JC is een jostiquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:23 schreef Ambrosius het volgende:
Kritiek leveren op JC
En hij heeft helemaal gelijkquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:22 schreef sjimz het volgende:
Prem gaat tekeer over JC!
Rot op wat zegt ie dan ?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:23 schreef BonJovi het volgende:
Prem held
Dan heb je Scheringa ook hoog zitten zeker.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:21 schreef tong80 het volgende:
Ik heb een hekel aan Heerenveen en aan Riemer.
Speelt de zachtmoedige man maar is een harde zakenman.
Gruwel ik van
Tong...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Prem moet niet dood. Sorry. In een ton naar Parimaribo in zee gestort met spijkers in de binnenkant.
Vergeet niet dat er in 1988 ook flink wat mazzl aanwezig was.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:29 schreef tong80 het volgende:
We hebben godbeterd een keer een coach die de finale haalt van een jeugdtoernooi.
Cruijff was de eerste die Nederland op de voetbalkaart zette. Won alles behalve het WK.
Won met de grote club Barcelona als eerste de EC-1.
Foppe was te laf om naar andere clubs te gaan en bleeg 25 jar inj het buitenland bij een middenmoter.
Nu kan ie de grote meneer spelen met een generatie talenten die de mazzel had met een doelpunt in de 90ste minuut.
Ik nem mijn woorden terug over Prem. Eerst z'n tong uitrukken met een brandende knijptang. Vervolgens de tong rectal in zijn reet zodat ie weet wat het is op hete kolen te zitten. Vervolgens zijn benen amputeren en vragen of ie een bal wil hooghouden
Wil je als Italianen gaan voetballen met éénj spits. Dat kunnen zij beter ghoor. Ga maar een klein voetballand worden en op geluk hopen. Met verdedigend voetbal.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:34 schreef BonJovi het volgende:
Komop Tong Cruijf was een held is altijd zo, maar geluk voor Foppe. Sorry hoor wat voor pannekoek ben je dan geluk moet je afdwingen had Italie ook met het Wk daar hoor je ook niemand over klagen. Niet zo kortzinnig voortaan
En daarvoor speelden we met 5 spitsen, met een links- en rechtsbinnen. Oftewel: tijden veranderen. Zeker wanneer je niet het materiaal hebt dat nodig is om dat 4-3-3 te spelen (Van Persie wordt echt misbruikt daar), moet je niet zo halsstarrig aan een systeem vasthouden. Just my two centsquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:38 schreef tong80 het volgende:
Herman says:
We zijn groot geworden als klein land door avontuurlijk aanvallend voetbal met drie spitsen door een resultaat op een jeugd toernooe loopt iedereen achter een gymleraar aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |