op de 2e foto staat hij met een telefoon, ik dacht alle contac met de buiten wereld verboden wasquote:Op woensdag 20 juni 2007 11:12 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
http://www.kingjaap.nl/foto/ de foto's van Jensen zijn echt grappig!
Als ik Cora was, zou ik dus absoluut niet op zijn uitnodiging ingaan. Net als de zus van Huub die zo schijnheilig door die rat werd uitgenodigd nadat ze eerst flink door het slijk werd gehaald.quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:18 schreef koejoeloek het volgende:
Gesprek tussen Brian, Jaap en Huub
Brian heeft cora uitgenodigd, als ik eht goed begrijp
Eine Villa, eine Million und eine Gruppe von Idioten.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:06 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Eine Villa, eine Million eine gruppe Idioten
Zoiets als dan al
Uit wat voor gmeenschap komt die tante? Is vreemdgaan normaal bij yoga aanhangers?quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:07 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Yoga lerares zou daten met een man...ging niet door
Herma zegt: Goh jammer, yoga lerares zegt: ja maar hij woont toch bij zijn vriendin, beetje moeilijk
Stijn is de producent of hoofdredacteur...geloof ik.quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:28 schreef Pavement het volgende:
huub zegt, brian heeft eerder tegen hem gelogen, soca boy condoom. Hij is zn krediet bij hem kwijt.
wie is hij stein ?
maar ze heb wel dikke tietequote:Op woensdag 20 juni 2007 11:27 schreef FdW het volgende:
[..]
Uit wat voor gmeenschap komt die tante? Is vreemdgaan normaal bij yoga aanhangers?
ik zou dat ook niet doenquote:Op woensdag 20 juni 2007 11:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als ik Cora was, zou ik dus absoluut niet op zijn uitnodiging ingaan. Net als de zus van Huub die zo schijnheilig door die rat werd uitgenodigd nadat ze eerst flink door het slijk werd gehaald.
Uit wat voor milieu komt dat gore wijf???quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:29 schreef Kinga het volgende:
Jaaaa hoor. Nancy heeft ook van zulke vriendjes.
wedden dat hij dit vanbinnen heerlijk vindquote:Op woensdag 20 juni 2007 11:33 schreef Kinga het volgende:
Cora is dus afgevoerd door de politie.
Zou het echt?quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:33 schreef Kinga het volgende:
Cora is dus afgevoerd door de politie.
Alleen jammer dat de redactie te laf is om Brian in beeld te brengen zoals hij werkelijk is.quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:36 schreef riri het volgende:
Nou nou Brian...we hebben net gehoord wat Jaap van Lieke vond...hij vond haar een toppertje in het gesprek met Nancy en vond haar heel goed in dat gesprek....nu verteld Brian tegen zijn meelopertjes wat hij van Lieke vindt.....blijf maar mooi vinden Brian...de kijkers weten wel beter
Dat is ook zo. Het is ook het meest asociale walgelijk groepje wat er is.quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:38 schreef BarryK het volgende:
Amanda zegt dan BAN veel hechtere groep is...
ja die keurt alles af...heel goed...maar niet tegen getinte mensen FIJN de RLSquote:Op woensdag 20 juni 2007 11:40 schreef Kinga het volgende:
Is die Nancy nou nog GOED?!
Ze vraagt zich af hoe mensen zo op kunnen gaan in een programma, arme Cora... Vind je het gek... je hebt van die gekken.
Daar heeft ze het voor haar eigen gemak niet over...quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:41 schreef Clank het volgende:
Yogatut: Dat mensen Cora gaan lastig vallen.. waar zit je verstand??
Ja.. waar zit je verstand als je moedwillig en met kwade bedoelingen een adres over de streams blért.
maar zoals Brian en nancy zeggen; dat is nou al gebeurd, je moet niet terug kijken naar het probleem maar je concentreren op de oplossing.quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:41 schreef Clank het volgende:
Yogatut: Dat mensen Cora gaan lastig vallen.. waar zit je verstand??
Ja.. waar zit je verstand als je moedwillig en met kwade bedoelingen een adres over de streams blért.
Ik zie maar één oplossing en dat is dat ze eruit moeten. Zij zijn de mensen die het niet binnen de poort kunnen houden.quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:42 schreef 2live het volgende:
[..]
maar zoals Brian en nancy zeggen; dat is nou al gebeurd, je moet niet terug kijken naar het probleem maar je concentreren op de oplossing.Handig he?
volg je het ook een beetje?quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:45 schreef PumaStreamer het volgende:
Wat is er mis met Cora afzeiken. Die dikke snol, die geeft geen moer om Japio...media hoer
quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:45 schreef PumaStreamer het volgende:
Wat is er mis met Cora afzeiken. Die dikke snol, die geeft geen moer om Japio...media hoer
dan zeg je toch gewoon sorryquote:Op woensdag 20 juni 2007 11:46 schreef Kinga het volgende:
Dat is dreigement nummer 452 vandaag... deze keer van Amanda... "hij moet maar oppassen met als ie wat tegen mij wil doen, zijn vriendin zit nog thuis"
Ga jij maar even terug in je hok!quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:45 schreef PumaStreamer het volgende:
Ik ben benieuwd. Zou mij niets verbazen als ze, net als Amanda na haar optreden, nu hoog van de toren blaast om zichzelf te overtuigen maar dat de beelden een totaal ander plaatje laten zien.quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:44 schreef Mokum020 het volgende:
Nasty zit weer op te scheppen dat ze Jensen op zijn nummer heeft gezet..
yeah right!![]()
Officiele bedreigingen.....verwijdering uit de villa waard.quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:47 schreef pullup het volgende:
Amanda gaat dus vrolijk door met dreigen tegen Cora.
Als Jaap nog wat ernstigs tegen mij wil doen...ja hallo Cora zit toch nog wel thuis hoor.
Godverdomme het gaat gewoon door![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:47 schreef Markeerstift het volgende:
Dus als ik dat filmpje en die tekst van Taurus goed begrijp wou Brian zeggen dat:
Jaap zijn kleren terug kwamen van de stomerij en er hing een zak aan het haakje.
In die zak zitten spullen die in het pak gevonden zijn, en eruit zijn gehaald voor het stomen. Brian was nieuwsgierig naar wat er op het papier stond, en zag dat zijn eigen adres daarop stond? En die zak is nooit meer terug gezien, want Jaap heeft nog nooit een zak aan een hangertje gevonden.
Brian wist dat die zak was voor spullen die nog in het pak zaten voor het stomen want dat is bij Huub ook al een keer geweest. Heb ik het zo goed vertaald?
Wel bedreigingen naar de persoon die je een vieze dikke mediahoer noemt hoor.quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:48 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Officiele bedreigingen.....verwijdering uit de villa waard.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:48 schreef Gert het volgende:
Ik ben er nog niet van overtuigd dat Jaap toestemming zal krijgen van de febo om Brian weg te terroriseren.
Brian is al zó vaak in bescherming genomen, dat zal nu ook wel weer gebeuren.
Cora moet Brians uitnodiging beantwoorden met een mooie envelop, gevuld met diarree.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Wel bedreigingen naar de persoon die je een vieze dikke mediahoer noemt hoor.
Cora zou de perfecte tubgirl zijn!quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:48 schreef Gert het volgende:
Cora moet Brians uitnodiging beantwoorden met een mooie envelop, gevuld met diarree.
yeah rightquote:Op woensdag 20 juni 2007 11:49 schreef BarryK het volgende:
Ik denk dat Brian niet het huis vrijwillig verlaat, echter zal hij het huis denk ik wel snel moeten verlaten wegens agressie oid.
Dat laatste sowiezo niet (blijkt maar weer uit de "vele sancties" van gister)quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:49 schreef BarryK het volgende:
Ik denk dat Brian niet het huis vrijwillig verlaat, echter zal hij het huis denk ik wel snel moeten verlaten wegens agressie oid.
Ja, om een nachtje in een hotel te overnachten en weer helemaal opgepept terug te komen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:49 schreef BarryK het volgende:
Jah dat weet ik. media hoer of niet...zoals lieke ook bv...officiele bedreigingen gaan boven alles te ver. want daar heeft talpa geen invloed op. Ik raad Talpa dan ook aan maatregelingen te nemen. Want als er echt ongelukken gebeuren, breekt de godpleuris uit. Logisch. Ze zijn zo net van die gevangenis kneuzen die vanuit de bak nog iemand kunnen laten killen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Wel bedreigingen naar de persoon die je een vieze dikke mediahoer noemt hoor.
Een envelop met een brief van haar advocaat met de aankondiging dat er maatregelen tegen hem genomen worden is gepaster.quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:48 schreef Gert het volgende:
Ik ben er nog niet van overtuigd dat Jaap toestemming zal krijgen van de febo om Brian weg te terroriseren.
Brian is al zó vaak in bescherming genomen, dat zal nu ook wel weer gebeuren.
Brian daagt de anderen uit om juist die les komen te verstoren.. en zegt tegen Lieke dat ze dat goed moet onthouden.quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:51 schreef Mokum020 het volgende:
Amanda haalt nu Hans Nijman er ook al bij...
het wordt steeds beterquote:Op woensdag 20 juni 2007 11:52 schreef FdW het volgende:
[..]
Een envelop met een brief van haar advocaat met de aankondiging dat er maatregelen tegen hem genomen worden is gepaster.
diezelfde nancy zei anders net wel tegen Jaap ; jij moet ook nog naar buiten he.....ik heb ook familiequote:Op woensdag 20 juni 2007 11:53 schreef Gert het volgende:
ONGELOOFLIJK!!!!!!
Nancy houdt weer een verhaaltje dat er geen vrienden en familie bij het spel betrokken mogen worden, en dat mensen dat moeten begrijpen.
BAN beaamt dat van harte.
Wat is dit godverdomme voor omgekeerde wereld?![]()
Het is die gore schoft van een Brian die dit allemaal in gang heeft gezet!
Zei ze dat.: Ontslag...Ik bied mijzelf aan als bodyguard.quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:54 schreef 2live het volgende:
[..]
diezelfde nancy zei anders net wel tegen Jaap ; jij moet ook nog naar buiten he.....ik heb ook familie
ze zijn bang voor de terror van Jaapquote:Op woensdag 20 juni 2007 11:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vind dat dat personeel daar wel op de hand is van Natasia en Brian. Beetje erg vreemd gezien de feiten van afgelopen nacht.
Het lijkt me onwaarschijnlijk dat na alles wat eerder is gebeurd ( Huub gekneusde rib ) en wat zich de laatste 24 uur heeft afgespeeld, dat de Febo Hans Hondekop nog binnenlaat.quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:52 schreef Clank het volgende:
[..]
Brian daagt de anderen uit om juist die les komen te verstoren.. en zegt tegen Lieke dat ze dat goed moet onthouden.
Keep on dreamin'.quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:57 schreef FdW het volgende:
Het lijkt me onwaarschijnlijk dat na alles wat eerder is gebeurd ( Huub gekneusde rib ) en wat zich de laatste 24 uur heeft afgespeeld, dat de Febo Hans Hondekop nog binnenlaat.
Als 10 verstandig is gaat LLLocoyote er vandaag al uit.....
Perfect! Je moet tolk worden!quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:47 schreef Markeerstift het volgende:
Dus als ik dat filmpje en die tekst van Taurus goed begrijp wou Brian zeggen dat:
Jaap zijn kleren terug kwamen van de stomerij en er hing een zak aan het haakje.
In die zak zitten spullen die in het pak gevonden zijn, en eruit zijn gehaald voor het stomen. Brian was nieuwsgierig naar wat er op het papier stond, en zag dat zijn eigen adres daarop stond? En die zak is nooit meer terug gezien, want Jaap heeft nog nooit een zak aan een hangertje gevonden.
Brian wist dat die zak was voor spullen die nog in het pak zaten voor het stomen want dat is bij Huub ook al een keer geweest. Heb ik het zo goed vertaald?
En die gore Nancy, Amanda en Tasja doen er graag aan mee!quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:53 schreef Gert het volgende:
ONGELOOFLIJK!!!!!!
Nancy houdt weer een verhaaltje dat er geen vrienden en familie bij het spel betrokken mogen worden, en dat mensen dat moeten begrijpen.
BAN beaamt dat van harte.
Wat is dit godverdomme voor omgekeerde wereld?![]()
Het is die gore schoft van een Brian die dit allemaal in gang heeft gezet!
Ja.quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:54 schreef 2live het volgende:
[..]
diezelfde nancy zei anders net wel tegen Jaap ; jij moet ook nog naar buiten he.....ik heb ook familie
IDIOT!!!!quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:45 schreef PumaStreamer het volgende:
Ccquote:
Personeel wordt altijd gebriefd en bijgepraat door de redactie hè, voordat ze het huis betreden.quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vind dat dat personeel daar wel op de hand is van Natasia en Brian. Beetje erg vreemd gezien de feiten van afgelopen nacht.
Dat mental image levert me toch geen ban op, hè?quote:
Dit is absoluut onacceptabel voor het fatsoenlijke RTL.quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:57 schreef koejoeloek het volgende:
Zou rtl dit zooitje ongeregeld nog willen overnemen? Het staat wel voor mooie tv, maar een dikke escalatie als mensen naar buiten komen gaat zeker wel gebeuren volgens mij.
Ik wacht wel op de eerste paintquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat mental image levert me toch geen ban op, hè?
![]()
tis onvoorstelbaar waar die penose mee bezig is..gaat maar door die maffiabedreigingenquote:Op woensdag 20 juni 2007 11:46 schreef Kinga het volgende:
Dat is dreigement nummer 452 vandaag... deze keer van Amanda... "hij moet maar oppassen met als ie wat tegen mij wil doen, zijn vriendin zit nog thuis"
Misschien kan jij het je niet herrineren, maar toen cora de eerste keer de kooi instapte zei ze tegen jaap ik citeer: Goh wat leuk je eindelijk is te ontmoeten in de kooi..ze hadden elkaar nooit eerder ontmoet. Ze kennen elkaar amper en willen dan trouwen..laat me niet lachen...tis gewoon een media hoer..en een lelijkerd ook. Opgezet spel. meer niet.quote:
Ik ben ook niet Cora's grootste fan..totaal niet..maar ik vind wat Brian deed walgelijk. Al had hij het adres van Palma geroepen dan had ik dat ook walgeljik gevonden. Of als Huub het adres van Hetty had geroepen dan was ik ook klaar geweest met Huub.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:06 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Misschien kan jij het je niet herrineren, maar toen cora de eerste keer de kooi instapte zei ze tegen jaap ik citeer: Goh wat leuk je eindelijk is te ontmoeten in de kooi..ze hadden elkaar nooit eerder ontmoet. Ze kennen elkaar amper en willen dan trouwen..laat me niet lachen...tis gewoon een media hoer..en een lelijkerd ook. Opgezet spel. meer niet.
Beledigen van mensen die niet in het spel zitten is van het niveau BAN.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:06 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Misschien kan jij het je niet herrineren, maar toen cora de eerste keer de kooi instapte zei ze tegen jaap ik citeer: Goh wat leuk je eindelijk is te ontmoeten in de kooi..ze hadden elkaar nooit eerder ontmoet. Ze kennen elkaar amper en willen dan trouwen..laat me niet lachen...tis gewoon een media hoer..en een lelijkerd ook. Opgezet spel. meer niet.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:12 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Cora komt toch vaak genoeg naar de villa...ze is volop betrokken bij het spel. Enik ga buiten spelen als jij buitenspeeld..kan ik op je schijten.
Dat is Natasia nu ook van B & A hoorquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:13 schreef Gert het volgende:
Hoewel Natasia het weer heel irritant brengt, heeft ze wel een punt. Lieke is een soort echoput van Huub.
Ach de redactie heeft overduidelijk geen klote!quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:12 schreef FdW het volgende:
Hondekop, Nancy en Carloser zouden geband moeten worden.
Het BAN tuig voelt zich sterk door deze back up en wordt steeds gekker en gevaarlijker.
Ook zo'n BAN redenatie.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:12 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Cora komt toch vaak genoeg naar de villa...ze is volop betrokken bij het spel. Enik ga buiten spelen als jij buitenspeeld. gaan we gezellig samen spelen.. Je bent zowiezo een loser als je met dit weer de hele dag binnen blijft om die stakkers online te zien
Wie kan hier chocola van maken?quote:Er heerst onbegrip bij alle Miljonairs over de situatie met Cora. Niemand begrijpt dat het zover heeft kunnen komen. "Ik begrijp niet waarom Brian zijn punten opoffert voor Jaap. De terror gaat toch door, ik zou het echt nooit doen", zegt de Surinaamse moeder tegen hem. Brian verdedigt zich: “Ik doe het voor mezelf, het is nooit mijn intentie geweest om de buitenwereld aan te vallen." Alles voor een goed gevoel!
Terwijl je maar 1 reden hoeft te geven; We zitten in een spel, dus wil ik hem naar huis hebben.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:18 schreef Gert het volgende:
Volgens Natasia heeft Lieke geen eigen mening.
Natasia: "Wat heeft Erik jou aangedaan, dat jij zó erg meedoet met het treiteren van Erik?"
Lieke komt er niet helemaal uit met haar antwoord, en noemt een paar kleine dingetjes.
Brian gebruikt CP's om Cora uit te nodigen...quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wie kan hier chocola van maken?
(Bron = Tien uiteraard)
Er zijn zoveel concrete redenen waarom Lieke het gedrag van Eric spuugzat is.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:21 schreef 2live het volgende:
[..]
Terwijl je maar 1 reden hoeft te geven; We zitten in een spel, dus wil ik hem naar huis hebben.
Schrijft WB soms zelf deze stukjes? Het is wel zijn taalgebruik.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wie kan hier chocola van maken?
(Bron = Tien uiteraard)
Netty of Kenneth misschien?quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Schrijft WB soms zelf deze stukjes? Het is wel zijn taalgebruik.![]()
Dat weet je omdat je streamt, maar als je de streams niet volgt snap je hier toch niks van.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:23 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Brian gebruikt CP's om Cora uit te nodigen...![]()
Doofpot, achterklap, angst wat het ook is maar het haalt de uitzending niet (niet de waarheid iig).quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:24 schreef noekje het volgende:
Ik ben benieuwd of dit uitgezonden gaat worden of dat de redactie het wéér niet relevant vindt.
De incapabele scripteasers van de Febo zullen alles uit de kast halen om deze kwestie te verdoezelen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:24 schreef noekje het volgende:
Ik ben benieuwd of dit uitgezonden gaat worden of dat de redactie het wéér niet relevant vindt.
Dit bericht komt natuurlijk niet out of the blue. Er is al meer op de site verschenen over de perikelen rond het noemen van het adres.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat weet je omdat je streamt, maar als je de streams niet volgt snap je hier toch niks van.
Everyday I love you more van een of andere charmezanger...quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:24 schreef Haunter het volgende:
Welk nummer speelde hij net? (Melodie komt me heel bekend voor)
(Niet Eric Satie)
Het ging meer om het taalgebruik en de onlogische inhoud.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit bericht komt natuurlijk niet out of the blue. Er is al meer op de site verschenen over de perikelen rond het noemen van het adres.
Racoonquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:29 schreef demins het volgende:
[..]
Everyday I love you more van een of andere charmezanger...
tuuulijk niet... Tillyquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:29 schreef Clank het volgende:
Tilly reageert niet op de tirade van Amanda en Natasia over Lieke.
Ben benieuwd hoe lang Tilly het nog volhoudt tussen dat tuig.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:29 schreef Clank het volgende:
Tilly reageert niet op de tirade van Amanda en Natasia over Lieke.
Primair is Tilly een heel stuk beschaafder en verstandiger dan Tas en Del.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:31 schreef Desii het volgende:
[..]
tuuulijk niet... Tillyis voor Huub en Lieke
Er staat ook een loungeversie op een CD van Cafe Del Mar, maar ik weet niet of je dat bedoelt.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:24 schreef Haunter het volgende:
Welk nummer speelde hij net? (Melodie komt me heel bekend voor)
(Niet Eric Satie)
Brian: 'Amanda: ga met Huub zoenen.'quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:27 schreef beequeen het volgende:
Amanda over Lieke: Ze is echt zo'n chick die alles doet wat haar vriend zegt.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Brian: 'Amanda: ga met Huub zoenen.'
Amanda: 'Okay.'
Brian: 'Amanda, stel je anus voor me open.'
Amanda: 'Okay'
Brian: 'Amanda, drink niet meer zoveel.'
Amanda: 'Okay'.
Brian: 'Amanda, spring!'
Amanda: Hoe hoog?'
Zit ik voor niks te wachten?quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:38 schreef avonne het volgende:
Dus er komt geen terror meer van Jaap naar Brian?
Als Jaap het hierbij laat kan ie beter naar huis gaan.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:38 schreef avonne het volgende:
Dus datte.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Brian: 'Amanda: ga met Huub zoenen.'
Amanda: 'Okay.'
Brian: 'Amanda, stel je anus voor me open.'
Amanda: 'Okay'
Brian: 'Amanda, drink niet meer zoveel.'
Amanda: 'Okay'.
Brian: 'Amanda, spring!'
Amanda: Hoe hoog?'
Kom eens met wat leuke ideeen voor terror acties....quote:
Nee, daar heeft de Febo al een stokje voor gestoken.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:38 schreef avonne het volgende:
Jaap zit in de mangel bij de Febo.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:39 schreef FdW het volgende:
[..]
Als Jaap het hierbij laat kan ie beter naar huis gaan.
Als Jaap dat accepteert is ie geen knip voor de neus waard, en is het laatste procentje geloof in een spel met gelijke kansen weg.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:41 schreef schatje het volgende:
[..]
Nee, daar heeft de Febo al een stokje voor gestoken.
jaap zei vanmorgen dat nadat Cora is geweest hij gewoon los gaat op Brian, hij zei; dan speel ik gewoon het spel.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:38 schreef avonne het volgende:
Wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:41 schreef schatje het volgende:
[..]
Helemaal geen terror meer? Of voorlopig niet?quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:41 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat heb jij dus nog wel? Ik allang niet meer.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:42 schreef FdW het volgende:
[..]
Als Jaap dat accepteert is ie geen knip voor de neus waard, en is het laatste procentje geloof in een spel met gelijke kansen weg.
hmquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:43 schreef 2live het volgende:
[..]
jaap zei vanmorgen dat nadat Cora is geweest hij gewoon los gaat op Brian, hij zei; dan speel ik gewoon het spel.
Dat procentje kun je wel laten schieten hoor.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:42 schreef FdW het volgende:
[..]
Als Jaap dat accepteert is ie geen knip voor de neus waard, en is het laatste procentje geloof in een spel met gelijke kansen weg.
Desondanks kon Brian no-way meedoen aan een yogales.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Jaap zit in de mangel bij de Febo.
Hij wilde gisteren al de totale oorlog beginnen tegen Brian, maar dit werd verboden.
Jij hebt duidelijk de yogales gemist, en het douchen van brian.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat procentje kun je wel laten schieten hoor.
Hoeveel duidelijker wil je het hebben dan?
Iédereen weet dat Jaap los wilde tegen Brian, meteen gisteravond al.
Waarom denk je dat er tot nu toe niets is gebeurd?
Beauty-terror op Amanda en Natas (ik zeg maar één ding: haren, haren en nog eens haren! Maar vul het zelf verder in: kleren, nagels, make-up...). Dat trekken ze binnen één dag niet meer! Brian plaatst zichzelf dan wel buiten de kooi, daar heb je geen kind aan...quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:41 schreef FdW het volgende:
[..]
Kom eens met wat leuke ideeen voor terror acties....![]()
Jaap zegt bij elke actieplan "als het mag" of als hij iets wil gaanuitvoeren "als het niet mag moet je nu bellen"quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:42 schreef FdW het volgende:
[..]
Dat heeft Lieke al gedaan, haarspullen verstoppen. De volgende dag moest alles terug, rara, hoe kan dat?quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:47 schreef demins het volgende:
[..]
Beauty-terror op Amanda en Natas (ik zeg maar één ding: haren, haren en nog eens haren! Maar vul het zelf verder in: kleren, nagels, make-up...). Dat trekken ze binnen één dag niet meer! Brian plaatst zichzelf dan wel buiten de kooi, daar heb je geen kind aan...
Het is misschien wel zwak maar hij houdt zich iig aan de wet. Dat zegt hij ook altijd. Hij doet het mits het juridisch toegestaan is. Dat pleit eigenlijk wel voor hem ipv te vervallen in dreigementen dat er een bom onder een auto komt of dat er iets gaat gebeuren bij een bungalowpark van je geliefde.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:47 schreef avonne het volgende:
[..]
Jaap zegt bij elke actieplan "als het mag" of als hij iets wil gaanuitvoeren "als het niet mag moet je nu bellen"
Hoe duidelijker wil je het hebben?
O ja da's waar ook.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:46 schreef BarryK het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk de yogales gemist, en het douchen van brian.
Ik had al zo'n vermoeden. Ik denk dat ze bang zijn dat Brian helemaal doorflipt.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:47 schreef akveor het volgende:
Al met al de streamers zitten weer aan de streams gekluistert. Maar volgens mij zijn we weer blij gemaakt met een dooie mus. Het zal met een sisser aflopen...
OK. Waardevolle bijdrage.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:47 schreef demins het volgende:
[..]
Beauty-terror op Amanda en Natas (ik zeg maar één ding: haren, haren en nog eens haren! Maar vul het zelf verder in: kleren, nagels, make-up...). Dat trekken ze binnen één dag niet meer! Brian plaatst zichzelf dan wel buiten de kooi, daar heb je geen kind aan...
huis in Belgie, huis in Spanje, ander huis in Amsterdamquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:50 schreef noekje het volgende:
Amanda weet het adres van haar moeder niet.
Er zijn voldoende mogelijkheden om het BAN tuig te terroriseren binnen de regels van de wet.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Het is misschien wel zwak maar hij houdt zich iig aan de wet. Dat zegt hij ook altijd. Hij doet het mits het juridisch toegestaan is. Dat pleit eigenlijk wel voor hem ipv te vervallen in dreigementen dat er een bom onder een auto komt of dat er iets gaat gebeuren bij een bungalowpark van je geliefde.
En toen kwam er een van achter opgelegde wapenstilstand van 48 uur. Waarbinnen Amanda, Natasia, Brian en Eric het verbale geweld non stop doorzetten.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:49 schreef beequeen het volgende:
Dat heeft Lieke al gedaan, haarspullen verstoppen. De volgende dag moest alles terug, rara, hoe kan dat?
Geef me het nummer maar even! En doe de adressen van Brian en zijn familie er meteen ook even bij, dan heb ik alles compleet...quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:51 schreef FdW het volgende:
[..]
OK. Waardevolle bijdrage.![]()
SMS je het even aan Jaap?![]()
Dat zal VOL verhinderen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:47 schreef akveor het volgende:
Al met al de streamers zitten weer aan de streams gekluistert. Maar volgens mij zijn we weer blij gemaakt met een dooie mus. Het zal met een sisser aflopen...
Febo wil alleen maar terror als het hun uitkomt.... Ik geloof nooit dat ze zullen toelaten dat Brian weggaat. Het risico is idd te groot dat ie doorflipt. Als ze toch iets willen doen gooi er dan een paar stemmingen in die echt voor Brian zijn maar natuurlijk niet zal krijgen. 48 uur naar de Antillen etc... eindelijk z'n tennisbaan...quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:50 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden. Ik denk dat ze bang zijn dat Brian helemaal doorflipt.
zeker, het bewijst ook dat Jaap niet echt gek is.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Het is misschien wel zwak maar hij houdt zich iig aan de wet. Dat zegt hij ook altijd. Hij doet het mits het juridisch toegestaan is. Dat pleit eigenlijk wel voor hem ipv te vervallen in dreigementen dat er een bom onder een auto komt of dat er iets gaat gebeuren bij een bungalowpark van je geliefde.
Amanda komt uit een warm nestquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:52 schreef 2live het volgende:
[..]
huis in Belgie, huis in Spanje, ander huis in Amsterdam![]()
Of dat ze zelf bedreigd wordenquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:50 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden. Ik denk dat ze bang zijn dat Brian helemaal doorflipt.
Zo'n zwarte band pijpen geeft haar wel het juiste lage allooi.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:57 schreef 2live het volgende:
amanda wil permanent make up op haar lippen, een teint donkerder dan haar eigen lippen en op haar ogen.
Precies en dat is een verschil tussen Huub en Jaap. Jaap is een lafbek en durft alleen met toestemming. Gisteren was ie kwaad en zou ie op z'n best geweest zijn. Nu is het allemaal gemaakt.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:53 schreef FdW het volgende:
[..]
Er zijn voldoende mogelijkheden om het BAN tuig te terroriseren binnen de regels van de wet.
En de Febo wet? Fuck it!![]()
ik begreep dat ze dat zelf had besloten, en dat ze er nog over moest bellen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:57 schreef beequeen het volgende:
Natasja mag een beugelbh aan van Dr. Laban en vanavond weer haar corsetje.
Opgeblazen...quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:58 schreef beequeen het volgende:
Til: Natasja heeft hele mooie tieten, past goed bij haar lichaam.![]()
Ik krijg er gelijk 'beelden' bij.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:01 schreef beequeen het volgende:
Als Amanda iets lekker vindt heeft ze een hele hoge pijngrens.
en de baby leeft nog?quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:00 schreef beequeen het volgende:
Een vriendin van Amanda was helemaal doorgeknipt tijdens de bevalling.![]()
Dit gaat toch niet over.....quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:01 schreef beequeen het volgende:
Als Amanda iets lekker vindt heeft ze een hele hoge pijngrens.
Die doelstelling van haar verblijf in de gouden kooi had ik nog niet gehoord.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:03 schreef 2live het volgende:
natas wil de namen van haar kinderen in het hebreeuws op haar polsen.
Dat betekent dat loco toch niet zo'n grote heeft, want ze kreunt nooit.quote:
Ze heeft besloten Joods te worden natuurlijk want dan kan ze de Joodse gemeenschap ook op Huub afsturen als Huub haar nog een keer aanpakt. Zo krijgt Huub de hele mensheid achter zich aan.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:03 schreef 2live het volgende:
natas wil de namen van haar kinderen in het hebreeuws op haar polsen.
Dat vertelt het verhaal niet.quote:
Dat betekent eerder dat ze het niet lekker vindt!quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:04 schreef FdW het volgende:
[..]
Dat betekent dat loco toch niet zo'n grote heeft, want ze kreunt nooit.![]()
Moslims zijn idd niet genoeg voor haar. Of Antillianen, Surinamers en ga maar door.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Ze heeft besloten Joods te worden natuurlijk want dan kan ze de Joodse gemeenschap ook op Huub afsturen als Huub haar nog een keer aanpakt. Zo krijgt Huub de hele mensheid achter zich aan.
Huub zijn opa was zelf Joodsquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Ze heeft besloten Joods te worden natuurlijk want dan kan ze de Joodse gemeenschap ook op Huub afsturen als Huub haar nog een keer aanpakt. Zo krijgt Huub de hele mensheid achter zich aan.
Oh nou, daar heb je het al. Zo krijgt ze zelfs Huub z'n familie al tegen Huub. Wat een snood plan zeg van Natasia.quote:
Zou die lul niet eens lekkere pijn kunnen bewerkstelligenquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:05 schreef demins het volgende:
[..]
Dat betekent eerder dat ze het niet lekker vindt!![]()
Voorlopig lijkt het de 5-uur-show gegoten in een nagelverzorgingsprogramma...quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:08 schreef FdW het volgende:
De terror, intimidatie en dreig show.![]()
Binnenkort niet bij RTL![]()
Katherine Keyl is vrij op het ogenblik...quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:09 schreef demins het volgende:
[..]
Voorlopig lijkt het de 5-uur-show gegoten in een nagelverzorgingsprogramma...![]()
Oh god..... het rolladebroekje is weer uit de kast getrokken.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:12 schreef jacqjacq het volgende:
palma lijkt wel steeds slanker te worden, oh nee, natas en amanda worden steeds dikker.
leuk zwangerschapsbloesje heeft natas aan en het kleedt zo leuk af op die witte broek maatje 36
quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh god..... het rolladebroekje is weer uit de kast getrokken.![]()
Sorryquote:
Ik las de waarschuwing te laat! Misschien moet je die op Natasja's reet laten tatoeëren... Desnoods in Hebreeuws!quote:
en nadat je een week ziek bent geweest ineens borsten had.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:17 schreef noekje het volgende:
Palma: ik ken ook jongetjes die bij jou op school hebben gezeten die zeggen dat jij eerst plat was.
Amanda: dat zegt Jaap
Palma: nee hoor
Brian en Amanda maandag in de Coen & Sander showquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:17 schreef Markeerstift het volgende:
Ik hoorde gister op de radio, dat Amanda en Brian op bezoek zouden komen. Bij de Coen en Sandershow. Iemand een idee wanneer dat dat is ?
quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:18 schreef demins het volgende:
[..]
Ik las de waarschuwing te laat! Misschien moet je die op Natasja's reet laten tatoeëren... Desnoods in Hebreeuws!
in Amanda's beleving is dat iets anders als zelfmoordquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:19 schreef mootie het volgende:
Amanda: mn vader heeft zichzelf vermoord. Ze doet nu heel geirriteerd, jee wat lullen mensen toch! Maar ze heeft het zelf verteld....
Was het niet meer een familietraditie?quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:20 schreef 2live het volgende:
[..]
in Amanda's beleving is dat iets anders als zelfmoord![]()
juistquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:21 schreef demins het volgende:
[..]
Was het niet meer een familietraditie?
Haar bijnaam in Almere schijnt mevrouw wijdbeens te zijn.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:21 schreef Gigageil het volgende:
Natasia der linker been is een X-been.....![]()
En, Natasia is een rare !
Kromme poten, slappe tieten, rare hare !![]()
Vandaar MUTE hier.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:22 schreef 2live het volgende:
Het is weer de grote BAN show vandaag
Met Elli van de soa boys en Do?quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:21 schreef noekje het volgende:
Jaap en Palma bij Jensen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Brian is altijd wel een target geweest dus waarom hij het nu brengt als een nieuwtje is mij een raadsel.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:24 schreef Haunter het volgende:
Zit Brian dat te verzinnen? Dat Eric hem gewaarschuwd had dat hij de volgende zou zijn die weggeterroriseerd gaat worden...
Eric bedoelde toneelhaak...quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:25 schreef noekje het volgende:
[..]
Brian is altijd wel een target geweest dus waarom hij het nu brengt als een nieuwtje is mij een raadsel.
Cora gaat daar hopelijk niet op in.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:27 schreef Desii het volgende:
Werkelijk waar.... terror gaaat dus niet door
Brian nodigt Cora uit en Japio is weer blij(dit is zo makkelijk)
Cora lijkt mij wel een taai wijf, dus ik denk dat Brian er bij haar niet makkelijk vanaf komt.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:29 schreef FdW het volgende:
[..]
Cora gaat daar hopelijk niet op in.
Het is ook het adres van haar ouders...
Cora smokkelt makkelijk een pistool binnen tussen haar cup HH elementen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:31 schreef 2live het volgende:
[..]
Cora lijkt mij wel een taai wijf, dus ik denk dat Brian er bij haar niet makkelijk vanaf komt.
Ik kan er ook echt niet over uit. Cora is zo aardig voor hem geweest. Bracht voor hem zelfs een cadeau mee en dan flikt die zoiets. Zo smerig! Wat is de overtreffende trap van smerig, vies en vuil? Dat is Brian nl.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:31 schreef 2live het volgende:
[..]
Cora lijkt mij wel een taai wijf, dus ik denk dat Brian er bij haar niet makkelijk vanaf komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |