quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik zat begin tjaar in een zaal in educatorium maar toen viel die hijskraan omm dus werd tentamen nog niet eens halverwege afgelast, daarna was het tentamen in de jaarbeurs die maandag erop en toen was het alleen maar heeeeeeeeeeeel koud:{-O-
Ik had toen hoorcollege,quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik zat begin tjaar in een zaal in educatorium maar toen viel die hijskraan omm dus werd tentamen nog niet eens halverwege afgelast, daarna was het tentamen in de jaarbeurs die maandag erop en toen was het alleen maar heeeeeeeeeeeel koud![]()
Oh okequote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Mijn meisje is ook eerstejaar Rechtenstudente in Utrecht![]()
Daarom weet ik alles over de tentamens!
ik weet dus iig dat ik een trui mee moet nemenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik had toen hoorcollege,:')
Mijn foto stond nog op een nieuwssite:)
Over de temperatuur klaagt mijn vrouwtje ook altijd, in de Jaarbeurs te koud, in de Vechtsebanen te warm:')
Wie weet ken je haar, ik zal het eens vragenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Oh okeprivaat vond ik wel goed te doen had 7 voor toet c, goederenrecht alleen zwaar verneukt dus vandaar wel herren
ik ken haar toch niet he? dat vind ik altijd zo vaag
vrouwen klagen altijd over temperaturen lieverd...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik had toen hoorcollege,
Mijn foto stond nog op een nieuwssite
Over de temperatuur klaagt mijn vrouwtje ook altijd, in de Jaarbeurs te koud, in de Vechtsebanen te warm
Dan moet je nu wel het hele vak herren toch? Met Privaat erbijquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Oh okeprivaat vond ik wel goed te doen had 7 voor toet c, goederenrecht alleen zwaar verneukt dus vandaar wel herren
ik ken haar toch niet he? dat vind ik altijd zo vaag
Succes met je scriptie BXquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:51 schreef BrandX het volgende:
TOt morgen en trusten, PV!
Toen ik het schreef dacht ik al:quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:54 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
vrouwen klagen altijd over temperaturen lieverd...![]()
![]()
daybreak heb ik ookquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
heroes
deze? als het goed is weet ik dat ik die na daybreak ga checken
ik haal nooit zulke goede cijfersquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wie weet ken je haar, ik zal het eens vragen
Zij haalt altijd knettertje goede cijfers!Maar de laatste had ze niet zo goed gemaakt, daar was ze dus niet de enige
maar dat maak ons zo bijzonder...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Toen ik het schreef dacht ik al:
krijg een tentamen over alle stof van het semester en indien beoordeelt als V, heb je vak wel gehaaldquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dan moet je nu wel het hele vak herren toch? Met Privaat erbij
Ja dan mag je gaan kiezen hè! Heb je je al ingeschreven?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik haal nooit zulke goede cijferszou er wellicht wat meer aandacht aan moeten besteden, ik werk erg veel maar ach, volgend semester wat leukere vakken
Je weet hè!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
maar dat maak ons zo bijzonder...![]()
![]()
Oke, en dan krijg je als eindcijfer op je lijst?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
krijg een tentamen over alle stof van het semester en indien beoordeelt als V, heb je vak wel gehaald
das pas na het volgende semester en dat zou weleens t dele kunnen zijn waarin ik vakken indien ik die niet behaal met her moet gaan doen. Heb me al ingeschreven jaquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja dan mag je gaan kiezen hè! Heb je je al ingeschreven?
6quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Oke, en dan krijg je als eindcijfer op je lijst?
en dat is genoeg!quote:
Coolquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
das pas na het volgende semester en dat zou weleens t dele kunnen zijn waarin ik vakken indien ik die niet behaal met her moet gaan doen. Heb me al ingeschreven javoor europees/ internationaal recht en strafrecht.
Aha, das wel redelijk.quote:
Whehe... zes is toch genoegquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik haal nooit zulke goede cijferszou er wellicht wat meer aandacht aan moeten besteden, ik werk erg veel maar ach, volgend semester wat leukere vakken
zo ziet het er wel naar uitquote:
SanderNachtWacht....quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:01 schreef Sander170 het volgende:
Goedenacht allemaal.
Zin in koffie weer?
ff doorbijten en dan ben je daar vanaf. Dan kun je dingen gaan doen die je leuk lijken!quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:00 schreef Memento-Mori het volgende:
Mja ach ik vraag me nog wel af of dit mijn studie wel is. wat ik ermee wil gaan doen weet ik wel enzo maar de vakken als privaatrecht en staats-en bestuursrechtheb daar weinig mee.
is goed hoor, mag altijd en altijd welkomquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:03 schreef Houniet het volgende:
Brand ik wil wel een keertje met je sparrenB-)
Vriend!quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:01 schreef Sander170 het volgende:
Goedenacht allemaal.
Zin in koffie weer?
Ik hoop met je mee!quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:03 schreef Memento-Mori het volgende:
* Memento-Mori is nu echt echt naar bed
morgen eerst 4uurtjes werken, ik hoop zo dak die 2.3 voor herkansing hebging echt te slecht
quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:04 schreef Sander170 het volgende:
Zo dus jij duikt bijna met koffie je bed in haha.:D
welterusten schatjequote:Op woensdag 20 juni 2007 00:03 schreef Memento-Mori het volgende:
* Memento-Mori is nu echt echt naar bed
morgen eerst 4uurtjes werken, ik hoop zo dak die 2.3 voor herkansing hebging echt te slecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |