ja die keurt alles af...heel goed...maar niet tegen getinte mensen FIJN de RLSquote:Op woensdag 20 juni 2007 11:40 schreef Kinga het volgende:
Is die Nancy nou nog GOED?!
Ze vraagt zich af hoe mensen zo op kunnen gaan in een programma, arme Cora... Vind je het gek... je hebt van die gekken.
Daar heeft ze het voor haar eigen gemak niet over...quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:41 schreef Clank het volgende:
Yogatut: Dat mensen Cora gaan lastig vallen.. waar zit je verstand??
Ja.. waar zit je verstand als je moedwillig en met kwade bedoelingen een adres over de streams blért.
maar zoals Brian en nancy zeggen; dat is nou al gebeurd, je moet niet terug kijken naar het probleem maar je concentreren op de oplossing.quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:41 schreef Clank het volgende:
Yogatut: Dat mensen Cora gaan lastig vallen.. waar zit je verstand??
Ja.. waar zit je verstand als je moedwillig en met kwade bedoelingen een adres over de streams blért.
Ik zie maar één oplossing en dat is dat ze eruit moeten. Zij zijn de mensen die het niet binnen de poort kunnen houden.quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:42 schreef 2live het volgende:
[..]
maar zoals Brian en nancy zeggen; dat is nou al gebeurd, je moet niet terug kijken naar het probleem maar je concentreren op de oplossing.Handig he?
volg je het ook een beetje?quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:45 schreef PumaStreamer het volgende:
Wat is er mis met Cora afzeiken. Die dikke snol, die geeft geen moer om Japio...media hoer
quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:45 schreef PumaStreamer het volgende:
Wat is er mis met Cora afzeiken. Die dikke snol, die geeft geen moer om Japio...media hoer
dan zeg je toch gewoon sorryquote:Op woensdag 20 juni 2007 11:46 schreef Kinga het volgende:
Dat is dreigement nummer 452 vandaag... deze keer van Amanda... "hij moet maar oppassen met als ie wat tegen mij wil doen, zijn vriendin zit nog thuis"
Ga jij maar even terug in je hok!quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:45 schreef PumaStreamer het volgende:
Ik ben benieuwd. Zou mij niets verbazen als ze, net als Amanda na haar optreden, nu hoog van de toren blaast om zichzelf te overtuigen maar dat de beelden een totaal ander plaatje laten zien.quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:44 schreef Mokum020 het volgende:
Nasty zit weer op te scheppen dat ze Jensen op zijn nummer heeft gezet..
yeah right!![]()
Officiele bedreigingen.....verwijdering uit de villa waard.quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:47 schreef pullup het volgende:
Amanda gaat dus vrolijk door met dreigen tegen Cora.
Als Jaap nog wat ernstigs tegen mij wil doen...ja hallo Cora zit toch nog wel thuis hoor.
Godverdomme het gaat gewoon door![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:47 schreef Markeerstift het volgende:
Dus als ik dat filmpje en die tekst van Taurus goed begrijp wou Brian zeggen dat:
Jaap zijn kleren terug kwamen van de stomerij en er hing een zak aan het haakje.
In die zak zitten spullen die in het pak gevonden zijn, en eruit zijn gehaald voor het stomen. Brian was nieuwsgierig naar wat er op het papier stond, en zag dat zijn eigen adres daarop stond? En die zak is nooit meer terug gezien, want Jaap heeft nog nooit een zak aan een hangertje gevonden.
Brian wist dat die zak was voor spullen die nog in het pak zaten voor het stomen want dat is bij Huub ook al een keer geweest. Heb ik het zo goed vertaald?
Wel bedreigingen naar de persoon die je een vieze dikke mediahoer noemt hoor.quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:48 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Officiele bedreigingen.....verwijdering uit de villa waard.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:48 schreef Gert het volgende:
Ik ben er nog niet van overtuigd dat Jaap toestemming zal krijgen van de febo om Brian weg te terroriseren.
Brian is al zó vaak in bescherming genomen, dat zal nu ook wel weer gebeuren.
Cora moet Brians uitnodiging beantwoorden met een mooie envelop, gevuld met diarree.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Wel bedreigingen naar de persoon die je een vieze dikke mediahoer noemt hoor.
Cora zou de perfecte tubgirl zijn!quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:48 schreef Gert het volgende:
Cora moet Brians uitnodiging beantwoorden met een mooie envelop, gevuld met diarree.
yeah rightquote:Op woensdag 20 juni 2007 11:49 schreef BarryK het volgende:
Ik denk dat Brian niet het huis vrijwillig verlaat, echter zal hij het huis denk ik wel snel moeten verlaten wegens agressie oid.
Dat laatste sowiezo niet (blijkt maar weer uit de "vele sancties" van gister)quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:49 schreef BarryK het volgende:
Ik denk dat Brian niet het huis vrijwillig verlaat, echter zal hij het huis denk ik wel snel moeten verlaten wegens agressie oid.
Ja, om een nachtje in een hotel te overnachten en weer helemaal opgepept terug te komen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:49 schreef BarryK het volgende:
Jah dat weet ik. media hoer of niet...zoals lieke ook bv...officiele bedreigingen gaan boven alles te ver. want daar heeft talpa geen invloed op. Ik raad Talpa dan ook aan maatregelingen te nemen. Want als er echt ongelukken gebeuren, breekt de godpleuris uit. Logisch. Ze zijn zo net van die gevangenis kneuzen die vanuit de bak nog iemand kunnen laten killen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Wel bedreigingen naar de persoon die je een vieze dikke mediahoer noemt hoor.
Een envelop met een brief van haar advocaat met de aankondiging dat er maatregelen tegen hem genomen worden is gepaster.quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:48 schreef Gert het volgende:
Ik ben er nog niet van overtuigd dat Jaap toestemming zal krijgen van de febo om Brian weg te terroriseren.
Brian is al zó vaak in bescherming genomen, dat zal nu ook wel weer gebeuren.
Brian daagt de anderen uit om juist die les komen te verstoren.. en zegt tegen Lieke dat ze dat goed moet onthouden.quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:51 schreef Mokum020 het volgende:
Amanda haalt nu Hans Nijman er ook al bij...
het wordt steeds beterquote:Op woensdag 20 juni 2007 11:52 schreef FdW het volgende:
[..]
Een envelop met een brief van haar advocaat met de aankondiging dat er maatregelen tegen hem genomen worden is gepaster.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |