Waar haal je dan vandaan dat 4-3-3 aanvallender is dan 4-4-2?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wil je als Italianen gaan voetballen met éénj spits. Dat kunnen zij beter ghoor. Ga maar een klein voetballand worden en op geluk hopen. Met verdedigend voetbal.
Net als met Bergkamp Die begon als rechtsbuiten.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:53 schreef SCH het volgende:
Cruyff zou echt niet met 13-12 winnen met penalties.
Die zou eisen dat die B1 spits van Ajax wordt ingevlogen
Zodat de keeper van de tegenpartij nog meer terugspeelballen/voorzetten in zijn handen krijgt?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:59 schreef tong80 het volgende:
Onder mij en Cruijff zou Beerens een basisplaats hebben
Lach maar bookmark het even.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zodat de keeper van de tegenpartij nog meer terugspeelballen/voorzetten in zijn handen krijgt?
Jij verandert vaker van mening dan dat ik van onderbroek verander!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lach maar bookmark het even.
Dat wordt een wereldtopper.
Ik ben een klein dorpje in Gallië dat stand houdtquote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:05 schreef Mugger het volgende:
Meer van die chatlogs graag. Heerlijk!
Die tong lijkt wel een fundamentalistische jood, met z'n JC verering.![]()
Die rol past hem niet.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:07 schreef DrDentz het volgende:
Frits is geen presentator, hij is een kenner
Nee man, jij bent idefix. wrrrrrafquote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben een klein dorpje in Gallië dat stand houdt
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:12 schreef DrDentz het volgende:
Zit in de familie
Precies, zet Henk van Dorp er gewoon neerquote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:07 schreef DrDentz het volgende:
Frits is geen presentator, hij is een kenner
uh, ehm uh dinges je weet wel uh die voetballer uhm eh Ronald de Boer.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:34 schreef venomsnake het volgende:
Alleen De Wild te gast?![]()
Geen voetballer of trainer?
Dat meen je nietquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:38 schreef Qunix het volgende:
Wat een afknapper.... Het is Armin Van Buuren en de presentator zegt DJ Tiesto
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
uh, ehm uh dinges je weet wel uh die voetballer uhm eh Ronald de Boer.
Een tennisser. Gisteren zat die dingus van Buren er voor de kat z'n kut, dit is tenminste nog iemand met verstand van topsport.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |