Hou toch op, schei toch uit! Het is gewoon een paranoide kutcrimineel met bijpassende gedachtenkronkels.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:17 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Die gozer speelt het spel echt vet slim hoor. Kijk die plannen die hij smeedt. Hij is imo 1 van de sterkste spelers
Brian is natuurlijk niet thuis.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:20 schreef Kinga het volgende:
Jaap gaat het adres van Brian publiceren.
Schitterende vergelijkingenquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:19 schreef SiRojK het volgende:
Hahahah... Mooi dit:
(zoek de verschillende in emotionele toestanden)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dan gaat hij echt ontploffen denk ikquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:20 schreef getl0st het volgende:
Huub zegt dat Jaap tegen Brian moet zeggen wat hij van plan is met zijn adres
Dat zal dan wel weer niet mogen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:19 schreef Haunter het volgende:
Jaap gaat Brian's adres ook nog publiceren
het is een heel servies, wat hij voor zijn kop heeftquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:19 schreef Tweek het volgende:
Vind ik toch mooi van Brian, zelden zie je zo'n zelfvertrouwen en zelfverzekerdheid. Hij weet gewoon dat hij gelijk heeft en Amanada weet het ook. Prachtig gewoon.
Wat moet het leven toch mooi zijn met zo'n bord voor je kop.
Cora is bijna familie. Zij heeft Brian eerder brieven geschreven, zo komt ie aan haar adres.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:20 schreef Disana het volgende:
Het is dus een adres van Jaaps familie. Jaap gaat nu het adres van Brians familie online zetten.
Laten we het hopenquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:21 schreef Haunter het volgende:
[..]
Dan gaat hij echt ontploffen denk ik![]()
Het heeft inderdaad psychopathische trekjes, niet objectief naar jezelf kunnen kijken, jezelf altijd als goed zien.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:20 schreef ruby het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn dit soort psychopatische wezens heel gevaarlijk. Zelfreflectie is een woord dat Brian absoluut niet kent.
Daar hoef je niet stoned voor te zijnquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:21 schreef CoT het volgende:
Ik zit stoned naar Brain te luisteren, is ook geen goed idee
Wat kan die dom en krom lullen
Amanda is daar tegen bestand omdat haar hersenen de afmetingen hebben van een walnoot.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:18 schreef toneelhaak1 het volgende:
Rat gaat nog urrrrrrrrren door terwijl de rest het alweer vergeten is. Arme Amandelletje dat ze dit gezwets allemaal aan moet horen![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:20 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Hou toch op, schei toch uit! Het is gewoon een paranoide kutcrimineel met bijpassende gedachtenkronkels.
Slim is ie niet, wel sneaky, smerig, achterbaks en stiekem.
Gegroetquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
Mijn schoenmaat is plotseling teruggegaan van 43 naar 33, zo tenenkrommend is het gelul tussen de rat en de domste doos van de wereld.
Gegroet Fok![]()
Dan komt ie niet verder dan "Kartonnen doos onder Viaduct....".quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:20 schreef Kinga het volgende:
Jaap gaat het adres van Brian publiceren.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:21 schreef CoT het volgende:
Ik zit stoned naar Brain te luisteren, is ook geen goed idee
Wat kan die dom en krom lullen
Heb ik gedaan! Vanmiddag ergens...quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:19 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik eis dat jij mij nog toevoegd!
En dat Brian weggaat ja!![]()
Ook als je 21 bentquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:13 schreef getl0st het volgende:
Hollywood is wel leuk !!!
als je 14 bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |