Dan beperk je je tot het observeren...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:33 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik wil geen educatie vandaag. Wat nu?
Dat verhinder ik je ook geenszins. Het is alleen mogelijk dat je keuze in beschikbare media vermindert.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:23 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
O nee.. dat ga je niet doen!Je weet nog wel he? observeren en leren..
Ook geen gedachtecontrole?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:33 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik wil geen educatie vandaag. Wat nu?
Nee, ga uit mijn hoofd!quote:
Dussiquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:34 schreef Aarti het volgende:
dus?
Oke. Moet ik dan ook m'n mond houden?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan beperk je je tot het observeren...
Absoluut niet... Zolang je maar niet leert...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:35 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Oke. Moet ik dan ook m'n mond houden?
Dat moet wel lukken vandaag.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut niet... Zolang je maar niet leert...
Ingegeven door één van mijn muzes...quote:
Ik vind de achtergrondkleur niet zo mooi.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:53 schreef TwistedDarling het volgende:
Hmm. Nou heb toch een nieuwe hoofdfoto, maar ik heb er zo m'n twijfels over.
Dat zijn de betere dilemma's.
Ja, ik ook niet zo. M'n felle kleuren tic is een beetje aan het voorbij gaan tegenwoordig.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vind de achtergrondkleur niet zo mooi.
Foto is prima, voor de bewerking deel ik de mening van Plato...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:53 schreef TwistedDarling het volgende:
Leuke foto..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:53 schreef TwistedDarling het volgende:
Misschien een zachtere kleur groen?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:56 schreef TwistedDarling het volgende:
Maar welke kleur dan wel he?
Wit of grijs, laat maar goed het contrast zien met je haar en kleding...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:56 schreef TwistedDarling het volgende:
Maar welke kleur dan wel he?
Ja, ik zal eens wit doen. Grijs vind ik niet leuk.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wit of grijs, laat maar goed het contrast zien met je haar en kleding...
Gratis optredenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:04 schreef Burdie het volgende:
Ja leuk, in de woonkamer een liedje oefenen en dan ontdekken dat de buurtkindjes een publiekje aan het vormen zijn.
Engeltje!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:06 schreef TwistedDarling het volgende:
bright light bright light!
Dat ben ik. Immer.quote:
Aureooltje erboven en niks meer aan doen dan!quote:
Ik ben zo engelachtig dat ik niet eens een aureooltje nodig heb Air.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aureooltje erboven en niks meer aan doen dan!
Met die blik erbij moest ik wel een beetje denken aan een angel of darkness ja. Dat heb ik uit fatsoen maar achterwege gelaten. Nu je er zelf zo over begint...quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:24 schreef TwistedDarling het volgende:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-6VCVHDAW.jpg
Ik heb jouw blik nog nooit vanuit dat perspectief gezien, dus helemaal kwalijk kun je het mij niet nemen dat ik het niet als zodanig herken...quote:
Hij's leukquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:24 schreef TwistedDarling het volgende:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-6VCVHDAW.jpg
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb jouw blik nog nooit vanuit dat perspectief gezien, dus helemaal kwalijk kun je het mij niet nemen dat ik het niet als zodanig herken...
Dan laat je toch alles wat kan wachten tot morgen liggen?quote:
Als je dan de geen zin meer laat liggen ben je sneller klaarquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dan laat je toch alles wat kan wachten tot morgen liggen?.
Ja...zou ik eigenlijk moeten doen..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dan laat je toch alles wat kan wachten tot morgen liggen?.
Vrouwen.quote:
Tja...quote:
ik heb eigenlijk niks gedaan vandaagquote:
ik ook niet, heb maar honderd titels vertaaldquote:
Slecht heur!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik ook niet, heb maar honderd titels vertaald. had het al helemaal af moeten hebben
.
Honderd van de hoeveel?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik ook niet, heb maar honderd titels vertaald. had het al helemaal af moeten hebben
.
Je wordt nog een verstandig!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:46 schreef Q. het volgende:
Morgen maar eens een huisarts zoeken en er naar toe gaan. Nu maar eens mn gezondheid voor het werk laten gaan.
Het is anders, dus gewoon doen...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:56 schreef Godlike02 het volgende:
Zal ik naast de PS3 ook een WII kopen?![]()
Of zal dat overkill zijn?
Het aparte trek me idd ook welquote:
V&A een beetje in de gaten houden en dan komt het wel goed...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het aparte trek me idd ook wel
De console is ook leuk geprijst voor er bij alleen de games niet.![]()
Als de games nou ook een leuke prijs zouden hebben zou ik het eerder proberen![]()
De WII is geloof ik ook redelijk te moddenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
V&A een beetje in de gaten houden en dan komt het wel goed...
Precies, je bent ICT'er of niet natuurlijk!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
De WII is geloof ik ook redelijk te modden![]()
Na de 8bit ben ik al snel overgestapt op sony dus geen oude games aanwezig.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:08 schreef Anthraxx het volgende:
Volgens mij is de Wii niet echt te modden zodat je import of gekopieerde spellen kan kopen. Ik heb er niets over gehoord in ieder geval. En de mods die er zijn zorgen er voor dat je het halve ding moet slopen. Verder kun je met de Wii natuurlijk ook Gamecube spellen spelen en die zijn behalve erg leuk ook erg goedkoop.
Dat spreekt mij ook aan.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:22 schreef Anthraxx het volgende:
Ik vind het een leuke console, maar dat is puur subjectief als Nintendo fan. Ik vind vooral de Virtual Console een geweldig stuk software. Voor weinig geld kun je originele Nes/SNES/N64/Genesis/NeoGeo/MSX (dacht ik) en nog wat andere spellen kopen.
Ah, hier waren we geblevenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:30 schreef Q. het volgende:
Nurts!
Dat dus!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:36 schreef Anthraxx het volgende:
Ah okee. Wat is er dan? Veel last ergens van? Of gewoon flink beroerd?
Of eerste hulpquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:37 schreef Q. het volgende:
Al een week veel moeite met ademhalen, laatste twee nachten al niet door kunnen slapen. Als ik zo eens nadenk over de sympotomen zou het wel een klaplong kunnen zijn.
En omdat ik al 15 naar geen huisarts nodig heb gehad heb ik die natuurlijk niet in Utrecht. Dus die moet ik eerst morgen zoeken.
Tja beetje eigen schuld ......quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:39 schreef Q. het volgende:
Ik loop er al een week mee.. Ik weet wel dat ik er iig morgen niet weer mee ga werken, vandaag ging het eigenlijk ook al niet (ook door het slaapgebrek).
snel beter wordenquote:
Moet je eindelijk echt gaan werken?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:51 schreef nixxx het volgende:
en een collega heeft me hier ontdektopzouten Heino
Met 90% luchtvochtigheid krijgen ook licht-astmatische mensen last van kortademigheid. Maar daar weet je huisarts ook vast alles van.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:37 schreef Q. het volgende:
Al een week veel moeite met ademhalen, laatste twee nachten al niet door kunnen slapen. Als ik zo eens nadenk over de sympotomen zou het wel een klaplong kunnen zijn.
En omdat ik al 15 naar geen huisarts nodig heb gehad heb ik die natuurlijk niet in Utrecht. Dus die moet ik eerst morgen zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |