Neenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:36 schreef PrinceLu het volgende:
Kut, er komen fucking veel Fok!kers in die buurt natuurlijk, uithof enzo.
Ik denk eigenlijk dat ik wel weet waar het precies is dan.. tussen de bilt en azu in?
www.9292ov.nlquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:38 schreef swarmahoer het volgende:
ik ben benieuwd
hoe ben je erachter gekomen welke bussen enzo je moest nemen......
ik zou bijvoorbeeld niet weten hoe ik nu hier terecht moet komen
ik kan fokstok niet invoerenquote:
Daar ben ik vanochtend ook achter gekomen. Twee uur van m'n leven die ik niet terug krijg.quote:
Zonde, zo ver uit de richting zat je nietquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:06 schreef PrinceLu het volgende:
[..]
Daar ben ik vanochtend ook achter gekomen. Twee uur van m'n leven die ik niet terug krijg.Volgende keer wacht ik even met zoeken totdat ik weet waar ik moet zoeken.
Ik dacht even heel zeker te weten welk pad dat was, maar ik kom daar niet zo vaak, en mijn richtingsgevoel is ook flamoes avec poir. Ik heb maandag pas weer tijd om te kijken.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zonde, zo ver uit de richting zat je niet
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:56 schreef PrinceLu het volgende:
[..]
Ik dacht even heel zeker te weten welk pad dat was, maar ik kom daar niet zo vaak, en mijn richtingsgevoel is ook flamoes avec poir. Ik heb maandag pas weer tijd om te kijken.
richting H'sum?quote:
Er moet wel wat te zoeken blijven hequote:
Helaas, geen modrechten hier.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:54 schreef Houniet het volgende:
[..]
logisch, maar even aan die pruts s-admin vragen, ziggyziggyziggy [afbeelding]
Ja zo ongeveer. Op de foto's staan veel bomen, en hij ligt dus ook aan de bosrijke kant van Amersfoort.quote:
idd x)quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:06 schreef iFries het volgende:
Het Noorden gaat veel beter, dat is wel bewezen denk ik
Een beetje speuren ter plaatse mag natuurlijk ook.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:04 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Zodra ik een straatnaam of een gps-locatie heb, haal ik hem op.
Heb je Google Earth/Google Maps al geraadpleegd?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:04 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Zodra ik een straatnaam of een gps-locatie heb, haal ik hem op.
Ja.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:06 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Heb je Google Earth/Google Maps al geraadpleegd?
haalt ziggy toch ff de reserve sleutel bij je opquote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:26 schreef iFries het volgende:
Haha, dat is wel zo fijn natuurlijk
Om die reden heb ik ook een ijzerzaagje gehaald, ik wou niet voor niks gereden hebben
helaas is er bos aan alle kanten van Amersfoortquote:Op donderdag 5 juli 2007 20:26 schreef SuperRembo het volgende:
[..]
Ja zo ongeveer. Op de foto's staan veel bomen, en hij ligt dus ook aan de bosrijke kant van Amersfoort.
staat ie in de buurt van de stichtse rotonde?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:03 schreef SuperRembo het volgende:
Nee, alleen aan de zuid-oost kant is bos. Die rare paal met die gevorkte bovenkant herken je zo.
Gaat niet door omdat ik de straat niet weet.quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:56 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Als die er maandag nog ligt word die weer opgehaald door mij, moet nog wel even zoeken waar het precies is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |