Dan beperk je je tot het observeren...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:33 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik wil geen educatie vandaag. Wat nu?
Dat verhinder ik je ook geenszins. Het is alleen mogelijk dat je keuze in beschikbare media vermindert.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:23 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
O nee.. dat ga je niet doen!Je weet nog wel he? observeren en leren..
Ook geen gedachtecontrole?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:33 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik wil geen educatie vandaag. Wat nu?
Nee, ga uit mijn hoofd!quote:
Dussiquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:34 schreef Aarti het volgende:
dus?
Oke. Moet ik dan ook m'n mond houden?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan beperk je je tot het observeren...
Absoluut niet... Zolang je maar niet leert...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:35 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Oke. Moet ik dan ook m'n mond houden?
Dat moet wel lukken vandaag.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut niet... Zolang je maar niet leert...
Ingegeven door één van mijn muzes...quote:
Ik vind de achtergrondkleur niet zo mooi.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:53 schreef TwistedDarling het volgende:
Hmm. Nou heb toch een nieuwe hoofdfoto, maar ik heb er zo m'n twijfels over.
Dat zijn de betere dilemma's.
Ja, ik ook niet zo. M'n felle kleuren tic is een beetje aan het voorbij gaan tegenwoordig.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vind de achtergrondkleur niet zo mooi.
Foto is prima, voor de bewerking deel ik de mening van Plato...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:53 schreef TwistedDarling het volgende:
Leuke foto..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:53 schreef TwistedDarling het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |