Om kwijl en andere vochtige substanties op te vangen, je lijkt nogal opgewonden te raken van Jan van Halst.quote:
Als ik een diepe buiging maak komt er bij mij meestal geen vocht vrij hoor?quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:38 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Om kwijl en andere vochtige substanties op te vangen, je lijkt nogal opgewonden te raken van Jan van Halst.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:44 schreef koningdavid het volgende:
[..]
En een diepe buiging voor Jan, is niet meer dan terecht.![]()
idd. Maar ze nemen hem ook nog serieus. Peter jij bent keeper? Hoe deed je datquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:04 schreef venomsnake het volgende:
Peter R![]()
Sinds wanneer heeft hij verstand van voetbal?
Mafketel.
Graag.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:10 schreef S-Two het volgende:
Kan iemand Frits Barend even een nekschot geven?
quote:
Snap ook niet waarom ze hem niet gingen ruilen voor Ronald Koeman. Koeman stond voor vanavond gepland maar daarvoor in de plaats zit die ajacied.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:04 schreef venomsnake het volgende:
Peter R![]()
Sinds wanneer heeft hij verstand van voetbal?
Mafketel.
Mooi. Als je dan Jan van Halst ook nog even meeneemtquote:
Volgens TIen.tv zouden vanavond Peter R. de Vries en Ronald Koeman aanschuiven.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Peter R is ergens uit een andere studio geplukt denk ik, als late vervanger van Koeman.
Dioon is op Ned. 3 tong.quote:
Dat zei JJvG ook.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dioon is op Ned. 3 tong.
Ik weet 99% zeker dat dit idee komt van JJvG zelf.
Ik denk dat foppe al een aardige borrel op heeftquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:44 schreef Pritt het volgende:
Mooie TV. Toch leuk dat Foppe er zo "gek" voor is om gewoon mee te doen.
Dan nog, ik denk niet dat een Van Gaal en Van Basten hieraan zouden meewerken.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:45 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik denk dat foppe al een aardige borrel op heeft
quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:46 schreef Klingon het volgende:
Mooiste zou zijn als Foppe straks in z'n blanke reet voor de camera het bad uitloopt.
Mooi verwoord.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |