Dat zou toch wel erg tegenvallen van King Jaap aka Terror Jaap..quote:
Leuk, die complottenquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:50 schreef schatje het volgende:
Is Lieke door de Febo ingefluisterd om weer over Hedda te beginnen? Om zo de aandacht af te leiden van Brian?
Het is niet altijd duidelijk, en we horen ook niet alles goed (als ze onduidelijk praten, vooral in bed). Het kent allerlei gradaties, van vermoeden tot zeker weten. Als ik iets vrijwel zeker weet formuleer ik het meestal met 'volgens mij bedoelt hij' of iets dergelijks.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:49 schreef DrsH het volgende:
[..]
valt dat onder het kopje nuanceren of speculeren?
Leave it Lieke, laat die dwergmarmot.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:53 schreef 2live het volgende:
huub; ik pas ervoor dat dingen de hele tijd in twijfel worden getrokken, en dat ik me meot aanpassen aan jou. Take it or leave it
Nu je het zo zegt klinkt het heel aannemelijk, maar je vorige post was dus niet duidelijk.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Cora's letterlijke woorden waren dat ze 'vanmidag 'haar van achter' " had gesproken tijdens de lunch en "de details wel schrijven, mag het niet zeggen op de camera." ..........
Vroeg ik me ook al afquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:54 schreef CoT het volgende:
wat is Jaap aan het doen?
Ze heeft de party gelezenquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:50 schreef schatje het volgende:
Is Lieke door de Febo ingefluisterd om weer over Hedda te beginnen? Om zo de aandacht af te leiden van Brian?
Kijk, nu formuleer je het duidelijker en exacter.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Cora's letterlijke woorden waren dat ze 'vanmidag 'haar van achter' " had gesproken tijdens de lunch en "de details wel schrijven, mag het niet zeggen op de camera." ..........
Als hij haar inruilt voor Amanda hoeft hi alleen maar te zeggen dat het een relatie is dan accepteert ze allesquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:53 schreef Gigageil het volgende:
Ik word echt moe van dat gezeur en gezever van Lieke steeds over Huub......pleur een eind op, zeg!![]()
Huub wordt het zoooo zat dat ie Lieke de eerste beste keer dat ie de kans krijgt gewoon inruilt voor een makkelijker type.....![]()
Bedoel je dan, alles om Brian erin te houden? Dat geloof ik nl wel.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:56 schreef schatje het volgende:
Zou Jaap met in het belang van het programma bedoelen dat Brian niet aangepakt mag worden omdat ie anders zijn zelfbeheersing verliest?
Ik schoot spontaan in de lach, Jaap die super veel moeite doet om zijn wachtwoord te beschermen tegen de camera's.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:54 schreef SiRojK het volgende:
Jaap is zijn hoofd weer kwijt:
[afbeelding]
je bent echt niet de enige die dat zo heeft opgepakt hoor.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nu je het zo zegt klinkt het heel aannemelijk, maar je vorige post was dus niet duidelijk.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:56 schreef schatje het volgende:
Zou Jaap met in het belang van het programma bedoelen dat Brian niet aangepakt mag worden omdat ie anders zijn zelfbeheersing verliest?
Nee, ze wil elke keer weer bevestiging zien, dus moet Huub zich steeds weer verantwoorden, en daar heeft Huub geen zin meer in na de zoveelste keer, en hij heeft helemaal gelijk.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:54 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Leuk, die complotten
Maken ze het uit?? Beter
Ja, ook omdat ze hem in de finale willen hebben. Net zoals Huub trouwens.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:57 schreef noekje het volgende:
[..]
Bedoel je dan, alles om Brian erin te houden? Dat geloof ik nl wel.
Huub zijn weblog was wss gehackt door een streamer die het wachtwoord had afgekeken... Daar is Jaap bang voor, dus typt hij onder zijn shirt het wachtwoord inquote:
Ik vind dat elke keer weer een komisch gezichtquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:59 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Huub zijn weblog was wss gehackt door een streamer die het wachtwoord had afgekeken... Daar is Jaap bang voor, dus typt hij onder zijn shirt het wachtwoord in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |