Maar dat is toch geen reden om users af te zeiken. Zo jammer, de laatste tijd is het schering en inslag.quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, dit poker is toch niet te volgen, anders vond ik het nog wel leuk.
Disana .... Wie ??? ( Je moest een meemaken wat ze allemaal voor PM's stuurt tijdens een BAN .... )quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:43 schreef blomst het volgende:
[..]
Disana en jij hebben wel wat van elkaar, beide vasthoudend
Nee joh, ik ben bezig via een creatieve omweg meer voeling te krijgen met het spel dat poker heet. Jeweetwel, dat spel op die streams waarvoor ik betaal.quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:45 schreef milk-shake het volgende:
die bril van amanda..........moet toch iedere keer weer lachen![]()
Volgens mij heb ik iets gemistquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar dat is toch geen reden om users af te zeiken. Zo jammer, de laatste tijd is het schering en inslag.
Sorry, ik dacht dat je het over Disana had. Misverstand dus.quote:
Voordat je het weet is ze net zo creatief als kleinzusjequote:Op woensdag 20 juni 2007 20:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sorry, ik dacht dat je het over Disana had. Misverstand dus.
Maak je geen zorgenquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Voordat je het weet is ze net zo creatief als kleinzusje![]()
Jaap wordt kort gehouden door de FEBO, die mag heulemaal niks.quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:49 schreef getl0st het volgende:
poker... POKER?! Is dit een wanhopige poging om Jaap kalm te houden?!![]()
Straks zie je nog lekkere mannen op de pokertafel liggen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Maak je geen zorgenHet was een screenshot, dus on-topic.
Maar toch raar dat alleen ik die tekst heb zien staan![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |