Alleen het lezen ervan alquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:44 schreef petraa het volgende:
B: Wat een lellies die huub en lieke, vooropgezet plan, lopen ze hand in hand daar naar toe en Jaap is daar gevoelig voor. Wij zien dat alle 2 hetzelfde he mannie.
A: Jaap heeft totaal geen mensenkennis
B: Nee wij wel, door al het reizen enzo. Wat een lellies.
nee gek he als hij zo zit te zemelen over Hedda elke keer.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:46 schreef blomst het volgende:
Lieke word Huub zijn ondergang nog eens, elke keer weer dat zemelen.
Ze heeft geen vertrouwen in Huub.
nee dat is op zich verstandig dat zij hem niet vertrouwt maar dan moet ze hem laten vallen als ze er zoveel problemen mee heeft...........maar ophouden met zeiken!quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:46 schreef blomst het volgende:
Nee maar dat was vanaf het begin al zo, het blijft maar doorgaan. Ze wist waar ze aan begon.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:46 schreef blomst het volgende:
Ik heb Brian nog nooit kunnen betrappen op het hebben van mensenkennis.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:46 schreef schatje het volgende:
[..]
Waar was die mensenkennis dan gisteren bij Brian?
Maak je nou een grapje? Jij schreefquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat een misselijk kreng ben jij. Ik schrijf op wat Cora zegt en jij wilt nu de indruk wekken dat het mijn mening of aanname is. Jeetje, ik heb zelden zo'n kotsmisselijke BQ meegemaakt .....
I know thanks. Zal de kooi ook wel blijven volgen,quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je kunt vanalles vinden op Joetjoep en de het filmhoekje van VOL. Geen enkele reden om weg te blijven lieve Puma.
valt dat onder het kopje nuanceren of speculeren?quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Maak je nou een grapje? Jij schreef
Uit de 'gecamoufleerde' opmerking van Cora valt op te maken dat ze vanmiddag met Deb.Flens een lunch heeft gehad. Ze zal de details wel schrijven, mag het niet zeggen op de camera.
Dat duidt erop dat jij een conclusie trekt, maar toch echt niet dat Cora onomwonden heeft gezegd dat die lunch er was.
Dat vind ik toch zo jammer!quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:46 schreef blomst het volgende:
ik denk dat Jaap niks van plan is eigenlijk.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:51 schreef noekje het volgende:
Ipv dat ze nu met Jaap gaan praten moet het maar weer over hun relatie gaan?
Ik wil weten wat Jaap van plan is nu.
Ik vrees dat je gelijk gaat krijgenquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:51 schreef 2live het volgende:
[..]
ik denk dat Jaap niks van plan is eigenlijk.![]()
Cora's letterlijke woorden waren dat ze 'vanmidag 'haar van achter' " had gesproken tijdens de lunch en "de details wel schrijven, mag het niet zeggen op de camera." ..........quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Maak je nou een grapje? Jij schreef
Uit de 'gecamoufleerde' opmerking van Cora valt op te maken dat ze vanmiddag met Deb.Flens een lunch heeft gehad. Ze zal de details wel schrijven, mag het niet zeggen op de camera.
Dat duidt erop dat jij een conclusie trekt, maar toch echt niet dat Cora onomwonden heeft gezegd dat die lunch er was.
Maar dat wil ik dan uit Jaap z'n mond horen en ik wil eigenlijk nog wel even tegen de redactie aanschoppen. Voor het eerst dat ik dat doe vandaag en ik houd er ook echt morgen mee op maar het voelt wel lekker.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:51 schreef 2live het volgende:
[..]
ik denk dat Jaap niks van plan is eigenlijk.![]()
Dat zou toch wel erg tegenvallen van King Jaap aka Terror Jaap..quote:
Leuk, die complottenquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:50 schreef schatje het volgende:
Is Lieke door de Febo ingefluisterd om weer over Hedda te beginnen? Om zo de aandacht af te leiden van Brian?
Het is niet altijd duidelijk, en we horen ook niet alles goed (als ze onduidelijk praten, vooral in bed). Het kent allerlei gradaties, van vermoeden tot zeker weten. Als ik iets vrijwel zeker weet formuleer ik het meestal met 'volgens mij bedoelt hij' of iets dergelijks.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:49 schreef DrsH het volgende:
[..]
valt dat onder het kopje nuanceren of speculeren?
Leave it Lieke, laat die dwergmarmot.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:53 schreef 2live het volgende:
huub; ik pas ervoor dat dingen de hele tijd in twijfel worden getrokken, en dat ik me meot aanpassen aan jou. Take it or leave it
Nu je het zo zegt klinkt het heel aannemelijk, maar je vorige post was dus niet duidelijk.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Cora's letterlijke woorden waren dat ze 'vanmidag 'haar van achter' " had gesproken tijdens de lunch en "de details wel schrijven, mag het niet zeggen op de camera." ..........
Vroeg ik me ook al afquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:54 schreef CoT het volgende:
wat is Jaap aan het doen?
Ze heeft de party gelezenquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:50 schreef schatje het volgende:
Is Lieke door de Febo ingefluisterd om weer over Hedda te beginnen? Om zo de aandacht af te leiden van Brian?
Kijk, nu formuleer je het duidelijker en exacter.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Cora's letterlijke woorden waren dat ze 'vanmidag 'haar van achter' " had gesproken tijdens de lunch en "de details wel schrijven, mag het niet zeggen op de camera." ..........
Als hij haar inruilt voor Amanda hoeft hi alleen maar te zeggen dat het een relatie is dan accepteert ze allesquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:53 schreef Gigageil het volgende:
Ik word echt moe van dat gezeur en gezever van Lieke steeds over Huub......pleur een eind op, zeg!![]()
Huub wordt het zoooo zat dat ie Lieke de eerste beste keer dat ie de kans krijgt gewoon inruilt voor een makkelijker type.....![]()
Bedoel je dan, alles om Brian erin te houden? Dat geloof ik nl wel.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:56 schreef schatje het volgende:
Zou Jaap met in het belang van het programma bedoelen dat Brian niet aangepakt mag worden omdat ie anders zijn zelfbeheersing verliest?
Ik schoot spontaan in de lach, Jaap die super veel moeite doet om zijn wachtwoord te beschermen tegen de camera's.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:54 schreef SiRojK het volgende:
Jaap is zijn hoofd weer kwijt:
[afbeelding]
je bent echt niet de enige die dat zo heeft opgepakt hoor.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nu je het zo zegt klinkt het heel aannemelijk, maar je vorige post was dus niet duidelijk.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:56 schreef schatje het volgende:
Zou Jaap met in het belang van het programma bedoelen dat Brian niet aangepakt mag worden omdat ie anders zijn zelfbeheersing verliest?
Nee, ze wil elke keer weer bevestiging zien, dus moet Huub zich steeds weer verantwoorden, en daar heeft Huub geen zin meer in na de zoveelste keer, en hij heeft helemaal gelijk.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:54 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Leuk, die complotten
Maken ze het uit?? Beter
Ja, ook omdat ze hem in de finale willen hebben. Net zoals Huub trouwens.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:57 schreef noekje het volgende:
[..]
Bedoel je dan, alles om Brian erin te houden? Dat geloof ik nl wel.
Huub zijn weblog was wss gehackt door een streamer die het wachtwoord had afgekeken... Daar is Jaap bang voor, dus typt hij onder zijn shirt het wachtwoord inquote:
Ik vind dat elke keer weer een komisch gezichtquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:59 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Huub zijn weblog was wss gehackt door een streamer die het wachtwoord had afgekeken... Daar is Jaap bang voor, dus typt hij onder zijn shirt het wachtwoord in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |