Idd, we moeten al die adressen opzoeken en naar Jaap brengen op één of andere manier.. We maken ze gek!quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:10 schreef ruby het volgende:
[..]
Ziekelijk. Dit moet gestraft worden.
Waar woont moeder Netty eigenlijk?
Wat denkt ie nuquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:10 schreef schatje het volgende:
Wat een walgelijk stuk vreten om het adres van Cora te noemen![]()
![]()
.
In Nunspeet, bestaat iig wel.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:10 schreef getl0st het volgende:
Routeplanner van ANWB kent de straat niet
Hij doelt op de xxxxxxxxxx in Brielle waar Jaap woonde.quote:
Toch maar een kaartenactie naar het adres van Netty ?quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:10 schreef schatje het volgende:
Wat een walgelijk stuk vreten om het adres van Cora te noemen![]()
![]()
.
Hij is verkloot, niemand gaat naar Rotterdam.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:11 schreef Adothehague het volgende:
Joo mensen is de stemming al verkloot? Of gaat er nog definitief gestemt worden?
Amanda vindt dit prachtig, ze denkt nu naar een hele slimme man te luisteren.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:12 schreef webextreme.nl het volgende:
[..]
haha idd ik kijk ff niet meer naar hem al dat gepraat, dat amanda dr niet gek van word
Rubu Ruby Ruby Ruby...quote:
Oeh ze hebben ruziequote:Op woensdag 20 juni 2007 00:13 schreef ruby het volgende:
Amanda dreigt het uit te maken met Brian als hij haar af gaat luisteren.
Ik ben benieuwd.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:14 schreef CoT het volgende:
Geloofd die Brain echt zn eigen leugens?
Ja en aDEL ook.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:14 schreef CoT het volgende:
Welke streams heb jij? Bij jou was het vanmiddag ook al uit tussen ze.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:14 schreef Adothehague het volgende:
Brian en Amanda gaan zo vechten
Dus brainless had gewonnen? en nu is amandeltje boos omdat brainless afluisterdquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:13 schreef ruby het volgende:
Amanda dreigt het uit te maken met Brian als hij haar af gaat luisteren.
Ik ben benieuwd.
En hij gelooft dat zelf nog ook. Dat is het trieste (want dan leer je dus nooit iets).quote:
ja, erg he, hij denkt ook dat jaap nu bang isquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:14 schreef CoT het volgende:
AHA! Dat was dus de schuldige voor alle specualties vanmiddag!quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Welke streams heb jij? Bij jou was het vanmiddag ook al uit tussen ze.![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:15 schreef Adothehague het volgende:
Die Brian is wel slim Ik luiter wat hij allemaal zegt maar hij komt wel over als een slimme jongen.
Amanda en iets door hebben?quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:11 schreef DaanDobber het volgende:
Trouwens, heeft Amanda wel door dat Brian wijn op haar beste vriendin gooide en haar constant hoer noemde?
Even tussen door hoor.
Hij vindt vooral zichzelf erg slim.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:15 schreef Adothehague het volgende:
Die Brian is wel slim Ik luiter wat hij allemaal zegt maar hij komt wel over als een slimme jongen.
Ja, tot 11 uur, woensdag 3 en donderdag 3.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:16 schreef Soho het volgende:
Er is een uitslaapdag?
Oeps. Brian was er zó trots op dat hij daarnet niet na kon laten om Huub en Jaap even te laten merken dat hij hun gesprek had gehoord.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:13 schreef pullup het volgende:
Amanda is niet echt trots op de afluisterpraktijken van haar paraventje![]()
En hoelang kijk jij al?quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:15 schreef Adothehague het volgende:
Jij kan er chocola van maken van dat geraaskalquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:15 schreef Adothehague het volgende:
brian heeft een kronkelende brein, en verdraait alles naar zijn eigen waarheid.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:15 schreef Adothehague het volgende:
3 man iedere woensdag en de andere 3 bewoners iedere donderdagquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:16 schreef Soho het volgende:
Er is een uitslaapdag?
kijk jij naar de opening van de gouden kooi NU.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:15 schreef Adothehague het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |