Ik roep altijd netjes hoiquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Jep de gemiddelde marokkaan wel ja, ik niet, maar de gemiddelde marokkaan wel!
Ja precies, in mijn ogen krijg je meer respect wanneer je een enorm huis hebt en een goede baan, dan dat je talloze mensen hebt bestolen en/of bedreigt. Maarja zij hebben andere normen en waarden dus daar zal het wel aan liggenquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:34 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
En wat meer "respect" natuurlijk.
kanker eens op met dat generaliserende geouwehoer, wil je de discussie aangaan of niet?quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:53 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja precies, in mijn ogen krijg je meer respect wanneer je een enorm huis hebt en een goede baan, dan dat je talloze mensen hebt bestolen en/of bedreigt. Maarja zij hebben andere normen en waarden dus daar zal het wel aan liggen
Hoezo doe ik nu ineens stoer? ik zeg alleen dat ze beter hun tijd ergens anders in kunnen steken.![]()
![]()
Is er een reden om in je broek te schijten dan als je een marokkaan tegen komt? Ze zijn toch niet crimineel ofzo?quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
hahahaha kanker nerd, je schijt in je broek als je een mocro tegenkomt dus ga niet stoer doen hier![]()
WTF dan ben je in mijn ogen gewoon een vies dief en daar zijn heel veel Marokkanen/Imazighen met me eens.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:53 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja precies, in mijn ogen krijg je meer respect wanneer je een enorm huis hebt en een goede baan, dan dat je talloze mensen hebt bestolen en/of bedreigt. Maarja zij hebben andere normen en waarden dus daar zal het wel aan liggen
Hoezo doe ik nu ineens stoer? ik zeg alleen dat ze beter hun tijd ergens anders in kunnen steken.![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
kanker eens op met dat generaliserende geouwehoer, wil je de discussie aangaan of niet?
Ik kan ook zeggen dat je vriendin een bami vretende spleetoog is, maar dat doe ik niet!
Nu moet je geen moeilijke woorden gebruiken he?quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:55 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
WTF dan ben je in mijn ogen gewoon een vies dief en daar zijn heel veel Marokkanen/Imazighen met me eens.
touchéquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:54 schreef afdak het volgende:
[..]
Is er een reden om in je broek te schijten dan als je een marokkaan tegen komt? Ze zijn toch niet crimineel ofzo?
Das mooiquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:55 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
WTF dan ben je in mijn ogen gewoon een vies dief en daar zijn heel veel Marokkanen/Imazighen met me eens.
Berbers...quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:56 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nu moet je geen moeilijke woorden gebruiken he?![]()
Oh, bij kankernerdjes zoals jij wordt zelfs mijn opa crimineel!quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:54 schreef afdak het volgende:
[..]
Is er een reden om in je broek te schijten dan als je een marokkaan tegen komt? Ze zijn toch niet crimineel ofzo?
Ik ben altijd zo geweest en iedere berber die ik ken ook,dus dat komt niet door dit flut topic...quote:
Rustig asoesiquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Oh, bij kankernerdjes zoals jij wordt zelfs mijn opa crimineel!
fucking schijnheilig, Marokkanen de dood in wensen maakt geen fuck uit, maar o wee als je over kanker begintquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:01 schreef MouzurX het volgende:
Geen gekanker aub
Aantal posts: 11638 (gemiddeld 22 per dag), weet niet wie hier nou de kankernerd is....quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Kankervet man, swa!quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
auw, die doet echt pijnquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:04 schreef afdak het volgende:
[..]
Aantal posts: 11638 (gemiddeld 22 per dag), weet niet wie hier nou de kankernerd is....
Oh, hebben we het hier over moslim marokkanen? Die moet ik nietquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:04 schreef Double-Helix het volgende:
en tja over je gelovige klacht,ik en pizzakoppo zijn geen moslims.....
Ik zie mezelf in dit topic toch echt niet zeggen dat alle marokkanen dood moetenquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:03 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
fucking schijnheilig, Marokkanen de dood in wensen maakt geen fuck uit, maar o wee als je over kanker begint
nee ik bedoel juist dat hij helemaal niet had kunnen weten of die man gelovig was..quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:05 schreef IHVK het volgende:
hey nu gaan we geen moslims in kwaad daglicht zetten he.
Ik voorspel een slotje.
Het maakt toch ook geen fuck uit? Ik heb een grafhekel aan die achterlijke respect roepende hersenloze marokkanen, maar dat heb ik ook bij nederlanders, turken, surinamers en noem het allemaal maar op!quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:56 schreef Kikker_kermit het volgende:
Hmm, ik heb eerlijk gezegd ook een hekel aan die groepjes Marrokanen, maar moet eerlijk zeggen dat ik wel goed met buitenlanders kan opschieten, ze tonen wel "respect" voor me. Het enige is alleen dat ik niet weet of diegene waar ik goed mee op kan schieten marrokkannen zijn ofniet
![]()
En ja, ik weet dat ik 3x het woord marokkannen verkeerd heb geschreven, maar dat boeit me niet![]()
Jij gelooft in het barbaarse principe van agressie met agressie oplossen? Simpele ziel...quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:06 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik zie mezelf in dit topic toch echt niet zeggen dat alle marokkanen dood moeten![]()
Ik zei dat zulke mensen gewoon ff een paar klappen van de politie mogen krijgen, zodat ze de volgende keer misschien minder aggresief reageren..
Het zet niet alle marokkanen in een kwaad daglicht omdat elke marokkaan anders is, als 1 nederlander iemand vermoord zet dat jullie toch niet in een kwaad daglicht? Het gaat erom of jij kunt zien dat dit een individuele kneus is of dat jij een groep de stempel toedrukt!quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:09 schreef afdak het volgende:
Maar nog ff over die agressieve marokkaan, vinden jullie het nou niet jammer dat zo'n persoon alle marokkanen in een kwaad daglicht zet?
Ja dus vind ik dat jammer,maar wat kan ik er nou aan doen?quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:09 schreef afdak het volgende:
Maar nog ff over die agressieve marokkaan, vinden jullie het nou niet jammer dat zo'n persoon alle marokkanen in een kwaad daglicht zet?
Zulke lui afschieten..quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:10 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Ja dus vind ik dat jammer,maar wat kan ik er nou aan doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 6 april 2010 11:28 schreef HeatWave het volgende:
ik heb tig jaar forum-ervaring achter me
Oke hoe moeten we het anders oplossen? een gezellig praatje met hem houden ?quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:09 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Jij gelooft in het barbaarse principe van agressie met agressie oplossen? Simpele ziel...
quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:13 schreef afdak het volgende:
[..]
Zulke lui afschieten..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zulke gevallen moeten worden aangepakt door de politie,net zoals iedere andere Nederlander.Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
Nee man, gewoon knetterhard opsluiten, dit probleem wordt grotendeels door de regering veroorzaakt als die nou eens strengere straffen zouden uitdelen dan zou het voor de onderlaag van de samenleving niet zo makkelijk zijn om in de criminaliteit te vervallen!quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:14 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Oke hoe moeten we het anders oplossen? een gezellig praatje met hem houden ?
En wat wou verder aan doen?quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:15 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee man, gewoon knetterhard opsluiten, dit probleem wordt grotendeels door de regering veroorzaakt als die nou eens strengere straffen zouden uitdelen dan zou het voor de onderlaag van de samenleving niet zo makkelijk zijn om in de criminaliteit te vervallen!
Regering? Dat kutvolk dient zich gewoon te gedragen! Ik gedraag me ook gewoon netjes op straat.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:15 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee man, gewoon knetterhard opsluiten, dit probleem wordt grotendeels door de regering veroorzaakt als die nou eens strengere straffen zouden uitdelen
Je snapt maar niet dat ik het er gewoon mee eens ben dat ik vind dat alle grafmoncholen moeten worden aangepakt he?quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:19 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Regering? Dat kutvolk dient zich gewoon te gedragen! Ik gedraag me ook gewoon netjes op straat.![]()
Je bent de Turken vergetenquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Je snapt maar niet dat ik het er gewoon mee eens ben dat ik vind dat alle grafmoncholen moeten worden aangepakt he?
Er zijn nou eenmaal asociale nederlanders, criminele antilianen, kutmarokkanen, luie negers en chinezen. Vertel hun maar dat ze zich moeten gedragen, dat doen ze gewoon niet dus moeten ze worden aangepakt!

Laat maar ik dacht dat je sarcastisch was.quote:
had gekunt, zoiets lees je neit snel hequote:Op donderdag 21 juni 2007 20:23 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Laat maar ik dacht dat je sarcastisch was.
Waar.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:24 schreef Pizzakoppo het volgende:
Turken zijn over het algemeen wel braaf joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |