quote:Denk je eens in hoelang die gast heeft moeten sjorren !
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:53 schreef -Sandstorm- het volgende:
Waarom krijgt een user een ban omdat hij Yvonne ?!? OK, dat hij een plaatje post van zijn leuter en een sliert sperma over een A4'tje heen is natuurlijk goor. Maar het gaat hier om een actie om een Fok! t-shirt te winnen, dan vind ik dat zo'n actie beloond moet worden en niet met een ban.
Denk je eens in hoelang die gast heeft moeten sjorren !
Klacht: Wedstrijden uitschrijven maar ludieke tegenprestaties van users niet waarderen.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:22 schreef Lucille het volgende:
Falco is een week weg na het posten van een smerig plaatje.
Inderdaad nogal goor ja. Blijft natuurlijk de vraag: wie was het en gaat hij het t-shirt winnen?quote:OK, dat hij een plaatje post van zijn leuter en een sliert sperma over een A4'tje heen is natuurlijk goor.
User: Falcoquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Inderdaad nogal goor ja. Blijft natuurlijk de vraag: wie was het en gaat hij het t-shirt winnen?
Misschien kan iemand het nog even posten...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:57 schreef RacerDKB het volgende:
Ik vind het wel goed dat ie een ban heeft.
Anders had ik dat plaatje misschien moeten zien
Falcoquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Inderdaad nogal goor ja. Blijft natuurlijk de vraag: wie was het
Ben ban(g) van nietquote:en gaat hij het t-shirt winnen?
kan nog steeds hoorquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:57 schreef RacerDKB het volgende:
't Was best een charmante foto van yvonne hoor.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:57 schreef RacerDKB het volgende:
Ik niet. Zo te horen was het een zeer lucratieve en creatieve actie om een prijs te winnen die nota bene Fok! aanbiedt!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:57 schreef RacerDKB het volgende:
Oh, het was daarom dus geen smerig plaatje?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
't Was best een charmante foto van yvonne hoor.
Yvonne bij de motor-fotoquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
't Was best een charmante foto van yvonne hoor.
nog wel jonger!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:02 schreef -Sandstorm- het volgende:
En BTW als ik Yvonne was zou ik gevleid zijn dat een oud wijf zoals zij nog gebruikt wordt als sjormateriaal bij jonge kerels !
Ik zou het ook heerlijk vinden als 16 jarigen momenteel met een vinger in hun kutje soppend nu aan me liggen te denken.
Wat op de foto lag had net zo goed honing kunnen zijn. En ach, een piemel, die zie ik dagelijks.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:00 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Oh, het was daarom dus geen smerig plaatje?
Wat verwachten we van jou als user ?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:01 schreef mrSPLIFFY het volgende:
lol tis op zn minst opmerkelijk
maar waar staat in de policy dat t niet mag???
Schokkend en storend ? Vind jij het schokkend als je andermans plassertje ziet ?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:05 schreef RacerDKB het volgende:
En ja, het is schokkend en storend, geen discussie.
wil je erover praten?quote:
Ja, iedereenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:17 schreef Schanulleke het volgende:
Dat is toch al een plaatje van 3 a 4 jaar oud ofzo? Dat weet ik zelfs!
Houd je kopquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:16 schreef MUUS het volgende:
Euh, er denken nu serieus mensen dat dat Falco zelf was op die foto?
Ooooooh, Falco heeft nu spijt..
*vingertje opsteekt*quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:31 schreef remlof het volgende:
Volgens mij zijn er wel meer users die zich wel eens op yvonne hebben afgetrokken. Ben jij er één van, meld je dan even voor een ban met terugwerkende kracht
Je gaat haar tuin opruimen?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:32 schreef Jimbo het volgende:
ik ben 19, zeg yvonne t-shirtje ruilen voor diensten die ik in natura betaal
Ik kreeg al zo'n sterk deja-vu gevoel.quote:
als ze dat wilquote:
Huiliequote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:07 schreef Janetje het volgende:
Volgens mij worden bans op het forum niet besproken hm?
quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:09 schreef PeZu het volgende:
http://s4.photobucket.com/albums/y115/pezu/?action=view¤t=maikuuul.jpg_!
Oh, gelukkig maar, ik dacht even dat er nog op haar gerukt kon worden.quote:
Je ken het ook te moeilijk maken he.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:13 schreef Tyler..Durden het volgende:
Het zou wel ludiek zijn als iemand zich klaarstoomt op een a-4tje van die maikuuul foto.
Nee, ze is getrouwd. Al lang...quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:33 schreef Arjan het volgende:
Yvonne is toch best fapbaar?
Hey, jij bent exact tegelijk met mij geregistreerd. Wat is de kans daarop.....?quote:
50 % of het gebeurt wel, of het gebeurt nietquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:43 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Hey, jij bent exact tegelijk met mij geregistreerd. Wat is de kans daarop.....?
Voel je niks van!quote:
www.daarvoeljeniksvan.nlquote:
Wtfquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:09 schreef PeZu het volgende:
zeik niet zo wijsneusquote:Op woensdag 20 juni 2007 01:43 schreef fraubitch het volgende:
ik dacht dat bans niet openbaar besproken mochten worden?
quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:47 schreef Dribbel_ het volgende:
Sjongeja die heeft hij écht gemaakt
en ook écht voor dat fokshirt
jij bent toch die rare dj ?
hij noemt me een wijsneusquote:
* Grim9 Aait.quote:Op woensdag 20 juni 2007 02:48 schreef fraubitch het volgende:
[..]
hij noemt me een wijsneus![]()
lief!!!
AAIEN!!!
Okay. Mooie visual.quote:Op woensdag 20 juni 2007 03:18 schreef Syheriat het volgende:
Ik ben ook nog nooit geband, maar ik ruk me toch minstens zwei mahl pro tag op Yvonne. Even lekker de slinger eraan geven als ik naar haar foto boven m'n bed kijk. Ik probeer de heilige lading altijd precies in de kraaienpootjes te spuiten, maar het plafond is te hoog dus het valt altijd terug m'n smoel in.
Alas.
Hoelang kan je gebanned worden?
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:31 schreef remlof het volgende:
Volgens mij zijn er wel meer users die zich wel eens op yvonne hebben afgetrokken. Ben jij er één van, meld je dan even voor een ban met terugwerkende kracht
En, was het het waard?quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:09 schreef Falco het volgende:
Whehe, sympathiek topic, maar ik ben allang weer geunbanned.
Mwaaah, beetje overdreven zo'n ban. Dìe ban vond ik niet echt waard voor zo'n plaatjequote:
Idd. Als je daarvoor iemand een ban geeft, ben je wel een beetje humorloos.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
Als ik nog een keer zo'n t-shirt win, dan doneer ik 'm aan Falco. Dit is gewoon een uitermate ludieke actie die ik wel kan waarderen. Gelukkig maar dat ik niet zulke lange tenen heb
Nou ja, het plaatje was policy overschrijdend. Of moeten we een ejaculerende penis maar toestaan omdat yvonne ook op de foto staat?quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:17 schreef Falco het volgende:
[..]
Mwaaah, beetje overdreven zo'n ban. Dìe ban vond ik niet echt waard voor zo'n plaatje.
Wat is dat nou voor opendeur vraagquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou ja, het plaatje was policy overschrijdend. Of moeten we een ejaculerende penis maar toestaan omdat yvonne ook op de foto staat?
als jij nou als eerste een ander forum gaat zoeken , dan is de grootste newbie al wegquote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:18 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik vind dat newbies gebanned moeten worden wegens onkennis, en dat ze dan domme topics gaan maken waarop een aantal andere newbies afkomen en dan posts maken met lachen enzo.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 03:18 schreef Syheriat het volgende:
Ik probeer de heilige lading altijd precies in de kraaienpootjes te spuiten
ik moest stiekum wel lachenquote:Op zondag 24 augustus 2008 21:09 schreef Demon_Hunter het volgende:
Deze man moet geen t-shirt krijgen ... nee een lintje ! je fappen op een oertrol is een kunst!
quote:
Vind ik ook, ze zei:quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:34 schreef Snakey het volgende:
[..]
Die had je best kunnen laten staan.
Dat dus. er is geen mens hier die het echte verhaal nog kent.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:16 schreef MUUS het volgende:
Euh, er denken nu serieus mensen dat dat Falco zelf was op die foto?
Enlighten usquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat dus. er is geen mens hier die het echte verhaal nog kent.
Ware het niet dat dit topic hoogbejaard isquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:34 schreef Snakey het volgende:
[..]
Die had je best kunnen laten staan.
dat mag je niet zeggen over het bevredigingsobject in de TTquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:45 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ware het niet dat dit topic hoogbejaard is
Vertelquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat dus. er is geen mens hier die het echte verhaal nog kent.
ooit, in 2001 ofzo, was deze nog leuk.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:43 schreef von_Preussen het volgende:
Wie is Yvonne?
Ach, gossiepossie wat een liefiepiefie.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:59 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja dit lijkt me een mooie plek voor mijn konijntje
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |