tuuulijk niet... Tillyquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:29 schreef Clank het volgende:
Tilly reageert niet op de tirade van Amanda en Natasia over Lieke.
Ben benieuwd hoe lang Tilly het nog volhoudt tussen dat tuig.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:29 schreef Clank het volgende:
Tilly reageert niet op de tirade van Amanda en Natasia over Lieke.
Primair is Tilly een heel stuk beschaafder en verstandiger dan Tas en Del.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:31 schreef Desii het volgende:
[..]
tuuulijk niet... Tillyis voor Huub en Lieke
Er staat ook een loungeversie op een CD van Cafe Del Mar, maar ik weet niet of je dat bedoelt.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:24 schreef Haunter het volgende:
Welk nummer speelde hij net? (Melodie komt me heel bekend voor)
(Niet Eric Satie)
Brian: 'Amanda: ga met Huub zoenen.'quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:27 schreef beequeen het volgende:
Amanda over Lieke: Ze is echt zo'n chick die alles doet wat haar vriend zegt.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Brian: 'Amanda: ga met Huub zoenen.'
Amanda: 'Okay.'
Brian: 'Amanda, stel je anus voor me open.'
Amanda: 'Okay'
Brian: 'Amanda, drink niet meer zoveel.'
Amanda: 'Okay'.
Brian: 'Amanda, spring!'
Amanda: Hoe hoog?'
Zit ik voor niks te wachten?quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:38 schreef avonne het volgende:
Dus er komt geen terror meer van Jaap naar Brian?
Als Jaap het hierbij laat kan ie beter naar huis gaan.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:38 schreef avonne het volgende:
Dus datte.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Brian: 'Amanda: ga met Huub zoenen.'
Amanda: 'Okay.'
Brian: 'Amanda, stel je anus voor me open.'
Amanda: 'Okay'
Brian: 'Amanda, drink niet meer zoveel.'
Amanda: 'Okay'.
Brian: 'Amanda, spring!'
Amanda: Hoe hoog?'
Kom eens met wat leuke ideeen voor terror acties....quote:
Nee, daar heeft de Febo al een stokje voor gestoken.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:38 schreef avonne het volgende:
Jaap zit in de mangel bij de Febo.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:39 schreef FdW het volgende:
[..]
Als Jaap het hierbij laat kan ie beter naar huis gaan.
Als Jaap dat accepteert is ie geen knip voor de neus waard, en is het laatste procentje geloof in een spel met gelijke kansen weg.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:41 schreef schatje het volgende:
[..]
Nee, daar heeft de Febo al een stokje voor gestoken.
jaap zei vanmorgen dat nadat Cora is geweest hij gewoon los gaat op Brian, hij zei; dan speel ik gewoon het spel.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:38 schreef avonne het volgende:
Wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:41 schreef schatje het volgende:
[..]
Helemaal geen terror meer? Of voorlopig niet?quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:41 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat heb jij dus nog wel? Ik allang niet meer.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:42 schreef FdW het volgende:
[..]
Als Jaap dat accepteert is ie geen knip voor de neus waard, en is het laatste procentje geloof in een spel met gelijke kansen weg.
hmquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:43 schreef 2live het volgende:
[..]
jaap zei vanmorgen dat nadat Cora is geweest hij gewoon los gaat op Brian, hij zei; dan speel ik gewoon het spel.
Dat procentje kun je wel laten schieten hoor.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:42 schreef FdW het volgende:
[..]
Als Jaap dat accepteert is ie geen knip voor de neus waard, en is het laatste procentje geloof in een spel met gelijke kansen weg.
Desondanks kon Brian no-way meedoen aan een yogales.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Jaap zit in de mangel bij de Febo.
Hij wilde gisteren al de totale oorlog beginnen tegen Brian, maar dit werd verboden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |