Als Nederlanders dat doen zijn het racisten/nazi's. Als allochtonen het doen is het hun cultuur.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:03 schreef Roi het volgende:
Na een tijdje kwam er ook een andere Marokaan aan die tegen de politie zei dat ze z'n handboeien wat losser moesten doen omdat het pijn deed, die vent heeft niks van het verhaal meegekregen en neemt het gelijk voor die vent, alleen maar omdat het ook een Marokkaan is...
dan weet je wat je te doen staat hequote:Op woensdag 20 juni 2007 22:03 schreef Roi het volgende:
Ps. Alles is opgenomen met de beveiligingscamera.
Ah, nu kan het gebash beginnen!quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:06 schreef Roi het volgende:
Oei maar snel ff een samenvating maken!
Samenvatting:
Man (Marokaan!!!) spuugt vrouw in gezicht omdat zijn eergevoel is aangetast.
Tsja die vrouw keek hem natuurlijk boos aan. Dat kan niet he!!quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:06 schreef Roi het volgende:
Oei maar snel ff een samenvating maken!
Samenvatting:
Man (Marokaan!!!) spuugt vrouw in gezicht omdat zijn eergevoel is aangetast.
Taalcursusje nodig lijkt me.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:13 schreef steeg het volgende:
dat is toch met twee K's
idd als ik met muh matties over straat loop en zoeen kaashoer (nl vrouw) kijkt me aan, wollah ik klap haar, respect tog?quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:10 schreef FrituurVetPet het volgende:
Godverredomme je pikt het toch ook zeker niet als een vrouw je boos aankijkt?![]()
Ja ik dacht ook eerst dat het een grap wasquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:16 schreef Vitalogy het volgende:
Dat gespuug op elkaar zou er wel vreemd uit hebben gezien.
Een soort van Reservoir Dogs alleen dan niet met vuurwapens
doodschieten, coke dealen, minderjarige meisjes prostitueren ook, het is hun cultuur!quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:18 schreef Almere-Dude het volgende:
Ontzettend ranzige gewoonte dat gespuug van die gasten.
Maar ja het hoort bij de cultuur he.![]()
Jah, en Nederlanders spugen niet op de grond natuurlijk. Ow, Nederland heeft geen cultuur.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:18 schreef Almere-Dude het volgende:
dat moet je respecteren man!quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:18 schreef Almere-Dude het volgende:
jappanners bukken om hun respect te uiten, marokkanen spugen elkaar in hun gezicht, des te meer spuug (slijm) en des te harder je spuugt des te meer respect je geeft, het zijn goffedomme net lama's alleen lama's stelen nietquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:18 schreef Roi het volgende:
[..]
Ja ik dacht ook eerst dat het een grap was! Totdat ik zag dat ze daarna hun gezicht aan het afvegen waren
.
Op straat, niet in iemands gezicht.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:21 schreef Skic. het volgende:
Zie ik twee van die kanslozen NEDERLANDSE jongeren op een scooter racen, zie ik die ene achterop ineens een dikke fluim op straat spugen.![]()
Spugen is nog altijd beter dan steken.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:22 schreef -DeJaap- het volgende:
[..]
Op straat, niet in iemands gezicht.
Er zijn ook genoeg mensen die op straat pissen, dus jij laat je in je gezicht pissen?
Smerige goorlap, ik wist wel dat jij er zoeentje was jij!!
waarom kom je hier om marokkanen te verdedigen? zit je in je linkse fase (daar zit iedereen wel eens in) of woon je in de achterhoek?quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:23 schreef Skic. het volgende:
[..]
Spugen is nog altijd beter dan steken.
De luie neger.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:23 schreef Oksel het volgende:
De witte sneeuw. De ronde circel. De agressieve Marokkaan.
dat zeg ik, gamma!quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:23 schreef Oksel het volgende:
De witte sneeuw. De ronde circel. De agressieve Marokkaan.
Nee, Marokkanen afzeiken op internet heeft veel zin.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:24 schreef -DeJaap- het volgende:
[..]
waarom kom je hier om marokkanen te verdedigen? zit je in je linkse fase (daar zit iedereen wel eens in) of woon je in de achterhoek?
Wat een opmerking, zo kun je dit forum wel sluiten.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:27 schreef Skic. het volgende:
[..]
Nee, Marokkanen afzeiken op internet heeft veel zin.
De kleur van je moeders auto was vast een belediging.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:28 schreef rena het volgende:
Waar hebben ze vandaag last van joh? Mijn moeders auto is vandaag gesloopt door een stel Marokkanen![]()
zegt de man met zo'n icon!quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:25 schreef steeg het volgende:
kleuter-fan van nintendo
Nah, ga gerust door, voel je je straks veel beter door. Morgen kom je weer iemand tegen met zwart haar en is je dag toch weer verneukt enzo. Pluk de dag!quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:29 schreef -DeJaap- het volgende:
[..]
Wat een opmerking, zo kun je dit forum wel sluiten.![]()
Dan discrimineren zequote:Op woensdag 20 juni 2007 22:30 schreef -DeJaap- het volgende:
[..]
De kleur van je moeders auto was vast een belediging.
Nee, de kleine lettertjes van het linkse wetboek zijn duidelijk: Als de discriminerende persoon een getinte huidskleur bezit zal hij nooit en te nimmer als racist kunnen worden aangeduidt.quote:
ok dus in de zomer mogen we dan weer wel???quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:36 schreef -DeJaap- het volgende:
[..]
Nee, de kleine lettertjes van het linkse wetboek zijn duidelijk: Als de discriminerende persoon een getinte huidskleur bezit zal hij nooit en te nimmer als racist kunnen worden aangeduidt.
ik ben van mening dat die tekst bóven het plaatje moet staanquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:31 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
zegt de man met zo'n icon!
[afbeelding]
Soortgenoot? Racist!quote:En marokkanen zijn niet zo als nederlanders..wij lopen iedereen voorbij maar een marokkaan groet zijn eigen soortgenoot...dat is een teken van respect voor een ander!!
Hij had zo veel haast voor zijn belangrijke afspraak dat hij genoodzaakt was hun af te snijden...hij had echter wel tijd om ze bij de winkel op te wachten.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:56 schreef Bee_is_mijn_naam_. het volgende:
Hey,
Er zijn natuurlijk altijd wel mensen die wat agressiver zijn maar bekijk het is vanaf hun positie.
Nederlanders zijn net zo erg als andere rassen, misschien had de marokkaan wel een belangrijke afspraak en sneed hij per ongeluk af, het stel heeft dan misschien ook iets gedaan zoals een middelvinger opgestoken of iets dergelijks.
Ik vind het normaal om voor zoiets verhaal te gaan halen..van waarom stak je ,je middelvinger op en uitleggen waarom je afsneed (als voorbeeld).
Over discriminatie wil ik ook nog wat kwijt, stel dat jij elke dag werd uitgescholden voor kutmarokkaan en je word vies aangekeken en ze maken rare geluiden naar je..dan knapt er bij jou toch ook iets, je maakt ze dan kwaad op Nederlanders en dan word er gevochten...
Niet iedere marokkaan is een slechte marokkaan!
En marokkanen zijn niet zo als nederlanders..wij lopen iedereen voorbij maar een marokkaan groet zijn eigen soortgenoot...dat is een teken van respect voor een ander!!
xB.
ja nederlanders die dat doen, zijn een uitstervend ras me dunktquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:05 schreef -DeJaap- het volgende:
[..]
Als Nederlanders dat doen zijn het racisten/nazi's. Als allochtonen het doen is het hun cultuur.
allemaal onzinquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:56 schreef Bee_is_mijn_naam_. het volgende:
Hey,
Er zijn natuurlijk altijd wel mensen die wat agressiver zijn maar bekijk het is vanaf hun positie.
Nederlanders zijn net zo erg als andere rassen, misschien had de marokkaan wel een belangrijke afspraak en sneed hij per ongeluk af, het stel heeft dan misschien ook iets gedaan zoals een middelvinger opgestoken of iets dergelijks.
Ik vind het normaal om voor zoiets verhaal te gaan halen..van waarom stak je ,je middelvinger op en uitleggen waarom je afsneed (als voorbeeld).
Over discriminatie wil ik ook nog wat kwijt, stel dat jij elke dag werd uitgescholden voor kutmarokkaan en je word vies aangekeken en ze maken rare geluiden naar je..dan knapt er bij jou toch ook iets, je maakt ze dan kwaad op Nederlanders en dan word er gevochten...
En marokkanen zijn niet zo als nederlanders..wij lopen iedereen voorbij maar een marokkaan groet zijn eigen soortgenoot...dat is een teken van respect voor een ander!!
xB.
Dat verklaart natuurlijk gelijk waarom je mensen in het gezicht gaat spugen, en indien er terug gespuugd wordt, heb je uiteraard gelijk een vrijbrief om te gaan slaan...quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:56 schreef Bee_is_mijn_naam_. het volgende:
Tsja weten wij veel. Waarom val je ons lastig met je domme vragen?quote:
Dat is juist gataar, net als deze Amerikaanse neger die mijn held en grote voorbeeld is:quote:Waar hebben ze vandaag last van joh? Mijn moeders auto is vandaag gesloopt door een stel Marokkanen
doen wequote:Op donderdag 21 juni 2007 00:36 schreef Skic. het volgende:
DAAROM moeten WE Nederlanders allemaal Wilders stemmen en dan komt alles goed!
Gorilla's mag je ook niet in de ogen kijken. Kijk maar naar Bokito, die liet zich ook gaan toen hij aangekeken werdquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:07 schreef -DeJaap- het volgende:
[..]
Tsja die vrouw keek hem natuurlijk boos aan. Dat kan niet he!!
Jij had natuurlijk even die Mocro in elkaar gerost, bink!quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:00 schreef kareltje_de_grote het volgende:
En jij stond erbij en keer ernaar, stoer
Handboeien een tandje strakker.quote:Op donderdag 21 juni 2007 05:30 schreef NiTiN het volgende:
30 zweepslagen voor hem. Next.
Dat is ook het eerste wat ik dacht toen ik de topictitel zag.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:08 schreef __Saviour__ het volgende:
da's nou een pleonasme!
Ik leg graag uitquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:14 schreef mime_negert het volgende:
Wij weten ook wel wat een pleonasme is. Hoef je niet uit te leggen.
Als je in het verkeer al dan niet expres iemand afsnijd kan je verwachten dat dat niet echt gewaardeerd gaat worden. Als daar een kwaad handgebaar of middelvinger op volgt moet je daar dan ook niet gek van opkijken. En als je zo'n haast voor die belangrijke afspraak heb, ga je ook niet iemand achtervolgen enzo om je gelijk te krijgen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:56 schreef Bee_is_mijn_naam_. het volgende:
Hey,
xB.
Ace Ventura, when nature callsquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:20 schreef -DeJaap- het volgende:
[..]
jappanners bukken om hun respect te uiten, marokkanen spugen elkaar in hun gezicht, des te meer spuug (slijm) en des te harder je spuugt des te meer respect je geeft, het zijn goffedomme net lama's alleen lama's stelen niet
Die andere marokkaan had niet mogen zeggen dat de handboeien te strak zatenquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:03 schreef Roi het volgende:
Na een tijdje kwam er ook een andere Marokaan aan die tegen de politie zei dat ze z'n handboeien wat losser moesten doen omdat het pijn deed, die vent heeft niks van het verhaal meegekregen en neemt het gelijk voor die vent, alleen maar omdat het ook een Marokkaan is...
Nee, waarom bemoeit dat volk zich altijd overal mee? Altijd meteen partij kiezen voor hun mede-Marokkaan zonder dat ze ook maar een idee hebben van wat er echt aan de hand is. Kut volk.quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:55 schreef Asmodean het volgende:
[..]
Die andere marokkaan had niet mogen zeggen dat de handboeien te strak zaten?
volgens mij kun je best objectief vaststellen dat handboeien te strak zitten zonder de gehele geschiedenis uit je kop te kennen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:57 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Nee, waarom bemoeit dat volk zich altijd overal mee? Altijd meteen partij kiezen voor hun mede-Marokkaan zonder dat ze ook maar een idee hebben van wat er echt aan de hand is. Kut volk.
Ja, nou en? Die handboeien heb je ten eerste niet voor niets om. En wie ben jij als buitenstaander, die geen flauw idee heeft van wat er werkelijk aan de hand is, om de politie (nota bene) te gaan vertellen wat ze wel en niet mogen?quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:58 schreef Asmodean het volgende:
[..]
volgens mij kun je best objectief vaststellen dat handboeien te strak zitten zonder de gehele geschiedenis uit je kop te kennen.
Ben jij nou achterlijk of doe je slechts achterlijk? Als handboeien te strak zitten wordt je bloedtoevoer afgeknepen, wat uiteindelijk 2 dode handen oplevert. Als die handboeien te strak zaten is het niet meer dan terecht dat een buitenstaander opmerkt dat dat zo is. Om te concluderen dat die dingen te strak zitten hoef je echt niet een idee te hebben van wat er is voorgevallen. Gast, denk eens na ofzo.quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:01 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Ja, nou en? Die handboeien heb je ten eerste niet voor niets om. En wie ben jij als buitenstaander, die geen flauw idee heeft van wat er werkelijk aan de hand is, om de politie (nota bene) te gaan vertellen wat ze wel en niet mogen?
Anders steek je je kop maar effe in het zand. Als jij iets uitvreet waardoor je geboeid en afgevoerd word, dan ben je gewoon een kutcrimineel. Wat mij betreft schieten ze een kogel door je poot als je wangedrag vertoont zoals dat kereltje met dat korte lontje waar de TS het over heeft in de OP. Als je iets flikt wat niet door de beugel kan dan en daarvoor beboet word, moet je niet gaan liggen janken. Het is je eigen verantwoordelijkheid om je te gedragen in deze maatschappij. Mensen die dat niet kunnen horen daar dan ook gewoon niet in thuis.quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:10 schreef Asmodean het volgende:
[..]
Ben jij nou achterlijk of doe je slechts achterlijk? Als handboeien te strak zitten wordt je bloedtoevoer afgeknepen, wat uiteindelijk 2 dode handen oplevert. Als die handboeien te strak zaten is het niet meer dan terecht dat een buitenstaander opmerkt dat dat zo is. Om te concluderen dat die dingen te strak zitten hoef je echt niet een idee te hebben van wat er is voorgevallen. Gast, denk eens na ofzo.
wie is er hier nou achterlijk?quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:10 schreef Asmodean het volgende:
[..]
Ben jij nou achterlijk of doe je slechts achterlijk? Als handboeien te strak zitten wordt je bloedtoevoer afgeknepen, wat uiteindelijk 2 dode handen oplevert. Als die handboeien te strak zaten is het niet meer dan terecht dat een buitenstaander opmerkt dat dat zo is. Om te concluderen dat die dingen te strak zitten hoef je echt niet een idee te hebben van wat er is voorgevallen. Gast, denk eens na ofzo.
My thoughts exactly...quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:15 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
wie is er hier nou achterlijk?![]()
bloedtoevoer afgeknepen en 2 dode handen... je hoort het idd heel vaak dat mensen de handen kwijt zijn geraakt bij een arrestatie... Als jij iemand voor de bek slaat en de politie ziet dat, moet je niet gaan janken dat je handboeien te strak zitten... Gast, denk eens na ofzo, je plaatst de dader in een slachtoffer rol....![]()
conclusie: je bent echt achterlijk. Je mist het punt opnieuw volledig. Hoezo zou ik mijn kop in het zand steken? Omdat ik ontken dat het een kutcrimineel, zoals je het zelf zo kleurrijk illustreert, betreft? In het geval dat je enige leesvaardigheid had ontwikkeld, had je wellicht geweten dat ik dat nergens zeg, of zelfs die suggestie maar wek.quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:14 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Anders steek je je kop maar effe in het zand. Als jij iets uitvreet waardoor je geboeid en afgevoerd word, dan ben je gewoon een kutcrimineel. Wat mij betreft schieten ze een kogel door je poot als je wangedrag vertoont zoals dat kereltje met dat korte lontje waar de TS het over heeft in de OP. Als je iets flikt wat niet door de beugel kan dan en daarvoor beboet word, moet je niet gaan liggen janken. Het is je eigen verantwoordelijkheid om je te gedragen in deze maatschappij. Mensen die dat niet kunnen horen daar dan ook gewoon niet in thuis.
Maar daar is de statement die ik maakte ook helemaal niet. Het is gewoon een feit dat vooral Marokkanen altijd, en veel te onpas, voor elkaar opkomen. Dat gebeurde ook weer in het verhaaltje in de OP.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:15 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
wie is er hier nou achterlijk?![]()
bloedtoevoer afgeknepen en 2 dode handen... je hoort het idd heel vaak dat mensen de handen kwijt zijn geraakt bij een arrestatie... Als jij iemand voor de bek slaat en de politie ziet dat, moet je niet gaan janken dat je handboeien te strak zitten... Gast, denk eens na ofzo, je plaatst de dader in een slachtoffer rol....![]()
Wat een klootmongool zeg.quote:Op donderdag 21 juni 2007 07:25 schreef PastorOfMuppets het volgende:
[..]
Dat is juist gataar, net als deze Amerikaanse neger die mijn held en grote voorbeeld is:
http://youtube.com/watch?v=gXUFA0W_4os
Iemand die vanwege een "gebaar" als gevolg van roekeloos gedrag, een uur van zijn tijd eruit trekt om te schelden, spugen en te SLAAN....quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:22 schreef Asmodean het volgende:
[..]
conclusie: je bent echt achterlijk. Je mist het punt opnieuw volledig. Hoezo zou ik mijn kop in het zand steken? Omdat ik ontken dat het een kutcrimineel, zoals je het zelf zo kleurrijk illustreert, betreft? In het geval dat je enige leesvaardigheid had ontwikkeld, had je wellicht geweten dat ik dat nergens zeg, of zelfs die suggestie maar wek.
Een erg leuk verhaaltje hoor, dat je je moet gedragen in de maatschappij enzo, alleen vraag ik me af waar deze monoloog nou voor nodig is. Het is een beetje een nutteloos, niet amuserend en niet informatief verhaal, net zoals die veel te lange op uit dat topic van je. Tuurlijk dien je je te gedragen, en natuurlijk is dat je eigen verantwoordelijkheid. Politiemensen dienen zich echter ook te gedragen, en wanneer handboeien te strak zitten moeten ze simpelweg losser worden gemaakt, omdat het anders gevaren oplevert voor de verdachte.
Amen. Al die kankerroflbuitelanders het land uit hup holland hup!quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:36 schreef Skic. het volgende:
DAAROM moeten WE Nederlanders allemaal Wilders stemmen en dan komt alles goed!
wat heeft gelovig hier nu weer mee te maken?quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:03 schreef Roi het volgende:
Mijn klacht, mannen die vrouwen in het gezicht spugen/gelovige mensen. Daar heb ik echt geen respect voor!
.
En we hebben weer een geitenwollensok met een véél te grote bek. Heb je verder, op het grote muilwerk, het futiele afkraken van mijn leesvaardigheid en de informatieve waarde van m'n posts, nog iets nuttigs te melden? Je ligt nu wel weer voor de zoveelste keer te mekkeren over de in jouw ogen slechte kwaliteit van mijn posts, terwijl je zelf 0,0 discussiewaarde toevoegt en in feite alleen maar constant ligt te beweren hoe achterlijk ik wel niet ben, en hoe erg ik het wel niet bij het verkeerde eind heb. Kom eens met feiten in plaats van een grote bek.quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:22 schreef Asmodean het volgende:
[..]
conclusie: je bent echt achterlijk. Je mist het punt opnieuw volledig. Hoezo zou ik mijn kop in het zand steken? Omdat ik ontken dat het een kutcrimineel, zoals je het zelf zo kleurrijk illustreert, betreft? In het geval dat je enige leesvaardigheid had ontwikkeld, had je wellicht geweten dat ik dat nergens zeg, of zelfs die suggestie maar wek.
Een erg leuk verhaaltje hoor, dat je je moet gedragen in de maatschappij enzo, alleen vraag ik me af waar deze monoloog nou voor nodig is. Het is een beetje een nutteloos, niet amuserend en niet informatief verhaal, net zoals die veel te lange op uit dat topic van je. Tuurlijk dien je je te gedragen, en natuurlijk is dat je eigen verantwoordelijkheid. Politiemensen dienen zich echter ook te gedragen, en wanneer handboeien te strak zitten moeten ze simpelweg losser worden gemaakt, omdat het anders gevaren oplevert voor de verdachte.
Je bent echt heel erg grappigquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:48 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
En we hebben weer een geitenwollensok met een véél te grote bek. Heb je verder, op het grote muilwerk, het futiele afkraken van mijn leesvaardigheid en de informatieve waarde van m'n posts, nog iets nuttigs te melden? Je ligt nu wel weer voor de zoveelste keer te mekkeren over de in jouw ogen slechte kwaliteit van mijn posts, terwijl je zelf 0,0 discussiewaarde toevoegt en in feite alleen maar constant ligt te beweren hoe achterlijk ik wel niet ben, en hoe erg ik het wel niet bij het verkeerde eind heb. Kom eens met feiten in plaats van een grote bek.
Ik wijs je nogmaals op het feit dat je niet voor niets geboeid word. Of vind je soms dat we zo'n persoon, die TS omschrijft, gewoon maar z'n gang moeten laten gaan? Zo'n volk moet gewoon keihard aangepakt worden, een lichte aanpak helpt simpelweg niet zoals wel dagelijks blijkt. Ga vooral door met je kop in het zand steken en gespuis als die rel-Marokkanen te verdedigen.
Wanneer kunnen wij het zien?quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:03 schreef Roi het volgende:
Ps. Alles is opgenomen met de beveiligingscamera.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:57 schreef Asmodean het volgende:
vraag maar aan iemand of hij het je even uit kan leggen, want ik heb geen zin dingen uit te blijven leggen aan mensen die toch geen moeite nemen een beetje tekst te lezen, of een paar regels voor geen meter kunnen begrijpen.
Als de boeien maar niet te strak zitten, dan mag dat....quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:23 schreef RenzoBrad het volgende:
Preventief executeren zulk tuig
/gelovige mensenquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:03 schreef Roi het volgende:
Mijn klacht, mannen die vrouwen in het gezicht spugen/gelovige mensen. Daar heb ik echt geen respect voor!
Ah, ik zat al te twijfelen tussen die en de contaminatie.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:08 schreef __Saviour__ het volgende:
da's nou een pleonasme!
quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:14 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Anders steek je je kop maar effe in het zand. Als jij iets uitvreet waardoor je geboeid en afgevoerd word, dan ben je gewoon een kutcrimineel. Wat mij betreft schieten ze een kogel door je poot als je wangedrag vertoont zoals dat kereltje met dat korte lontje waar de TS het over heeft in de OP. Als je iets flikt wat niet door de beugel kan dan en daarvoor beboet word, moet je niet gaan liggen janken. Het is je eigen verantwoordelijkheid om je te gedragen in deze maatschappij. Mensen die dat niet kunnen horen daar dan ook gewoon niet in thuis.
Maar daar is de statement die ik maakte ook helemaal niet. Het is gewoon een feit dat vooral Marokkanen altijd, en veel te onpas, voor elkaar opkomen. Dat gebeurde ook weer in het verhaaltje in de OP.
Oh ja, laten we voortaan politieagenten ter plekke de straf bedenken en opleggenquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:27 schreef Ashram het volgende:
[..]
Iemand die vanwege een "gebaar" als gevolg van roekeloos gedrag, een uur van zijn tijd eruit trekt om te schelden, spugen en te SLAAN....
Volgens mij zijn zijn handen het grootste gevaar. Als het effe kon, breken met die wapenstok.
Dat losser maken moet maar in een gecontroleerde omgeving, zoals de politiewagen, die waarschijnlijk buiten staat. Kan zijn losse handjes vast wel hebben, die 2 minuten.
Hmmm, misschien moet ik vervolgens een voldoende aantal smilies bij de humoristisch bedoelde gedeelten zetten zodat sommigen het kunnen begrijpen...quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:57 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
[..]
Oh ja, laten we voortaan politieagenten ter plekke de straf bedenken en opleggen.
Zo grappig hoe mensen door hun emoties altijd de beginselen v/d rechtstaat maar naast zich neer willen leggen...![]()
![]()
je bent bezig een hele solide reputatie op te bouwen op dit forumquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:56 schreef Bee_is_mijn_naam_. het volgende:
Blaat blaaaaat blááááát blaat ............ pruttel
xB.[/i]
Waarbij je voor het gemak maar even volledig voorbij gaat aan het feit dat iedere arrestant loopt te janken dat de handboeien te strak zitten. Het grappige is dat dat helemaal niet kàn. Wel kunnen handboeien vrij oncomfortabel zitten, zeker als je je gedraagt als losgeslagen wilde in plaats van rustig stil te blijven staan.quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:57 schreef Asmodean het volgende:
[..]
Je bent echt heel erg grappig![]()
Ik kan je nu wel voor de vierde keer uit gaan leggen dat ik nergens zeg dat we de persoon gewoon zijn gang moeten laten gaan, en dat ik ook geen geitenwollensokken draag, maar dat snap je toch niet. Ook heb ik je nu al drie keer geprobeerd uit te leggen dat ik die relmarokkaan helemaal niet verdedig. Ik zeg ook nergens dat ik betwijfel of die gast wel geboeid had mogen worden. Ik heb alleen gezegd dat in het geval dat de boeien daadwerkelijk te strak zitten, ze losser gemaakt moeten worden, omdat het anders gevaarlijk is voor de verdachte.
Snap je het dan nu eindelijk? Zoja, gefeliciteerd... zonee, vraag maar aan iemand of hij het je even uit kan leggen, want ik heb geen zin dingen uit te blijven leggen aan mensen die toch geen moeite nemen een beetje tekst te lezen, of een paar regels voor geen meter kunnen begrijpen.
Ach, en zo kun je altijd wel gaan mekkeren over moreel geneuzel als rechten van de mens, normen, waarden, etcetera. Mensen die andere mensen voor idiote redenen aanvallen zoals dat kereltje in de OP die verdienen het gewoon niet om menselijk behandeld te worden. Daar had 'ie immers ook schijt aan toen hij dat andere koppel afsneed en vervolgens aanviel/in het gezicht spuugde.quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:57 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
[..]
Oh ja, laten we voortaan politieagenten ter plekke de straf bedenken en opleggen.
Zo grappig hoe mensen door hun emoties altijd de beginselen v/d rechtstaat maar naast zich neer willen leggen...![]()
![]()
Inderdaad... een agent gaat je echt niet zonder reden boeien, of in een veel te strakke wurggreep in bedwang houden. Altijd wel makkelijk om achteraf te gaan zijken hoe ruw je wel niet behandeld bent geworden. Maar de fout ligt nog steeds bij jezelf; had je je maar moeten gedragen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:29 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Waarbij je voor het gemak maar even volledig voorbij gaat aan het feit dat iedere arrestant loopt te janken dat de handboeien te strak zitten. Het grappige is dat dat helemaal niet kàn. Wel kunnen handboeien vrij oncomfortabel zitten, zeker als je je gedraagt als losgeslagen wilde in plaats van rustig stil te blijven staan.
Je snapt wel wat ik bedoel...quote:
Ik bedoel het ook helemaal niet kwaad...quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:23 schreef Mr_x007 het volgende:
[..]
Als je in het verkeer al dan niet expres iemand afsnijd kan je verwachten dat dat niet echt gewaardeerd gaat worden. Als daar een kwaad handgebaar of middelvinger op volgt moet je daar dan ook niet gek van opkijken. En als je zo'n haast voor die belangrijke afspraak heb, ga je ook niet iemand achtervolgen enzo om je gelijk te krijgen.
Het discriminatie verhaaltje klinkt leuk, maar als je echt zo denkt moet je is gaan kijken wie er hier nu generaliseert......
Niet iedere nederlander is een slechte nederlander!
Je kent vast wel van die groepjes mensen die zo tegen marokkanen doen...quote:Op donderdag 21 juni 2007 02:23 schreef Future_Boxing_Champion het volgende:
[..]
allemaal onzin![]()
zij worden vies aangekeken ? wij maken rare geluiden tegen hun? dus als marokkanen dat tegen mij doen mag er ook bij mij "iets knappen" en mag ik ze in elkaar slaan , of geldt dat dan niet.
Ach, als je iets in Marokko steelt worden je handen eraf gehakt. Dus wat dat betreft.quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:14 schreef hamkaastosti het volgende:
een marokkaan met dode handen.. da's nog eens een goed idee
Met iemand van jou laag niveau ga ik niet eens in discussie...Als je een normaal antwoord had gegeven had ik je er een uitleg bij willen maken!quote:Op donderdag 21 juni 2007 02:43 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Dat verklaart natuurlijk gelijk waarom je mensen in het gezicht gaat spugen, en indien er terug gespuugd wordt, heb je uiteraard gelijk een vrijbrief om te gaan slaan...
Achterlijke figuur![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |