nou, mij niet, geef mij maar Midtownquote:Op maandag 25 juni 2007 03:49 schreef Jaapie123 het volgende:
midtown zuigt, doet u mij maar het joffertje:D
Dat vond ik ook toen ik zestien was....quote:Op maandag 25 juni 2007 03:49 schreef Jaapie123 het volgende:
midtown zuigt, doet u mij maar het joffertje:D
Ze letten nu weer wat strenger op leeftijdquote:Op maandag 25 juni 2007 13:32 schreef whoops het volgende:
[..]
Dat vond ik ook toen ik zestien was....
Ik ben er twee keer (heel kort) binnen geweest. Het geen enkele 18+er gespot. Vind er geen ruk aan, dan ga ik nog liever met een alternatief T-shirt de Murphy's binnen zodat al die 14 jarige kleuters je echt aankijken van: "He bah, iemand die niet van Jumpstyle houdt. Trouwens, wat moet die ouwe kerel hier"quote:Op maandag 25 juni 2007 13:34 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ze letten nu weer wat strenger op leeftijd
De Jofferquote:Op maandag 25 juni 2007 15:07 schreef devbow het volgende:
Midtown zuigt toch ook gewoon? Met al zijn metalberen.
In de Joffer kun je gewoon helemaal los. En je vermaakt je daar echt kostelijk.
En als je geen gespreksonderwerp meer hebt. Dan ga je gewoon naar de bar, ben je sowieso weer een half uur extra kwijt om een biertje te halen.
De Joffer is gewoon een fijn café waar je altijd uren aan gezelschap vindt.![]()
Tja, maar als je van metal houdt en niet van die kutmuziek die in de Joffer wordt gedraaid is Midtown opeens wel een stuk leukerquote:Op maandag 25 juni 2007 15:07 schreef devbow het volgende:
En als je geen gespreksonderwerp meer hebt. Dan ga je gewoon naar de bar, ben je sowieso weer een half uur extra kwijt om een biertje te halen.
De Joffer is gewoon een fijn café waar je altijd uren aan gezelschap vindt.![]()
Ik heb het alleen niet zo op kraagjesquote:Op maandag 25 juni 2007 15:07 schreef devbow het volgende:
tja, genoeg mensen voor wie die uitspraken geen sarcasme zijnquote:Op maandag 25 juni 2007 19:05 schreef devbow het volgende:
Mensen, volgende keer iets beter op sarcasme letten.
Dus voor iedereen die het nog niet snapt: de Joffer zuigt gewoon teringhard.
Geen last van gehad vandaag...quote:Op maandag 25 juni 2007 18:55 schreef kareltje_de_grote het volgende:
ligt het GSM netwerk van orange eruit in Deventer?
En nu heb ik dus ook geen bereik...quote:Op maandag 25 juni 2007 18:55 schreef kareltje_de_grote het volgende:
2, de F&D mag er ook wezen.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:47 schreef whoops het volgende:
[..]
Geen last van gehad vandaag...
Als ik wil stappen en daarbij dansen heeft het Burger mijn voorkeur... Als dat afgelopen is wellicht nog effe bij Persee (A.K.A. het Echtscheidingspaleis)... Bij de Elegast sta ik trouwens ook altijd de hele avond op de dansvloer... En daar draaien ze ook echt niet alleen metal, wat veel mensen wel denken...
Maargoed, er is uiteindelijk maar 1 echte goeie kroeg in Deventer....
Das toch eerderquote:
Dat ligt helemaal aan de barkeeper die er achter staat. Job draait wel lekker, maar ik ken ook wan-smaak barkeepers....quote:Op maandag 25 juni 2007 23:54 schreef whoops het volgende:
Bij F&D kan je inderdaad ook wel lekker op het terras hangen, relaxte loungebanken... En daar kan je ook beter mensen kijken dan bij de Heks...![]()
Het leuke van de Heks vind ik dat het zo'n gemeleerd publiek heeft, en dat ze er erg lekker bier schenken natuurlijk...De muziek bij de Heks vind ik over het algemeen ook wel chill, er staat regelmatig gewoon een hele CD op van bijvoorbeeld The Doors...
Ja, ik had maandag ook al geen bereik!quote:Op maandag 25 juni 2007 18:55 schreef kareltje_de_grote het volgende:
OMG, heeft Persee echt die bijnaam? Fenomenaal!quote:Op maandag 25 juni 2007 19:47 schreef whoops het volgende:
[...]
Persee (A.K.A. het Echtscheidingspaleis)...
Als je dertigers met een radar om hun aanstaande vader/moeder voor hun nog te maken kinderen negeert, valt het best mee.quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:52 schreef klaarover het volgende:
[..]
OMG, heeft Persee echt die bijnaam? Fenomenaal!
Is dat nog gebaseerd op waargebeurde feiten, of is het meer de algemene indruk?
Inderdaad, best erg daar. Verder vind ik het vaak té druk daar. En ook nog eens bloedheet, helemaal daar beneden wat door moet gaan voor dansvloer(tje).quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:59 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Als je dertigers met een radar om hun aanstaande vader/moeder voor hun nog te maken kinderen negeert, valt het best mee.
Alleen dan negeer je 80% van de populatie daar.
Ik als dertiger ga er af en toe heen, het is best koddig om te zien hoeveel wanhoop een mens kan hebben. Het lijkt soms meer op een pick up lijn.
Dat had ik inderdaad nooit gered vandaag. Alhoewel ik nu als Michael Jackson in Thriller rond loop....quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:29 schreef piepster het volgende:
@ zwaaibaai : Wees blij dat je snel bent afgetraaid. Het café is nog tot half 3 open geweest.
Ik ga waarschijnlijk vanavond ook nog ff naar de F&D toe, maar dat is waarschijnlijk wel wat laterquote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:57 schreef Rossdale het volgende:
Eind de middag/begin de avond weer lekker naar de F&D
Misschien zie ik je nog wel even dan. Ik geen idee hoe laat ik naar huis gaquote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:49 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk vanavond ook nog ff naar de F&D toe, maar dat is waarschijnlijk wel wat later
Owhquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Misschien zie ik je nog wel even dan. Ik geen idee hoe laat ik naar huis gaVorige keer was het ook pas half 12.
Wat was jij vroeg wakkerquote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:10 schreef PteV het volgende:
Goeiemorgen Maaike, wakker?
de rest van Deventer uiteraard ook een hele goeie morgen!
Ik ben al weer terug thuis. Niet echt druk in de F&D deze keerquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:47 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Owh, wij gaan eerst ergens eten, en wouden dan waarschijnlijk naar F&D of Vier Jaargetijden gaan
Heb je soms, wel balenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:25 schreef PteV het volgende:
[..]
Ik had ^$@$%@( -tentamen...niet gehaald ookwas iets te gezellig..
Geen ideequote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:02 schreef Messenga het volgende:
Wanneer komt die DeventerTopicVakantieMeet?
Anyway, slapen, morgen nog werken!
Succesquote:Op zondag 1 juli 2007 00:46 schreef Ikook het volgende:
Maandag weer naar Deventer.....eindgesprek van m'n studie.....:S
AH oke, laat weten of het gehaald isquote:Op zondag 1 juli 2007 16:04 schreef Ikook het volgende:
Ik doe (nu nog dan) HBO psychologie. Ben blij dat ik het gehaald heb in 3 jaar (is een studie van 4 jaar, maar heb ik dus in 3 jaar gedaan).
Haha, ik was juist van plan niet te snel te praten, anders is het weer van 'het komt niet duidelijk over'.
Maar het zal ook wel goedkomen, voor mij is inderdaad verder alles afgerond dus meestal is het dan een soort formaliteit. Die ik natuurlijk ook voldoende af moet ronden maar oke...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |