2 weekjes ofzoquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:42 schreef Clank het volgende:
Hoeveel weken van de 4 maanden zijn Natasia en Eric close geweest?? 2 of 3??
Tussen de ruzies door praatten ze regelmatig met elkaar, wat vrij onlogisch was na alle misselijke opmerkingen van die zwarte heks.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:42 schreef Clank het volgende:
Hoeveel weken van de 4 maanden zijn Natasia en Eric close geweest?? 2 of 3??
Marielle staat aan de poortquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:43 schreef milk-shake het volgende:
komt er geen auto
die andijviestampot krijg ik nu echt niet meer door mijn keel GATVERDAMMEquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nou, dit trekken we niet meer
[afbeelding]
Ja maar, ze is een kindje van God( verdomme)quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:47 schreef Gert het volgende:
Stoeptegel, klauwhamer, whatever, kan iémand dat smerige serpent iets aan doen, met d'r lelijke opgezwollen tranenbakkes? God desnoods?
Hij weet allemaal precies wat de overblijvers moeten doen, en vooral wat ze allemaal fout doen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:47 schreef Kinga het volgende:
OMG dat arrogante toontje van Eric
EN NU OPGESODEMIETERD!!!!
Al zeker een week of 2quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:48 schreef scanman01 het volgende:
Wat zijn ze dikke vriendjes zeg, die Natasia en Eric. Ze houden echt van elkaar.
ja mooi hoorquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:49 schreef kissa het volgende:
Taas heeft meer moeite met het afscheid van Eric dan van haar "kindjes":r
Was MJquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:48 schreef DrsH het volgende:
lijkt het galgemaal wel........leuke coupe die bart
Genant.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hypocriet in woord en beeld
[afbeelding]
En dat presteert ze iedere keer weer... dat is ook iets waar Huub helemaal niet goed van wordt!!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:50 schreef HellFreez het volgende:
gatverdamme.. ik kots echt op die zwarte hypocriete heks![]()
![]()
![]()
Eric wordt ook niet uitgenodigtquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:52 schreef Myriam1978 het volgende:
Natasia huilt bijna zoveel als met de vetrek van Angélique en daarna hoefde ze niks van d'r meer.
Huub erger als Natas, van welke planeet kom je?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:48 schreef Peter6000 het volgende:
Ik vind Huub ergerlijker dan Natasia hoor.
Huub heeft het vertrek van Eric op zijn geweten.
En het zijn zware beelden.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:53 schreef scanman01 het volgende:
Jaap komt toch wel heel erg gespeeld over nu.
Ja want ze zijn er geen steek mee opgeschoten. Er komt gewoon weer een nieuwe in.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:51 schreef Peter6000 het volgende:
Wat Jaap doet is ongepast.
Nice pic!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio viert een feestje : "Mijn slaapkamer, mijn slaapkamer ...."
[afbeelding]
Ja hoor.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:55 schreef kleinzusje het volgende:
Lieve Peter, mag ik even 2 minuten iets posten ? waar fok niet achter staat ?
Dit was gewoon haar verzorgpony voor 2 weken, echt niet meer dan dat.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:55 schreef beequeen het volgende:
Natasja: Huub , vergeet niet je gevoel toen Syl wegging.
Huub: Voor jou is Eric dus hetzelfde als Syl voor mij.
2 minuten is best lang Kz.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:55 schreef kleinzusje het volgende:
Lieve Gert, mag ik even 2 minuten iets posten ? waar fok niet achter staat ?
Wie is er weggegaan dan?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:53 schreef Peter6000 het volgende:
Is er nog behoefte aan een apart topic voor weemoedige mensen?
Om de weemoed van het vertrek te delen, dat het voorbij is.
Nee zeker.
Denk je? En wie gaat hem er dan inhouden? Jaap heeft Huub en Lieke net zo hard nodig.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja want ze zijn er geen steek mee opgeschoten. Er komt gewoon weer een nieuwe in.
Misschien mag de nieuweling ook wel weer immmuniteit verlenen. De meeste kans maakt het dan, om Lieke of Huub immuun te maken. Jaap laat Huub of Lieke zo vallen.
Sommige gasten kunnen niet ophouden over Big Brother he.......quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:51 schreef Mika25 het volgende:
Gaat Eric echt weg of moet hij 3 dagen in het geheime kamertje achter de villa gaan zitten waar Huub hem in het geheim eten moet gaan brengen?
en huub heeft die aanrandingen flink overdreven, waarvan uiteindelijk bleek dat hij niet sliep en er geen probleem mee hadquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:48 schreef Peter6000 het volgende:
Ik vind Huub ergerlijker dan Natasia hoor.
Huub heeft het vertrek van Eric op zijn geweten.
En het zijn zware beelden.
Brian stelt N en A boven Jaap.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Denk je? En wie gaat hem er dan inhouden? Jaap heeft Huub en Lieke net zo hard nodig.
Geen ideequote:
Ze gaan er vast een pro-Huub inzetten juist, om hem weer wat sterker te maken. De redactie wil waarschijnlijk niet het risico lopen dat Huub er een keer uit wordt gestemd.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:55 schreef SiRojK het volgende:
Noh, wie zal er komen?
- Een dame?
- Dimitri?
- R.S?
Dimitri is trouwens te veel pro Huub, denk dat dat hem niet wordt... Een dame zou kunnen, maar daar hebben ze dan wel heel lang over gedaan.. 2 nieuwe er in zou het best zijn, nu tegelijk
Tutut......... alleen over dingen spreken waar je wat van weet.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:57 schreef robert2006 het volgende:
[..]
en huub heeft die aanrandingen flink overdreven, waarvan uiteindelijk bleek dat hij niet sliep en er geen probleem mee had
Vooral met de overstap naar RTL, het is vreemd dat als DGK dalijk op RTL begint en dat er dan 3 weken daarna nog effe snel een nieuweling inkomt (zal in ieder geval voor 23 september gebeuren). Het zal al moeilijk genoeg zijn voor het RTL publiek om een programma dat 8 maanden out is te volgen, dus dan wil je alle openstaande bewoners VOOR de overstap naar RTL erin gooien...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:55 schreef SiRojK het volgende:
2 nieuwe er in zou het best zijn, nu tegelijk
Dus je zat ernaast?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:57 schreef robert2006 het volgende:
[..]
en huub heeft die aanrandingen flink overdreven, waarvan uiteindelijk bleek dat hij niet sliep en er geen probleem mee had
Zijn het haar kinderen wel???????????/quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:59 schreef Dark het volgende:
Brian - Natas is gevoelsmens nummer 1![]()
(behalve als het om haar kinderen gaat)
Van ons mag het, doe maar een minuutje langquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:59 schreef kleinzusje het volgende:
Nou, Gert slaapt, dus ik gedraag me maar
is het al officieel dan dat DGK naar RTL gaat?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:59 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Vooral met de overstap naar RTL, het is vreemd dat als DGK dalijk op RTL begint en dat er dan 3 weken daarna nog effe snel een nieuweling inkomt (zal in ieder geval voor 23 september gebeuren). Het zal al moeilijk genoeg zijn voor het RTL publiek om een programma dat 8 maanden out is te volgen, dus dan wil je alle openstaande bewoners VOOR de overstap naar RTL erin gooien...
Ik kan me voorstellen dat je dit zegt; maar toch denk ik dat er in haar hoofd veel meer omgaat dan iedereen denkt. En ze de knop erg goed om kan zetten...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:59 schreef Dark het volgende:
Brian - Natas is gevoelsmens nummer 1![]()
(behalve als het om haar kinderen gaat)
dat hebben gluiperds allemaal tochquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:01 schreef Dark het volgende:
Eric en Palma hebben Brian geadviseerd om de aanvallende kant te kiezen en niet steeds af te wachten. Aanvallen ligt niet in zijn aard.
Het zal wel weer niet mogen van achterquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:02 schreef Peter6000 het volgende:
Van de harde aanval op de kwetsbare Natasia (zoals vanmorgen afgesproken) komt weinig terecht.
Pfffffffff, Eric is net weg zeg, geef Huub even tijd.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:02 schreef Peter6000 het volgende:
Van de harde aanval op de kwetsbare Natasia (zoals vanmorgen afgesproken) komt weinig terecht.
Lieke zal veel moeite hebben om huppeltje op de benen te houden...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:02 schreef Peter6000 het volgende:
Dat mag jij denken!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:01 schreef eeff het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je dit zegt; maar toch denk ik dat er in haar hoofd veel meer omgaat dan iedereen denkt. En ze de knop erg goed om kan zetten...
Daar heeft Huub het al zo vaak over gehad en het is nooit gebeurd.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:02 schreef Peter6000 het volgende:
Vriendje van me was gisteren op bezoek en hij kijkt geen Gouden kooi, dus we zeten tv te kijken en ik vroeg; "hoe oud denk je dat zij is??" reactie; Ze heeft een oud hoofd, maar wil nog een jong blaadje zijn, dus ik denk jaartje of 33. Toen ik zei dat ze 19 was, was hij echt heel verbaasd.quote:
Ikke.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:06 schreef Sev het volgende:
Ik vraag me al een tijdje af voor FEBO voor staat.. Bij FEBO denk ik aan die snackbar.. Ik neem aan dat dat er niet mee bedoeld wordt, dus wie kan het me duidelijk maken?
Achter, de redactie.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:06 schreef Sev het volgende:
Ik vraag me al een tijdje af waar FEBO voor staat.. Bij FEBO denk ik aan die snackbar..
Ik neem aan dat dat er niet mee bedoeld wordt, dus wie kan het me duidelijk maken?
Schatje is gast modquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Kleinzusje, vraag het aan Schatje want ik ben wel benieuwd
Gatver, alweerquote:
Volgens mij is dat zo gegroeid. Van achter, naar buren, snackbar en toen FEBO.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:08 schreef kleinzusje het volgende:
En wie heeft die term verzonnen ?
Ze noemde het eerst de snackbar, dus dat is gewoon zo gegroeid, denk ik.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:08 schreef kleinzusje het volgende:
Ikkkkkkeeeeeequote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij is dat zo gegroeid. Van achter, naar buren, snackabr en toe FEBO.
beste mootie, geen tutut ajb, accepteer ik zelfs niet van mijn oudersquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Tutut......... alleen over dingen spreken waar je wat van weet.![]()
En dit is dus niet waar wat je zegt.
Wat ben jij een narcist.quote:
Neem maar lekker zélf verantwoording voor je posts.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:55 schreef kleinzusje het volgende:
Lieve Gert, mag ik even 2 minuten iets posten ? waar fok niet achter staat ?
Dus een vrjibriefquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Neem maar lekker zélf verantwoording voor je posts.
Dat was hij ook, maar Eric is altijd vals geweest en Huub heeft het ook altijd geweten.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:13 schreef Peter6000 het volgende:
Huub profileert zich maar weer eens als goede vriend van Eric.![]()
De bewoners zelf. Ze hebben midden in de nacht staan frituren vanaf dat moment werd het tijdelijk de febo.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:08 schreef kleinzusje het volgende:
ja hij lijkt minder arroquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:14 schreef schatje het volgende:
En toch vind ik Dimitri prettiger overkomen dan Mitch.
Huh? Heel knap, dat je dat er in leest.quote:
quote:
Nee, als je zegt dat Nikky betrekkelijk hersenloos is, krijg je al een ban voor onbepaalde tijd.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:14 schreef eeff het volgende:
[..]
ik dacht dat je op dit forum ALLES kon zeggen![]()
zit nikky ook in dgk dan?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:15 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, als je zegt dat Nikky betrekkelijk hersenloos is, krijg je al een ban voor onbepaalde tijd.
Ik vind Mitch net iets meer inhoud hebben dan Dimitri.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:14 schreef schatje het volgende:
En toch vind ik Dimitri prettiger overkomen dan Mitch.
Jaquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:18 schreef kleinzusje het volgende:
Ok, ik neem de gok
Mag de grote vette scheve tieten jankende GK hoer Ton neuker toureksnol dood ?
jaquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:18 schreef kleinzusje het volgende:
Ok, ik neem de gok
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:18 schreef kleinzusje het volgende:
Ok, ik neem de gok
Ik wil eerst dat ze voor gaat lezen, mag dat?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:18 schreef kleinzusje het volgende:
Ok, ik neem de gok
Ok, ik neem de gok
Heb je je daar nou zo zenuwachtig om gemaakt???quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:18 schreef kleinzusje het volgende:
Ok, ik neem de gok
Je hebt de context van die uitspraak niet begrepen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:12 schreef robert2006 het volgende:
[..]
beste mootie, geen tutut ajb, accepteer ik zelfs niet van mijn ouders
huub heeft dat overigens zelf gezegd
Dat mag!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:18 schreef kleinzusje het volgende:
Ok, ik neem de gok
Ik heb dat topic gewoon voor JL aangemaakt, want ze laat dag na dag schieten - ook nu weerquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:20 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik wil eerst dat ze voor gaat lezen, mag dat?![]()
Haar testament ?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:20 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik wil eerst dat ze voor gaat lezen, mag dat?![]()
Nog steeds sta ik te trillen als een ranja rietjequote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:20 schreef demins het volgende:
[..]
Heb je je daar nou zo zenuwachtig om gemaakt???![]()
Ok, ik neem de gok
Het is te schandalig voor woorden, ze laat niet alleen haar eigen kinderen in de steek,quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb dat topic gewoon voor JL aangemaakt, want ze laat dag na dag schieten - ook nu weer![]()
nee want ik ben pas 1 jaar oud, toch?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Je hebt de context van die uitspraak niet begrepen.![]()
Jaap wil voorbeelden, en Brian krabbelt terug en zegt alleen dat het dat dacht.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:23 schreef Disana het volgende:
Jaap zegt dat hij nooit spullen van miljonairs heeft gepakt. Brian zegt beter te weten maar wil geen voorbeelden geven.
Maar Brian doet nooit sneaky dingen, dat zit niet in hem.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:24 schreef Gert het volgende:
Brian, Huub en Jaap hebben het nog even over de volgens hun geslaagde act waarin Eric werd beschuldigd van diefstal van een armband en twee horloges.
Brian geeft toe dat hij het was die Jaap's horloge had.
Jaap: Maar waarom heb je het dan gestolen?
Brian: Ik heb het niet gestolen. Ik zag het liggen en toen heb ik het meegenomen.
Amanda: Welk horloge?
Trouwens, las ik niet ergens vaag dat ze wel voor Disney in wou spreken. Stel je voor, jezelf aan afspraken en schema's houden...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:23 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het is te schandalig voor woorden, ze laat niet alleen haar eigen kinderen in de steek,
maar ook de kindertjes van heel Nederland....
![]()
dat komt ook omdat hij een gevoelsmens isquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar Brian doet nooit sneaky dingen, dat zit niet in hem.![]()
Als wat in vredesnaam ? Sneeuwwitjequote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Trouwens, las ik niet ergens vaag dat ze wel voor Disney in wou spreken. Stel je voor, jezelf aan afspraken en schema's houden...
Studeren zul je, niet fokken, foeiquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:26 schreef Kinga het volgende:
Trouwens kan er een beetje gelet worden op de caps, en dan bedoel ik de NSFW dingen... zat vanmorgen op de uni en kreeg opeens die reet foto van Amanda op me scherm... moet ik niet hebben he.
er is alleen 1 persoon die nooit sneaky dingen doet haar naam begint met een aquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar Brian doet nooit sneaky dingen, dat zit niet in hem.![]()
Pffff... het ergste zijn die van Natasia's scheve voorgevel toch? Mijn image host heeft er laatst zelfs een gedelete.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:26 schreef Kinga het volgende:
Trouwens kan er een beetje gelet worden op de caps, en dan bedoel ik de NSFW dingen... zat vanmorgen op de uni en kreeg opeens die reet foto van Amanda op me scherm... moet ik niet hebben he.
Hee, die lelijke IKEA bordjes zijn weer terugquote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:27 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Studeren zul je, niet fokken, foei![]()
En ze draagt een klein wondertje in zichquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:27 schreef robert2006 het volgende:
[..]
er is alleen 1 persoon die nooit sneaky dingen doet haar naam begint met een a
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:27 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Ja, ze wilde gaan werken bij een stemmenbank. Tijdens DGK heeft ze daar een test gedaan. Afgewezen omdat haar stem niet uniek genoeg is en haar accent werd als 'te veel en niet af te leren' beoordeeld.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Trouwens, las ik niet ergens vaag dat ze wel voor Disney in wou spreken. Stel je voor, jezelf aan afspraken en schema's houden...
God wat een moeilijk raadsel..wat kan ik winnen?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:27 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Dat heb ik destijds allemaal gezien, maar vrij onlangs noemde ze het desondanks weer.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, ze wilde gaan werken bij een stemmenbank. Tijdens DGK heeft ze daar een test gedaan. Afgewezen omdat haar stem niet uniek genoeg is en haar accent werd als 'te veel en niet af te leren' beoordeeld.
ook al niet sneaky gedaan.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:29 schreef agter het volgende:
[..]
En ze draagt een klein wondertje in zich
Dat is maar beter ook. Erachter zitten een paar grote gaten in de muur van een handdoekrekje dat er ooiit heeft gehangen. En kennelijk met veel geweld van de muur gerukt.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:28 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hee, die lelijke IKEA bordjes zijn weer terug![]()
Die Ton was op dat moment dat stalken door Tas zo zat, dat ie uit woede het spul eraf trok.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat is maar beter ook. Erachter zitten een paar grote gaten in de muur van een handdoekrekje dat er ooiit heeft gehangen. En kennelijk met veel geweld van de muur gerukt.
Alsjeblieft KZ, laten we het in godsnaam nooit meer over hem hebben. Gewoon nooit meer. Ook geen raadseltjes.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:32 schreef kleinzusje het volgende:
Nieuw raadsel:
Er is 1 iemand weg en de eerste letter is een E
Wacht... ik weet hem!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:32 schreef kleinzusje het volgende:
Nieuw raadsel:
niet leuk.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:32 schreef kleinzusje het volgende:
Nieuw raadsel:
Er komt nog een afscheidsfilm waar ik al uren mee bezig benquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:33 schreef Kinga het volgende:
[..]
Alsjeblieft KZ, laten we het in godsnaam nooit meer over hem hebben. Gewoon nooit meer. Ook geen raadseltjes.
Wist ze dat jij het gezien had?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat heb ik destijds allemaal gezien, maar vrij onlangs noemde ze het desondanks weer.
Met een negatieve ondertoon hoop ik dan?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Er komt nog een afscheidsfilm waar ik al uren mee bezig ben![]()
![]()
![]()
Ik eindig: je hebt gelijkquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:34 schreef robert2006 het volgende:
[..]
niet leuk.
ik stel voor: laten we het over amanda hebben, alleen leuke positieve dingen.
ik begin, amanda is mooi en grappig
Concentreer je daar dan op!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Er komt nog een afscheidsfilm waar ik al uren mee bezig ben![]()
![]()
![]()
Man of vrouw?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:32 schreef kleinzusje het volgende:
Nieuw raadsel:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:29 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Weer geen ondersteuning.
Die hangen binnen kort, iets gevulder dat wel, weer op haar navel.
Ik meld aan: een heuse COS post over de streams.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:28 schreef beequeen het volgende:
Als we nu allemaal een spannende post aanmelden, krijgen we evenveel zendtijd.![]()
Ok, ik neem de gok
Allebei totaal ongeschikt voor de kooi. Period!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:38 schreef lorence1 het volgende:
ik vind dimitri lekkerder dan mitch, maar mitch wat interessanter als personage voor de kooi. Dimitri lijkt me erg saai
Kijk, hier heb ik wat aan.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik meld aan: een heuse COS post over de streams.
Natasia zat weer met haar vieze poten in het eten. Altijd de mond vol van 'schoon', maar er zou voor de oplettende streamkijker onderhand een apart topic gevuld kunnen worden met de viezigheden die zij uithaalt.
Vorige week deed ze al radslagen in het gras.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:38 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Volgens mij is het nog geen drie weken geleden. Normaal moet je drie weken een speciale BH aanhouden......en mag je na weken rustig aan weer wat doen......gisteren stond ze te dansen en te springen als een ontsnapte Bokito
![]()
Geen ban ????quote:
Hee, ik ben niet zo helder hoorquote:
Een beetje bescheidenheid zou hem leuker makenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:32 schreef Kinga het volgende:
Dimitri is echt MOOI.
juich niet te vroegquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:41 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Geen ban ????![]()
![]()
![]()
Day 4 ever
![]()
[afbeelding]
gebeurt ook geen fuck meid.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:39 schreef beequeen het volgende:
Niemand streams aan?![]()
Ik kom binnen hier na een heerlijke maaltijd en lees alleen maar BS.![]()
Had je ze uit ????quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:39 schreef beequeen het volgende:
Niemand streams aan?![]()
Ik kom binnen hier na een heerlijke maaltijd en lees alleen maar BS.![]()
even voor kokenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:43 schreef Gigageil het volgende:
Bij mij blijven die krieltjes uit de koekepan altijd half rauw.....niet te vreten![]()
Had het al aangepastquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:43 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik juich, jij juicht...wij juichen dat Eric weg is..![]()
Een van de weinige momenten dat ik geen streams kijk.quote:
Heb je al met ze gepraat?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:43 schreef Gigageil het volgende:
Bij mij blijven die krieltjes uit de koekepan altijd half rauw.....niet te vreten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |