thanks.. ik hou je op de hoogtequote:Op woensdag 20 juni 2007 00:05 schreef vrolijke-frits het volgende:
BX alvast slaap lekker en succes met je gesprek! Hopen dat het wordt goedgekeurd!:Y
Alles goed jonge? Ik ga niet al te laat.quote:
zekerquote:
Uiteraard! Wij zullen BoF nooit achterna gaanquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:06 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Alles goed jonge? Ik ga niet al te laat.
Valt het jou ook op dat het hier steeds langer druk blijft:)
Zou dat komen door onze positieve inbreng?B-)*)
absolutos! Muchos luck!!!!quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:07 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Cool! Ik ben tentamen aan het maken dus wish me luck!:)
Klopt dat zijn echt 1 van de juiste hoogtepunten, mensen blijven hier steeds langer.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:06 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Alles goed jonge? Ik ga niet al te laat.
Valt het jou ook op dat het hier steeds langer druk blijft
Zou dat komen door onze positieve inbreng?![]()
![]()
BoF is ook weer?quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
Uiteraard! Wij zullen BoF nooit achterna gaan![]()
[..]
absolutos! Muchos luck!!!!
Heeft 'ie weer een ban?quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:09 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Klopt dat zijn echt 1 van de juiste hoogtepunten, mensen blijven hier steeds langer.![]()
Wij met zijn 2en (allen) houden het heel erg gezellig onder elkaar, en dat zorgt voor een leuke sfeer.
Of zou het soms komen omdat Scar er niet meer is.
quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Tof
* MPG kruipt bij M-M in bedje![]()
![]()
![]()
![]()
welterusten allemaaltot morgen
![]()
een of andere GAM SC die door de mods gesloten is (na 200 topics in 2 jaar, de amateursquote:
ja ja, goed om te weten dat je me nu ook nog gaat negeren... met je Daybreakquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:04 schreef BrandX het volgende:
[..]
is goed hoor, mag altijd en altijd welkom
volgens het banmeldtopic niet igg.quote:
Whahahaha wat ontzettend sneu is datquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:12 schreef BrandX het volgende:
[..]
een of andere GAM SC die door de mods gesloten is (na 200 topics in 2 jaar, de amateurs) omdat ze nieuwelingen/buitenstaanders wegpestten en het nooit over games hadden.
En aangezien wij iedereen in onze warme koffiearmen sluiten, en doorlopend over koffie leuten, gaat het goed!
Neee!!! ik heb je post gezien, maar heb niet onderkent dat ik daarop moest reagerenquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ja ja, goed om te weten dat je me nu ook nog gaat negeren... met je Daybreak:{w
*MPG is ook weggerdanwegquote:
lol, binnen 4 maanden zelfs. We zijn ergens eind februari begonnenquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Whahahaha wat ontzettend sneu is dat:')
Hier gaat het al bijna 300 delen goed! En dat nog binnen het jaar:)
quote:
Was het maar zo' n feest dat 'ie gebanned is!quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
volgens het banmeldtopic niet igg.
Maar hij kiest wellicht eieren voor zijn geld na zijn niet zo hartelijk ontvangst hier van de week![]()
Pas maar op..straks gaat het 'te hard'...quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Whahahaha wat ontzettend sneu is dat
Hier gaat het al bijna 300 delen goed! En dat nog binnen het jaar
kan dat echt....quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Pas maar op..straks gaat het 'te hard'...
en dan moeten we d'r mee kappen van de A's![]()
Gewoon blijven negeren, doe ik ook, en vol blijven houden hé, dat is de sport ervan.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:15 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Was het maar zo' n feest dat 'ie gebanned is!
Maar het verbaast me niets als hij ineens weer opduikt!
Ik negeer hem iig!
wat hebben jullie tegen hem...quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:15 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Was het maar zo' n feest dat 'ie gebanned is!
Maar het verbaast me niets als hij ineens weer opduikt!
Ik negeer hem iig!
welterusten BrandX...quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:17 schreef BrandX het volgende:
anyways and hows, ik ga mijn was even in de droger doen en dan mijn mandje opzoekenwelterusten allemaal
en een speciaaltje voor Fruts: [afbeelding]![]()
![]()
trustuhhquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:17 schreef BrandX het volgende:
anyways and hows, ik ga mijn was even in de droger doen en dan mijn mandje opzoekenwelterusten allemaal
en een speciaaltje voor Fruts: [afbeelding]![]()
![]()
Doe ik ook zeker jonge!quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:18 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Gewoon blijven negeren, doe ik ook, en vol blijven houden hé, dat is de sport ervan.![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Pas maar op..straks gaat het 'te hard'...
en dan moeten we d'r mee kappen van de A's![]()
Thèn what should we do?quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
helaas kan dat echt, alles kan
SC is nu eenmaal niet het favoriete deel van menig FA/A
Dat is zeker waar schat!quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:23 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
gewoon zo blijven....zoals Sander al zegt, we doen niks fout...![]()
Hij had een weekje geleden een klotegeintje uitgehaald met Muck. iets privé gepost wat hij niet had moeten doen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
wat hebben jullie tegen hem...:?..heb ik iets gemist..:?
pcies...quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:24 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat is zeker waar schat!
Wij zijn denk ik wel een van de braafste SC's op het forum denk ik!![]()
oww..idd niet leuk dus...quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:26 schreef BrandX het volgende:
[..]
Hij had een weekje geleden een klotegeintje uitgehaald met Muck. iets privé gepost wat hij niet had moeten doen.
Dank je wel lieverd!quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
pcies...![]()
maar lieverdjes..ik ga slapen...ben helemaal op...dus veel plezier nog vanacht...Frits suc6 morgen...![]()
![]()
...slaap lekker iedereen..
..en tot morgen...
![]()
![]()
![]()
Slaap lekker vriend!quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:31 schreef Frutsel het volgende:
Idd, gewoon doen waar jullie/we goed in zijn
geen reden tot paniek
alhoewel, ik ga nu naar bed
beetje paniek dus![]()
slaap lekker![]()
Paniek is inderdaad niet nodig want er is NIKS, maar jij trusten.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:31 schreef Frutsel het volgende:
geen reden tot paniek
beetje paniek dus![]()
slaap lekker![]()
of juist lekker rustig nu.....quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:31 schreef Frutsel het volgende:
geen reden tot paniek
beetje paniek dus![]()
slaap lekker![]()
Ja idd. Maar ja daarvoor zijn er 's nachts de NachtWachtenquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:33 schreef Sander170 het volgende:
Als iemand hier Scar ziet, dan pas is er paniek.![]()
morgen...quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:32 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Slaap lekker vriend!
Wanneer weer naast JJ??![]()
![]()
ik zie dat ie zelfs uit de OP is....quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja idd. Maar ja daarvoor zijn er 's nachts de NachtWachten
Zodat hij compleet genegeerd wordt!
Dat was meteen na dat gezeik met hem! En mcD is er ook uit toch? Met z'n leuke actie vanavond!quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:36 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik zie dat ie zelfs uit de OP is....![]()
ja maar...ja maar...quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat was meteen na dat gezeik met hem! En mcD is er ook uit toch? Met z'n leuke actie vanavond!
En nou naar bed jij!
mja..die mocht ik zowieso niet...quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat was meteen na dat gezeik met hem! En mcD is er ook uit toch? Met z'n leuke actie vanavond!
En nou naar bed jij!
Oh, hoezo dat?quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:38 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mja..die mocht ik zowieso niet...![]()
lang verhaal...quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Oh, hoezo dat?
En ze heeft alsnog haar multipost
echt wel....quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Oh, hoezo dat?
En ze heeft alsnog haar multipost
En zodat het ook niet uit de hand kan lopen !quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja idd. Maar ja daarvoor zijn er 's nachts de NachtWachten
Zodat hij compleet genegeerd wordt!
Nee, nog een. Ik duik ook de mand in!quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:45 schreef Sander170 het volgende:
Trusten naar bed gaande mensen, in dit geval maar 1 maar goed.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 06:18 schreef Pheno het volgende:
Doodgaan heeft wel wat, dan hoef ik niet meer vroeg op. Het probleem is alleen dat ik niet meer laat naar bed kan
R&P SC ----->>> [R&P SC] Leren (en) observeren!quote:Op woensdag 20 juni 2007 07:49 schreef Pheno het volgende:
.
Zoek een nieuw leven!quote:Op woensdag 20 juni 2007 07:57 schreef Pheno het volgende:
Het is nooit mijn dag. En R&P SC is saai.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |