Het zou wel een goede steward zijn, though.. toch een functie in het voetbal.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:10 schreef venomsnake het volgende:
Ik heb het alweer gezien, Biogarde en trainer zijn wordt hem niet..![]()
Ja, een duobaan. Maar hij doet dit pas sinds februari.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:24 schreef Dos37 het volgende:
Hoe komt Stuart Pierce eigenlijk bij Jong Engeland hij was toch manager van City, of had ie al een duo baan.
Hij heet volgens mij eigenlijk Waus, wat een mongoolquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:30 schreef Radegast het volgende:
Heeft die Waas net gesnoven ofzo?
Dat hij hem wel dood kan slaan, die Waas.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:32 schreef Martijn_fijn het volgende:
Wat zou er in dat hoofd van Bogarde omgaan?
Een net snuiven ?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:30 schreef Radegast het volgende:
Heeft die Waas net gesnoven ofzo?
Dat zou de show nog redden.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:32 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Dat hij hem wel dood kan slaan, die Waas.
Hij straalt geen enkel voetbalkennis/inzicht uit.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:38 schreef Martijn_fijn het volgende:
Als Bogarde slaagt voor de trainersopleiding, eet ik mijn schoen op.
''Meesterscout'' piet de visserquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:43 schreef mcyodogg het volgende:
Jezus, ze blijven de Visser maar Chelsea-scout noemen. Terwijl hij slechts adviseur is van Roman.
Humberto Tan ook niet.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:40 schreef tong80 het volgende:
Pelé nooit horen zeggen dat ie als zwarte minder kansen had
Jeetje dan is het slecht met je gesteldquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:52 schreef Madine het volgende:
Ik haat Piet de Visser.
Het is toch ook een achterlijke zak?quote:Op woensdag 20 juni 2007 03:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jeetje dan is het slecht met je gesteld
Dat zeiquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:37 schreef Loohcs het volgende:
Ik vond Van Halst wel erg negatief over Engeland. Ze hebben toch een aantal spelers met flink wat ervaring in de Premier League (die sowieso zwaarder is dan de Nederlandse competitie). Het zal tactisch allemaal niet hoogstaand zijn, maar gevaarlijk is het wel al die lange ballen naar de snelle spits tegen onze niet super solide verdediging.
Doekje nodig?quote:
Waarvoor precies?quote:
Om kwijl en andere vochtige substanties op te vangen, je lijkt nogal opgewonden te raken van Jan van Halst.quote:
Als ik een diepe buiging maak komt er bij mij meestal geen vocht vrij hoor?quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:38 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Om kwijl en andere vochtige substanties op te vangen, je lijkt nogal opgewonden te raken van Jan van Halst.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:44 schreef koningdavid het volgende:
[..]
En een diepe buiging voor Jan, is niet meer dan terecht.![]()
idd. Maar ze nemen hem ook nog serieus. Peter jij bent keeper? Hoe deed je datquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:04 schreef venomsnake het volgende:
Peter R![]()
Sinds wanneer heeft hij verstand van voetbal?
Mafketel.
Graag.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:10 schreef S-Two het volgende:
Kan iemand Frits Barend even een nekschot geven?
quote:
Snap ook niet waarom ze hem niet gingen ruilen voor Ronald Koeman. Koeman stond voor vanavond gepland maar daarvoor in de plaats zit die ajacied.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:04 schreef venomsnake het volgende:
Peter R![]()
Sinds wanneer heeft hij verstand van voetbal?
Mafketel.
Mooi. Als je dan Jan van Halst ook nog even meeneemtquote:
Volgens TIen.tv zouden vanavond Peter R. de Vries en Ronald Koeman aanschuiven.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Peter R is ergens uit een andere studio geplukt denk ik, als late vervanger van Koeman.
Dioon is op Ned. 3 tong.quote:
Dat zei JJvG ook.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dioon is op Ned. 3 tong.
Ik weet 99% zeker dat dit idee komt van JJvG zelf.
Ik denk dat foppe al een aardige borrel op heeftquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:44 schreef Pritt het volgende:
Mooie TV. Toch leuk dat Foppe er zo "gek" voor is om gewoon mee te doen.
Dan nog, ik denk niet dat een Van Gaal en Van Basten hieraan zouden meewerken.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:45 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik denk dat foppe al een aardige borrel op heeft
quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:46 schreef Klingon het volgende:
Mooiste zou zijn als Foppe straks in z'n blanke reet voor de camera het bad uitloopt.
Mooi verwoord.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |