Ik heb ook maar even mijn raam dicht gedaan, voordat de buren denken dat ik gek geworden benquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:57 schreef Kinga het volgende:
Ik viel net bijna van me stoel van het lachen... heb er gewoon buikpijn van....
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb ook maar even mijn raam dicht gedaan, voordat de buren denken dat ik gek geworden ben![]()
Jouw streams lopen achter.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:00 schreef Kinga het volgende:
2 minuten nog
Gewoon een goeie zet van jaapquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:59 schreef basicsaint het volgende:
Heel mooi hoe Huubs plannetje zich nu tegen hermzelf keert.
Hij zocht in een boekje op "xxxxxxxxx" - Het adres van Cora ???quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:01 schreef Kinga het volgende:
Wat ging Brian doen?
Dankuquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:02 schreef Gert het volgende:
Doei!!!!
Mooi zo, geen van die paupers hoort thuis in Rotterdam.
Dit was dramatisch en erger dan fysiek geweldquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:02 schreef Kinga het volgende:
xxxxxxxxxxxxx daar gaat wat komen? WTF BRIAN!!!
weer die bedreigingen he!!!!!!!!
ja hoor via wie danquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:02 schreef noekje het volgende:
Hahaha, Jaap is de Sjaak volgens Brian.
Lijkt me in elk geval een duidelijk dreigement. Hij herhaalt het nog eens met erachteraan 'fock jou, Jaap'.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hij zocht in een boekje op "xxxxxxxxxxxxxxxxx - Het adres van Cora ???
ik ben helemaal in controle, aldus Brianquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:03 schreef scanman01 het volgende:
Brian zit weer op het randje.
HUH.... Brian vloog Jaap bijna aan man.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:03 schreef noucky het volgende:
Hhahaha Jaap krijgt complimenten van Amanda en Brian.
Wat is er met die straat ?quote:
Nee hoor, die vindt dit prima.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:03 schreef noucky het volgende:
Hhahaha Jaap krijgt complimenten van Amanda en Brian.
Huub zal nu wel over de seik zijn.
Even daarna riep hij ook een postcode, maar die verstond ik niet goedquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Lijkt me in elk geval een duidelijk dreigement. Hij herhaalt het nog eens met erachteraan 'fock jou, Jaap'.
ja redactie zal maar eens mijn bewooner (brain)checken! dreigen enz enz ..... alweer!quote:
Eensch maar dat zal er wel niet in zittenquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:06 schreef Kinga het volgende:
Sorry hoor, maar ik vind dat er een exit moet volgen op van die bedreigingen... Dat gaat echt te ver.
307.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Even daarna riep hij ook een postcode, maar die verstond ik niet goed
goed hoorquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
Mijn glazen bolletje gaat niet terug naar de winkel.![]()
Triest stuk stront, meer is hij niet.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:07 schreef noekje het volgende:
Gvd, Cora woont daar?
Amanda is trots op hem! Brian zegt,'wie is de brains hier??'
Jezus fucking hel! Haal die klootzak eruit!!
En verder wist hij het niet meerquote:
en daar heb ik ook zo een hekel aan vieze vuile Brrrrrrrrrrquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:06 schreef Kinga het volgende:
Sorry hoor, maar ik vind dat er een exit moet volgen op van die bedreigingen... Dat gaat echt te ver.
volgens mij is het adres en tel.nr van natas ook op de fora verschenenquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:07 schreef noekje het volgende:
Gvd, Cora woont daar?
iddquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:08 schreef Haunter het volgende:
Wel zwak om het adres van iemand die niks met het spel te maken heeft in een para-bui los te laten
Dit is niet de eerste keer, bedreigen met een autobom werd ook door de vingers gezien.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:07 schreef noekje het volgende:
Gvd, Cora woont daar?
quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian : "Ik heb zojuist een straatnaam geroepen. NU moet Japio maar zien hoe hij dat probleem oplost. Hij doet het NU in zijn broek van angst"
IQ van een deurkruk... dan krijg je dat soort opmerkingen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:08 schreef ruby het volgende:
Brian zegt: nogmaals, we hebben weer gewonnen.
Wat heeft ie gewonnen dan?
Het respect van iedereen, omdat hij een buitenstaander bij zo'n sullig ruzietje betrekt door haar adres de ether in te slingeren.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:08 schreef ruby het volgende:
Brian zegt: nogmaals, we hebben weer gewonnen.
Wat heeft ie gewonnen dan?
Dat zwak zal verdwijnen nu hij het adres van Cora op de streams gaat zeggen. Ik vind het nogal kwalijk dat Brian nog niet achter op zn knietjes ligt te smeken of hij alsjeblieft mag blijven.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:08 schreef Soho het volgende:
Volgens Amanda heeft Jaap een zwak voor Brian.
Ziekelijk. Dit moet gestraft worden.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:08 schreef Haunter het volgende:
Wel zwak om het adres van iemand die niks met het spel te maken heeft in een para-bui los te laten
Hij snakte gewoon naar adem van woede.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Het respect van iedereen, omdat hij een buitenstaander bij zo'n sullig ruzietje betrekt door haar adres de ether in te slingeren.![]()
ZO typisch dit gebeurd na ELKE stemming .. bij elkaar bevestiging zoeken dat ze gewonnen hebbenquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:07 schreef mootie het volgende:
Brian: Nogmaals, wij hebben weer gewonnen.
en dat vind ik wel goed denk je?quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:09 schreef robert2006 het volgende:
[..]
volgens mij is het adres en tel.nr van natas ook op de fora verschenen
Dicht bij een hartaanval van woede, én maar roepen dat hij de winnaar is.quote:
Wat wel strafbaar is voor de Nederlandse wet, maar niet voor de gouden kooi??quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Het respect van iedereen, omdat hij een buitenstaander bij zo'n sullig ruzietje betrekt door haar adres de ether in te slingeren.![]()
Nou en, dat heeft een speler toch niet op de streams gezegd? Dit is gewoon een oproep aan Brianfans om Cora lastig te gaan vallen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:09 schreef robert2006 het volgende:
[..]
volgens mij is het adres en tel.nr van natas ook op de fora verschenen
Idd, we moeten al die adressen opzoeken en naar Jaap brengen op één of andere manier.. We maken ze gek!quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:10 schreef ruby het volgende:
[..]
Ziekelijk. Dit moet gestraft worden.
Waar woont moeder Netty eigenlijk?
Wat denkt ie nuquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:10 schreef schatje het volgende:
Wat een walgelijk stuk vreten om het adres van Cora te noemen![]()
![]()
.
In Nunspeet, bestaat iig wel.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:10 schreef getl0st het volgende:
Routeplanner van ANWB kent de straat niet
Hij doelt op de xxxxxxxxxx in Brielle waar Jaap woonde.quote:
Toch maar een kaartenactie naar het adres van Netty ?quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:10 schreef schatje het volgende:
Wat een walgelijk stuk vreten om het adres van Cora te noemen![]()
![]()
.
Hij is verkloot, niemand gaat naar Rotterdam.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:11 schreef Adothehague het volgende:
Joo mensen is de stemming al verkloot? Of gaat er nog definitief gestemt worden?
Amanda vindt dit prachtig, ze denkt nu naar een hele slimme man te luisteren.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:12 schreef webextreme.nl het volgende:
[..]
haha idd ik kijk ff niet meer naar hem al dat gepraat, dat amanda dr niet gek van word
Rubu Ruby Ruby Ruby...quote:
Oeh ze hebben ruziequote:Op woensdag 20 juni 2007 00:13 schreef ruby het volgende:
Amanda dreigt het uit te maken met Brian als hij haar af gaat luisteren.
Ik ben benieuwd.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:14 schreef CoT het volgende:
Geloofd die Brain echt zn eigen leugens?
Ja en aDEL ook.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:14 schreef CoT het volgende:
Welke streams heb jij? Bij jou was het vanmiddag ook al uit tussen ze.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:14 schreef Adothehague het volgende:
Brian en Amanda gaan zo vechten
Dus brainless had gewonnen? en nu is amandeltje boos omdat brainless afluisterdquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:13 schreef ruby het volgende:
Amanda dreigt het uit te maken met Brian als hij haar af gaat luisteren.
Ik ben benieuwd.
En hij gelooft dat zelf nog ook. Dat is het trieste (want dan leer je dus nooit iets).quote:
ja, erg he, hij denkt ook dat jaap nu bang isquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:14 schreef CoT het volgende:
AHA! Dat was dus de schuldige voor alle specualties vanmiddag!quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Welke streams heb jij? Bij jou was het vanmiddag ook al uit tussen ze.![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:15 schreef Adothehague het volgende:
Die Brian is wel slim Ik luiter wat hij allemaal zegt maar hij komt wel over als een slimme jongen.
Amanda en iets door hebben?quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:11 schreef DaanDobber het volgende:
Trouwens, heeft Amanda wel door dat Brian wijn op haar beste vriendin gooide en haar constant hoer noemde?
Even tussen door hoor.
Hij vindt vooral zichzelf erg slim.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:15 schreef Adothehague het volgende:
Die Brian is wel slim Ik luiter wat hij allemaal zegt maar hij komt wel over als een slimme jongen.
Ja, tot 11 uur, woensdag 3 en donderdag 3.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:16 schreef Soho het volgende:
Er is een uitslaapdag?
Oeps. Brian was er zó trots op dat hij daarnet niet na kon laten om Huub en Jaap even te laten merken dat hij hun gesprek had gehoord.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:13 schreef pullup het volgende:
Amanda is niet echt trots op de afluisterpraktijken van haar paraventje![]()
En hoelang kijk jij al?quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:15 schreef Adothehague het volgende:
Jij kan er chocola van maken van dat geraaskalquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:15 schreef Adothehague het volgende:
brian heeft een kronkelende brein, en verdraait alles naar zijn eigen waarheid.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:15 schreef Adothehague het volgende:
3 man iedere woensdag en de andere 3 bewoners iedere donderdagquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:16 schreef Soho het volgende:
Er is een uitslaapdag?
kijk jij naar de opening van de gouden kooi NU.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:15 schreef Adothehague het volgende:
Die gozer speelt het spel echt vet slim hoor. Kijk die plannen die hij smeedt. Hij is imo 1 van de sterkste spelersquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:16 schreef getl0st het volgende:
[..]
En hoelang kijk jij al?
OF keek je vroegah alleen de tv uitzendingen?
quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:17 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Die gozer speelt het spel echt vet slim hoor. Kijk die plannen die hij smeedt. Hij is imo 1 van de sterkste spelers
Kom nou, je volgt DGK al zo lang .......quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:17 schreef agter het volgende:
woont Netty eigenlijk wel in NL?
Toch heeft Amandaatje gelijk.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:17 schreef DaanDobber het volgende:
AMANDAAAA MUILL HOUDEN
Lieke gaat met alle winden mee zegt ze, jeetje, jeetje, jeetje, nee, houd op, alsjeblieft zeg
Dat is dan wel weer de opmerking van de dag!quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:18 schreef Peter6000 het volgende:
Amanda over Lieke: Je kan haar 3 keer duidelijk iets uitleggen, en ze snapt het nog niet.
Ik eis dat jij mij nog toevoegd!quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:18 schreef Kinga het volgende:
Ik eis dat Brian exit gaat.
Eigenlijk zijn dit soort psychopatische wezens heel gevaarlijk. Zelfreflectie is een woord dat Brian absoluut niet kent.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:15 schreef Gert het volgende:
[..]
En hij gelooft dat zelf nog ook. Dat is het trieste (want dan leer je dus nooit iets).![]()
De enige die agressief werd plus volkómen uit de bocht gierde door het adres van onschuldige mensen te roepen, is die eikel.
Hou toch op, schei toch uit! Het is gewoon een paranoide kutcrimineel met bijpassende gedachtenkronkels.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:17 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Die gozer speelt het spel echt vet slim hoor. Kijk die plannen die hij smeedt. Hij is imo 1 van de sterkste spelers
Brian is natuurlijk niet thuis.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:20 schreef Kinga het volgende:
Jaap gaat het adres van Brian publiceren.
Schitterende vergelijkingenquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:19 schreef SiRojK het volgende:
Hahahah... Mooi dit:
(zoek de verschillende in emotionele toestanden)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dan gaat hij echt ontploffen denk ikquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:20 schreef getl0st het volgende:
Huub zegt dat Jaap tegen Brian moet zeggen wat hij van plan is met zijn adres
Dat zal dan wel weer niet mogen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:19 schreef Haunter het volgende:
Jaap gaat Brian's adres ook nog publiceren
het is een heel servies, wat hij voor zijn kop heeftquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:19 schreef Tweek het volgende:
Vind ik toch mooi van Brian, zelden zie je zo'n zelfvertrouwen en zelfverzekerdheid. Hij weet gewoon dat hij gelijk heeft en Amanada weet het ook. Prachtig gewoon.
Wat moet het leven toch mooi zijn met zo'n bord voor je kop.
Cora is bijna familie. Zij heeft Brian eerder brieven geschreven, zo komt ie aan haar adres.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:20 schreef Disana het volgende:
Het is dus een adres van Jaaps familie. Jaap gaat nu het adres van Brians familie online zetten.
Laten we het hopenquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:21 schreef Haunter het volgende:
[..]
Dan gaat hij echt ontploffen denk ik![]()
Het heeft inderdaad psychopathische trekjes, niet objectief naar jezelf kunnen kijken, jezelf altijd als goed zien.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:20 schreef ruby het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn dit soort psychopatische wezens heel gevaarlijk. Zelfreflectie is een woord dat Brian absoluut niet kent.
Daar hoef je niet stoned voor te zijnquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:21 schreef CoT het volgende:
Ik zit stoned naar Brain te luisteren, is ook geen goed idee
Wat kan die dom en krom lullen
Amanda is daar tegen bestand omdat haar hersenen de afmetingen hebben van een walnoot.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:18 schreef toneelhaak1 het volgende:
Rat gaat nog urrrrrrrrren door terwijl de rest het alweer vergeten is. Arme Amandelletje dat ze dit gezwets allemaal aan moet horen![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:20 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Hou toch op, schei toch uit! Het is gewoon een paranoide kutcrimineel met bijpassende gedachtenkronkels.
Slim is ie niet, wel sneaky, smerig, achterbaks en stiekem.
Gegroetquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
Mijn schoenmaat is plotseling teruggegaan van 43 naar 33, zo tenenkrommend is het gelul tussen de rat en de domste doos van de wereld.
Gegroet Fok![]()
Dan komt ie niet verder dan "Kartonnen doos onder Viaduct....".quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:20 schreef Kinga het volgende:
Jaap gaat het adres van Brian publiceren.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:21 schreef CoT het volgende:
Ik zit stoned naar Brain te luisteren, is ook geen goed idee
Wat kan die dom en krom lullen
Heb ik gedaan! Vanmiddag ergens...quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:19 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik eis dat jij mij nog toevoegd!
En dat Brian weggaat ja!![]()
Ook als je 21 bentquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:13 schreef getl0st het volgende:
Hollywood is wel leuk !!!
als je 14 bent
Dit zou op zn minst een officiele waarschuwing moeten zijn en een ongelooflijk harde knal voor zn kop.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:23 schreef Disana het volgende:
Als de redactie ze niet terugroept, is het hek van de dam wat betreft familie en vrienden.
Weetje hoeveel dat er zijnquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:23 schreef Liess het volgende:
[..]
Ook als je 21 bentJe moet gewoon even door die breezahsletjes heen kijken.
Dat maakt het alleen maar erger.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:22 schreef getl0st het volgende:
[..]
Daar hoef je niet stoned voor te zijn
Ze hadden het nog makkelijk kunnen tegenhouden toen Brian zo para in zijn laatje naar dat notitieboekje greep en het adres prevelde.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:23 schreef Disana het volgende:
Als de redactie ze niet terugroept, is het hek van de dam wat betreft familie en vrienden.
En inbeslagname van dat enge notitieboekje.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit zou op zn minst een officiele waarschuwing moeten zijn en een ongelooflijk harde knal voor zn kop.![]()
Dan gaat Brian echt helemaal door het lint, als Jaap Netty's adres zegt op de streams.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:24 schreef SiRojK het volgende:
Moeilijke kwestie voor Jaap.. Ik zou tien minuten lang zijn adres door de villa schreeuwen, met daarbij de boodschap, als jij nog één keer zoiets doet! zet ik het op internet, met de boodschap dat ze alle ruiten moeten ingooien
Dit kunnen ze idd beter tegenhouden en sancties geven als een speler iemand's familie erbij betrekt door adressen te noemen of bedreigingen te uiten.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:23 schreef Disana het volgende:
Stoppen helpt echt niet, er moeten echt sancties volgen tegen de aktie van Brianquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:25 schreef Soho het volgende:
[..]
Dit kunnen ze idd beter tegenhouden en sancties geven als een speler iemand's familie erbij betrekt door adressen te noemen of bedreigingen te uiten.
Als Jaap Brian's adres gaat publiceren zijn er genoeg gekken de bedreigingen daarnaartoe gaan sturen. Wat is het volgende?
Dit kan IMO beter nu gestopt worden.
Inderdaad, dat had nog gekund. Ik vind dit erg ver gaan.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze hadden het nog makkelijk kunnen tegenhouden toen Brian zo para in zijn laatje naar dat notitieboekje greep en het adres prevelde.![]()
![]()
Die redactie is ook tuig eerste klas
Dat is precies wat Brian net gedaan heeft..quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:26 schreef markisboer het volgende:
denk dat jaap problemen gaat krijgen als hij alles op internet gooit
Oninteressant, ik wil geen thee drinken bij Netty.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan gaat Brian echt helemaal door het lint, als Jaap Netty's adres zegt op de streams.![]()
En heftige ook!quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:26 schreef Haunter het volgende:
[..]
Stoppen helpt echt niet, er moeten echt sancties volgen tegen de aktie van Brian![]()
quote:
Hij kan toch ook iedereen oproepen om een "bloemetje" te sturen naar mama Netty, met haar adres erbij?quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:26 schreef markisboer het volgende:
denk dat jaap problemen gaat krijgen als hij alles op internet gooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |