laten we het gezellig houden mensen we zitten hier gelukkig niet in een kooi!quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je zoekt het maar lekker uit. Dacht je echt dat ik enig moment zin heb in jouw gezeik en gezeur sinds je een ban hebt gekregen en een hekel hebt tegen een aantal mensen hier. ..... Je zoekt het maar uit.
Daar heb ik jouw goedkeuring niet voor nodigquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je zoekt het maar lekker uit. Dacht je echt dat ik enig moment zin heb in jouw gezeik en gezeur sinds je een ban hebt gekregen en een hekel hebt tegen een aantal mensen hier. ..... Je zoekt het maar uit.
Vind je dat echt leuk om naar te kijken? Ikzelf was blij toen de tafel weg was.quote:
Ik vind poker ook leuk, maar niet met dat stelletje kneuzen.quote:
Ach weer een reden om de streams uit te zetten en wat nuttigs te doen!quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Vind je dat echt leuk om naar te kijken? Ikzelf was blij toen de tafel weg was.
Beste DrsH, bemoei je even met je eigen zaken ...... Rot op en Ga ergens anders zeiken ......quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:04 schreef DrsH het volgende:
[..]
laten we het gezellig houden mensen we zitten hier gelukkig niet in een kooi!
Dan ga ik lekker op de bank met een bol.commetjequote:Op woensdag 20 juni 2007 20:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Vind je dat echt leuk om naar te kijken? Ikzelf was blij toen de tafel weg was.
Toevoeging: Oh bah, hij staat er weer![]()
Maar ik heb vandaag juist vrijwel niet gekeken... en ik lees dat er dus niet alleen geen terror van Jaap naar Brian uitgevoerd mag worden, maar ik zie ook nog eens dat verhipte poker weer langskomen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:06 schreef petraa het volgende:
[..]
Ach weer een reden om de streams uit te zetten en wat nuttigs te doen!![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Beste DrsH, bemoei je even met je eigen zaken ...... Rot op en Ga ergens anders zeiken ......
gedraag jij je volwassen en gedraag je een beetje.quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Beste DrsH, bemoei je even met je eigen zaken ...... Rot op en Ga ergens anders zeiken ......
Ik heb al 2 weken heel weinig gekeken, dussss het gaat goed voor de vakantie van de kids afgekickt.quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar ik heb vandaag juist vrijwel niet gekeken... en ik lees dat er dus niet alleen geen terror van Jaap naar Brian uitgevoerd mag worden, maar ik zie ook nog eens dat verhipte poker weer langskomen.
quote:
Je heb gelijk, je probeerde op een nette manier vrede te stichten.quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:09 schreef DrsH het volgende:
[..]
gedraag jij je volwassen en gedraag je een beetje.
Verder wil ik geen woord meer aan jouw wangedrag wijden en ga ik lekker weer naar de streams....................fijne avond verder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |