Dit is een aanname van BSOL. Daar zijn geen bewijzen voor.quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:35 schreef Donnie29 het volgende:
Belachelijk, Cora stuurt Jaap naar Brian toe als hij emo-Jaap is..
nou dat is duidelijk dan, geen terror meerquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:35 schreef Donnie29 het volgende:
Liefste, waar heb ik die aanname geschreven ....... Verzin niet te veel uit naam van anderen .....quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is een aanname van BSOL. Daar zijn geen bewijzen voor.
dat geloof ik ookquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:37 schreef schatje het volgende:
Er komt geen terror op Brian. Dat is nu wel duidelijk.
Dus gewoon 'vriendjes' blijven en geen terror... Cora spoort ook niet!!quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:36 schreef 2live het volgende:
cora zegt dat jaap neutraal moet doen naar Brian en hem af en toe emo jaap moet laten zien.
En met hem moet praten.
jaap; maar met Huub gaat ook heel goed.
en dan gaat ze die k&*%$£^ janus nog bedanken ook voor het gesprekquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:38 schreef Clank het volgende:
[..]
Dus gewoon 'vriendjes' blijven en geen terror... Cora spoort ook niet!!![]()
Ik verzin niks, liefste.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Liefste, waar heb ik die aanname geschreven ....... Verzin niet te veel uit naam van anderen .....![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Uit de 'gecamoufleerde' opmerking van Cora valt op te maken dat ze vanmiddag met Deb.Flens een lunch heeft gehad. Ze zal de details wel schrijven, mag het niet zeggen op de camera.
Oeh, dan mogen mijn meisjes wel haast gaan maken.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:28 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ik vind het wel passen.. een vrouw van 33 moet niet van die rechtop staande knollen hebben
quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:41 schreef PumaStreamer het volgende:
Zo mijn streams zijn zojuist afgelopen. Ik zal weer moeten betalen en laat ik daar nou net geen zin meer in hebben. Ik neem afscheid voorlopig van het gouden kooi forum. Wellicht lees ik wel mee maar jah zie niet in waaom ik zou praten als ik geen streams heb. Puma is watching you. Have fun.
ik dacht alleen postquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:41 schreef DrsH het volgende:
jaap geeft spullen mee aan Cora. Zou dat betekenen dat hij wel terror gaat plegen?![]()
sterktequote:Op woensdag 20 juni 2007 19:41 schreef PumaStreamer het volgende:
Zo mijn streams zijn zojuist afgelopen. Ik zal weer moeten betalen en laat ik daar nou net geen zin meer in hebben. Ik neem afscheid voorlopig van het gouden kooi forum. Wellicht lees ik wel mee maar jah zie niet in waaom ik zou praten als ik geen streams heb. Puma is watching you. Have fun.
de fantastische invloed van daarwerkelijke terror van rat's maatjes en natuurlijk van die van slet deborah flensquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:35 schreef Donnie29 het volgende:
Tot over 2 dagen Pumaquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:41 schreef PumaStreamer het volgende:
Tot snelquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:41 schreef PumaStreamer het volgende:
Je kunt vanalles vinden op Joetjoep en de het filmhoekje van VOL. Geen enkele reden om weg te blijven lieve Puma.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:41 schreef PumaStreamer het volgende:
Hij heeft eerder gezegd dat hij na cora's bezoek zou verdergaanquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:41 schreef DrsH het volgende:
jaap geeft spullen mee aan Cora. Zou dat betekenen dat hij wel terror gaat plegen?![]()
ook een studiemap of zo dacht ik te verstaanquote:
Yep, tentamencijfers e..d.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:44 schreef DrsH het volgende:
[..]
ook een studiemap of zo dacht ik te verstaan
Wat een misselijk kreng ben jij. Ik schrijf op wat Cora zegt en jij wilt nu de indruk wekken dat het mijn mening of aanname is. Jeetje, ik heb zelden zo'n kotsmisselijke BQ meegemaakt .....quote:
en een kopie van een brief aan zijn vaderquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:44 schreef DrsH het volgende:
[..]
ook een studiemap of zo dacht ik te verstaan
Waar was die mensenkennis dan gisteren bij Brian?quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:44 schreef Dark het volgende:
Volgens Brian zijn Amanda, Natas en hijzelf, de enige in de kooi, die mensenkennis hebben!![]()
Alleen het lezen ervan alquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:44 schreef petraa het volgende:
B: Wat een lellies die huub en lieke, vooropgezet plan, lopen ze hand in hand daar naar toe en Jaap is daar gevoelig voor. Wij zien dat alle 2 hetzelfde he mannie.
A: Jaap heeft totaal geen mensenkennis
B: Nee wij wel, door al het reizen enzo. Wat een lellies.
nee gek he als hij zo zit te zemelen over Hedda elke keer.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:46 schreef blomst het volgende:
Lieke word Huub zijn ondergang nog eens, elke keer weer dat zemelen.
Ze heeft geen vertrouwen in Huub.
nee dat is op zich verstandig dat zij hem niet vertrouwt maar dan moet ze hem laten vallen als ze er zoveel problemen mee heeft...........maar ophouden met zeiken!quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:46 schreef blomst het volgende:
Nee maar dat was vanaf het begin al zo, het blijft maar doorgaan. Ze wist waar ze aan begon.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:46 schreef blomst het volgende:
Ik heb Brian nog nooit kunnen betrappen op het hebben van mensenkennis.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:46 schreef schatje het volgende:
[..]
Waar was die mensenkennis dan gisteren bij Brian?
Maak je nou een grapje? Jij schreefquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat een misselijk kreng ben jij. Ik schrijf op wat Cora zegt en jij wilt nu de indruk wekken dat het mijn mening of aanname is. Jeetje, ik heb zelden zo'n kotsmisselijke BQ meegemaakt .....
I know thanks. Zal de kooi ook wel blijven volgen,quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je kunt vanalles vinden op Joetjoep en de het filmhoekje van VOL. Geen enkele reden om weg te blijven lieve Puma.
valt dat onder het kopje nuanceren of speculeren?quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Maak je nou een grapje? Jij schreef
Uit de 'gecamoufleerde' opmerking van Cora valt op te maken dat ze vanmiddag met Deb.Flens een lunch heeft gehad. Ze zal de details wel schrijven, mag het niet zeggen op de camera.
Dat duidt erop dat jij een conclusie trekt, maar toch echt niet dat Cora onomwonden heeft gezegd dat die lunch er was.
Dat vind ik toch zo jammer!quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:46 schreef blomst het volgende:
ik denk dat Jaap niks van plan is eigenlijk.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:51 schreef noekje het volgende:
Ipv dat ze nu met Jaap gaan praten moet het maar weer over hun relatie gaan?
Ik wil weten wat Jaap van plan is nu.
Ik vrees dat je gelijk gaat krijgenquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:51 schreef 2live het volgende:
[..]
ik denk dat Jaap niks van plan is eigenlijk.![]()
Cora's letterlijke woorden waren dat ze 'vanmidag 'haar van achter' " had gesproken tijdens de lunch en "de details wel schrijven, mag het niet zeggen op de camera." ..........quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Maak je nou een grapje? Jij schreef
Dat duidt erop dat jij een conclusie trekt, maar toch echt niet dat Cora onomwonden heeft gezegd dat die lunch er was.
Maar dat wil ik dan uit Jaap z'n mond horen en ik wil eigenlijk nog wel even tegen de redactie aanschoppen. Voor het eerst dat ik dat doe vandaag en ik houd er ook echt morgen mee op maar het voelt wel lekker.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:51 schreef 2live het volgende:
[..]
ik denk dat Jaap niks van plan is eigenlijk.![]()
Dat zou toch wel erg tegenvallen van King Jaap aka Terror Jaap..quote:
Leuk, die complottenquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:50 schreef schatje het volgende:
Is Lieke door de Febo ingefluisterd om weer over Hedda te beginnen? Om zo de aandacht af te leiden van Brian?
Het is niet altijd duidelijk, en we horen ook niet alles goed (als ze onduidelijk praten, vooral in bed). Het kent allerlei gradaties, van vermoeden tot zeker weten. Als ik iets vrijwel zeker weet formuleer ik het meestal met 'volgens mij bedoelt hij' of iets dergelijks.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:49 schreef DrsH het volgende:
[..]
valt dat onder het kopje nuanceren of speculeren?
Leave it Lieke, laat die dwergmarmot.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:53 schreef 2live het volgende:
huub; ik pas ervoor dat dingen de hele tijd in twijfel worden getrokken, en dat ik me meot aanpassen aan jou. Take it or leave it
Nu je het zo zegt klinkt het heel aannemelijk, maar je vorige post was dus niet duidelijk.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Cora's letterlijke woorden waren dat ze 'vanmidag 'haar van achter' " had gesproken tijdens de lunch en "de details wel schrijven, mag het niet zeggen op de camera." ..........
Vroeg ik me ook al afquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:54 schreef CoT het volgende:
wat is Jaap aan het doen?
Ze heeft de party gelezenquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:50 schreef schatje het volgende:
Is Lieke door de Febo ingefluisterd om weer over Hedda te beginnen? Om zo de aandacht af te leiden van Brian?
Kijk, nu formuleer je het duidelijker en exacter.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Cora's letterlijke woorden waren dat ze 'vanmidag 'haar van achter' " had gesproken tijdens de lunch en "de details wel schrijven, mag het niet zeggen op de camera." ..........
Als hij haar inruilt voor Amanda hoeft hi alleen maar te zeggen dat het een relatie is dan accepteert ze allesquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:53 schreef Gigageil het volgende:
Ik word echt moe van dat gezeur en gezever van Lieke steeds over Huub......pleur een eind op, zeg!![]()
Huub wordt het zoooo zat dat ie Lieke de eerste beste keer dat ie de kans krijgt gewoon inruilt voor een makkelijker type.....![]()
Bedoel je dan, alles om Brian erin te houden? Dat geloof ik nl wel.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:56 schreef schatje het volgende:
Zou Jaap met in het belang van het programma bedoelen dat Brian niet aangepakt mag worden omdat ie anders zijn zelfbeheersing verliest?
Ik schoot spontaan in de lach, Jaap die super veel moeite doet om zijn wachtwoord te beschermen tegen de camera's.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:54 schreef SiRojK het volgende:
Jaap is zijn hoofd weer kwijt:
[afbeelding]
je bent echt niet de enige die dat zo heeft opgepakt hoor.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nu je het zo zegt klinkt het heel aannemelijk, maar je vorige post was dus niet duidelijk.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:56 schreef schatje het volgende:
Zou Jaap met in het belang van het programma bedoelen dat Brian niet aangepakt mag worden omdat ie anders zijn zelfbeheersing verliest?
Nee, ze wil elke keer weer bevestiging zien, dus moet Huub zich steeds weer verantwoorden, en daar heeft Huub geen zin meer in na de zoveelste keer, en hij heeft helemaal gelijk.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:54 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Leuk, die complotten
Maken ze het uit?? Beter
Ja, ook omdat ze hem in de finale willen hebben. Net zoals Huub trouwens.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:57 schreef noekje het volgende:
[..]
Bedoel je dan, alles om Brian erin te houden? Dat geloof ik nl wel.
Huub zijn weblog was wss gehackt door een streamer die het wachtwoord had afgekeken... Daar is Jaap bang voor, dus typt hij onder zijn shirt het wachtwoord inquote:
Ik vind dat elke keer weer een komisch gezichtquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:59 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Huub zijn weblog was wss gehackt door een streamer die het wachtwoord had afgekeken... Daar is Jaap bang voor, dus typt hij onder zijn shirt het wachtwoord in
De pokerboy.quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:00 schreef SiRojK het volgende:
Iemand die die auto herkent?
Bah, een pokervent.quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:00 schreef SiRojK het volgende:
Iemand die die auto herkent?
Je zoekt het maar lekker uit. Dacht je echt dat ik enig moment zin heb in jouw gezeik en gezeur sinds je een ban hebt gekregen en een hekel hebt tegen een aantal mensen hier. ..... Je zoekt het maar uit.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Kijk, nu formuleer je het duidelijker en exacter.
Alleen daarom?quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:01 schreef petraa het volgende:
Natas gaat uit haar plaat tegen Lieke omdat ze vraagt Wat is er Tas.
laten we het gezellig houden mensen we zitten hier gelukkig niet in een kooi!quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je zoekt het maar lekker uit. Dacht je echt dat ik enig moment zin heb in jouw gezeik en gezeur sinds je een ban hebt gekregen en een hekel hebt tegen een aantal mensen hier. ..... Je zoekt het maar uit.
Daar heb ik jouw goedkeuring niet voor nodigquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je zoekt het maar lekker uit. Dacht je echt dat ik enig moment zin heb in jouw gezeik en gezeur sinds je een ban hebt gekregen en een hekel hebt tegen een aantal mensen hier. ..... Je zoekt het maar uit.
Vind je dat echt leuk om naar te kijken? Ikzelf was blij toen de tafel weg was.quote:
Ik vind poker ook leuk, maar niet met dat stelletje kneuzen.quote:
Ach weer een reden om de streams uit te zetten en wat nuttigs te doen!quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Vind je dat echt leuk om naar te kijken? Ikzelf was blij toen de tafel weg was.
Beste DrsH, bemoei je even met je eigen zaken ...... Rot op en Ga ergens anders zeiken ......quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:04 schreef DrsH het volgende:
[..]
laten we het gezellig houden mensen we zitten hier gelukkig niet in een kooi!
Dan ga ik lekker op de bank met een bol.commetjequote:Op woensdag 20 juni 2007 20:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Vind je dat echt leuk om naar te kijken? Ikzelf was blij toen de tafel weg was.
Toevoeging: Oh bah, hij staat er weer![]()
Maar ik heb vandaag juist vrijwel niet gekeken... en ik lees dat er dus niet alleen geen terror van Jaap naar Brian uitgevoerd mag worden, maar ik zie ook nog eens dat verhipte poker weer langskomen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:06 schreef petraa het volgende:
[..]
Ach weer een reden om de streams uit te zetten en wat nuttigs te doen!![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Beste DrsH, bemoei je even met je eigen zaken ...... Rot op en Ga ergens anders zeiken ......
gedraag jij je volwassen en gedraag je een beetje.quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Beste DrsH, bemoei je even met je eigen zaken ...... Rot op en Ga ergens anders zeiken ......
Ik heb al 2 weken heel weinig gekeken, dussss het gaat goed voor de vakantie van de kids afgekickt.quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar ik heb vandaag juist vrijwel niet gekeken... en ik lees dat er dus niet alleen geen terror van Jaap naar Brian uitgevoerd mag worden, maar ik zie ook nog eens dat verhipte poker weer langskomen.
quote:
Je heb gelijk, je probeerde op een nette manier vrede te stichten.quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:09 schreef DrsH het volgende:
[..]
gedraag jij je volwassen en gedraag je een beetje.
Verder wil ik geen woord meer aan jouw wangedrag wijden en ga ik lekker weer naar de streams....................fijne avond verder
dit is dan ook de laatste keer, doe ik nooit meerquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:10 schreef FdW het volgende:
[..]
Je heb gelijk, je probeerde op een nette manier vrede te stichten.
knap van jequote:Op woensdag 20 juni 2007 20:11 schreef farscapevr6 het volgende:
wel lache dit, ben zelf aan t pokeren op pokerstars nu en sta er lekker voor
75ste van de 230 , begonnen met 1000 man, hoofdprijs 4k
ff bakkie pakken en dan zal ik eens kijken of ik geluk heb vandaagquote:
En omdat ik geen enkele f*cking reden heb om op enig moment jouw kloon acoount serieus te nemen, kun je wat mij betreft uit de boom vallen. Tot nu toe heb je nog nooit een enkele volwassen posts geplaatst ...... Je bent gewooon een eikel, die zijn account af en toe door Erica laat gebruiken om sympathie op te wekken ......quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:09 schreef DrsH het volgende:
[..]
gedraag jij je volwassen en gedraag je een beetje.
Verder wil ik geen woord meer aan jouw wangedrag wijden en ga ik lekker weer naar de streams....................fijne avond verder
quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:17 schreef farscapevr6 het volgende:
sta nu 11e hehehe
PokerStars Game #10531155451: Tournament #52923621, $20+$2 Hold'em No Limit - Level IX (300/600) - 2007/06/20 - 14:14:10 (ET)
Table '52923621 14' 9-max Seat #3 is the button
Seat 2: PkrPlayer (19095 in chips)
Seat 3: pnj1021 (19618 in chips)
Seat 4: moffs (29925 in chips)
Seat 5: whaamy (4890 in chips) is sitting out
Seat 6: Flomue (6799 in chips)
Seat 7: ARK75 (12274 in chips)
Seat 8: mmmDonuts (11370 in chips)
Seat 9: farscapevr6 (14865 in chips)
PkrPlayer: posts the ante 50
pnj1021: posts the ante 50
moffs: posts the ante 50
whaamy: posts the ante 50
Flomue: posts the ante 50
ARK75: posts the ante 50
mmmDonuts: posts the ante 50
farscapevr6: posts the ante 50
moffs: posts small blind 300
whaamy: posts big blind 600
*** HOLE CARDS ***
Dealt to farscapevr6 [Js Jh]
Flomue: folds
ARK75: folds
mmmDonuts: folds
GINOBAKE is connected
farscapevr6: raises 1200 to 1800
PkrPlayer: folds
pnj1021: folds
moffs: calls 1500
whaamy: folds
*** FLOP *** [4h Jc Jd]
moffs: bets 1800
farscapevr6: calls 1800
*** TURN *** [4h Jc Jd] [6d]
moffs: bets 3000
farscapevr6: calls 3000
*** RIVER *** [4h Jc Jd 6d] [5c]
moffs: bets 8400
farscapevr6: calls 8215 and is all-in
*** SHOW DOWN ***
moffs: shows [Kh 3d] (a pair of Jacks)
farscapevr6: shows [Js Jh] (four of a kind, Jacks)
farscapevr6 collected 30630 from pot
*** SUMMARY ***
Total pot 30630 | Rake 0
Board [4h Jc Jd 6d 5c]
Seat 2: PkrPlayer folded before Flop (didn't bet)
Seat 3: pnj1021 (button) folded before Flop (didn't bet)
Seat 4: moffs (small blind) showed [Kh 3d] and lost with a pair of Jacks
Seat 5: whaamy (big blind) folded before Flop
Seat 6: Flomue folded before Flop (didn't bet)
Seat 7: ARK75 folded before Flop (didn't bet)
Seat 8: mmmDonuts folded before Flop (didn't bet)
Seat 9: farscapevr6 showed [Js Jh] and won (30630) with four of a kind, Jacks
wat is jouw nick op stars??quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:16 schreef HiDiHo het volgende:
Wel jammer dat Huub niet meer op pokerstars mag![]()
Ik hoorde Natasia zeggen dat ze later kwam, maar ik kreeg het verhaal maar half mee.quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:18 schreef blomst het volgende:
Heeft Elly vrij vandaag?
snap alleen maar dat je 11e staatquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:17 schreef farscapevr6 het volgende:
sta nu 11e hehehe
PokerStars Game #10531155451: Tournament #52923621, $20+$2 Hold'em No Limit - Level IX (300/600) - 2007/06/20 - Seat 9: farscapevr6 showed [Js Jh] and won (30630) with four of a kind, Jacks
Lukt aardig he?quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:13 schreef farscapevr6 het volgende:
toernooi nummer 52923621
nick is farscapevr6
Gaat over pokerquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:19 schreef beequeen het volgende:
[quote]Op woensdag 20 juni 2007 20:17 schreef farscapevr6 het volgende:
sta nu 11e hehehe
[quote]
Moet dit? Hou je aan de COS svp.
En ook dat is niet interessant in de COS.quote:
ok sry, my badquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:19 schreef beequeen het volgende:
[quote]Op woensdag 20 juni 2007 20:17 schreef farscapevr6 het volgende:
sta nu 11e hehehe
[quote]
Moet dit? Hou je aan de COS svp.
Edit: Klote quote, sorry.
Zit bij de FEBO aan een Spaatje met wodka.quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik hoorde Natasia zeggen dat ze later kwam, maar ik kreeg het verhaal maar half mee.
Met Wilgo aan het bellen..quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zit bij de FEBO aan een Spaatje met wodka.
Denk je? Hmz. Ik hoop dat dit spel niet de hele avond duurt.quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zit bij de FEBO aan een Spaatje met wodka.
Het gaat over Ellie..quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Gelul, ze zit gewoon aan de pokertafel .......
Ellyquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
.
HiiDiiHooquote:
Ow ja , ik zie het. De onzichtbare vrouw.quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
.
Ze kwam later want ze moest nog "met je weet wel wie" spreken.quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik hoorde Natasia zeggen dat ze later kwam, maar ik kreeg het verhaal maar half mee.
ssssst teer punt voor emquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:23 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Die zonnebril helpt niet, ik zie toch wel dat hij weinig haar heeft.
Nee!quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:24 schreef agter het volgende:
Log net in..thuis van werk!
Is er terror vandaag geweest? Zodat het de moeite is om de cossen terug te lezen?
Ben vannacht om 2.30 uur afgehaakt...
en Wilgo lust er wel pap van, mss Elly ookquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:24 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja..hij is vrij man dus loslopend wild voor Elly![]()
Die doet het toch liever met een hengst?quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:26 schreef 2live het volgende:
[..]
en Wilgo lust er wel pap van, mss Elly ook![]()
vergetenquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:27 schreef blomst het volgende:
[..]
Die doet het toch liever met een hengst?
Gatverrrrrrrrrrrrr viesquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:28 schreef 2live het volgende:
[..]
vergeten; paardenpijpster, was het toch?
Ze spoelt haar mond eerst, vandaar dat water met ontsmettende Wodka.quote:
Ze zingt niet voor niets: Geil moet je zijn. As we speak, daar is Ellie.quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze zingt niet voor niets: Geil moet je zijn. As we speak, daar is Ellie.
Wat zal toch de bedoeling zijn van haar inzet?quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:33 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Elly gaat er gezellig bijzitten, ze kan beter de keuken op gaan ruimen.
Ze luistert goed naar je Blomst.quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:33 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Elly gaat er gezellig bijzitten, ze kan beter de keuken op gaan ruimen.
Ellie komt via, via, via via,via Palma .quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:35 schreef FdW het volgende:
[..]
Wat zal toch de bedoeling zijn van haar inzet?
Soms is de Febo wat moeilijk te begrijpen...
Nee, de FEBO heeft geen enkele belangstelling in Disana ..........quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:35 schreef FdW het volgende:
[..]
Wat zal toch de bedoeling zijn van haar inzet?
Soms is de Febo wat moeilijk te begrijpen...
Haal eens diep adem schat, dit gaat toch nergens heen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, de FEBO heeft geen enkele belangstelling in Disana ..........
quote:
Verveel je jezelfquote:
Jij ook al?quote:
Disana en jij hebben wel wat van elkaar, beide vasthoudendquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, de FEBO heeft geen enkele belangstelling in Disana ..........
Voor Disana ????? Forget it ....... Disana = Eric !!!!quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Haal eens diep adem schat, dit gaat toch nergens heen.
Volgens mij de broer van Huub.quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:42 schreef lorence1 het volgende:
wie is kleine frankie?
Ja, dit poker is toch niet te volgen, anders vond ik het nog wel leuk.quote:
Maar dat is toch geen reden om users af te zeiken. Zo jammer, de laatste tijd is het schering en inslag.quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, dit poker is toch niet te volgen, anders vond ik het nog wel leuk.
Disana .... Wie ??? ( Je moest een meemaken wat ze allemaal voor PM's stuurt tijdens een BAN .... )quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:43 schreef blomst het volgende:
[..]
Disana en jij hebben wel wat van elkaar, beide vasthoudend
Nee joh, ik ben bezig via een creatieve omweg meer voeling te krijgen met het spel dat poker heet. Jeweetwel, dat spel op die streams waarvoor ik betaal.quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:45 schreef milk-shake het volgende:
die bril van amanda..........moet toch iedere keer weer lachen![]()
Volgens mij heb ik iets gemistquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar dat is toch geen reden om users af te zeiken. Zo jammer, de laatste tijd is het schering en inslag.
Sorry, ik dacht dat je het over Disana had. Misverstand dus.quote:
Voordat je het weet is ze net zo creatief als kleinzusjequote:Op woensdag 20 juni 2007 20:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sorry, ik dacht dat je het over Disana had. Misverstand dus.
Maak je geen zorgenquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Voordat je het weet is ze net zo creatief als kleinzusje![]()
Jaap wordt kort gehouden door de FEBO, die mag heulemaal niks.quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:49 schreef getl0st het volgende:
poker... POKER?! Is dit een wanhopige poging om Jaap kalm te houden?!![]()
Straks zie je nog lekkere mannen op de pokertafel liggen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Maak je geen zorgenHet was een screenshot, dus on-topic.
Maar toch raar dat alleen ik die tekst heb zien staan![]()
![]()
Daar betalen we toch niet voor!quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaap wordt kort gehouden door de FEBO, die mag heulemaal niks.
Of Jaap rollend in zijn eigen kots.quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Straks zie je nog lekkere mannen op de pokertafel liggen.![]()
mjaquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:54 schreef blomst het volgende:
Nederland mist, dus dag finale.
Gok mee met het pokerspel, misschien win je je streamgeld terug.quote:
Maar ondertussen moet je ook weer geld inzetten?quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gok mee met het pokerspel, misschien win je je streamgeld terug.![]()
Zie www.disana-gelul.tvquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:54 schreef Lobasca het volgende:
Iemand een linkje voor me van het gesprek Brian - Coara?
Ja, dat waren nog eens tijdenquote:
Met rokenquote:
Kijk 10quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Met roken![]()
Gefeliciteerd !
Hoe lang al ?![]()
Maken we nog kans?quote:
Ik kijk wel uitquote:
quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:57 schreef beequeen het volgende:
Waar zijn de mods ????? Dit gaat echt te ver.![]()
Ik zie het.quote:
quote:
Kvind strafschoppen maar niets.. en cker niet met NL elftalquote:
Ok,ik check.quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:00 schreef getl0st het volgende:
[..]
Kvind strafschoppen maar niets.. en cker niet met NL elftal
En nu genoeg off-topic geblaat
Heb jij ooit eerder meegemaakt dat BQ voor die trut van Disana begon te piepen ?quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:04 schreef blomst het volgende:
over.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:00 schreef getl0st het volgende:
[..]
Kvind strafschoppen maar niets.. en cker niet met NL elftal
En nu genoeg off-topic geblaat
iddquote:
Tenenkrommend.quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:05 schreef Disana het volgende:
Dit is gewoon stalken. Ik denk dat ik maar stop met posten.
Jouw stream-dood, en geen eerder dan stream-dood heb ik rust ........quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:05 schreef Disana het volgende:
Dit is gewoon stalken. Ik denk dat ik maar stop met posten.
ik ben hem ook helemaal kwijtquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:08 schreef milk-shake het volgende:
waar gaat dit over ..........poker ...voetbal ...persoonlijke vetes?
En dat ze mensen laten voetballenquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:10 schreef Taurus het volgende:
Belachelijk dat ze die mensen laten pokeren![]()
quote:
Je gaat gvd wel erg ver nu BSOL, kappen nu.quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Jouw stream-dood, en geen eerder dan stream-dood heb ik rust ........
Ja, das altijd leuk.quote:
Ga je er dan eindelijk in?quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:12 schreef carpediem23 het volgende:
Mensen VANAVOND NIEUWE BEWONER
Als ie via mij kijkt, kan ik wel wat regelenquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je gaat gvd wel erg ver nu BSOL, kappen nu.![]()
Bronquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:12 schreef carpediem23 het volgende:
Mensen VANAVOND NIEUWE BEWONER
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |