Ohja dat heb ik daar wel eens gezien, ik ben alleen niet zo'n fan van kriek. Doe mij maar Jupiler, Hoegaarden, Leffe of Grimbergen. Belgische bierenquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:22 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Voglens mij heet dat iets van westminster kriek.. Smaakte heel lekker![]()
hmm.. Nee geef mij dan maar Palm of Hertog Jan, en dan natuurlijk die kriek.. zo lekkerquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ohja dat heb ik daar wel eens gezien, ik ben alleen niet zo'n fan van kriek. Doe mij maar Jupiler, Hoegaarden, Leffe of Grimbergen. Belgische bieren
kriek is voor vrouwenquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:42 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
hmm.. Nee geef mij dan maar Palm of Hertog Jan, en dan natuurlijk die kriek.. zo lekker![]()
'Een biertje' zit er daar niet in. Als je van Duits bier houdt, probeer dan de Weihenstephan, ken een paar mensen die er dol op zijnquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:44 schreef Rutger_83 het volgende:
Aankomende vrijdag de sleutel van mijn appartement![]()
Daar ga ik wel eens een biertje op drinken bij de heks denk ik![]()
Ik vermoed dat Maaike1987 daar onder valtquote:
ja, maaike is voor zover ik weet van 't vrouwelijk geslachtquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:07 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Maaike1987 daar onder valt
8 Juli is toch dat festival in het park ook weer?
Klote, dan kan ik er waarschijnlijk weer niet heenquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:35 schreef Freshthinking het volgende:
en ja, op 8 juli weer plugplantsoenpop.
Dat dus...quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:13 schreef Dogbreath het volgende:
[..]
'Een biertje' zit er daar niet in. Als je van Duits bier houdt, probeer dan de Weihenstephan, ken een paar mensen die er dol op zijn![]()
Jammer! Dan mis je ook Devener op Stelten, dat is ook altijd erg leuk... Moeten we de schade maar een andere keer inhalen..quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Klote, dan kan ik er waarschijnlijk weer niet heenBen de 6e zelf jarig en zowel mijn ma als opa zijn die week er voor jarig. Geloof dat er dat weekend weer een gecombineerde verjaardag is voor mijn familie in Zeeland... En aangezien ik er zelf ook één van ben, zal ik het niet kunnen maken om er zelf niet bij te zijn.
![]()
Dit jaar Ysis.. Gewoon even buurten bij mooi weerquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:16 schreef Eveli het volgende:
Het geluid stond vorig jaar veel te hard op PPP, je werd er echt doof van als je vooraan stond. Heb er ook helaas toen niet zoveel van meegekregen, alleen een of andere singer-songwriter en een screamo-band.Dit jaar komt Delain. Dus....
Niet speciaal daarom maar ik zal er denk ik wel heeng aan, net als Deventer op Stelten.
Ben er vorig jaar geweest, vond het wel leuk maar niet zo extreem dat ik het dit jaar niet kan missenquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:38 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Jammer! Dan mis je ook Devener op Stelten, dat is ook altijd erg leuk... Moeten we de schade maar een andere keer inhalen..
Zit die flat bij voorbaat al vol kogelgaten?quote:Op donderdag 21 juni 2007 01:13 schreef devbow het volgende:
Niet dat het er al zekerweten van komt maar wat vinden we ervan: http://www.destentor.nl/deventer/article1546491.ece
Vind het er er persoonlijk niet uitzien en doelloos.
Je riep mij?quote:
aangezien hij mijn baas is moet ik nu "ja" zeggen...quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:17 schreef PteV het volgende:
[..]
Je riep mij?![]()
Vandaag was Erik (?) van het Burgerweeshuis aanwezig bij wat presentaties op Saxion...wel een relaxte gast volgens mij
Ghehe behoorlijk apart ja, volgens mij moet dat een boom voorstellen die ze min of meer doorzichtig hebben gemaakt. Zodat je het ontwerp van het gebouw goed kan zien.quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:36 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Zit die flat bij voorbaat al vol kogelgaten?
Theo?quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:28 schreef devbow het volgende:
Over de Heks gesproken. Laten we niet vergeten dat de Heks de stamkroeg is van Theo.
De enige echte nachtburgemeester van Deventer. Dat maakt de Heks wel gewoon het centrum van het Deventerse uitgaansleven.
Is Theo niet die ouwere knekker die lijkt op Walter Sobchak uit The Big Lebowski (de meest rechtse op de foto)?quote:
Yup die, maar dan zonder glamour en een grotere buikquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:56 schreef whoops het volgende:
[..]
Is Theo niet die ouwere knekker die lijkt op Walter Sobchak uit The Big Lebowski (de meest rechtse op de foto)?
[afbeelding]
Shut the fuck up, donny...
Dat is m! Nachtburgemeester in functie dusquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:56 schreef whoops het volgende:
[..]
Is Theo niet die ouwere knekker die lijkt op Walter Sobchak uit The Big Lebowski (de meest rechtse op de foto)?
[afbeelding]
Shut the fuck up, donny...
veel plezier vanavond.. ik wilde gisteravond nog een drankje doen in de heks, was die geslotenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:35 schreef KopieerMachine het volgende:
Zometeen naar Deventer !
Ja mensen hij is ook komend seizoen weer de nachtburgemeester van Deventer (of burgemeester van de Brink zoals hij zelf deze titel noemt). Bij gebrek aan concurrentie (Pete valt meer en meer tegen en Ozzy is te agressief) lijkt het erop dat Theo het nog wel even vol gaat houden in deze functie.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:55 schreef Dogbreath het volgende:
[..]
Dat is m! Nachtburgemeester in functie dus![]()
Zojuist kom ik van de Heks en ik heb nog even met Theo geouwehoerd. Hij zegt inderdaad dat hij Burgemeester van de Brink is. Het mooie was dat we ons aan elkaar hebben voorgesteld, en hij me 10 minuten later al niet meer herkende...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:53 schreef devbow het volgende:
[..]
Ja mensen hij is ook komend seizoen weer de nachtburgemeester van Deventer (of burgemeester van de Brink zoals hij zelf deze titel noemt). Bij gebrek aan concurrentie (Pete valt meer en meer tegen en Ozzy is te agressief) lijkt het erop dat Theo het nog wel even vol gaat houden in deze functie.
Pete is de wat lange australiër die straatmuzikant/levend standbeeld is.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:13 schreef whoops het volgende:
[..]
Zojuist kom ik van de Heks en ik heb nog even met Theo geouwehoerd. Hij zegt inderdaad dat hij Burgemeester van de Brink is. Het mooie was dat we ons aan elkaar hebben voorgesteld, en hij me 10 minuten later al niet meer herkende...Lamme tak...
Maar euh, Ozzy ken ik, maar Pete zegt me dan weer niets...?
Shoarma halen op de markt natuurlijk...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 10:26 schreef KopieerMachine het volgende:
De heks is in trek?wat gaan jullie doen op deze grauwe en frisse Zaterdag ?
Ah, oke... Die man met dat grijze haar in een staart... Ook dagelijks bij de Heks te vinden.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 10:15 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Pete is de wat lange australiër die straatmuzikant/levend standbeeld is.
Bij mij zeker...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 10:26 schreef KopieerMachine het volgende:
De heks is in trek?
We hebben het over dezelfde Ozzy (John) ? De man met grote zwarte haardos en fervent bezoeker van de Midtown en Elegast?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:13 schreef whoops het volgende:
[..]Maar euh, Ozzy ken ik, maar Pete zegt me dan weer niets...?
Yep, ik heb hem ook voor het eerst bij Midtown gezien...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:20 schreef devbow het volgende:
[..]
We hebben het over dezelfde Ozzy (John) ? De man met grote zwarte haardos en fervent bezoeker van de Midtown en Elegast?
nou, mij niet, geef mij maar Midtownquote:Op maandag 25 juni 2007 03:49 schreef Jaapie123 het volgende:
midtown zuigt, doet u mij maar het joffertje:D
Dat vond ik ook toen ik zestien was....quote:Op maandag 25 juni 2007 03:49 schreef Jaapie123 het volgende:
midtown zuigt, doet u mij maar het joffertje:D
Ze letten nu weer wat strenger op leeftijdquote:Op maandag 25 juni 2007 13:32 schreef whoops het volgende:
[..]
Dat vond ik ook toen ik zestien was....
Ik ben er twee keer (heel kort) binnen geweest. Het geen enkele 18+er gespot. Vind er geen ruk aan, dan ga ik nog liever met een alternatief T-shirt de Murphy's binnen zodat al die 14 jarige kleuters je echt aankijken van: "He bah, iemand die niet van Jumpstyle houdt. Trouwens, wat moet die ouwe kerel hier"quote:Op maandag 25 juni 2007 13:34 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ze letten nu weer wat strenger op leeftijd
De Jofferquote:Op maandag 25 juni 2007 15:07 schreef devbow het volgende:
Midtown zuigt toch ook gewoon? Met al zijn metalberen.
In de Joffer kun je gewoon helemaal los. En je vermaakt je daar echt kostelijk.
En als je geen gespreksonderwerp meer hebt. Dan ga je gewoon naar de bar, ben je sowieso weer een half uur extra kwijt om een biertje te halen.
De Joffer is gewoon een fijn café waar je altijd uren aan gezelschap vindt.![]()
Tja, maar als je van metal houdt en niet van die kutmuziek die in de Joffer wordt gedraaid is Midtown opeens wel een stuk leukerquote:Op maandag 25 juni 2007 15:07 schreef devbow het volgende:
En als je geen gespreksonderwerp meer hebt. Dan ga je gewoon naar de bar, ben je sowieso weer een half uur extra kwijt om een biertje te halen.
De Joffer is gewoon een fijn café waar je altijd uren aan gezelschap vindt.![]()
Ik heb het alleen niet zo op kraagjesquote:Op maandag 25 juni 2007 15:07 schreef devbow het volgende:
tja, genoeg mensen voor wie die uitspraken geen sarcasme zijnquote:Op maandag 25 juni 2007 19:05 schreef devbow het volgende:
Mensen, volgende keer iets beter op sarcasme letten.
Dus voor iedereen die het nog niet snapt: de Joffer zuigt gewoon teringhard.
Geen last van gehad vandaag...quote:Op maandag 25 juni 2007 18:55 schreef kareltje_de_grote het volgende:
ligt het GSM netwerk van orange eruit in Deventer?
En nu heb ik dus ook geen bereik...quote:Op maandag 25 juni 2007 18:55 schreef kareltje_de_grote het volgende:
2, de F&D mag er ook wezen.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:47 schreef whoops het volgende:
[..]
Geen last van gehad vandaag...
Als ik wil stappen en daarbij dansen heeft het Burger mijn voorkeur... Als dat afgelopen is wellicht nog effe bij Persee (A.K.A. het Echtscheidingspaleis)... Bij de Elegast sta ik trouwens ook altijd de hele avond op de dansvloer... En daar draaien ze ook echt niet alleen metal, wat veel mensen wel denken...
Maargoed, er is uiteindelijk maar 1 echte goeie kroeg in Deventer....
Das toch eerderquote:
Dat ligt helemaal aan de barkeeper die er achter staat. Job draait wel lekker, maar ik ken ook wan-smaak barkeepers....quote:Op maandag 25 juni 2007 23:54 schreef whoops het volgende:
Bij F&D kan je inderdaad ook wel lekker op het terras hangen, relaxte loungebanken... En daar kan je ook beter mensen kijken dan bij de Heks...![]()
Het leuke van de Heks vind ik dat het zo'n gemeleerd publiek heeft, en dat ze er erg lekker bier schenken natuurlijk...De muziek bij de Heks vind ik over het algemeen ook wel chill, er staat regelmatig gewoon een hele CD op van bijvoorbeeld The Doors...
Ja, ik had maandag ook al geen bereik!quote:Op maandag 25 juni 2007 18:55 schreef kareltje_de_grote het volgende:
OMG, heeft Persee echt die bijnaam? Fenomenaal!quote:Op maandag 25 juni 2007 19:47 schreef whoops het volgende:
[...]
Persee (A.K.A. het Echtscheidingspaleis)...
Als je dertigers met een radar om hun aanstaande vader/moeder voor hun nog te maken kinderen negeert, valt het best mee.quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:52 schreef klaarover het volgende:
[..]
OMG, heeft Persee echt die bijnaam? Fenomenaal!
Is dat nog gebaseerd op waargebeurde feiten, of is het meer de algemene indruk?
Inderdaad, best erg daar. Verder vind ik het vaak té druk daar. En ook nog eens bloedheet, helemaal daar beneden wat door moet gaan voor dansvloer(tje).quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:59 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Als je dertigers met een radar om hun aanstaande vader/moeder voor hun nog te maken kinderen negeert, valt het best mee.
Alleen dan negeer je 80% van de populatie daar.
Ik als dertiger ga er af en toe heen, het is best koddig om te zien hoeveel wanhoop een mens kan hebben. Het lijkt soms meer op een pick up lijn.
Dat had ik inderdaad nooit gered vandaag. Alhoewel ik nu als Michael Jackson in Thriller rond loop....quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:29 schreef piepster het volgende:
@ zwaaibaai : Wees blij dat je snel bent afgetraaid. Het café is nog tot half 3 open geweest.
Ik ga waarschijnlijk vanavond ook nog ff naar de F&D toe, maar dat is waarschijnlijk wel wat laterquote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:57 schreef Rossdale het volgende:
Eind de middag/begin de avond weer lekker naar de F&D
Misschien zie ik je nog wel even dan. Ik geen idee hoe laat ik naar huis gaquote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:49 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk vanavond ook nog ff naar de F&D toe, maar dat is waarschijnlijk wel wat later
Owhquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Misschien zie ik je nog wel even dan. Ik geen idee hoe laat ik naar huis gaVorige keer was het ook pas half 12.
Wat was jij vroeg wakkerquote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:10 schreef PteV het volgende:
Goeiemorgen Maaike, wakker?
de rest van Deventer uiteraard ook een hele goeie morgen!
Ik ben al weer terug thuis. Niet echt druk in de F&D deze keerquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:47 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Owh, wij gaan eerst ergens eten, en wouden dan waarschijnlijk naar F&D of Vier Jaargetijden gaan
Heb je soms, wel balenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:25 schreef PteV het volgende:
[..]
Ik had ^$@$%@( -tentamen...niet gehaald ookwas iets te gezellig..
Geen ideequote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:02 schreef Messenga het volgende:
Wanneer komt die DeventerTopicVakantieMeet?
Anyway, slapen, morgen nog werken!
Succesquote:Op zondag 1 juli 2007 00:46 schreef Ikook het volgende:
Maandag weer naar Deventer.....eindgesprek van m'n studie.....:S
AH oke, laat weten of het gehaald isquote:Op zondag 1 juli 2007 16:04 schreef Ikook het volgende:
Ik doe (nu nog dan) HBO psychologie. Ben blij dat ik het gehaald heb in 3 jaar (is een studie van 4 jaar, maar heb ik dus in 3 jaar gedaan).
Haha, ik was juist van plan niet te snel te praten, anders is het weer van 'het komt niet duidelijk over'.
Maar het zal ook wel goedkomen, voor mij is inderdaad verder alles afgerond dus meestal is het dan een soort formaliteit. Die ik natuurlijk ook voldoende af moet ronden maar oke...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |