Ik roep altijd netjes hoiquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Jep de gemiddelde marokkaan wel ja, ik niet, maar de gemiddelde marokkaan wel!
Ja precies, in mijn ogen krijg je meer respect wanneer je een enorm huis hebt en een goede baan, dan dat je talloze mensen hebt bestolen en/of bedreigt. Maarja zij hebben andere normen en waarden dus daar zal het wel aan liggenquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:34 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
En wat meer "respect" natuurlijk.
kanker eens op met dat generaliserende geouwehoer, wil je de discussie aangaan of niet?quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:53 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja precies, in mijn ogen krijg je meer respect wanneer je een enorm huis hebt en een goede baan, dan dat je talloze mensen hebt bestolen en/of bedreigt. Maarja zij hebben andere normen en waarden dus daar zal het wel aan liggen
Hoezo doe ik nu ineens stoer? ik zeg alleen dat ze beter hun tijd ergens anders in kunnen steken.![]()
![]()
Is er een reden om in je broek te schijten dan als je een marokkaan tegen komt? Ze zijn toch niet crimineel ofzo?quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
hahahaha kanker nerd, je schijt in je broek als je een mocro tegenkomt dus ga niet stoer doen hier![]()
WTF dan ben je in mijn ogen gewoon een vies dief en daar zijn heel veel Marokkanen/Imazighen met me eens.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:53 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja precies, in mijn ogen krijg je meer respect wanneer je een enorm huis hebt en een goede baan, dan dat je talloze mensen hebt bestolen en/of bedreigt. Maarja zij hebben andere normen en waarden dus daar zal het wel aan liggen
Hoezo doe ik nu ineens stoer? ik zeg alleen dat ze beter hun tijd ergens anders in kunnen steken.![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
kanker eens op met dat generaliserende geouwehoer, wil je de discussie aangaan of niet?
Ik kan ook zeggen dat je vriendin een bami vretende spleetoog is, maar dat doe ik niet!
Nu moet je geen moeilijke woorden gebruiken he?quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:55 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
WTF dan ben je in mijn ogen gewoon een vies dief en daar zijn heel veel Marokkanen/Imazighen met me eens.
touchéquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:54 schreef afdak het volgende:
[..]
Is er een reden om in je broek te schijten dan als je een marokkaan tegen komt? Ze zijn toch niet crimineel ofzo?
Das mooiquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:55 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
WTF dan ben je in mijn ogen gewoon een vies dief en daar zijn heel veel Marokkanen/Imazighen met me eens.
Berbers...quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:56 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nu moet je geen moeilijke woorden gebruiken he?![]()
Oh, bij kankernerdjes zoals jij wordt zelfs mijn opa crimineel!quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:54 schreef afdak het volgende:
[..]
Is er een reden om in je broek te schijten dan als je een marokkaan tegen komt? Ze zijn toch niet crimineel ofzo?
Ik ben altijd zo geweest en iedere berber die ik ken ook,dus dat komt niet door dit flut topic...quote:
Rustig asoesiquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Oh, bij kankernerdjes zoals jij wordt zelfs mijn opa crimineel!
fucking schijnheilig, Marokkanen de dood in wensen maakt geen fuck uit, maar o wee als je over kanker begintquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:01 schreef MouzurX het volgende:
Geen gekanker aub
Aantal posts: 11638 (gemiddeld 22 per dag), weet niet wie hier nou de kankernerd is....quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Kankervet man, swa!quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |