En, was het het waard?quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:09 schreef Falco het volgende:
Whehe, sympathiek topic, maar ik ben allang weer geunbanned.
Mwaaah, beetje overdreven zo'n ban. Dìe ban vond ik niet echt waard voor zo'n plaatjequote:
Idd. Als je daarvoor iemand een ban geeft, ben je wel een beetje humorloos.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
Als ik nog een keer zo'n t-shirt win, dan doneer ik 'm aan Falco. Dit is gewoon een uitermate ludieke actie die ik wel kan waarderen. Gelukkig maar dat ik niet zulke lange tenen heb
Nou ja, het plaatje was policy overschrijdend. Of moeten we een ejaculerende penis maar toestaan omdat yvonne ook op de foto staat?quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:17 schreef Falco het volgende:
[..]
Mwaaah, beetje overdreven zo'n ban. Dìe ban vond ik niet echt waard voor zo'n plaatje.
Wat is dat nou voor opendeur vraagquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou ja, het plaatje was policy overschrijdend. Of moeten we een ejaculerende penis maar toestaan omdat yvonne ook op de foto staat?
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:53 schreef -Sandstorm- het volgende:
Denk je eens in hoelang die gast heeft moeten sjorren !
als jij nou als eerste een ander forum gaat zoeken , dan is de grootste newbie al wegquote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:18 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik vind dat newbies gebanned moeten worden wegens onkennis, en dat ze dan domme topics gaan maken waarop een aantal andere newbies afkomen en dan posts maken met lachen enzo.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:09 schreef PeZu het volgende:
http://s4.photobucket.com/albums/y115/pezu/?action=view¤t=maikuuul.jpg_!
quote:Op woensdag 20 juni 2007 03:18 schreef Syheriat het volgende:
Ik probeer de heilige lading altijd precies in de kraaienpootjes te spuiten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |