diezelfde nancy zei anders net wel tegen Jaap ; jij moet ook nog naar buiten he.....ik heb ook familiequote:Op woensdag 20 juni 2007 11:53 schreef Gert het volgende:
ONGELOOFLIJK!!!!!!
Nancy houdt weer een verhaaltje dat er geen vrienden en familie bij het spel betrokken mogen worden, en dat mensen dat moeten begrijpen.
BAN beaamt dat van harte.
Wat is dit godverdomme voor omgekeerde wereld?![]()
Het is die gore schoft van een Brian die dit allemaal in gang heeft gezet!
Zei ze dat.: Ontslag...Ik bied mijzelf aan als bodyguard.quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:54 schreef 2live het volgende:
[..]
diezelfde nancy zei anders net wel tegen Jaap ; jij moet ook nog naar buiten he.....ik heb ook familie
ze zijn bang voor de terror van Jaapquote:Op woensdag 20 juni 2007 11:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vind dat dat personeel daar wel op de hand is van Natasia en Brian. Beetje erg vreemd gezien de feiten van afgelopen nacht.
Het lijkt me onwaarschijnlijk dat na alles wat eerder is gebeurd ( Huub gekneusde rib ) en wat zich de laatste 24 uur heeft afgespeeld, dat de Febo Hans Hondekop nog binnenlaat.quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:52 schreef Clank het volgende:
[..]
Brian daagt de anderen uit om juist die les komen te verstoren.. en zegt tegen Lieke dat ze dat goed moet onthouden.
Keep on dreamin'.quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:57 schreef FdW het volgende:
Het lijkt me onwaarschijnlijk dat na alles wat eerder is gebeurd ( Huub gekneusde rib ) en wat zich de laatste 24 uur heeft afgespeeld, dat de Febo Hans Hondekop nog binnenlaat.
Als 10 verstandig is gaat LLLocoyote er vandaag al uit.....
Perfect! Je moet tolk worden!quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:47 schreef Markeerstift het volgende:
Dus als ik dat filmpje en die tekst van Taurus goed begrijp wou Brian zeggen dat:
Jaap zijn kleren terug kwamen van de stomerij en er hing een zak aan het haakje.
In die zak zitten spullen die in het pak gevonden zijn, en eruit zijn gehaald voor het stomen. Brian was nieuwsgierig naar wat er op het papier stond, en zag dat zijn eigen adres daarop stond? En die zak is nooit meer terug gezien, want Jaap heeft nog nooit een zak aan een hangertje gevonden.
Brian wist dat die zak was voor spullen die nog in het pak zaten voor het stomen want dat is bij Huub ook al een keer geweest. Heb ik het zo goed vertaald?
En die gore Nancy, Amanda en Tasja doen er graag aan mee!quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:53 schreef Gert het volgende:
ONGELOOFLIJK!!!!!!
Nancy houdt weer een verhaaltje dat er geen vrienden en familie bij het spel betrokken mogen worden, en dat mensen dat moeten begrijpen.
BAN beaamt dat van harte.
Wat is dit godverdomme voor omgekeerde wereld?![]()
Het is die gore schoft van een Brian die dit allemaal in gang heeft gezet!
Ja.quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:54 schreef 2live het volgende:
[..]
diezelfde nancy zei anders net wel tegen Jaap ; jij moet ook nog naar buiten he.....ik heb ook familie
IDIOT!!!!quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:45 schreef PumaStreamer het volgende:
Wat is er mis met Cora afzeiken. Die dikke snol, die geeft geen moer om Japio...media hoer
Ccquote:
Personeel wordt altijd gebriefd en bijgepraat door de redactie hè, voordat ze het huis betreden.quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vind dat dat personeel daar wel op de hand is van Natasia en Brian. Beetje erg vreemd gezien de feiten van afgelopen nacht.
Dat mental image levert me toch geen ban op, hè?quote:
Dit is absoluut onacceptabel voor het fatsoenlijke RTL.quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:57 schreef koejoeloek het volgende:
Zou rtl dit zooitje ongeregeld nog willen overnemen? Het staat wel voor mooie tv, maar een dikke escalatie als mensen naar buiten komen gaat zeker wel gebeuren volgens mij.
Ik wacht wel op de eerste paintquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat mental image levert me toch geen ban op, hè?
![]()
tis onvoorstelbaar waar die penose mee bezig is..gaat maar door die maffiabedreigingenquote:Op woensdag 20 juni 2007 11:46 schreef Kinga het volgende:
Dat is dreigement nummer 452 vandaag... deze keer van Amanda... "hij moet maar oppassen met als ie wat tegen mij wil doen, zijn vriendin zit nog thuis"
Misschien kan jij het je niet herrineren, maar toen cora de eerste keer de kooi instapte zei ze tegen jaap ik citeer: Goh wat leuk je eindelijk is te ontmoeten in de kooi..ze hadden elkaar nooit eerder ontmoet. Ze kennen elkaar amper en willen dan trouwen..laat me niet lachen...tis gewoon een media hoer..en een lelijkerd ook. Opgezet spel. meer niet.quote:
Ik ben ook niet Cora's grootste fan..totaal niet..maar ik vind wat Brian deed walgelijk. Al had hij het adres van Palma geroepen dan had ik dat ook walgeljik gevonden. Of als Huub het adres van Hetty had geroepen dan was ik ook klaar geweest met Huub.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:06 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Misschien kan jij het je niet herrineren, maar toen cora de eerste keer de kooi instapte zei ze tegen jaap ik citeer: Goh wat leuk je eindelijk is te ontmoeten in de kooi..ze hadden elkaar nooit eerder ontmoet. Ze kennen elkaar amper en willen dan trouwen..laat me niet lachen...tis gewoon een media hoer..en een lelijkerd ook. Opgezet spel. meer niet.
Beledigen van mensen die niet in het spel zitten is van het niveau BAN.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:06 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Misschien kan jij het je niet herrineren, maar toen cora de eerste keer de kooi instapte zei ze tegen jaap ik citeer: Goh wat leuk je eindelijk is te ontmoeten in de kooi..ze hadden elkaar nooit eerder ontmoet. Ze kennen elkaar amper en willen dan trouwen..laat me niet lachen...tis gewoon een media hoer..en een lelijkerd ook. Opgezet spel. meer niet.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:12 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Cora komt toch vaak genoeg naar de villa...ze is volop betrokken bij het spel. Enik ga buiten spelen als jij buitenspeeld..kan ik op je schijten.
Dat is Natasia nu ook van B & A hoorquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:13 schreef Gert het volgende:
Hoewel Natasia het weer heel irritant brengt, heeft ze wel een punt. Lieke is een soort echoput van Huub.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |