9V lijkt met het maximum als er al stroom op staat. Dat is hoogtens een klein schokje.quote:
xD ja tis dat die binnen 24u weer moet liggen.. anders had die zaterdag mee gekunt naar almerequote:Op woensdag 27 juni 2007 00:43 schreef MissHobje het volgende:
Oe wat is die stok alweer ver weg
Ik wil hem, ik wil hem![]()
Mja dat gaat dus wel even duren!
Met al die trage verplaatsingen houdt niemand zich daar meer aan voglens mijquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:53 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
xD ja tis dat die binnen 24u weer moet liggen.. anders had die zaterdag mee gekunt naar almere
Als je goed kijkt dan zie je dat op het moment dat een stok verdwijnt, wordt gestolen etc. Dat er dan pas een nieuwe stok komt en daarmee een nieuwe ronde ingaat.quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:13 schreef Ou-Tannu het volgende:
Goed bezig..denk dat er voor Ronde 4 wel een nieuwe stok moet komen xD
een opknapbeurtje lijkt me zowiezo geen overbodige luxe neequote:Op woensdag 27 juni 2007 10:30 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Als je goed kijkt dan zie je dat op het moment dat een stok verdwijnt, wordt gestolen etc. Dat er dan pas een nieuwe stok komt en daarmee een nieuwe ronde ingaat.
Oftewel, als er een ronde 4 gaat komen, dan is dat sowieso met een nieuwe stok, omdat de 3e (huidige) stok verdwenen is. Laten we hopen dat dat niet gebeurd.
Deze kan nog wel een poosje mee. Desnoods moet ie ff gelakt of geverfd worden
oh :/ nou dan had ik hem ook kunnen houden en zaterdag naar almere kennen brengenx)quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:28 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Met al die trage verplaatsingen houdt niemand zich daar meer aan voglens mij
Trage verplaatsingen? Die stok is een paar keer lang blijven liggen. HIj was binnen twee uur van Epe naar Vledder, hoor.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:28 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Met al die trage verplaatsingen houdt niemand zich daar meer aan voglens mij
njah we zien wel.. iig ligt die daar prima.. en anders wordt die vrijdag avond waarsch wel ff opgepikt om weer verder te verhuizenquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Anders kijk je of hij er zaterdag nog ligt en neem je hem dan alsnog mee?
Er zullen en boel mensen blij zijn als de stok weer enigzins naar het westen en midden van Nederland gaat
Ik bedoel meer dat hij tijdenlang in Epe heeft gelegen, en langer dan een maand in Vledderquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:46 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Trage verplaatsingen? Die stok is een paar keer lang blijven liggen. HIj was binnen twee uur van Epe naar Vledder, hoor.
Epe ligt anders niet echt in het Noorden, de keren daarvoor toen hij nog wel in het Noorden lag werd hij vrij snel verplaatst. In dichtbevolkte gebieden gaat ie gek genoeg minder snel.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:41 schreef Houniet het volgende:
in het noorden zitten waarschijnlijk niet zoveel fokkers![]()
Er was maar 1 mod die dit topic bijhield: Buzzer. Om begrijpelijke redenen is hij nu afwezigquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:49 schreef maok het volgende:
[..]
Epe ligt anders niet echt in het Noorden, de keren daarvoor toen hij nog wel in het Noorden lag werd hij vrij snel verplaatst. In dichtbevolkte gebieden gaat ie gek genoeg minder snel.
Mag de plek waar hij ligt trouwens gewoon weer in de TT? Nu moet je helemaal terug gaan lezen.
logisch, maar even aan die pruts s-admin vragen, ziggyziggyziggyquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:12 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Er was maar 1 mod die dit topic bijhield: Buzzer. Om begrijpelijke redenen is hij nu afwezig
Als ik op school niet teveel te doen heb wel jaquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik begrijp dat jij m gaat halen morgen?
Ik welquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:41 schreef Houniet het volgende:
in het noorden zitten waarschijnlijk niet zoveel fokkers![]()
Gewoon doen..quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:28 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Als ik op school niet teveel te doen heb wel ja
Dit is je kans Hobbelquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:43 schreef MissHobje het volgende:
Oe wat is die stok alweer ver weg
Ik wil hem, ik wil hem![]()
Mja dat gaat dus wel even duren!
Ik niet iig, misschien XBM wel, maar die is zeker niet voor half 11 thuisquote:
hij lag wel kort in teh middle of nowhere dusquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik niet iig, misschien XBM wel, maar die is zeker niet voor half 11 thuis
tvp dan maarquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik niet iig, misschien XBM wel, maar die is zeker niet voor half 11 thuis
Mocht ie niet gauw gevonden worden heb ik nog een fotoquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:14 schreef Rossdale het volgende:
Lijkt me niet extreem duidelijk waar hij ligt.... Een afgelegen geasfalteerd paadje aan de rand van Utrecht. De rand van utrecht is best groot
Wel een heel eind gereisd! Heel netjes![]()
Goed zoquote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:11 schreef PrinceLu het volgende:
Misschien bij Rijnsweerd, Azu, die kant op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |