Het zou wel een goede steward zijn, though.. toch een functie in het voetbal.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:10 schreef venomsnake het volgende:
Ik heb het alweer gezien, Biogarde en trainer zijn wordt hem niet..![]()
Ja, een duobaan. Maar hij doet dit pas sinds februari.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:24 schreef Dos37 het volgende:
Hoe komt Stuart Pierce eigenlijk bij Jong Engeland hij was toch manager van City, of had ie al een duo baan.
Hij heet volgens mij eigenlijk Waus, wat een mongoolquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:30 schreef Radegast het volgende:
Heeft die Waas net gesnoven ofzo?
Dat hij hem wel dood kan slaan, die Waas.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:32 schreef Martijn_fijn het volgende:
Wat zou er in dat hoofd van Bogarde omgaan?
Een net snuiven ?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:30 schreef Radegast het volgende:
Heeft die Waas net gesnoven ofzo?
Dat zou de show nog redden.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:32 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Dat hij hem wel dood kan slaan, die Waas.
Hij straalt geen enkel voetbalkennis/inzicht uit.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:38 schreef Martijn_fijn het volgende:
Als Bogarde slaagt voor de trainersopleiding, eet ik mijn schoen op.
''Meesterscout'' piet de visserquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:43 schreef mcyodogg het volgende:
Jezus, ze blijven de Visser maar Chelsea-scout noemen. Terwijl hij slechts adviseur is van Roman.
Humberto Tan ook niet.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:40 schreef tong80 het volgende:
Pelé nooit horen zeggen dat ie als zwarte minder kansen had
Jeetje dan is het slecht met je gesteldquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:52 schreef Madine het volgende:
Ik haat Piet de Visser.
Het is toch ook een achterlijke zak?quote:Op woensdag 20 juni 2007 03:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jeetje dan is het slecht met je gesteld
Dat zeiquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:37 schreef Loohcs het volgende:
Ik vond Van Halst wel erg negatief over Engeland. Ze hebben toch een aantal spelers met flink wat ervaring in de Premier League (die sowieso zwaarder is dan de Nederlandse competitie). Het zal tactisch allemaal niet hoogstaand zijn, maar gevaarlijk is het wel al die lange ballen naar de snelle spits tegen onze niet super solide verdediging.
Doekje nodig?quote:
Waarvoor precies?quote:
Om kwijl en andere vochtige substanties op te vangen, je lijkt nogal opgewonden te raken van Jan van Halst.quote:
Als ik een diepe buiging maak komt er bij mij meestal geen vocht vrij hoor?quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:38 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Om kwijl en andere vochtige substanties op te vangen, je lijkt nogal opgewonden te raken van Jan van Halst.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:44 schreef koningdavid het volgende:
[..]
En een diepe buiging voor Jan, is niet meer dan terecht.![]()
idd. Maar ze nemen hem ook nog serieus. Peter jij bent keeper? Hoe deed je datquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:04 schreef venomsnake het volgende:
Peter R![]()
Sinds wanneer heeft hij verstand van voetbal?
Mafketel.
Graag.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:10 schreef S-Two het volgende:
Kan iemand Frits Barend even een nekschot geven?
quote:
Snap ook niet waarom ze hem niet gingen ruilen voor Ronald Koeman. Koeman stond voor vanavond gepland maar daarvoor in de plaats zit die ajacied.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:04 schreef venomsnake het volgende:
Peter R![]()
Sinds wanneer heeft hij verstand van voetbal?
Mafketel.
Mooi. Als je dan Jan van Halst ook nog even meeneemtquote:
Volgens TIen.tv zouden vanavond Peter R. de Vries en Ronald Koeman aanschuiven.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Peter R is ergens uit een andere studio geplukt denk ik, als late vervanger van Koeman.
Dioon is op Ned. 3 tong.quote:
Dat zei JJvG ook.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dioon is op Ned. 3 tong.
Ik weet 99% zeker dat dit idee komt van JJvG zelf.
Ik denk dat foppe al een aardige borrel op heeftquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:44 schreef Pritt het volgende:
Mooie TV. Toch leuk dat Foppe er zo "gek" voor is om gewoon mee te doen.
Dan nog, ik denk niet dat een Van Gaal en Van Basten hieraan zouden meewerken.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:45 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik denk dat foppe al een aardige borrel op heeft
quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:46 schreef Klingon het volgende:
Mooiste zou zijn als Foppe straks in z'n blanke reet voor de camera het bad uitloopt.
Mooi verwoord.quote:
tong postte dit een uurtje geleden al..quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:57 schreef kikoooooo het volgende:
hahaha
check peter : http://www.dumpert.nl/mediabase/18480/7107147c/index.html
http://www.woestehoeve.com/quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:56 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
dat is toch een hoerentent tussen drachten en groningen ?![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:57 schreef kikoooooo het volgende:
hahaha
http://www.woestehoeve.com/quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:56 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
dat is toch een hoerentent tussen drachten en groningen ?![]()
Wat loopt die junk te huilen dan?quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:51 schreef tong80 het volgende:
Dit gebeurde vanavond bij de avond van het spannende boek met Peter R. de Vries. De Crimineel Steve brown die ie ooit in het gevang heeft gekregen kwam hem tegen.
Echt klikken
http://www.dumpert.nl/mediabase/18480/7107147c/index.html
die gozer is toch al een paar jaar dood?quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:57 schreef kikoooooo het volgende:
hahaha
jaquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:26 schreef S-Two het volgende:
Fuck, zette ik hem af omdat het geen reet aan was, heb ik dus Foppe in bad gemist?![]()
![]()
Martin van Geel + Matthijs van Nieuwkerk.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:32 schreef 9christensen het volgende:
wie is vanavond de gast?
quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:34 schreef koningdavid het volgende:
[..]
nog iemand die er altijd zit ofzo. Iemand met een kaal hoofd.
Hij kan die nepcrimineel z'n kop er zo afslaan, maar hij blijft gewoon rustig en laat die Brown zich voor lul zetten.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:53 schreef venomsnake het volgende:
[afbeelding]
![]()
die schop onder zijn kont met slippers aan..![]()
heeeujj jantjequote:Op donderdag 21 juni 2007 21:34 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Martin van Geel + Matthijs van Nieuwkerk.
En Frits Barend en....... nog iemand die er altijd zit ofzo. Iemand met een kaal hoofd.
Perez gaat naar RBC!quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:42 schreef venomsnake het volgende:
v.Geel heeft nieuws zometeen. Aldus Frits.
Denk de Cler. Daar ging het net nog over.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:08 schreef BB-boy het volgende:
feyenoord heeft gemeld dat ze er met az uitkomen blablabla
De Cler of Koevermans lijkt me.
Niet normaal nee..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:11 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een belachelijk lange reclame, dik 8 minuten.
Tussen neus en lippen door zit Van Geel vannacht gewoon in 4-4-2 systeem met de punt naar voren z'n vrouw te palen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:21 schreef BigFire het volgende:
tussen neus en lippen door suggereert V Geel dus dat Ajax 4-4-2 gaat spelen
Oh ik was de hele avond weg. Daar gaat mijn primeur.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:31 schreef Ambrosius het volgende:
Dat van De Cler is niks nieuws, was vanavond ook al bij het Sportjournaal.
Humberto zei dat hoorquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:44 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Wat een mongool is die Barend toch... Hij werd ook door de hele tafel tegengesproken.![]()
Het Frits gedeelte is sowieso waar, ook zonder die opmerking.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Humberto zei dat hoor.
Frits noemde d'r een computer.
Ik noem d'r leuk!
Vind ik wel..quote:
De UEFA heeft ze express in een oneven jaartal gezet zodat het niet in de schaduw zit van de grote toernooi.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:01 schreef DrDentz het volgende:
He, waarom is het EK onder 21 normaal altijd in even jaren en nu ineens in 2007?
JC is een jostiquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:23 schreef Ambrosius het volgende:
Kritiek leveren op JC
En hij heeft helemaal gelijkquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:22 schreef sjimz het volgende:
Prem gaat tekeer over JC!
Rot op wat zegt ie dan ?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:23 schreef BonJovi het volgende:
Prem held
Dan heb je Scheringa ook hoog zitten zeker.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:21 schreef tong80 het volgende:
Ik heb een hekel aan Heerenveen en aan Riemer.
Speelt de zachtmoedige man maar is een harde zakenman.
Gruwel ik van
Tong...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Prem moet niet dood. Sorry. In een ton naar Parimaribo in zee gestort met spijkers in de binnenkant.
Vergeet niet dat er in 1988 ook flink wat mazzl aanwezig was.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:29 schreef tong80 het volgende:
We hebben godbeterd een keer een coach die de finale haalt van een jeugdtoernooi.
Cruijff was de eerste die Nederland op de voetbalkaart zette. Won alles behalve het WK.
Won met de grote club Barcelona als eerste de EC-1.
Foppe was te laf om naar andere clubs te gaan en bleeg 25 jar inj het buitenland bij een middenmoter.
Nu kan ie de grote meneer spelen met een generatie talenten die de mazzel had met een doelpunt in de 90ste minuut.
Ik nem mijn woorden terug over Prem. Eerst z'n tong uitrukken met een brandende knijptang. Vervolgens de tong rectal in zijn reet zodat ie weet wat het is op hete kolen te zitten. Vervolgens zijn benen amputeren en vragen of ie een bal wil hooghouden
Wil je als Italianen gaan voetballen met éénj spits. Dat kunnen zij beter ghoor. Ga maar een klein voetballand worden en op geluk hopen. Met verdedigend voetbal.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:34 schreef BonJovi het volgende:
Komop Tong Cruijf was een held is altijd zo, maar geluk voor Foppe. Sorry hoor wat voor pannekoek ben je dan geluk moet je afdwingen had Italie ook met het Wk daar hoor je ook niemand over klagen. Niet zo kortzinnig voortaan
En daarvoor speelden we met 5 spitsen, met een links- en rechtsbinnen. Oftewel: tijden veranderen. Zeker wanneer je niet het materiaal hebt dat nodig is om dat 4-3-3 te spelen (Van Persie wordt echt misbruikt daar), moet je niet zo halsstarrig aan een systeem vasthouden. Just my two centsquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:38 schreef tong80 het volgende:
Herman says:
We zijn groot geworden als klein land door avontuurlijk aanvallend voetbal met drie spitsen door een resultaat op een jeugd toernooe loopt iedereen achter een gymleraar aan
Waar haal je dan vandaan dat 4-3-3 aanvallender is dan 4-4-2?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wil je als Italianen gaan voetballen met éénj spits. Dat kunnen zij beter ghoor. Ga maar een klein voetballand worden en op geluk hopen. Met verdedigend voetbal.
Net als met Bergkamp Die begon als rechtsbuiten.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:53 schreef SCH het volgende:
Cruyff zou echt niet met 13-12 winnen met penalties.
Die zou eisen dat die B1 spits van Ajax wordt ingevlogen
Zodat de keeper van de tegenpartij nog meer terugspeelballen/voorzetten in zijn handen krijgt?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:59 schreef tong80 het volgende:
Onder mij en Cruijff zou Beerens een basisplaats hebben
Lach maar bookmark het even.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zodat de keeper van de tegenpartij nog meer terugspeelballen/voorzetten in zijn handen krijgt?
Jij verandert vaker van mening dan dat ik van onderbroek verander!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lach maar bookmark het even.
Dat wordt een wereldtopper.
Ik ben een klein dorpje in Gallië dat stand houdtquote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:05 schreef Mugger het volgende:
Meer van die chatlogs graag. Heerlijk!
Die tong lijkt wel een fundamentalistische jood, met z'n JC verering.![]()
Die rol past hem niet.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:07 schreef DrDentz het volgende:
Frits is geen presentator, hij is een kenner
Nee man, jij bent idefix. wrrrrrafquote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben een klein dorpje in Gallië dat stand houdt
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:12 schreef DrDentz het volgende:
Zit in de familie
Precies, zet Henk van Dorp er gewoon neerquote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:07 schreef DrDentz het volgende:
Frits is geen presentator, hij is een kenner
uh, ehm uh dinges je weet wel uh die voetballer uhm eh Ronald de Boer.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:34 schreef venomsnake het volgende:
Alleen De Wild te gast?![]()
Geen voetballer of trainer?
Dat meen je nietquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:38 schreef Qunix het volgende:
Wat een afknapper.... Het is Armin Van Buuren en de presentator zegt DJ Tiesto
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
uh, ehm uh dinges je weet wel uh die voetballer uhm eh Ronald de Boer.
Een tennisser. Gisteren zat die dingus van Buren er voor de kat z'n kut, dit is tenminste nog iemand met verstand van topsport.quote:
Bovendien kan Van Lottum een héél aardig potje voetballen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:24 schreef twi het volgende:
[..]
Een tennisser. Gisteren zat die dingus van Buren er voor de kat z'n kut, dit is tenminste nog iemand met verstand van topsport.
En 't is niet die stem, hij praat alleen best negatief in tegenstelling tot z'n broer.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:27 schreef BB-boy het volgende:
Ronald de Boer is erg vervelend om naar te luisteren.
Tennisserquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:28 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ja, maar ik mag toch van een programma verwachten dat ze geen wielrenner uitnodigt als je europees kampioen wordt![]()
En zei Humberto nou weer Heerenveen?
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Tennisser.
En ja, dat zei 'ie, zoals een paar posts geleden hier al stond..
Het is een combinatie van beiden.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:28 schreef twi het volgende:
[..]
En 't is niet die stem, hij praat alleen best negatief in tegenstelling tot z'n broer.
Gelukkig niet, die betrekt alles op de multiculti.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:40 schreef DrDentz het volgende:
Waarom zit Prem vanavond niet aan tafel
Die ben ik ook liever kwijt, dan rijk.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:42 schreef DrDentz het volgende:
Dat deed Barend al
Toevallig omdat er een jood in de selectie zitquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:42 schreef DrDentz het volgende:
Dat deed Barend al
Ik lach me kapot als het grote Oranje zich niet plaatst omdat ze vasthouden aan het 4-3-3 systeem terwijl we gewoon geen spelers hebben die 4-3-3 kunnen spelenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:44 schreef DrDentz het volgende:
Hang die telefoon met Johan gewoon op, al dat gezeur over 4-3-3
Oranje in 1988. Ajax in 1992, en 1995.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:44 schreef PirE het volgende:
De 4-3-3 vs 4-4-2 weer met J.C. in de hoofdrol.![]()
.
4-4-2 daar win je prijzen mee
Alle andere prijzen ooit gewonnen door wie dan ook.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:47 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Oranje in 1988. Ajax in 1992, en 1995.
4-3-3![]()
Zozo,3 hele voorbeelden.Heb je ook voorbeelden van na 1995?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:47 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Oranje in 1988. Ajax in 1992, en 1995.
4-3-3![]()
4-3-3, want het oog wil ook wat he.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:48 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Alle andere prijzen ooit gewonnen door wie dan ook.
4-4-2
AZ, PSV, Ajax, en Feyenoord spelen allemaal 4-3-3. Welke clubs maken de dienst uit in Nederland?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:49 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Zozo,3 hele voorbeelden.Heb je ook voorbeelden van na 1995?![]()
En daarom zal Nederland nooit wereldkampioen worden..quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:49 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
4-3-3, want het oog wil ook wat he. [afbeelding]
Welke clubs maken de dienst uit in Europa?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:50 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
AZ, PSV, Ajax, en Feyenoord spelen allemaal 4-3-3. Welke clubs maken de dienst uit in Nederland?
Je kan beter zeggen, hoe kan het dat een klein landje als Nederland, zo succesvol is mondiaal op voetbalgebied?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:53 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Welke clubs maken de dienst uit in Europa?
Als het om inwonertal gaat dan zouden China en India elke grote prijs pakken. Amerika en Rusland mogen de kruimels verdelen en voetbalgekland Nigeria zou elke jaar de Afrika Cup winnen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:56 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Je kan beter zeggen, hoe kan het dat een klein landje als Nederland, zo succesvol is mondiaal op voetbalgebied?
Welke prijzen hebben we ooit gewonnen dan op een WK?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:56 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Je kan beter zeggen, hoe kan het dat een klein landje als Nederland, zo succesvol is mondiaal op voetbalgebied?
Nu bevestig je mijn verhaal.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:59 schreef PirE het volgende:
[..]
Als het om inwonertal gaat dan zouden China en India elke grote prijs pakken. Amerika en Rusland mogen de kruimels verdelen en voetbalgekland Nigeria zou elke jaar de Afrika Cup winnen.. It doesn't work like that.
Iedereen in de wereld spreekt over de Nederlandse voetbalstijl. De herkenbaarheid en de schoonheid, dat is wat de mensen overal in de wereld aanspreekt. Daar hecht ik veel meer waarde aan.quote:Op zondag 24 juni 2007 00:00 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Welke prijzen hebben we ooit gewonnen dan op een WK?
Was best wel triest eigenlijk.quote:
Inhoudelijk wel, ja.quote:
Overbelast? Of gewoon talpa.quote:Op zondag 24 juni 2007 00:41 schreef pekel het volgende:
Wrom doet die kutplayer op ekonder21.nl het niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |