. Als jij iets uitvreet waardoor je geboeid en afgevoerd word, dan ben je gewoon een kutcrimineel. Wat mij betreft schieten ze een kogel door je poot als je wangedrag vertoont zoals dat kereltje met dat korte lontje waar de TS het over heeft in de OP. Als je iets flikt wat niet door de beugel kan dan en daarvoor beboet word, moet je niet gaan liggen janken. Het is je eigen verantwoordelijkheid om je te gedragen in deze maatschappij. Mensen die dat niet kunnen horen daar dan ook gewoon niet in thuis.
Maar daar is de statement die ik maakte ook helemaal niet. Het is gewoon een feit dat vooral Marokkanen altijd, en veel te onpas, voor elkaar opkomen. Dat gebeurde ook weer in het verhaaltje in de OP.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:15 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
wie is er hier nou achterlijk?![]()
bloedtoevoer afgeknepen en 2 dode handen... je hoort het idd heel vaak dat mensen de handen kwijt zijn geraakt bij een arrestatie... Als jij iemand voor de bek slaat en de politie ziet dat, moet je niet gaan janken dat je handboeien te strak zitten... Gast, denk eens na ofzo, je plaatst de dader in een slachtoffer rol....![]()
Wat een klootmongool zeg.quote:Op donderdag 21 juni 2007 07:25 schreef PastorOfMuppets het volgende:
[..]
Dat is juist gataar, net als deze Amerikaanse neger die mijn held en grote voorbeeld is:
http://youtube.com/watch?v=gXUFA0W_4os
Iemand die vanwege een "gebaar" als gevolg van roekeloos gedrag, een uur van zijn tijd eruit trekt om te schelden, spugen en te SLAAN....quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:22 schreef Asmodean het volgende:
[..]
conclusie: je bent echt achterlijk. Je mist het punt opnieuw volledig. Hoezo zou ik mijn kop in het zand steken? Omdat ik ontken dat het een kutcrimineel, zoals je het zelf zo kleurrijk illustreert, betreft? In het geval dat je enige leesvaardigheid had ontwikkeld, had je wellicht geweten dat ik dat nergens zeg, of zelfs die suggestie maar wek.
Een erg leuk verhaaltje hoor, dat je je moet gedragen in de maatschappij enzo, alleen vraag ik me af waar deze monoloog nou voor nodig is. Het is een beetje een nutteloos, niet amuserend en niet informatief verhaal, net zoals die veel te lange op uit dat topic van je. Tuurlijk dien je je te gedragen, en natuurlijk is dat je eigen verantwoordelijkheid. Politiemensen dienen zich echter ook te gedragen, en wanneer handboeien te strak zitten moeten ze simpelweg losser worden gemaakt, omdat het anders gevaren oplevert voor de verdachte.
Amen. Al die kankerroflbuitelanders het land uit hup holland hup!quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:36 schreef Skic. het volgende:
DAAROM moeten WE Nederlanders allemaal Wilders stemmen en dan komt alles goed!
wat heeft gelovig hier nu weer mee te maken?quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:03 schreef Roi het volgende:
Mijn klacht, mannen die vrouwen in het gezicht spugen/gelovige mensen. Daar heb ik echt geen respect voor!
.
En we hebben weer een geitenwollensok met een véél te grote bek. Heb je verder, op het grote muilwerk, het futiele afkraken van mijn leesvaardigheid en de informatieve waarde van m'n posts, nog iets nuttigs te melden? Je ligt nu wel weer voor de zoveelste keer te mekkeren over de in jouw ogen slechte kwaliteit van mijn posts, terwijl je zelf 0,0 discussiewaarde toevoegt en in feite alleen maar constant ligt te beweren hoe achterlijk ik wel niet ben, en hoe erg ik het wel niet bij het verkeerde eind heb. Kom eens met feiten in plaats van een grote bek.quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:22 schreef Asmodean het volgende:
[..]
conclusie: je bent echt achterlijk. Je mist het punt opnieuw volledig. Hoezo zou ik mijn kop in het zand steken? Omdat ik ontken dat het een kutcrimineel, zoals je het zelf zo kleurrijk illustreert, betreft? In het geval dat je enige leesvaardigheid had ontwikkeld, had je wellicht geweten dat ik dat nergens zeg, of zelfs die suggestie maar wek.
Een erg leuk verhaaltje hoor, dat je je moet gedragen in de maatschappij enzo, alleen vraag ik me af waar deze monoloog nou voor nodig is. Het is een beetje een nutteloos, niet amuserend en niet informatief verhaal, net zoals die veel te lange op uit dat topic van je. Tuurlijk dien je je te gedragen, en natuurlijk is dat je eigen verantwoordelijkheid. Politiemensen dienen zich echter ook te gedragen, en wanneer handboeien te strak zitten moeten ze simpelweg losser worden gemaakt, omdat het anders gevaren oplevert voor de verdachte.
Je bent echt heel erg grappigquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:48 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
En we hebben weer een geitenwollensok met een véél te grote bek. Heb je verder, op het grote muilwerk, het futiele afkraken van mijn leesvaardigheid en de informatieve waarde van m'n posts, nog iets nuttigs te melden? Je ligt nu wel weer voor de zoveelste keer te mekkeren over de in jouw ogen slechte kwaliteit van mijn posts, terwijl je zelf 0,0 discussiewaarde toevoegt en in feite alleen maar constant ligt te beweren hoe achterlijk ik wel niet ben, en hoe erg ik het wel niet bij het verkeerde eind heb. Kom eens met feiten in plaats van een grote bek.
Ik wijs je nogmaals op het feit dat je niet voor niets geboeid word. Of vind je soms dat we zo'n persoon, die TS omschrijft, gewoon maar z'n gang moeten laten gaan? Zo'n volk moet gewoon keihard aangepakt worden, een lichte aanpak helpt simpelweg niet zoals wel dagelijks blijkt. Ga vooral door met je kop in het zand steken en gespuis als die rel-Marokkanen te verdedigen.
Wanneer kunnen wij het zien?quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:03 schreef Roi het volgende:
Ps. Alles is opgenomen met de beveiligingscamera.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:57 schreef Asmodean het volgende:
vraag maar aan iemand of hij het je even uit kan leggen, want ik heb geen zin dingen uit te blijven leggen aan mensen die toch geen moeite nemen een beetje tekst te lezen, of een paar regels voor geen meter kunnen begrijpen.
Als de boeien maar niet te strak zitten, dan mag dat....quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:23 schreef RenzoBrad het volgende:
Preventief executeren zulk tuig
/gelovige mensenquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:03 schreef Roi het volgende:
Mijn klacht, mannen die vrouwen in het gezicht spugen/gelovige mensen. Daar heb ik echt geen respect voor!
Ah, ik zat al te twijfelen tussen die en de contaminatie.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:08 schreef __Saviour__ het volgende:
da's nou een pleonasme!
quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:14 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Anders steek je je kop maar effe in het zand. Als jij iets uitvreet waardoor je geboeid en afgevoerd word, dan ben je gewoon een kutcrimineel. Wat mij betreft schieten ze een kogel door je poot als je wangedrag vertoont zoals dat kereltje met dat korte lontje waar de TS het over heeft in de OP. Als je iets flikt wat niet door de beugel kan dan en daarvoor beboet word, moet je niet gaan liggen janken. Het is je eigen verantwoordelijkheid om je te gedragen in deze maatschappij. Mensen die dat niet kunnen horen daar dan ook gewoon niet in thuis.
Maar daar is de statement die ik maakte ook helemaal niet. Het is gewoon een feit dat vooral Marokkanen altijd, en veel te onpas, voor elkaar opkomen. Dat gebeurde ook weer in het verhaaltje in de OP.
Oh ja, laten we voortaan politieagenten ter plekke de straf bedenken en opleggenquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:27 schreef Ashram het volgende:
[..]
Iemand die vanwege een "gebaar" als gevolg van roekeloos gedrag, een uur van zijn tijd eruit trekt om te schelden, spugen en te SLAAN....
Volgens mij zijn zijn handen het grootste gevaar. Als het effe kon, breken met die wapenstok.
Dat losser maken moet maar in een gecontroleerde omgeving, zoals de politiewagen, die waarschijnlijk buiten staat. Kan zijn losse handjes vast wel hebben, die 2 minuten.
Hmmm, misschien moet ik vervolgens een voldoende aantal smilies bij de humoristisch bedoelde gedeelten zetten zodat sommigen het kunnen begrijpen...quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:57 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
[..]
Oh ja, laten we voortaan politieagenten ter plekke de straf bedenken en opleggen.
Zo grappig hoe mensen door hun emoties altijd de beginselen v/d rechtstaat maar naast zich neer willen leggen...![]()
![]()
je bent bezig een hele solide reputatie op te bouwen op dit forumquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:56 schreef Bee_is_mijn_naam_. het volgende:
Blaat blaaaaat blááááát blaat ............ pruttel
xB.[/i]
Waarbij je voor het gemak maar even volledig voorbij gaat aan het feit dat iedere arrestant loopt te janken dat de handboeien te strak zitten. Het grappige is dat dat helemaal niet kàn. Wel kunnen handboeien vrij oncomfortabel zitten, zeker als je je gedraagt als losgeslagen wilde in plaats van rustig stil te blijven staan.quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:57 schreef Asmodean het volgende:
[..]
Je bent echt heel erg grappig![]()
Ik kan je nu wel voor de vierde keer uit gaan leggen dat ik nergens zeg dat we de persoon gewoon zijn gang moeten laten gaan, en dat ik ook geen geitenwollensokken draag, maar dat snap je toch niet. Ook heb ik je nu al drie keer geprobeerd uit te leggen dat ik die relmarokkaan helemaal niet verdedig. Ik zeg ook nergens dat ik betwijfel of die gast wel geboeid had mogen worden. Ik heb alleen gezegd dat in het geval dat de boeien daadwerkelijk te strak zitten, ze losser gemaakt moeten worden, omdat het anders gevaarlijk is voor de verdachte.
Snap je het dan nu eindelijk? Zoja, gefeliciteerd... zonee, vraag maar aan iemand of hij het je even uit kan leggen, want ik heb geen zin dingen uit te blijven leggen aan mensen die toch geen moeite nemen een beetje tekst te lezen, of een paar regels voor geen meter kunnen begrijpen.
Ach, en zo kun je altijd wel gaan mekkeren over moreel geneuzel als rechten van de mens, normen, waarden, etcetera. Mensen die andere mensen voor idiote redenen aanvallen zoals dat kereltje in de OP die verdienen het gewoon niet om menselijk behandeld te worden. Daar had 'ie immers ook schijt aan toen hij dat andere koppel afsneed en vervolgens aanviel/in het gezicht spuugde.quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:57 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
[..]
Oh ja, laten we voortaan politieagenten ter plekke de straf bedenken en opleggen.
Zo grappig hoe mensen door hun emoties altijd de beginselen v/d rechtstaat maar naast zich neer willen leggen...![]()
![]()
Inderdaad... een agent gaat je echt niet zonder reden boeien, of in een veel te strakke wurggreep in bedwang houden. Altijd wel makkelijk om achteraf te gaan zijken hoe ruw je wel niet behandeld bent geworden. Maar de fout ligt nog steeds bij jezelf; had je je maar moeten gedragen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:29 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Waarbij je voor het gemak maar even volledig voorbij gaat aan het feit dat iedere arrestant loopt te janken dat de handboeien te strak zitten. Het grappige is dat dat helemaal niet kàn. Wel kunnen handboeien vrij oncomfortabel zitten, zeker als je je gedraagt als losgeslagen wilde in plaats van rustig stil te blijven staan.
Je snapt wel wat ik bedoel...quote:
Ik bedoel het ook helemaal niet kwaad...quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:23 schreef Mr_x007 het volgende:
[..]
Als je in het verkeer al dan niet expres iemand afsnijd kan je verwachten dat dat niet echt gewaardeerd gaat worden. Als daar een kwaad handgebaar of middelvinger op volgt moet je daar dan ook niet gek van opkijken. En als je zo'n haast voor die belangrijke afspraak heb, ga je ook niet iemand achtervolgen enzo om je gelijk te krijgen.
Het discriminatie verhaaltje klinkt leuk, maar als je echt zo denkt moet je is gaan kijken wie er hier nu generaliseert......
Niet iedere nederlander is een slechte nederlander!
Je kent vast wel van die groepjes mensen die zo tegen marokkanen doen...quote:Op donderdag 21 juni 2007 02:23 schreef Future_Boxing_Champion het volgende:
[..]
allemaal onzin![]()
zij worden vies aangekeken ? wij maken rare geluiden tegen hun? dus als marokkanen dat tegen mij doen mag er ook bij mij "iets knappen" en mag ik ze in elkaar slaan , of geldt dat dan niet.
Ach, als je iets in Marokko steelt worden je handen eraf gehakt. Dus wat dat betreft.quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:14 schreef hamkaastosti het volgende:
een marokkaan met dode handen.. da's nog eens een goed idee
Met iemand van jou laag niveau ga ik niet eens in discussie...Als je een normaal antwoord had gegeven had ik je er een uitleg bij willen maken!quote:Op donderdag 21 juni 2007 02:43 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Dat verklaart natuurlijk gelijk waarom je mensen in het gezicht gaat spugen, en indien er terug gespuugd wordt, heb je uiteraard gelijk een vrijbrief om te gaan slaan...
Achterlijke figuur![]()
Hey,quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:29 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hij had zo veel haast voor zijn belangrijke afspraak dat hij genoodzaakt was hun af te snijden...hij had echter wel tijd om ze bij de winkel op te wachten.
En over de rest van je verhaaltje: Het is dus eigenlijk de schuld van ons Nederlanders dat Marokkanen zich zo ongelooflijk asociaal gedragen, wij vinden het immers kutmarokkanen.
Zou het niet andersom zijn? Dat wij het kutmarokkanen vinden DOORDAT ze zich zo ongelooflijk asociaal gedragen? En nee, natuurlijk is niet iedere Marokkaan een slechte Marokkaan, maar die in Nederland wel
Aziaten weten tenminste hoe het hoort, daar hoor je zelden iets slechts over.![]()
Daar komt nog bij dat het geven van een boze blik een logische reactie is als je wordt afgesneden.
Dankjequote:Op donderdag 21 juni 2007 13:21 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
je bent bezig een hele solide reputatie op te bouwen op dit forum
Dat is dus echt zo'n wanargument hé. Waarom denk je zelf dat je nooit wat van Aziaten hoort? Wanneer is de laatste keer dat jij last hebt gehad van een Aziaat? Of een Duitser? Of een Deen? Of een Zweed? Ik weet niet hoe dat bij jou zit, want jij bent natuurlijk een Marokkaan waar elke keer door andere bevolkingsgroepen ruzie mee word gezocht, gewoon, zomaar. Maar ik moet de eerste Chinees, Japanner, Deen, Zweed, Duitser of wat dan ook nog tegenkomen die ik bushokjes zie mollen, ruiten zie ingooien, mensen in groepsverband zie intimideren en zelfs aanvallen, "Hoerrrrr!" begint te roepen wanneer een meisje langsloopt, en zo kan ik nog wel effe doorgaan.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:58 schreef Bee_is_mijn_naam_. het volgende:
Over aziaten hoor je niks dus dat betekend dat alleen marokanen slecht zijn? Nee! Je hoort toch ook verhalen over Poolse enz....
Ten eerste ik ben 100% NEDERLANDERquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:07 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Dat is dus echt zo'n wanargument hé. Waarom denk je zelf dat je nooit wat van Aziaten hoort? Wanneer is de laatste keer dat jij last hebt gehad van een Aziaat? Of een Duitser? Of een Deen? Of een Zweed? Ik weet niet hoe dat bij jou zit, want jij bent natuurlijk een Marokkaan waar elke keer door andere bevolkingsgroepen ruzie mee word gezocht, gewoon, zomaar. Maar ik moet de eerste Chinees, Japanner, Deen, Zweed, Duitser of wat dan ook nog tegenkomen die ik bushokjes zie mollen, ruiten zie ingooien, mensen in groepsverband zie intimideren en zelfs aanvallen, "Hoerrrrr!" begint te roepen wanneer een meisje langsloopt, en zo kan ik nog wel effe doorgaan.
Nee, het eeuwige gebash op Marokkanen komt echt zómaar uit het niks hoor.
En trouwens, ik zie ook vrij regelmatig dat Nederlanders uitgemaakt worden voor "kankernederlander", of de albekende "kaaskop". En ik moet zeggen dat het me écht NIETS doet hoor. Het feit dat, volgens jouw redenatie, Marokkanen door het lint gaan omdat ze altijd gepest worden en vreemd worden aangekeken, slaat kant noch wal. Dus ik zou ook zomaar bepaalde bevolkingsgroepen mogen gaan aanvallen, omdat een paar daarvan Nederlanders hebben uitgescholden voor "kaaskop"?
Kom op zeg. sla de spijker gewoon op z'n kop: in elke bevolkingsgroep zitten rotte appels. Alleen ligt die verhouding van slechte op goede bij Marokkanen gewoon tíg keer zo hoog als bij welke andere bevolkingsgroep dan ook. Alleen Antillianen komen enigszins in de buurt, maar daar zijn d'r niet meer zo heel veel van. Maar dat is in feite net zo'n 'minderheid' waarmeer overlast vandaan komt dan menig 'meerderheid'.
Lol... anders ga je effe ouwe koeien uit de sloot halen. Nota bene iets waar maar één persoon echt verantwoordelijk voor was. Of zie je elke Duitser als iemand die zonder enige aanleidng een enorme jodenhaat heeft? Oh nee, wacht, dat is een andere bevolkingsgroep/cultuur...quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:12 schreef Bee_is_mijn_naam_. het volgende:
Ten eerste ik ben 100% NEDERLANDER
Ten tweede over duitser hoor je niets slechts ,maar onthoud wie de 2e wereldoorlog starte!
Zegt wat over tolerantie hé? Al zou iemand me kutnederlander noemen, dan doet me dat niks. Maarja, ik ben dan ook geen persoon die overal een aanleiding in gaat zoeken om herrie te schoppen en ruzie te zoeken.quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:12 schreef Bee_is_mijn_naam_. het volgende:
En ten derde wij nederlanders noemen ons zelf kaaskoppen! marokanen noemen zich zelf geen kutmarokkaan[/i]
gevalletje wet van godwinquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:12 schreef Bee_is_mijn_naam_. het volgende:
[..]
[i]Ten eerste ik ben 100% NEDERLANDER
Ten tweede over duitser hoor je niets slechts ,maar onthoud wie de 2e wereldoorlog starte!
sarcasme is je vreemd he? geeft niet hoorquote:
Nee...maar ik had het druk met al die reacties...en ik zagquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
sarcasme is je vreemd he? geeft niet hoor
ik hoop dat je een dikke huid hebt...je gaat 'm nodig hebben
Daar geloof ik niks van.quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:12 schreef Bee_is_mijn_naam_. het volgende:
[..]
Ten eerste ik ben 100% NEDERLANDER
Ik kan me overigens nog een voorval herinneren op een universiteit in de VSquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:07 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Dat is dus echt zo'n wanargument hé. Waarom denk je zelf dat je nooit wat van Aziaten hoort? Wanneer is de laatste keer dat jij last hebt gehad van een Aziaat?
Ik heb toevallig twee nederlandse ouders!quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:30 schreef ANWB het volgende:
[..]
Daar geloof ik niks van.![]()
Je maakt veel spelfouten maar schrijft Marokkaan goed.![]()
Je bent hier geboren bedoel je?
Hebben jullie geitenwollensokkendragers nog nooit van 'bij wijze van spreken' gehoord? Nee, dat niet daadwerkelijk álle Marokkanen slecht en kudt zijn snappen we wel. Dat niet álle Chinezen goed zijn dat snappen we wel. Jullie hoeven ons niet keer op keer maar weer te wijzen op logica.quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:31 schreef Asmodean het volgende:
[..]
Ik kan me overigens nog een voorval herinneren op een universiteit in de VS
hebben jullie (insert kansloze scheldnaam) nooit van een grapje gehoordquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:35 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Hebben jullie geitenwollensokkendragers nog nooit van 'bij wijze van spreken' gehoord? Nee, dat niet daadwerkelijk álle Marokkanen slecht en kudt zijn snappen we wel. Dat niet álle Chinezen goed zijn dat snappen we wel. Jullie hoeven ons niet keer op keer maar weer te wijzen op logica.
Ik zoek geen ruzie..ik probeer zo formeel mogelijk te zijn...en zoek nergens aanleiding na!quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:15 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Lol... anders ga je effe ouwe koeien uit de sloot halen. Nota bene iets waar maar één persoon echt verantwoordelijk voor was. Of zie je elke Duitser als iemand die zonder enige aanleidng een enorme jodenhaat heeft? Oh nee, wacht, dat is een andere bevolkingsgroep/cultuur...
[..]
Zegt wat over tolerantie hé? Al zou iemand me kutnederlander noemen, dan doet me dat niks. Maarja, ik ben dan ook geen persoon die overal een aanleiding in gaat zoeken om herrie te schoppen en ruzie te zoeken.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:38 schreef Asmodean het volgende:
[..]
hebben jullie (insert kansloze scheldnaam) nooit van een grapje gehoord?
Ik een geitenwollensokkendrager![]()
![]()
En zo kunnen we wel blijven hameren op die Aziatische student. Ik ontken niet dat er tussen Aziaten, Duitsers en Denen ook rotte appels zitten. Maar lees eens een gemiddelde website of krant een week lang door. Dan tel je eens het aantal negatieve nieuwsberichten over Marokkanen op en vergelijk je dit met negatieve berichten over, pak 'm beet, Zweden.quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:38 schreef Bee_is_mijn_naam_. het volgende:
[..]
Ik zoek geen ruzie..ik probeer zo formeel mogelijk te zijn...en zoek nergens aanleiding na!
Ik houd me bij mijn standpunt en dat is waar een topic over gaat: JE EIGEN MENING!!
En dat geval met de ene Duitser was als voorbeeld bedoeld...ik heb toevallig ook gehoord van die aziatische jongen die in Amerika op een hoge school zijn medestudenten heeft neergeschoten!
Dit komt doordat er meer Marokkanen in Nederland wonen dan Zweden...quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:50 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Om effe op die Aziaat terug te komen. Die hadden ze wat mij betreft een mooie marteldood mogen geven als 'ie zichzelf niet door z'n bôlles had geschoten. Wat dat betreft boeit 't me geen ruk wat voor afkomst iemand heeft. Al is 't een persoon van Aziatische afkomst, waar ik dus nooit persoonlijk last van heb, vind ik dat die net zo bestraft moeten worden als welk ander persoon dan ook. Ik heb geen hekel aan personen alleen omdat ze Marokkaan zijn. Ik krijg een hekel aan mensen als deze zich misdragen, en laat het nou een feit zijn dat het de gemiddelde Marokkaan zich niet kan gedragen. Al die nieuwsberichten én persoonlijke ervaringen bewijzen dat.
[..]
En zo kunnen we wel blijven hameren op die Aziatische student. Ik ontken niet dat er tussen Aziaten, Duitsers en Denen ook rotte appels zitten. Maar lees eens een gemiddelde website of krant een week lang door. Dan tel je eens het aantal negatieve nieuwsberichten over Marokkanen op en vergelijk je dit met negatieve berichten over, pak 'm beet, Zweden.
Slik slik slikken die informatie dacht jij toenquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:55 schreef Bee_is_mijn_naam_. het volgende:
[..]
[i]Ik weet niet welke leeftijd dat je hebt maar ik heb jaren terug bij maatschappijleer geleerd dat de media alleen criminaliteit die wij intressant vinden laat zien...zo komen marokkanen vaker bij het nieuws ,omdat wij hun intressanter vinden.
Dat je daarover al moet discussiëren is al triest weet je dat.quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:55 schreef Bee_is_mijn_naam_. het volgende:
[..]
Dit komt doordat er meer Marokkanen in Nederland wonen dan Zweden...
Ik weet niet welke leeftijd dat je hebt maar ik heb jaren terug bij maatschappijleer geleerd dat de media alleen criminaliteit die wij intressant vinden laat zien...zo komen marokkanen vaker bij het nieuws ,omdat wij hun intressanter vinden. Nederlanders gaan ook de fout in zoals Volkert van der G. die Pim Fortuyn vermoordde.
Ik blijf bij mijn standpunt dat niet iedere marokkaan een slechte is!!
Pff...kortzichtig mannetje. Wat hebben gelovige mensen hier nou weer mee te maken man.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:03 schreef Roi het volgende:
marokkanen zijn toch ook meestal gelovig.quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:05 schreef thefunny het volgende:
[..]
Pff...kortzichtig mannetje. Wat hebben gelovige mensen hier nou weer mee te maken man.![]()
whehe, als je dat roept dan krijg je heel fok! over je heen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:05 schreef thefunny het volgende:
[..]
Pff...kortzichtig mannetje. Wat hebben gelovige mensen hier nou weer mee te maken man.![]()
Ik roep toch ook niet meteen als in Rotterdam een kerel neergestoken wordt om een ruzie over een gestolen fiets: "Ongelovige mensen"
yep, maar dat kun je niet terugprojecteren op dit geval. Ook mensen die niet gelovig zijn doen rottige dingen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:07 schreef IHVK het volgende:
[..]
marokkanen zijn toch ook meestal gelovig.
Dan zegt dat meer over fok! dan over mijquote:Op donderdag 21 juni 2007 16:07 schreef IHVK het volgende:
[..]
whehe, als je dat roept dan krijg je heel fok! over je heen.
was ook niet serieus hoor.quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:08 schreef thefunny het volgende:
[..]
yep, maar dat kun je niet terugprojecteren op dit geval. Ook mensen die niet gelovig zijn doen rottige dingen.
Quatsch. Wanneer er ergens een Aziatisch meisje vermoord zou worden wegens eerwraak, iets wat dus heel vaak in moslimsferen gebeurt, dan zou dat net zo goed in het nieuws komen. Maar dat gebeurt vrijwel nooit. Sowieso vind ik het van ongelooflijke triestheid getuigen wanneer mensen bij negatief nieuws over bijvoorbeeld Marokkanen reacties gaan plaatsen als "Waarom wordt er alleen maar nieuws over Marokkanen geplaatst?" en "Dit is stemmingmakerij". Nee, dat is het niet, het is geen complot. Hetgeen wat in het nieuws staat zijn gewoon keiharde feiten. Daar kunnen al die linkse rukkers met hun waanconclusies niet omheen. Dat er zo veel mensen met een bloedhekel aan Marokkanen zijn is inderdaad aan een kant schrikbarend, maar die haat komt ergens vandaan. Nou zijn er inderdaad een klein aantal mensen die puur een hekel aan ze hebben omdat ze alleen maar slechte dingen op het nieuws zien, die mensen vind ik zelf ook über triest. Maar er zijn genoeg mensen, mezelf incluis, die meer dan genoeg redenen er voor hebben om die bevolkingsgroep uit te kotsen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:55 schreef Bee_is_mijn_naam_. het volgende:
Dit komt doordat er meer Marokkanen in Nederland wonen dan Zweden...
Ik weet niet welke leeftijd dat je hebt maar ik heb jaren terug bij maatschappijleer geleerd dat de media alleen criminaliteit die wij intressant vinden laat zien...zo komen marokkanen vaker bij het nieuws ,omdat wij hun intressanter vinden. Nederlanders gaan ook de fout in zoals Volkert van der G. die Pim Fortuyn vermoordde.
Nogal logisch. Net zo logisch dat niet elke boom groene blaadjes heeft. We weten het inmiddels wel. Waarom moeten mensen als jij dat in elke discussie, in bijna elke post, vermelden?quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:55 schreef Bee_is_mijn_naam_. het volgende:
Ik blijf bij mijn standpunt dat niet iedere marokkaan een slechte is!!
Waarom mag hij dat niet vermelden, mensen generaliseren nogal in dit topic.quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:17 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Quatsch. Wanneer er ergens een Aziatisch meisje vermoord zou worden wegens eerwraak, iets wat dus heel vaak in moslimsferen gebeurt, dan zou dat net zo goed in het nieuws komen. Maar dat gebeurt vrijwel nooit. Sowieso vind ik het van ongelooflijke triestheid getuigen wanneer mensen bij negatief nieuws over bijvoorbeeld Marokkanen reacties gaan plaatsen als "Waarom wordt er alleen maar nieuws over Marokkanen geplaatst?" en "Dit is stemmingmakerij". Nee, dat is het niet, het is geen complot. Hetgeen wat in het nieuws staat zijn gewoon keiharde feiten. Daar kunnen al die linkse rukkers met hun waanconclusies niet omheen. Dat er zo veel mensen met een bloedhekel aan Marokkanen zijn is inderdaad aan een kant schrikbarend, maar die haat komt ergens vandaan. Nou zijn er inderdaad een klein aantal mensen die puur een hekel aan ze hebben omdat ze alleen maar slechte dingen op het nieuws zien, die mensen vind ik zelf ook über triest. Maar er zijn genoeg mensen, mezelf incluis, die meer dan genoeg redenen er voor hebben om die bevolkingsgroep uit te kotsen.
[..]
Nogal logisch. Net zo logisch dat niet elke boom groene blaadjes heeft. We weten het inmiddels wel. Waarom moeten mensen als jij dat in elke discussie, in bijna elke post, vermelden?
quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:10 schreef FrituurVetPet het volgende:
Godverredomme je pikt het toch ook zeker niet als een vrouw je boos aankijkt?![]()
Omdat ik voor de balangen van deze groep mensen op kom! Iedereen in deze wereld is gelijk!!quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:17 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Quatsch. Wanneer er ergens een Aziatisch meisje vermoord zou worden wegens eerwraak, iets wat dus heel vaak in moslimsferen gebeurt, dan zou dat net zo goed in het nieuws komen. Maar dat gebeurt vrijwel nooit. Sowieso vind ik het van ongelooflijke triestheid getuigen wanneer mensen bij negatief nieuws over bijvoorbeeld Marokkanen reacties gaan plaatsen als "Waarom wordt er alleen maar nieuws over Marokkanen geplaatst?" en "Dit is stemmingmakerij". Nee, dat is het niet, het is geen complot. Hetgeen wat in het nieuws staat zijn gewoon keiharde feiten. Daar kunnen al die linkse rukkers met hun waanconclusies niet omheen. Dat er zo veel mensen met een bloedhekel aan Marokkanen zijn is inderdaad aan een kant schrikbarend, maar die haat komt ergens vandaan. Nou zijn er inderdaad een klein aantal mensen die puur een hekel aan ze hebben omdat ze alleen maar slechte dingen op het nieuws zien, die mensen vind ik zelf ook über triest. Maar er zijn genoeg mensen, mezelf incluis, die meer dan genoeg redenen er voor hebben om die bevolkingsgroep uit te kotsen.
[..]
Nogal logisch. Net zo logisch dat niet elke boom groene blaadjes heeft. We weten het inmiddels wel. Waarom moeten mensen als jij dat in elke discussie, in bijna elke post, vermelden?
Jij denkt zeker dat er achter elke krant en website een redacteurtje zit die verhaaltjes uit de dikke duim zuigt? Ik denk dat menig persoon toch anders over jouw statement denkt. Ikzelf heb ook al zoveel haatzaaiing en vernieling gezien die veroorzaakt is door Marokkanen, dat dat volk zijn kansen bij mij gewoon helemaal verspeeld heeft.quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:20 schreef IHVK het volgende:
En dat de meerderheid van de Marokkanen crimineel zou zijn is een fabeltje.
Erg gewoon. Al ben ik gewoon heel erg nieuwsgiering WAAR deze drang, om elke keer maar weer het handje boven die onschuldige Marokkanen hun hoofdjes te houden, vandaan komt. Ik walg van mensen die allochtonen verheerlijken. Nee, ik ben geen racist. Ik heb 3 jaren lang een allochtoonse vriendin (en de daarbij horende schoonfamilie) gehad, op het werk heb ik veel met allochtonen gewerkt en ik heb op school altijd genoeg allochtonen gezien. Niks mis mee, maar ik zou me gewoon echt een verrader voelen als ik me constant maar moest bezighouden met het in de kont kruipen bij bepaalde bevolkingsgroepen. Sorry hoor. Maar walgelijk gewoon.quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:39 schreef Bee_is_mijn_naam_. het volgende:
Omdat ik voor de balangen van deze groep mensen op kom!
Nee, iedereen in deze wereld is anders; iedereen is uniek. Wel krijgt iedereen dezelfde rechten en kansen, en laat een bepaald soort mensen deze kansen nou keer op keer maar weer verspelen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:39 schreef Bee_is_mijn_naam_. het volgende:
Iedereen in deze wereld is gelijk!![/i][/b]
Ja..ik ben [u]geen woordenboek en kan niet zo gemakkelijk op de juiste woorden komen...quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:45 schreef Maisnon het volgende:
Toen je Nederlanders en Marokkanen een ras noemde raakte je mijn interesse in je o zo overtuigende betoog al kwijt Bee.
Oké, jij mag dan van mij gaan bewezen dat de meerderheid van de Marokkanen crimineel zijn.quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:46 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Jij denkt zeker dat er achter elke krant en website een redacteurtje zit die verhaaltjes uit de dikke duim zuigt? Ik denk dat menig persoon toch anders over jouw statement denkt. Ikzelf heb ook al zoveel haatzaaiing en vernieling gezien die veroorzaakt is door Marokkanen, dat dat volk zijn kansen bij mij gewoon helemaal verspeeld heeft.
En waar komt de drang vandaan om het maar constant over marokkanen te hebben? Constant. Vind ik persoonlijk walgelijker.quote:Erg gewoon. Al ben ik gewoon heel erg nieuwsgiering WAAR deze drang, om elke keer maar weer het handje boven die onschuldige Marokkanen hun hoofdjes te houden, vandaan komt. Ik walg van mensen die allochtonen verheerlijken. Nee, ik ben geen racist. Ik heb 3 jaren lang een allochtoonse vriendin (en de daarbij horende schoonfamilie) gehad, op het werk heb ik veel met allochtonen gewerkt en ik heb op school altijd genoeg allochtonen gezien. Niks mis mee, maar ik zou me gewoon echt een verrader voelen als ik me constant maar moest bezighouden met het in de kont kruipen bij bepaalde bevolkingsgroepen. Sorry hoor. Maar walgelijk gewoon.
Mensen die hun kansen verspelen, die heb je er altijd ik denk niet dat je deze eigenschap aan een bepaald ras kunt toekennen.quote:Nee, iedereen in deze wereld is anders; iedereen is uniek. Wel krijgt iedereen dezelfde rechten en kansen, en laat een bepaald soort mensen deze kansen nou keer op keer maar weer verspelen.
Klopt en het is altijd weer hetzelfde gezeik, ik doe vrolijk mee.quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:01 schreef S-Two het volgende:
Ik zal waarschijnlijk ook al wel de honderdste zijn, maar ik heb het idee dat dit soort topics de laatste tijd vaker voorkomen.
ras1 (het ~, ~sen)quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:45 schreef Maisnon het volgende:
Toen je Nederlanders en Marokkanen een ras noemde raakte je mijn interesse in je o zo overtuigende betoog al kwijt Bee.
Een heel leuk rapport van 2005: http://www.cbs.nl/NR/rdon(...)vancriminaliteit.pdfquote:Op donderdag 21 juni 2007 17:01 schreef IHVK het volgende:
Oké, jij mag dan van mij gaan bewezen dat de meerderheid van de Marokkanen crimineel zijn.
Wel grappig dat een heel volk dat meteen bij jou kan verpesten.
Zie m'n laatste zin hierboven. Marokkanen heb ik bij VERRE meer slechte ervaringen mee dan welke bevolkingsgroep dan ook. Of wat zeg ik, het is vrijwel de enige etnische minderheid waar ik nare ervaringen mee heb, ondanks dat ik met veel allochtonen in aanraking kom. Van Indonesiërs tot Somaliërs.quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:01 schreef IHVK het volgende:
En waar komt de drang vandaan om het maar constant over marokkanen te hebben? Constant. Vind ik persoonlijk walgelijker.
Nee, maar het is opvallend om te zien dat het veelal mensen van hetzelfde 'ras' zijn die hun kansen verneuken. Nogmaals, check dat leuke CBS rapportje.quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:01 schreef IHVK het volgende:
Mensen die hun kansen verspelen, die heb je er altijd ik denk niet dat je deze eigenschap aan een bepaald ras kunt toekennen.
Als ik langs een marokaan loop roep ik ook niet kutmarokaan, als ik langs een groepje marokkanen loop roep ik ook geen kutmarokaan.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:46 schreef Bee_is_mijn_naam_. het volgende:
[..]
Ik bedoel het ook helemaal niet kwaad...
Ik zeg ook niet dat elke nederlander slecht is en ik zeg ook niet dat iedere marokkaan goed is...
Maar ik maak toch ook nooit opmerkingen over marokkanen en mij behandelen ze gewoon normaal!
xB
Marokkanen zijn crimineler, oké, maar niet de meerderheid dat is punt wat ik probeer te maken.quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:16 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Een heel leuk rapport van 2005: http://www.cbs.nl/NR/rdon(...)vancriminaliteit.pdf
En dat is nog maar wat er op CBS staat. Bron genoeg lijkt me, cijfers en statistieken wat daarin staan spreken voor zich. Voor een groep als Marokkanen, die nog steeds meer dan 10 keer zo klein is als de groep autochtone Nederlanders, zijn de criminaliteitscijfertjes en de verhoudingen schrikbarend hoog.
En dan heb ik het nog niet eens over al die slechte ervaringen en aanvaringen die ik met Marokkaanse jeugd heb gehad. Terwijl ik écht geen persoon ben die confrontaties op zoekt in het dagelijkse leven.
[..]
Zie m'n laatste zin hierboven. Marokkanen heb ik bij VERRE meer slechte ervaringen mee dan welke bevolkingsgroep dan ook. Of wat zeg ik, het is vrijwel de enige etnische minderheid waar ik nare ervaringen mee heb, ondanks dat ik met veel allochtonen in aanraking kom. Van Indonesiërs tot Somaliërs.
[..]
Nee, maar het is opvallend om te zien dat het veelal mensen van hetzelfde 'ras' zijn die hun kansen verneuken. Nogmaals, check dat leuke CBS rapportje.
Wat is er met mijn geschiedenis?quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:05 schreef Puckzzz het volgende:
Jongens...kijk eerst even in Bee haar history voordat je nog verder serieus op d'r ingaat
Hey
quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:08 schreef __Saviour__ het volgende:
da's nou een pleonasme!
En jij doet zo tegen mij en hebt zelf een zoonquote:Op donderdag 21 juni 2007 17:05 schreef Puckzzz het volgende:
Jongens...kijk eerst even in Bee haar history voordat je nog verder serieus op d'r ingaat
Hey
quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:16 schreef Radjesh het volgende:
Doodschieten.
Respect. Respect. Altijd dat gezeik over respect. Hebben al die allochtonen, die tien keer per uur het woord "respect" gebruiken, überhaubt wel een realisatie waar dat woord daadwerkelijk voor bestaat? Nee, vrouwen openbaarlijk uitschelden voor hoer, mensen in groepsverband zonder aanleiding intimideren en aanvallen, overvallen plegen, vandalisme plegen, noem het maar op. En zulk soort jochies willen andere mensen er op attenderen wat "respect" is? Laat me niet lachen...quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:07 schreef Bee_is_mijn_naam_. het volgende:
[..]
En jij doet zo tegen mij en hebt zelf een zoon![]()
Dan zou jij toch moeten weten wat respect is
En wat is er mis met mijn geschiedenis...die is nog niet zo grootBOEIEND!!
Ja van dat respect geroep word ik ook strontziek.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:04 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Respect. Respect. Altijd dat gezeik over respect. Hebben al die allochtonen, die tien keer per uur het woord "respect" gebruiken, überhaubt wel een realisatie waar dat woord daadwerkelijk voor bestaat? Nee, vrouwen openbaarlijk uitschelden voor hoer, mensen in groepsverband zonder aanleiding intimideren en aanvallen, overvallen plegen, vandalisme plegen, noem het maar op. En zulk soort jochies willen andere mensen er op attenderen wat "respect" is? Laat me niet lachen...
Bij bepaalde achterlijke bevolkingsgroepen krijg je daar respect voor.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:04 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
vrouwen openbaarlijk uitschelden voor hoer, mensen in groepsverband zonder aanleiding intimideren en aanvallen, overvallen plegen, vandalisme plegen, noem het maar op.
Beetje overdreven ja, maar ff lekker in elkaar geramd ( door de politie) worden mag wel.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:19 schreef IHVK het volgende:
Mensen roepen gewoon doodschieten. Like WTF?
Oproep tot etnisch geweld, lijkt me niet echt gezond.![]()
Mokers?quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
Oei, stoere nederlanders typen nog stoerdere berichtten van achter hun pc, mokers wordt maar heul erg bangLosers
Als ze dat nou is wat minder zouden doen en meer tijd zouden stoppen in een goede opleiding afronden en werk zoeken, dan hadden ze nu een mooi huis, ipv het krot waar de meeste in wonenquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik hoef mijn matties niet te verdedigen, ze verdedigen zichzelf al
En wat meer "respect" natuurlijk.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:33 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Als ze dat nou is wat minder zouden doen en meer tijd zouden stoppen in een goede opleiding afronden en werk zoeken, dan hadden ze nu een mooi huis, ipv het krot waar de meeste in wonen
en dan hoeven ze natuurlijk niet te worden doodgeschoten hé?quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:33 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Als ze dat nou is wat minder zouden doen en meer tijd zouden stoppen in een goede opleiding afronden en werk zoeken, dan hadden ze nu een mooi huis, ipv het krot waar de meeste in wonen
nee, dan kunnen ze gewoon uitgezet worden....quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
en dan hoeven ze natuurlijk niet te worden doodgeschoten hé?
'is wat minder' .. ga jij ook even terug naar school.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:33 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hey, er hoeft niet perse geschoten te worden. Stenigen is misschien ook een optie, beetje integratie van de nederlandse kant..quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
en dan hoeven ze natuurlijk niet te worden doodgeschoten hé?
Wat zijn jullie lief vandaag.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:37 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
nee, dan kunnen ze gewoon uitgezet worden....![]()
Gast doe eens fucking normaal.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:39 schreef afdak het volgende:
[..]
Hey, er hoeft niet perse geschoten te worden. Stenigen is misschien ook een optie, beetje integratie van de nederlandse kant..
Voor mij is dit normaal.quote:
hahahaha kanker nerd, je schijt in je broek als je een mocro tegenkomt dus ga niet stoer doen hierquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:39 schreef afdak het volgende:
[..]
Hey, er hoeft niet perse geschoten te worden. Stenigen is misschien ook een optie, beetje integratie van de nederlandse kant..
Ja, dit is heel normaal he, willen dat marokkanen worden doodgeschoten?quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:42 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Raar hé, dat zo veel mensen Marokkaantjes niet zo lief vinden.
Alsof de gemiddelde Marokkaan altijd netjes "goeiedag" naar willekeurige Nederlanders roept. Of iets met vrouwen en "hoerrrrr!" en zo.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja, dit is heel normaal he, willen dat marokkanen worden doodgeschoten?
Goh wat erg zeg.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:38 schreef Skic. het volgende:
[..]
'is wat minder' .. ga jij ook even terug naar school.
Jij schijt toch ook in je broek als je een seriemoordenaar tegenkomt?quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
hahahaha kanker nerd, je schijt in je broek als je een mocro tegenkomt dus ga niet stoer doen hier![]()
Weet je wat raar is, dat mensen roepen dat ze doodgeschoten moeten worden. Dat is gewoon raar.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:42 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Raar hé, dat zo veel mensen Marokkaantjes niet zo lief vinden.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:33 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Daar moet ik je dan ook gelijk in geven.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:48 schreef IHVK het volgende:
[..]
Weet je wat raar is, dat mensen roepen dat ze doodgeschoten moeten worden. Dat is gewoon raar.
Dat is erger dan "hoer" roepen naar iemand.
We komen er nog wel vandaag.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:49 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Daar moet ik je dan ook gelijk in geven.
Een Marokaan. Uit Marooko.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:49 schreef Double-Helix het volgende:
En "Marokaan" is fout...
alle Turken naar Marookoquote:
Jep de gemiddelde marokkaan wel ja, ik niet, maar de gemiddelde marokkaan wel!quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:45 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Alsof de gemiddelde Marokkaan altijd netjes "goeiedag" naar willekeurige Nederlanders roept. Of iets met vrouwen en "hoerrrrr!" en zo.![]()
Ik roep altijd netjes hoiquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Jep de gemiddelde marokkaan wel ja, ik niet, maar de gemiddelde marokkaan wel!
Ja precies, in mijn ogen krijg je meer respect wanneer je een enorm huis hebt en een goede baan, dan dat je talloze mensen hebt bestolen en/of bedreigt. Maarja zij hebben andere normen en waarden dus daar zal het wel aan liggenquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:34 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
En wat meer "respect" natuurlijk.
kanker eens op met dat generaliserende geouwehoer, wil je de discussie aangaan of niet?quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:53 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja precies, in mijn ogen krijg je meer respect wanneer je een enorm huis hebt en een goede baan, dan dat je talloze mensen hebt bestolen en/of bedreigt. Maarja zij hebben andere normen en waarden dus daar zal het wel aan liggen
Hoezo doe ik nu ineens stoer? ik zeg alleen dat ze beter hun tijd ergens anders in kunnen steken.![]()
![]()
Is er een reden om in je broek te schijten dan als je een marokkaan tegen komt? Ze zijn toch niet crimineel ofzo?quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
hahahaha kanker nerd, je schijt in je broek als je een mocro tegenkomt dus ga niet stoer doen hier![]()
WTF dan ben je in mijn ogen gewoon een vies dief en daar zijn heel veel Marokkanen/Imazighen met me eens.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:53 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja precies, in mijn ogen krijg je meer respect wanneer je een enorm huis hebt en een goede baan, dan dat je talloze mensen hebt bestolen en/of bedreigt. Maarja zij hebben andere normen en waarden dus daar zal het wel aan liggen
Hoezo doe ik nu ineens stoer? ik zeg alleen dat ze beter hun tijd ergens anders in kunnen steken.![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
kanker eens op met dat generaliserende geouwehoer, wil je de discussie aangaan of niet?
Ik kan ook zeggen dat je vriendin een bami vretende spleetoog is, maar dat doe ik niet!
Nu moet je geen moeilijke woorden gebruiken he?quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:55 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
WTF dan ben je in mijn ogen gewoon een vies dief en daar zijn heel veel Marokkanen/Imazighen met me eens.
touchéquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:54 schreef afdak het volgende:
[..]
Is er een reden om in je broek te schijten dan als je een marokkaan tegen komt? Ze zijn toch niet crimineel ofzo?
Das mooiquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:55 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
WTF dan ben je in mijn ogen gewoon een vies dief en daar zijn heel veel Marokkanen/Imazighen met me eens.
Berbers...quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:56 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nu moet je geen moeilijke woorden gebruiken he?![]()
Oh, bij kankernerdjes zoals jij wordt zelfs mijn opa crimineel!quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:54 schreef afdak het volgende:
[..]
Is er een reden om in je broek te schijten dan als je een marokkaan tegen komt? Ze zijn toch niet crimineel ofzo?
Ik ben altijd zo geweest en iedere berber die ik ken ook,dus dat komt niet door dit flut topic...quote:
Rustig asoesiquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Oh, bij kankernerdjes zoals jij wordt zelfs mijn opa crimineel!
fucking schijnheilig, Marokkanen de dood in wensen maakt geen fuck uit, maar o wee als je over kanker begintquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:01 schreef MouzurX het volgende:
Geen gekanker aub
Aantal posts: 11638 (gemiddeld 22 per dag), weet niet wie hier nou de kankernerd is....quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Kankervet man, swa!quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
auw, die doet echt pijnquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:04 schreef afdak het volgende:
[..]
Aantal posts: 11638 (gemiddeld 22 per dag), weet niet wie hier nou de kankernerd is....
Oh, hebben we het hier over moslim marokkanen? Die moet ik nietquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:04 schreef Double-Helix het volgende:
en tja over je gelovige klacht,ik en pizzakoppo zijn geen moslims.....
Ik zie mezelf in dit topic toch echt niet zeggen dat alle marokkanen dood moetenquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:03 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
fucking schijnheilig, Marokkanen de dood in wensen maakt geen fuck uit, maar o wee als je over kanker begint
nee ik bedoel juist dat hij helemaal niet had kunnen weten of die man gelovig was..quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:05 schreef IHVK het volgende:
hey nu gaan we geen moslims in kwaad daglicht zetten he.
Ik voorspel een slotje.
Het maakt toch ook geen fuck uit? Ik heb een grafhekel aan die achterlijke respect roepende hersenloze marokkanen, maar dat heb ik ook bij nederlanders, turken, surinamers en noem het allemaal maar op!quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:56 schreef Kikker_kermit het volgende:
Hmm, ik heb eerlijk gezegd ook een hekel aan die groepjes Marrokanen, maar moet eerlijk zeggen dat ik wel goed met buitenlanders kan opschieten, ze tonen wel "respect" voor me. Het enige is alleen dat ik niet weet of diegene waar ik goed mee op kan schieten marrokkannen zijn ofniet
![]()
En ja, ik weet dat ik 3x het woord marokkannen verkeerd heb geschreven, maar dat boeit me niet![]()
Jij gelooft in het barbaarse principe van agressie met agressie oplossen? Simpele ziel...quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:06 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik zie mezelf in dit topic toch echt niet zeggen dat alle marokkanen dood moeten![]()
Ik zei dat zulke mensen gewoon ff een paar klappen van de politie mogen krijgen, zodat ze de volgende keer misschien minder aggresief reageren..
Het zet niet alle marokkanen in een kwaad daglicht omdat elke marokkaan anders is, als 1 nederlander iemand vermoord zet dat jullie toch niet in een kwaad daglicht? Het gaat erom of jij kunt zien dat dit een individuele kneus is of dat jij een groep de stempel toedrukt!quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:09 schreef afdak het volgende:
Maar nog ff over die agressieve marokkaan, vinden jullie het nou niet jammer dat zo'n persoon alle marokkanen in een kwaad daglicht zet?
Ja dus vind ik dat jammer,maar wat kan ik er nou aan doen?quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:09 schreef afdak het volgende:
Maar nog ff over die agressieve marokkaan, vinden jullie het nou niet jammer dat zo'n persoon alle marokkanen in een kwaad daglicht zet?
Zulke lui afschieten..quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:10 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Ja dus vind ik dat jammer,maar wat kan ik er nou aan doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 6 april 2010 11:28 schreef HeatWave het volgende:
ik heb tig jaar forum-ervaring achter me
Oke hoe moeten we het anders oplossen? een gezellig praatje met hem houden ?quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:09 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Jij gelooft in het barbaarse principe van agressie met agressie oplossen? Simpele ziel...
quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:13 schreef afdak het volgende:
[..]
Zulke lui afschieten..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zulke gevallen moeten worden aangepakt door de politie,net zoals iedere andere Nederlander.Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
Nee man, gewoon knetterhard opsluiten, dit probleem wordt grotendeels door de regering veroorzaakt als die nou eens strengere straffen zouden uitdelen dan zou het voor de onderlaag van de samenleving niet zo makkelijk zijn om in de criminaliteit te vervallen!quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:14 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Oke hoe moeten we het anders oplossen? een gezellig praatje met hem houden ?
En wat wou verder aan doen?quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:15 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee man, gewoon knetterhard opsluiten, dit probleem wordt grotendeels door de regering veroorzaakt als die nou eens strengere straffen zouden uitdelen dan zou het voor de onderlaag van de samenleving niet zo makkelijk zijn om in de criminaliteit te vervallen!
Regering? Dat kutvolk dient zich gewoon te gedragen! Ik gedraag me ook gewoon netjes op straat.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:15 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee man, gewoon knetterhard opsluiten, dit probleem wordt grotendeels door de regering veroorzaakt als die nou eens strengere straffen zouden uitdelen
Je snapt maar niet dat ik het er gewoon mee eens ben dat ik vind dat alle grafmoncholen moeten worden aangepakt he?quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:19 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Regering? Dat kutvolk dient zich gewoon te gedragen! Ik gedraag me ook gewoon netjes op straat.![]()
Je bent de Turken vergetenquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Je snapt maar niet dat ik het er gewoon mee eens ben dat ik vind dat alle grafmoncholen moeten worden aangepakt he?
Er zijn nou eenmaal asociale nederlanders, criminele antilianen, kutmarokkanen, luie negers en chinezen. Vertel hun maar dat ze zich moeten gedragen, dat doen ze gewoon niet dus moeten ze worden aangepakt!
Laat maar ik dacht dat je sarcastisch was.quote:
had gekunt, zoiets lees je neit snel hequote:Op donderdag 21 juni 2007 20:23 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Laat maar ik dacht dat je sarcastisch was.
Waar.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:24 schreef Pizzakoppo het volgende:
Turken zijn over het algemeen wel braaf joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |