Als Nederlanders dat doen zijn het racisten/nazi's. Als allochtonen het doen is het hun cultuur.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:03 schreef Roi het volgende:
Na een tijdje kwam er ook een andere Marokaan aan die tegen de politie zei dat ze z'n handboeien wat losser moesten doen omdat het pijn deed, die vent heeft niks van het verhaal meegekregen en neemt het gelijk voor die vent, alleen maar omdat het ook een Marokkaan is...
dan weet je wat je te doen staat hequote:Op woensdag 20 juni 2007 22:03 schreef Roi het volgende:
Ps. Alles is opgenomen met de beveiligingscamera.
Ah, nu kan het gebash beginnen!quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:06 schreef Roi het volgende:
Oei maar snel ff een samenvating maken!
Samenvatting:
Man (Marokaan!!!) spuugt vrouw in gezicht omdat zijn eergevoel is aangetast.
Tsja die vrouw keek hem natuurlijk boos aan. Dat kan niet he!!quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:06 schreef Roi het volgende:
Oei maar snel ff een samenvating maken!
Samenvatting:
Man (Marokaan!!!) spuugt vrouw in gezicht omdat zijn eergevoel is aangetast.
Taalcursusje nodig lijkt me.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:13 schreef steeg het volgende:
dat is toch met twee K's
idd als ik met muh matties over straat loop en zoeen kaashoer (nl vrouw) kijkt me aan, wollah ik klap haar, respect tog?quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:10 schreef FrituurVetPet het volgende:
Godverredomme je pikt het toch ook zeker niet als een vrouw je boos aankijkt?![]()
Ja ik dacht ook eerst dat het een grap wasquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:16 schreef Vitalogy het volgende:
Dat gespuug op elkaar zou er wel vreemd uit hebben gezien.
Een soort van Reservoir Dogs alleen dan niet met vuurwapens
doodschieten, coke dealen, minderjarige meisjes prostitueren ook, het is hun cultuur!quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:18 schreef Almere-Dude het volgende:
Ontzettend ranzige gewoonte dat gespuug van die gasten.
Maar ja het hoort bij de cultuur he.![]()
Jah, en Nederlanders spugen niet op de grond natuurlijk. Ow, Nederland heeft geen cultuur.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:18 schreef Almere-Dude het volgende:
dat moet je respecteren man!quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:18 schreef Almere-Dude het volgende:
jappanners bukken om hun respect te uiten, marokkanen spugen elkaar in hun gezicht, des te meer spuug (slijm) en des te harder je spuugt des te meer respect je geeft, het zijn goffedomme net lama's alleen lama's stelen nietquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:18 schreef Roi het volgende:
[..]
Ja ik dacht ook eerst dat het een grap was! Totdat ik zag dat ze daarna hun gezicht aan het afvegen waren
.
Op straat, niet in iemands gezicht.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:21 schreef Skic. het volgende:
Zie ik twee van die kanslozen NEDERLANDSE jongeren op een scooter racen, zie ik die ene achterop ineens een dikke fluim op straat spugen.![]()
Spugen is nog altijd beter dan steken.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:22 schreef -DeJaap- het volgende:
[..]
Op straat, niet in iemands gezicht.
Er zijn ook genoeg mensen die op straat pissen, dus jij laat je in je gezicht pissen?
Smerige goorlap, ik wist wel dat jij er zoeentje was jij!!
waarom kom je hier om marokkanen te verdedigen? zit je in je linkse fase (daar zit iedereen wel eens in) of woon je in de achterhoek?quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:23 schreef Skic. het volgende:
[..]
Spugen is nog altijd beter dan steken.
De luie neger.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:23 schreef Oksel het volgende:
De witte sneeuw. De ronde circel. De agressieve Marokkaan.
dat zeg ik, gamma!quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:23 schreef Oksel het volgende:
De witte sneeuw. De ronde circel. De agressieve Marokkaan.
Nee, Marokkanen afzeiken op internet heeft veel zin.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:24 schreef -DeJaap- het volgende:
[..]
waarom kom je hier om marokkanen te verdedigen? zit je in je linkse fase (daar zit iedereen wel eens in) of woon je in de achterhoek?
Wat een opmerking, zo kun je dit forum wel sluiten.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:27 schreef Skic. het volgende:
[..]
Nee, Marokkanen afzeiken op internet heeft veel zin.
De kleur van je moeders auto was vast een belediging.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:28 schreef rena het volgende:
Waar hebben ze vandaag last van joh? Mijn moeders auto is vandaag gesloopt door een stel Marokkanen![]()
zegt de man met zo'n icon!quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:25 schreef steeg het volgende:
kleuter-fan van nintendo
Nah, ga gerust door, voel je je straks veel beter door. Morgen kom je weer iemand tegen met zwart haar en is je dag toch weer verneukt enzo. Pluk de dag!quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:29 schreef -DeJaap- het volgende:
[..]
Wat een opmerking, zo kun je dit forum wel sluiten.![]()
Dan discrimineren zequote:Op woensdag 20 juni 2007 22:30 schreef -DeJaap- het volgende:
[..]
De kleur van je moeders auto was vast een belediging.
Nee, de kleine lettertjes van het linkse wetboek zijn duidelijk: Als de discriminerende persoon een getinte huidskleur bezit zal hij nooit en te nimmer als racist kunnen worden aangeduidt.quote:
ok dus in de zomer mogen we dan weer wel???quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:36 schreef -DeJaap- het volgende:
[..]
Nee, de kleine lettertjes van het linkse wetboek zijn duidelijk: Als de discriminerende persoon een getinte huidskleur bezit zal hij nooit en te nimmer als racist kunnen worden aangeduidt.
ik ben van mening dat die tekst bóven het plaatje moet staanquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:31 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
zegt de man met zo'n icon!
[afbeelding]
Soortgenoot? Racist!quote:En marokkanen zijn niet zo als nederlanders..wij lopen iedereen voorbij maar een marokkaan groet zijn eigen soortgenoot...dat is een teken van respect voor een ander!!
Hij had zo veel haast voor zijn belangrijke afspraak dat hij genoodzaakt was hun af te snijden...hij had echter wel tijd om ze bij de winkel op te wachten.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:56 schreef Bee_is_mijn_naam_. het volgende:
Hey,
Er zijn natuurlijk altijd wel mensen die wat agressiver zijn maar bekijk het is vanaf hun positie.
Nederlanders zijn net zo erg als andere rassen, misschien had de marokkaan wel een belangrijke afspraak en sneed hij per ongeluk af, het stel heeft dan misschien ook iets gedaan zoals een middelvinger opgestoken of iets dergelijks.
Ik vind het normaal om voor zoiets verhaal te gaan halen..van waarom stak je ,je middelvinger op en uitleggen waarom je afsneed (als voorbeeld).
Over discriminatie wil ik ook nog wat kwijt, stel dat jij elke dag werd uitgescholden voor kutmarokkaan en je word vies aangekeken en ze maken rare geluiden naar je..dan knapt er bij jou toch ook iets, je maakt ze dan kwaad op Nederlanders en dan word er gevochten...
Niet iedere marokkaan is een slechte marokkaan!
En marokkanen zijn niet zo als nederlanders..wij lopen iedereen voorbij maar een marokkaan groet zijn eigen soortgenoot...dat is een teken van respect voor een ander!!
xB.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |